quote:Ja daarom ziet de dealer vaste klanten graag, en heb jij als vaste klant nog wel eens de kans dat je gematst wordt door de dealer (de dealer gaat meestal flexibel om met mensen die al 10 jaar bij dezelfde dealer een auto kopen en deze daar laten onderhouden), dus als jij als onbekende klant aan komt zetten mag je zeker wel de hoofdprijs betalen bij onderhoud.....
Op woensdag 8 oktober 2003 16:46 schreef 001 het volgende:[..]
Garages verdienen goed aan onderhoud, dus dat zal geen probleem zijn.
Sterker nog veel garages verdienen meer aan onderhoud dan aan de verkoop van nieuwe auto,s.
quote:Oke zoiets d8 ik a!!!
Op woensdag 8 oktober 2003 17:27 schreef Thermo het volgende:[..]
waarschuwingslichtjes dat de gordels niet worden gedragen
quote:Nee man is een eddow/boink afweersysteem... bij langer als 5 minuten achtervolgen wordt er een raket afgeschoten
Op woensdag 8 oktober 2003 17:46 schreef -Eddow- het volgende:[..]
Oke zoiets d8 ik a!!!
quote:Ook Volvo's haperen wel eens...
Op woensdag 8 oktober 2003 18:02 schreef -Eddow- het volgende:
Dan werkte ie zeker niet want er gebeurde niets!
Wat NOG irritanter is, is het relais wat je hoort tikken.
quote:
Audi S3 2.0 turbo
Bouwjaar mei 2000, Prijs: € 56.000,-Deze S3 is voorzien van een 2 liter motor met 415pk/585Nm. De motor is uitgerust met Mahle race zuigers, gesmede competitie krukas en titanium drijfstangen. De gehele motor is gebleuprint en uitgeliterd.
De cilinderkop is bewerkt en gemodificeerd met lichtere kleppen en andere klepschotels (Schrick). Grote intercooler voor de radiator, Porsche turbo (2.0bar), Carbon luchtinlaatsysteem, AP koppelling, AP 6cil. 380mm Remtangen, 18" Velgen, KW schroef verlagingsveren, lederen Interieur. Bouwjaar is mei 2000 de auto is van de eerste eigenaar en heeft 35.000km gelopen.
Topsnelheid is 295km en de 0-100 gaat in 3,9s.
© DBM Engineering/www.dbmengineering.nl
quote:KOPÛh, en dan ff de buitenkant ombouwen naar een 1.6 je, en dan Ferrari/Aston Martin/Lamborgini en de rest pesten
Op woensdag 8 oktober 2003 21:46 schreef jacco het volgende:
Ze hebben bij www.dbmengineering.nl nog een auto te koop staan. Maar wat voor 1
[..]
Maar dat heeft ook het volgende gevolg. Stel je zet een zware tas op de bijrijders stoel. Dan gaat dat ding ook loeien
quote:Dat die tas dan ook z'n gordel omdoet...
Op woensdag 8 oktober 2003 22:12 schreef ook_gek het volgende:
Wat je wat pas kut is. En dat zit in die ML van me vader. Als je geen gordel om hebt. Gaat er een alarm af. En niet zo zachtjes ook zegMaar dat heeft ook het volgende gevolg. Stel je zet een zware tas op de bijrijders stoel. Dan gaat dat ding ook loeien
quote:Nou je word er niet doof van. Maar het is een bloed vervelend geluid. En het stopt pas na 2min volgens me vader. Ik heb het niet getest
Op woensdag 8 oktober 2003 22:15 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Dat die tas dan ook z'n gordel omdoet...
Maar zo'n dingen vind ik mateloos irritant, ik doe altijd vanzelf al m'n gordel om, daar heb ik geen lampje of alarm voor nodig.. En als je een keer de auto vanuit de garage naar buiten wilt rijden moet je dus al je gordel om omdat je anders een gehoorbeschadiging krijgt...
quote:Het is idd erg irritant, maar t gaat pas loeien als je boven een bepaal de snelheid komt ( dacht 5 of 10km), en t gaat veel sneller uit als 2 min, hij loeit nog geen minuut (tenminste in een C of E-klasse)
Op woensdag 8 oktober 2003 22:25 schreef ook_gek het volgende:[..]
Nou je word er niet doof van. Maar het is een bloed vervelend geluid. En het stopt pas na 2min volgens me vader. Ik heb het niet getest
quote:Geen idee hoe lang het is. Me vader zei het. Ik vind het bloed vervelend. En dat is het zelfde als dat die deuren dicht schieten als je harder dan 10KM rijd of zo. Ik zoek me altijd de tering naar het juiste knopje.
Op woensdag 8 oktober 2003 22:30 schreef PeuRac het volgende:[..]
Het is idd erg irritant, maar t gaat pas loeien als je boven een bepaal de snelheid komt ( dacht 5 of 10km), en t gaat veel sneller uit als 2 min, hij loeit nog geen minuut (tenminste in een C of E-klasse)
Zelfde als dat je de deur open doet met de afstandbediening. Gaat alleen maar bestuurders deur open. 2X klikken is voor de rest
quote:Dat is allemaal voor de veiligheid, en waarom zoeken naar dat knopje? Je kunt ook gewoon het portier openen (van de binnenkant), gaan ze allemaal weer van het slot af.
Op woensdag 8 oktober 2003 22:35 schreef ook_gek het volgende:[..]
Geen idee hoe lang het is. Me vader zei het. Ik vind het bloed vervelend. En dat is het zelfde als dat die deuren dicht schieten als je harder dan 10KM rijd of zo. Ik zoek me altijd de tering naar het juiste knopje.
Zelfde als dat je de deur open doet met de afstandbediening. Gaat alleen maar bestuurders deur open. 2X klikken is voor de rest
En dat 2x klikken vind ik ideaal, als ik in een nieuwe E-klasse van ruim 80k stap, ben ik blij dat er maar 1 portier open kan, hoef ik tenminste niet bang te zijn dat er iem ongewenst bij in stapt. Want hoe vaak zit je nou met meer als alleen jijzelf in de auto?
quote:Ja klopt maar ik zoek altijd naar het knopje. Terwijl ik dus die deur gewoon open kan doen jha. Maar ik ben te lui denk ik
Op woensdag 8 oktober 2003 22:40 schreef PeuRac het volgende:[..]
Dat is allemaal voor de veiligheid, en waarom zoeken naar dat knopje? Je kunt ook gewoon het portier openen (van de binnenkant), gaan ze allemaal weer van het slot af.
En dat 2x klikken vind ik ideaal, als ik in een nieuwe E-klasse van ruim 80k stap, ben ik blij dat er maar 1 portier open kan, hoef ik tenminste niet bang te zijn dat er iem ongewenst bij in stapt. Want hoe vaak zit je nou met meer als alleen jijzelf in de auto?
quote:Dat knopje zit midden boven in. Boven de radio, midden in.
Op woensdag 8 oktober 2003 22:47 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja klopt maar ik zoek altijd naar het knopje. Terwijl ik dus die deur gewoon open kan doen jha. Maar ik ben te lui denk ik
Is gewoon niet te missen. Verder rijdt zo'n ML nou niet geweldig, is een giga stuiterbak (zeker een 270CDI een 430 - V8 power- gaat nog)
quote:Stuiterbak
Op woensdag 8 oktober 2003 22:53 schreef PeuRac het volgende:[..]
Dat knopje zit midden boven in. Boven de radio, midden in.
Is gewoon niet te missen. Verder rijdt zo'n ML nou niet geweldig, is een giga stuiterbak (zeker een 270CDI een 430 - V8 power- gaat nog)
quote:Er stond laatst een test in Autoweek tussen en Mercedes Ml en en Kia Sorento.
Op donderdag 9 oktober 2003 08:50 schreef ook_gek het volgende:[..]
Stuiterbak
Dan heb je die eerste ML zeker gereden. Want deze die me vader nu heeft het nieuwe type rijd gewoon lekker. Niks stuiteren of wat dan ook. En het sturen gaat heel soepel. Je kan gewoon met 1 pink sturen. Ik heb het geprobeerd
Verders, heb ik zin om wat geks te doen met me tipo.
Denk een impreza happer ofzo
quote:Bij mijn weten is het in NL verplicht een knop in de auto te hebben waarmee je de automatisch inschakelende CV uit kunt zetten als die optie er op zit. Daar zul je dus niet voor naar de dealer hoeven. Met gordel piepjes en airbags enzo heb je gelijk, maar als je zelf handig bent heb je dat ook zo gefixed.
Op woensdag 8 oktober 2003 22:52 schreef Ultimora het volgende:
al die dingen zoals centrale deurvergrendeling en gordels, airbags, noem maar op dat kan je gewoon bij de dealer uit laten zetten. das echt geen probleem. dus als je deuren bij 10 km/h op slot gaan. dat kan je dus uit laten zetten. gordel piepjes en airbags idem dito.
quote:JUKIE that`s me.
Op donderdag 9 oktober 2003 09:06 schreef Tjabbo het volgende:
Jukie? Who FT is Jukie?
Goedemorgen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |