quote:Ghehe. Welkom @ PTA hoor.
Op donderdag 9 oktober 2003 09:39 schreef JUKIE het volgende:[..]
JUKIE that`s me.
Ik heb me een paar dagen geleden aangemeld hierbij het Fokforum. Okè? Ik probeer me nu een beetje te integreren hier bij het P T A. (heeft iemand nog een inburgeringcursus liggen voor het PTA)
Daarnaast zijn standaarddingen die je van pta moet weten:
1) ook_gek. dit is een fenomeen in pta. hij is er niet als langste, maar heeft wel de vetste bek, en je moet hem met een korreltje zout nemen.
2) broes_willems : kom alles van hem te weten in oude slowchattopics, dit om bepaalde humor mbt lichtmetalen velgen en caddy's te snappen.
3) Slashme. de eerste en enige die ooit een pta ban kreeg. weet waarom!
4) Ultimora. kom achter zijn "scam", weet waarom hij dat deed, en hoe daarop gereageerd werd, en waarom hij hier nog steeds is
5) ondergetekende. Rijdt in "vleugel met celica". weet waarom!
tevens zo'n beetje als laatst overgebleven "vaste pta" van allen die hier ooit pta groot gemaakt hebben.
als je hierop antwoorden weet, mag je jezelf officieel lid noemen.
zo niet, DOEI!
quote:Waar ging dat okal weer over?
Op donderdag 9 oktober 2003 10:05 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Ghehe. Welkom @ PTA hoor.
Je moet wel een beetje tegen flauwe humor als dit kunnen.
3) Slashme. de eerste en enige die ooit een pta ban kreeg. weet waarom!als je hierop antwoorden weet, mag je jezelf officieel lid noemen.
zo niet, DOEI!
En vergeet niet dat je het via email moet aanvragen bij mij. Wel in 4 delen. Met het verhaal WAAROM je bij PTA wil horen. Wat je denkt te gaan bij leveren aan PTA. En een naakt foto van je vriendin En dat aan de opper van PTA. En dat ben ik
quote:Waarom ga je nu al weer weg daar dan
Op donderdag 9 oktober 2003 09:19 schreef t0n het volgende:
Goedemorgen.
Ik zal niet veel online zijn de aankomende weken.
Ik ga weer verhuizen, en ben dus hard aan 't inpakken..
quote:En ik dan!!!
Je moet wel een beetje tegen flauwe humor als dit kunnenDaarnaast zijn standaarddingen die je van pta moet weten:
1) ook_gek. dit is een fenomeen in pta. hij is er niet als langste, maar heeft wel de vetste bek, en je moet hem met een korreltje zout nemen.
2) broes_willems : kom alles van hem te weten in oude slowchattopics, dit om bepaalde humor mbt lichtmetalen velgen en caddy's te snappen.
4) Ultimora. kom achter zijn "scam", weet waarom hij dat deed, en hoe daarop gereageerd werd, en waarom hij hier nog steeds is
5) ondergetekende. Rijdt in "vleugel met celica". weet waarom!
tevens zo'n beetje als laatst overgebleven "vaste pta" van allen die hier ooit pta groot gemaakt hebben.als je hierop antwoorden weet, mag je jezelf officieel lid noemen.
zo niet, DOEI!
Ik denk dat het 1 van m,n eerste reactie,s is hier. Hij wil niet verder dan pagina 20 in me history
Wie zit hier eigelijk het langste?
quote:Ik heb ook gekeken en dat is idd je eerste is kijken wat die van mij is
Op donderdag 9 oktober 2003 10:32 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb geprobeerd te zoeken naar me eerste post hier in PTA. En wat ik terug heb kunnen vinden is Geplaatst door ook_gek op donderdag 8 november 2001 00:18.Ik denk dat het 1 van m,n eerste reactie,s is hier. Hij wil niet verder dan pagina 20 in me history
[edit]
Geplaatst door Boink op zaterdag 29 maart 2003 16:23
hehe
[/edit]
quote:krea.
Op donderdag 9 oktober 2003 10:32 schreef ook_gek het volgende:
quote:Oke ik ga de uitdaging aan.
Je moet wel een beetje tegen flauwe humor als dit kunnenDaarnaast zijn standaarddingen die je van pta moet weten:
5) ondergetekende.Rijdt in "vleugel met celica". weet waarom!
tevens zo'n beetje als laatst overgebleven "vaste pta" van allen die hier ooit pta groot gemaakt hebben.als je hierop antwoorden weet, mag je jezelf officieel lid noemen.
zo niet, DOEI!
De zoek tocht is begonnen............ en ik zal binnenkort een solicitatie brief schrijven!
p.s. die foto moet even overlegt worden, anders heb ik oorlog
quote:Je bent gek ook als je dat doet
Op donderdag 9 oktober 2003 11:05 schreef JUKIE het volgende:[..]
Oke ik ga de uitdaging aan.
De zoek tocht is begonnen............ en ik zal binnenkort een solicitatie brief schrijven!
p.s. die foto moet even overlegt worden, anders heb ik oorlog
BTW ThaFreak Waar ben je nou?
Je gaat toch niet Ultimora Style he
Als dat zo is dan heeft Jukie nog wat te leren
Nu heb ik effe snel 2 foto,s genomen met m,n 7650 telefoon. Straks nog effe snel 1 van de voorkant maken En hopen dat ik ze vanavond kan uploaden. Ik heb het te druk als ik op me gemakje foto,s ga maken
Dus ik doe me best mensen. En ze zullen niet al te scherp zijn. Maar doe me best voor jullie.
En voor de mensen die me niet geloven. TIEFT OP want ik heb nu bewijs wheheheh
quote:Zo dood als het maar kan. Me vader heeft hem het lang zal ze leven uit geslagen. Ik hoop vanavond me internet zo te hebben dat ik weer kan uploaden. Als het mee zit komt vanavond de muis en de AM foto,s online. Maar durf niks te beloven
Op donderdag 9 oktober 2003 12:47 schreef -Eddow- het volgende:
He ook gek waar is je muis ??
quote:ja klopt, maar kost teveel
Op donderdag 9 oktober 2003 10:26 schreef ook_gek het volgende:[..]
Waarom ga je nu al weer weg daar dan
![]()
je zit er toch maar net
quote:Wheheheh.
Op donderdag 9 oktober 2003 13:28 schreef t0n het volgende:[..]
ja klopt, maar kost teveel
Ik hou geen geld meer over voor tuning
Ik kan echt niet meer goed werken hoor
Er staat gewoon op max 8 meter van me af een AM DB7
Ik kan hem net niet zien Die velgen die er onder zitten is ZOOOO geil. Ooooh hij is zo mooi die auto. Ik weet ook de prijs. Maar dat zal me niet gaan lukken ben ik bang
quote:Ghehe. daarom moeten mensen ook *iets* over jou horen te weten willen ze het PTA examen met succes afleggen
Op donderdag 9 oktober 2003 13:55 schreef Ultimora het volgende:
Hallooow mensen.. ik ben trouwens ook al behoorlijk lang vaste PTA er... daarbij komt dat 97% van mijn posts in PTA staan :Yik ga t niet uitrekenen, maar ik ben nog maar een maandje lauw actief op andere onderdelen van FOK.. verder eerste post op PTA 3 september 2002
Edit:
Geregged op 11 April 2002.
Was speciaal zodat ik kon antwoorden op een thread hier in pta
[Dit bericht is gewijzigd door Tjabbo op 09-10-2003 14:50]
quote:Waarom staat er bij mij een korreltje zout
Op donderdag 9 oktober 2003 13:59 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Ghehe. daarom moeten mensen ook *iets* over jou horen te weten willen ze het PTA examen met succes afleggen
MOTOR
aantal cilinders 12, in V-vorm
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 5935 cm3
boring x slag 89,0 x 79,5 mm
compressieverh. 10,3:1
max. vermogen 320 kW (435 pk)
6000tpm
max. koppel 556 Nm
5000tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening dohc
turbo nee
katalysator geregeld
topsnelheid 298 km/h
acceleratie 0-100 km/h 5,0 s
verbruik binnen b.k. - l/100km
verbruik buiten b.k. - l/100km
verbruik gecombineerd - l/100km
CO2 uitstoot - g/km
quote:FOUT
Op donderdag 9 oktober 2003 14:06 schreef t0n het volgende:
er van uit gaande dat 't de db 7gt is.MOTOR
aantal cilinders 12, in V-vorm
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 5935 cm3
boring x slag 89,0 x 79,5 mm
compressieverh. 10,3:1
max. vermogen 320 kW (435 pk)
6000tpm
max. koppel 556 Nm
5000tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening dohc
turbo nee
katalysator geregeldtopsnelheid 298 km/h
acceleratie 0-100 km/h 5,0 s
verbruik binnen b.k. - l/100km
verbruik buiten b.k. - l/100km
verbruik gecombineerd - l/100km
CO2 uitstoot - g/km
het is deze
Alleen in het blauw met lichte bekleding
quote:
Dat zachte gorgelen waarmee Astons nieuwe V12 ontwaakt klinkt meerdere klassen beter dan de standaard compressor-zescilinder van de DB7. De waarschuwing "geen gasgeven bij het wegrijden, rem los en laten wegrollen" klonk ons wat overdreven in de oren. Maar er zit toch iets in, want met een klein streepje gas gaat "ie er vantussen of er een olifant van achter tegen je aan botst.
Als het eenmaal rolt, lijkt van motorisch geweld geen sprake meer. Bij hooguit 2500 toeren schakelt de automaat soepel door, onbegrijpelijk alleen waarom het andere verkeer daar maar blijft stilstaan. Zacht roffelend snelt de Aston vooruit. Beschaafd, vooral. Hoeveel acceleratie je krijgt met een halve millimeter gasgeven maakt eigenlijk meer indruk dan de spurt bij een volle dot gas. Tenminste, als je achter een Ferrari aan hangt. Hoewel, wacht eens. Dat je die kunt bijhouden, is toch veelzeggend. Dat kan die achterlijk sterke Aston. Zelfs met traction control betekent een beetje fors wegrijden al dat het gevaarte kwispelstaartend naar grip zoekt.
En dat ligt niet aan een gebrekkige grip van de kamerbrede rubberlinten om de 18 inch wielen. Waarin remklauwen ter waarde van een leuk stadsautootje je geruststellend toelachen. Zo doet ook de zeer directe en vrij lichte besturing al het wenselijke, en laat de dikkerd zich moeiteloos zuiver besturen. Gewicht, omvang en gevoel van de Aston noden niet om direct het onderste uit de kan te proberen, qua bochttempo.
Met de mantel der Anglofiele liefde bedekken we dat de Vantage V12 ontstond uit twee aan elkaar geplakte Ford V-zessen. Want hij klinkt goed, adellijk, en man, wat is dat ding machtig sterk! Héél voorzichtig wegrijden, maar verder is het een goeierd. Daar zouden we best in kunnen wonen.
quote:vw golf station.
Op donderdag 9 oktober 2003 15:12 schreef PteV het volgende:
Iemand hier enig idee in welke auto Kreator rijd?
of krijg ik de grap niet mee?
quote:Auto ligt in het kanaal zo dat hij niet op de meeting kan komen
Op donderdag 9 oktober 2003 15:44 schreef Boink het volgende:
Weet iemand iets van ThaFreak af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |