Voor specs zie hier.
De produktiedatum is april 2002. Is zo goed als nieuw. Mooi scherp beeld, heldere kleuren. Prachtig bij een zwarte pc, maar kan ook bij een grijze uiteraard.
De nieuwprijs volgens Tweakers pricewatch is 158 euro.
Doe maar eens een leuk bod.
Compaq S7500
Zit er nog garantie op?
[Dit bericht is gewijzigd door Prowl op 03-10-2003 23:09]
quote:Ik weet niet of dat zo is.. er staan verschillende gegevens op verschillende sites. Feit blijft dat het beeld gewoon mooi scherp is. Het is bovendien gewoon hier te bezichtigen.. geen probleem.
Op vrijdag 3 oktober 2003 23:07 schreef vosss het volgende:
zet er wel ff bij dat het een .26 dpi betreft
quote:Ik heb 'm van m'n werk (is vervangen door TFT scherm) en ik heb er geen bon van. Dus je hebt garantie als Compaq RMA's zonder bon accepteert, maar dat weet ik eerlijk gezegd niet.
Op vrijdag 3 oktober 2003 23:06 schreef Prowl het volgende:
80 eurie, kom ik em morgen ophalenZit er nog garantie op?
Laten we zeggen als er morgenmiddag om 12.00u niemand hoger heeft geboden dat je 'm kan komen halen. Deal?
quote:Prima
Op vrijdag 3 oktober 2003 23:14 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Ik heb 'm van m'n werk (is vervangen door TFT scherm) en ik heb er geen bon van. Dus je hebt garantie als Compaq RMA's zonder bon accepteert, maar dat weet ik eerlijk gezegd niet.
Laten we zeggen als er morgenmiddag om 12.00u niemand hoger heeft geboden dat je 'm kan komen halen. Deal?
http://www.marktplaats.nl/index.php3?g=hardware&u=monitoren&ID=48730
Die 5,- geloof ik wel Als er verder niet geboden wordt, dan kun je 'm morgen komen halen (voor 80,-).
Bieden kopen
quote:Daarom zeg ik ook, als ze niet veel hoger gaan bieden en mij ook nog es mailen voor een afspraak dan mag je 'm gewoon voor 80,- hebben. Waar moet je vandaan komen als ik vragen mag?
Op zaterdag 4 oktober 2003 00:46 schreef Prowl het volgende:
Tsja, Marktplaats is altijd zo'n leuke siteBieden
kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |