In de koran (het boek geschreven door Mohammed) staan ook huwelijksvoorschriften (4:23). Je mag niet trouwen met je (zoog)moeder of met je zus. Volgens de koran mag je dus wel trouwen met je nichtje. Dat terwijl een beetje bioloog (dat allah blijkbaar niet was) weet dat huwelijken binnen de familie tot inteelt leiden.
Nu wil het toeval dat Hitler een kind was van neef en nicht.
/
Jij bent echt zielig en ziek
quote:En wat wil je daar nou mee zeggen? In de Christelijke Bijbel trouwen neef en nicht constant met elkaar...
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:21 schreef Akkersloot het volgende:
Speciaal een topic voor Bansheeboy en Youssef. Deze moslims beweren immers voortdurend dat ik een aanbidder ben van Adolf Hitler.In de koran (het boek geschreven door Mohammed) staan ook huwelijksvoorschriften (4:23). Je mag niet trouwen met je (zoog)moeder of met je zus. Volgens de koran mag je dus wel trouwen met je nichtje. Dat terwijl een beetje bioloog (dat allah blijkbaar niet was) weet dat huwelijken binnen de familie tot inteelt leiden.
In de Nederlandse wetgeving is het niet verboden... en wat inteelt betreft: als het niet een aantal generaties achterelkaar wordt volgehouden heeft het geen merkbaar effect...
quote:Wederom bevestig je de feiten !
ik een aanbidder ben van Adolf Hitler.
quote:Weer een leugen om je voorliefde voor mein kampf en je grote voorbeeld Ad Hitler niet onder stoelen en banken te stoppen. Want in het betreffende vers staat het volgende:
In de koran (het boek geschreven door Mohammed) staan ook huwelijksvoorschriften (4:23). Je mag niet trouwen met je (zoog)moeder of met je zus. Volgens de koran mag je dus wel trouwen met je nichtje. Dat terwijl een beetje bioloog (dat allah blijkbaar niet was) weet dat huwelijken binnen de familie tot inteelt leiden.
23. Verboden zijn u uw moeders en uw dochters en uw zusters en uw vaders zusters en uw moeders zusters en uw broeders dochters en uw zusters dochters en uw minnen en uw zoogzusters en de moeders uwer vrouwen en uw stiefdochters, die uw beschermelingen zijn door uw vrouwen tot wie gij zijt ingegaan, maar als gij niet tot haar zijt ingegaan zal er geen zonde op u rusten en de vrouwen uwer eigen zonen (zign ook verboden) alsmede twee zusters tezamen te hebben, met uitzondering van wat reeds voorbij is; gewis, Allah is Vergevensgezind, Genadevol;
quote:En jij bent dat ook ? Dus je bent bewust bezig om gelijkenissen van jezelf te zoeken met de destructor Hitler
quote:Die gozer is ziek, hij lijdt aan "temporaal kwab epilepsie" ...
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:23 schreef piertje2 het volgende:
waar slaat dit op???/
quote:Overigens: Bush leeft nog steeds. Hij is nog steeds niet 'wijlen'.
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Die gozer is ziek, hij lijdt aan "temporaal kwab epilepsie" ...
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, en? Maakt hem dat een mohammedaan? FYI: Voor dat huwelijk is door de Katholieke Kerk dispensatie verleend. Dus in de Katholieke Kerk mag het ook. Dus alle Katholieken die dit doen krijgen mohammedaantjes?Jij bent echt zielig en ziek
quote:Hopelijk dat het ook Bansheeboy en Youssef nu duidelijk is dat ik tegen de koran ben en tegen Adolf Hitler.
Speciaal een topic voor Bansheeboy en Youssef. Deze moslims beweren immers voortdurend dat ik een aanbidder ben van Adolf Hitler.
quote:Ik lig niet op de grond te kronkelen en te schuimbekken tijdens mijn openbaringen.
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Die gozer is ziek, hij lijdt aan "temporaal kwab epilepsie" ...
quote:Wil je mijn teksten niet buiten hun verband gebruiken om jouw zieke hersenspinsels en persoonlijke vetes uit te vechten?
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:31 schreef Akkersloot het volgende:[..]
[..]Hopelijk dat het ook Bansheeboy en Youssef nu duidelijk is dat ik tegen de koran ben en tegen Adolf Hitler.
quote:Er staat toch niets over een verbod om te trouwen met je nichtje.
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:
23. Verboden zijn u uw moeders en uw dochters en uw zusters en uw vaders zusters en uw moeders zusters en uw broeders dochters en uw zusters dochters en uw minnen en uw zoogzusters en de moeders uwer vrouwen en uw stiefdochters, die uw beschermelingen zijn door uw vrouwen tot wie gij zijt ingegaan, maar als gij niet tot haar zijt ingegaan zal er geen zonde op u rusten en de vrouwen uwer eigen zonen (zign ook verboden) alsmede twee zusters tezamen te hebben, met uitzondering van wat reeds voorbij is; gewis, Allah is Vergevensgezind, Genadevol;
Kinderen van neef en nicht zijn niet specifiek geloofsgebonden, zoals aangegeven wordt het in meerdere geloven goedgekeurd.
quote:Er staat ook niet dat je niet mag trouwen met een hond. Wat ben jij ziek! Je wil toch zeker geen hond trouwen? Ik weet precies wat je van plan bent. Ik denk niet dat we deze user serieus meer moeten nemen.
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:35 schreef Akkersloot het volgende:[..]
Er staat toch niets over een verbod om te trouwen met je nichtje.
quote:Nee, maar er staat wel dat je niet tot ze mag ingaan en dus kun je met je nicht geen kinderen krijgen.
Oei, daar ging het fundament onder je 'redenering'...
quote:Gebrek in de Nederlandse taal, wij gebruiken hetzelfde woord voor kinderen van broers en zussen als voor kinderen van de broers en zussen van je ouders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |