quote:afschuiven, geen verantwoording nemen, kromme dingen recht praten, etc, dat is juist politiek!
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:02 schreef Sidekick het volgende:
Ze heeft gelogen. En dan wil een premier niet verantwoordelijk zijn voor haar...Lekker makkelijk afschuiven imho, maar goed.
quote:Haha, zie het al voor me..
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:13 schreef Karzeuler het volgende:
En Bernard zegt tegen Mabel "Zo zo, kende jij Klaasje ook?"
Maar ontopic, zowel Bea als het parlement voorgelogen, zou ze het wel tegen Friso hebben verteld?
Dit is gewoon weer een stap dichterbij de republiek..
Zullen we Arnold maar alvast roepen?
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:18 schreef Steijn het volgende:
Goede keus van Balkenende. Je weet niet wat voor katten er nog meer uit de zak kunnen komen. Stel dat hij de wet wel had ingediend en het zou blijken dat nog meer van die criminele vriendjes had gehad dan zou Balkenende diep in de problemen hebben gezeten. Logisch dat hij die problematiek heeft willen voorkomen.
quote:Dat lijkt me niet...
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:17 schreef Troel het volgende:
En maar zeggen dat ze gelogen heeft... Ik ben echt heel erg benieuwd wat Trix tegen haar gezegd heeft wat ze moest zeggen, en de rvd net zo... Die weten echt wel waar de schoen wringt hoor...
quote:Ga maar roepen, dat een stap dichterbij de monarchie.
Dit is gewoon weer een stap dichterbij de republiek..Zullen we Arnold maar alvast roepen?
Uit de brief van Friso, blijkt dus dat er een vriendschappelijke relatie was. Toen mabel ontdekte over de praktijken is dat alleen oppervlakkig doorgegaan.
Misschien is er toch niet sprake van liegen? Alleen verkeerde communicatie?
quote:Ik denk het wel... Als vriendinnetje van een prins wordt je toch wel helemaal doorgelicht...
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:19 schreef Sidekick het volgende:[..]
Dat lijkt me niet...
quote:Vast wel, en Bea en Balkje wisten het vast ook wel. Maar kennelijk vond Bea mabel te aardig. Dus de mantel der liefde bedekte die hele zooi wel.
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:16 schreef Libris het volgende:[..]
Haha, zie het al voor me..
Maar ontopic, zowel Bea als het parlement voorgelogen, zou ze het wel tegen Friso hebben verteld?
quote:Juist, en zal Bea dus wel tegen Mabel gezegd hebben: Meisje, praat daar maar niet over...
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:23 schreef Karzeuler het volgende:[..]
Vast wel, en Bea en Balkje wisten het vast ook wel. Maar kennelijk vond Bea mabel te aardig. Dus de mantel der liefde bedekte die hele zooi wel.
En nu is ze in de aap gelogeerd.
Het paar heeft de regering onvolledig en onjuist geinformeerd.
Ze hebben hun excuses aangeboden aan regering en koningin.
nou wordt het contact met Bruinsma opeens vriendschap genoemt
quote:Dit vind ik klasse van Balkenende dan....
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:35 schreef Kozzmic het volgende:
Jeemig, wat valt Balkenende het paar hard af...Ik vraag me af hoe Beatrix hier tegenover staat.
quote:Hij moest wel. Even laten zien dat de werkelijke macht bij hem ligt, en niet bij Beatrix.
Jeemig, wat valt Balkenende het paar hard af...Ik vraag me af hoe Beatrix hier tegenover staat.
quote:Ik mag toch hopen dat hij dit in onderling overleg heeft gedaan met Beatrix, anders kan het nog een leuk staartje krijgen
quote:SP-er probeert te stoken in een goed huwelijk
quote:Zou je niet van hem verwachten. Jammer genoeg krijg ik de streams niet meer binnen op mijn werk. Vanavond maar naar Nova kijken
quote:Hier wordt geschiedenis geschreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |