abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13634146
Eindelijk heb ik dan de studio versie gehoord van Britney's nieuwe single... Best wel een goed nummer!

Ik vind wel dat Madonna nou niet echt een positieve bijdrage levert aan het nummer, ik denk dat het beter geweest was als ze er niet aan mee had gedaan.

Heeft iemand anders 'm al gehoord?

pi_13634171
Nop, ben op zich wel benieuwd...
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 22:04:47 #3
20023 Retro
studio bruxelles
pi_13634174
Ik ben meer benieuwd naar de clip eigenlijk. Het liedje kan me niet zoveel schelen.
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 22:05:22 #4
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_13634188
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:03 schreef Kworb het volgende:

Heeft iemand anders 'm al gehoord?

Nee nog niet maar kben em ff aan t "kopen"
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 22:08:48 #5
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_13634268
Als ze weer gaan zoenen in de clip vind ik alles best!!!
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 22:15:50 #6
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_13634462
De live-versie was in ieder geval al verschrikkelijk, maar dat zijn we gewend van Britney.

De clip zal wel weer gewaagd zijn, het nummer zelf zal waarschijnlijk weer een combinatie zijn van gekreun, gehijg en dat nasaal gemekker van Britney.

The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 22:17:08 #7
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_13634497
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
De live-versie was in ieder geval al verschrikkelijk, maar dat zijn we gewend van Britney.

De clip zal wel weer gewaagd zijn, het nummer zelf zal waarschijnlijk weer een combinatie zijn van gekreun, gehijg en dat nasaal gemekker van Britney.

niet dat daar iets op tegen is
pi_13634541
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb net ook een verneukte versie binnengehaald .
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 22:19:09 #9
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_13634554
Van mij mag ze doen wat ze wil, zolang ze maar zwijgt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_13635252
Ik kan wel een link geven naar een mp3 ervan (geript van AOL first listen) maar dat mag volgens mij niet

En aangezien ik de live versie beter vind dan de studio versie zullen jullie het vast helemaal niks vinden.

pi_13663625
Ik heb het nummer in 192 kbps mp3 en ik moet zeggen dat het nog steeds errug Britney klinkt. Hoezo nieuw geluid?

Maar goed, ik vind het wel een grappig concert, ik vind de solo van Madonna errug leuk en ben ook zeker benieuwd naar de video!

pi_13663698
Dat liedje is
Why are you wearing that stupid man suit?
  zondag 5 oktober 2003 @ 16:51:00 #13
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_13667534
pi_13726941
Get on the floor, baby lose control
Just work your body and let it go
If you wanna party, just grab somebody

Lekker nummer... alleen jammer dat het nummer pas op de helft echt op gang komt... inderdaad, als Britney's rol helemaal weggeveegd is! De prinses moet wijken voor de Koningin van de Pop!

Hey Britney, you say you wanna lose control
Come over here I got somethin' to show ya
Sexy lady, I'd rather see you bare your soul
If you think you're so hot, better show me what you got
All my people in the crowd, let me see you dance
C'mon Britney lose control, watch you take it down

Maandag 20 oktober zal de videoclip in premiere gaan op MTV. Choreograaf Jamie King (van o.a. de Drowned World Tour) zal voor veel dansscenes zorgen! Ben benieuwd!

Nothing takes the past away like the future!
pi_13728038
En de premiere zal ook een Making Of The Video bevatten! Heerlijk, ben benieuwd naar de samenwerking tussen Madonna en Britney, hehe!

En inderdaad, je hebt gelijk, de solo van Madonna is typisch Madonna. Het valt me sowieso op dat ze haar 20 jarig jubileum als solo artieste 'viert' met een 'ik-zal-jullie-eens-even-laten-zien-hoe-het-moet': Eerst de GAP reclame waarin ze zingt "let me show you some moves, best to take it from me", vervolgens de VMA performance waarin Madonna duidelijk de baas was over Christina en Britney en vervolgens MATM, zelfde stramien. Ben wel heel benieuwd naar hoe dat in de video wordt uitgewerkt.

En daarna maar weer eens materiaal van The Queen herself, al ben ik bang dat er eerst een ander filmproject en nog wat boeken tussenkomen. (En eventueel een tour, aar ze al meerdere malen naar gehint heeft nu, alhoewel dat op zich niet veel zegt)...

pi_13742947
dit liedje vanochtend gehoord op de radio, maar ik herkende Britney's stem helemaal niet, en Madonna herkende ik er ook nauwelijks in, zijn ze weer met de stemvervormer bezig geweest? Voor de rest wel leuk nummer, maar niet super ofzo, moet het nog vaker gaan horen...
pi_13743035
In het begin wel, met Britney's stem. Voor de rest zijn het hun normale stemmen hoor. Madonna zingt wel behoorlijk hoog in haar solo, dat wel...
pi_13743074
Ik hoorde 'm vanmorgen op de radio. Het doet me weinig.
  donderdag 9 oktober 2003 @ 00:00:20 #19
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_13755323
blijkt dat evers de primeur zou hebben,
alleen was stenders hem voor!

TOP ROB

wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_13757185
Ik was al aan het wachten wanneer een van onze 'moderne' (ahum) DJ's dat nummer van het net zou plukken. Ik had de mp3 in prima kwaliteit al afgelopen donderdag weten te scoren.

Hopelijk gaan de DJ's vaker primeurs van het net halen, maar dan wel op dag 1!

Nothing takes the past away like the future!
  donderdag 9 oktober 2003 @ 08:18:28 #21
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13757295
hmmm, krijgt ze toch nog een geslaagde comeback waarschijnlijk
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_13757659
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 08:18 schreef MikeyMo het volgende:
hmmm, krijgt ze toch nog een geslaagde comeback waarschijnlijk
Echt weg is ze natuurlijk niet geweest. Ik denk dat het te vroeg is om over een comeback te spreken. Als ze nu in het niets vergaat en over tien jaar weer opduikt, ja, dan zou ik het een comeback vinden.
  donderdag 9 oktober 2003 @ 09:14:32 #23
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_13757774
de eerste paar keren dat ik het nummer hoorde dacht ik inderdaad dat Britney iets tegen muziek had

het is ff wennen, maar ik lig er verder niet wakker van of het nu zo'n goede plaat is...
doe mij maar een Crazy of een Slave 4 U

pi_13759803
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 07:57 schreef Hapertje het volgende:
Ik was al aan het wachten wanneer een van onze 'moderne' (ahum) DJ's dat nummer van het net zou plukken. Ik had de mp3 in prima kwaliteit al afgelopen donderdag weten te scoren.

Hopelijk gaan de DJ's vaker primeurs van het net halen, maar dan wel op dag 1!

Haha, precies. Ik had hem ook al een stukje eerder dan die zogenaamde primeur in perfecte kwaliteit. Radio kan internet gewoon neit verslaan, primeur is dan ook zoiets achterhaalds met het internet van tegenwoordig!
pi_13760403
'T is voor de eerste keer dat ik een nummer van Britney wel lekker vindt.

Al blijft het toch wel onztettend duidelijk dat Madonna haar gebruikt om zelf onder de aandacht van de nieuwe generatie's te komen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')