quote:Whaaaa
Op dinsdag 7 oktober 2003 16:24 schreef Ultimora het volgende:[..]
dit is het nieuwe model
http://www.kroeskop.mg-rover.nl/rover_dealer_detail.asp?id=899&CarId=1118
[afbeelding]
quote:Niet hard genoeg geschept zeker...
Op woensdag 8 oktober 2003 12:37 schreef Boink het volgende:
Laatste nieuw!Fietser geschept in Delft
Ligt ze daar K.O op de grond komt de ambulance staat ze op
quote:Whehehe lol
Op woensdag 8 oktober 2003 12:37 schreef Boink het volgende:
Laatste nieuw!Fietser geschept in Delft
Ligt ze daar K.O op de grond komt de ambulance staat ze op
Update over de muis die ik vanmorgen ben tegen gekomen in de badkamer. Hij heeft zwaare hoofdpijn
vanavond laat volgen de foto,s van de muis in gevangenschap
quote:Kzeur er niet over, maar het is natuurlijk wel een 2ehandsauto, ookal heeft hij niet gereden, hij staat al op kenteken en voor de buren is het dan een 2ehandsje en in die prijsklasse willen niet veel mensen dat.
Op woensdag 8 oktober 2003 13:17 schreef Ultimora het volgende:
ff reagerend op de prijs van de BMW. deze auto heeft alle opties behalve active steering en de nieuwe veertechniek. ga maar ff op BMW.nl een 5 serie samenstellen met alle opties, en ga dan verder miepen over de prijs. denk daar bij dat er GEEN wacht tijd op zit (dat is ook geld waard) en zeur dan nog eens over de prijs.....
Er is gegokt op een wachtrij voor de auto, en verloren, jammer en helaas maar dat soort dingen gebeuren.
quote:ik biedt 50 euro....
ff reagerend op de prijs van de BMW. deze auto heeft alle opties behalve active steering en de nieuwe veertechniek. ga maar ff op BMW.nl een 5 serie samenstellen met alle opties, en ga dan verder miepen over de prijs. denk daar bij dat er GEEN wacht tijd op zit (dat is ook geld waard) en zeur dan nog eens over de prijs.....
quote:Je zei zelf een paar posts terug:
quote:Dus dat wachten valt wel mee. Waarom bestellen jullie als MG rover dealer een nieuwe BMW, loopt het eigen merk zo slecht, of zijn jullie ook BMW dealer?
de auto is nieuw gekocht door ons. alleen BMW doet t op dit moment niet echt lekker (eigenlijk geen enkel autmerk) dus er is geen wachtrij op gekomen. de auto is een jaar geleden besteld met het idee dat er dus een wachtrij op kwam...
trouwens ik denk dat de meeste mensen toch liever een echte nieuwe hebben. Op zo,n bedrag maken een paar duizend ¤ ook niet uit.
quote:Ik zou zo`n tweedehands bak daar niet eens al kopen omdat het geen OFFICIELE BMW garage was, en ik dus geen BMW onderhoudsstempels kreeg.... oftewel wat die dude boven mij zegt meer uitgeven voor alles BMW (achterlijke roverdealer... dat die eigenaar er zelf in gaat rijden dan)
Op woensdag 8 oktober 2003 13:31 schreef 001 het volgende:[..]
Je zei zelf een paar posts terug:
[..]Dus dat wachten valt wel mee. Waarom bestellen jullie als MG rover dealer een nieuwe BMW, loopt het eigen merk zo slecht, of zijn jullie ook BMW dealer?
trouwens ik denk dat de meeste mensen toch liever een echte nieuwe hebben. Op zo,n bedrag maken een paar duizend ¤ ook niet uit.
quote:Dit is eng maar ik ben het met je eens. Ik zal ook niet een nieuwe BMW bij een NIET officiele BMW dealer kopen.
Op woensdag 8 oktober 2003 13:48 schreef bier2k3 het volgende:[..]
Ik zou zo`n tweedehands bak daar niet eens al kopen omdat het geen OFFICIELE BMW garage was, en ik dus geen BMW onderhoudsstempels kreeg.... oftewel wat die dude boven mij zegt meer uitgeven voor alles BMW (achterlijke roverdealer... dat die eigenaar er zelf in gaat rijden dan)
Ik weet wel dat me vader z,n auto ALTIJD in maand 1 of 2 laat komen. Omdat als je na 3 jaar die auto verkoopt het gezien word als een 4 jaar oude auto. Wegens die ene maand.
quote:Niet zo eng hoor... ik ben het ook altijd met bier2k3 eens.. maar goed..
Op woensdag 8 oktober 2003 14:09 schreef ook_gek het volgende:[..]
Dit is eng maar ik ben het met je eens. Ik zal ook niet een nieuwe BMW bij een NIET officiele BMW dealer kopen.
Ik weet wel dat me vader z,n auto ALTIJD in maand 1 of 2 laat komen. Omdat als je na 3 jaar die auto verkoopt het gezien word als een 4 jaar oude auto. Wegens die ene maand.
je vader least dan neem ik aan... ik zie namelijk geen andere manier wanneer een leeftijd van een jaar ouder gunstig kan zijn
oh en als je een BMW ergens koopt kan je hem nog wel dealer onderhouden??? wat is dat voor onzin, alsof je vast zit aan onderhoud bij ons?
oh en voor de duidelijkheid we zijn meer een Luxe Occasionboer met Rover MG dealerschap er bij, als Rover MG dealer met wat dure Occasions. we hebben wel weer de uitstraling van een dealerbedrijf tegenover de klant, maar verkopen meer dure occasions als Rovers. verder bieden wij een hele andere aanpak als andere bedrijven, bij ons worden de meeste auto´s op bestelling uitgezocht als occassion.
quote:Mjah die BMW dealer ziet je al aankomen. Eerst wezen proefrijden bij de BMW dealer, toen er sneaky een gehaald bij de MG dealer (serieus hoe verzin je t). En dan weer in onderhoud bij de BMW dealer zeker. Nee ik zou er dan niet op rekenen dat je nog eens gematst wordt bij een reparatie of beurt ofzo.
Op woensdag 8 oktober 2003 14:41 schreef Ultimora het volgende:
oh en als je een BMW ergens koopt kan je hem nog wel dealer onderhouden??? wat is dat voor onzin, alsof je vast zit aan onderhoud bij ons?
quote:ik ga er verder niet meer op in, want ik heb een beetje het idee dat een hoop mensen nog niet helemaal begrijpen hoe de dealer en autohandel wereld in elkaar zit.
Op woensdag 8 oktober 2003 14:49 schreef DIJK het volgende:[..]
Mjah die BMW dealer ziet je al aankomen. Eerst wezen proefrijden bij de BMW dealer, toen er sneaky een gehaald bij de MG dealer (serieus hoe verzin je t). En dan weer in onderhoud bij de BMW dealer zeker. Nee ik zou er dan niet op rekenen dat je nog eens gematst wordt bij een reparatie of beurt ofzo.
quote:dat is weer een zwak excuus, ik vond namelijk dat het argument om de bmw wel bij een dealer te onderhouden eigenlijk nog niet zo slecht is maar.....
Op woensdag 8 oktober 2003 15:13 schreef Ultimora het volgende:[..]
ik ga er verder niet meer op in, want ik heb een beetje het idee dat een hoop mensen nog niet helemaal begrijpen hoe de dealer en autohandel wereld in elkaar zit.
Als ik een nieuwe BMW zou kopen (ok deze is 2ehands maar je snapt wat ik bedoel) dan wil ik mijn oude BMW inruilen, en de band die ik in de jaren met de dealer opgebouwd heb wil ik niet kwijt. Dit omdat de beurten goed en betaalbaar zijn, en mocht ik een probleem hebben deze dealer vaak eerst even kosteloos kijkt.
Als je nu nog niet snapt wat er bedoelt wordt ultinora, dan denkik dat jij degene bent die de een dealerschap niet echt snapt, en kan je beter paarden met een vals gebit gaan verkopen... Mensen die zo`n BMW kunnen betalen willen echt niet bij een rover dealer kopen omdat ie daar mischien 500 euro goedkoper is als bij hun vaste dealer....
quote:kijk, maar dat doet ELKE dealer of handelaar die zo´n ding verkoopt wel. als er wat mis aan is kan je naar de BMW dealer kijken, je kan naar ons kijken.
Op woensdag 8 oktober 2003 15:22 schreef bier2k3 het volgende:[..]
dat is weer een zwak excuus, ik vond namelijk dat het argument om de bmw wel bij een dealer te onderhouden eigenlijk nog niet zo slecht is maar.....
Als ik een nieuwe BMW zou kopen (ok deze is 2ehands maar je snapt wat ik bedoel) dan wil ik mijn oude BMW inruilen, en de band die ik in de jaren met de dealer opgebouwd heb wil ik niet kwijt. Dit omdat de beurten goed en betaalbaar zijn, en mocht ik een probleem hebben deze dealer vaak eerst even kosteloos kijkt.
quote:Nee me vader least niet. Maar zeker vroeger was de verkoop waarde afhankelijk van het bouwjaar. Naar de maanden werd niet gekeken wel naar het jaar. Als je in maand 12 koopt is dat gewoon een jaar. ( snap er geen reet van maar toch ) Vandaag altijd begin het jaar een auto kopen
Op woensdag 8 oktober 2003 14:14 schreef bier2k3 het volgende:[..]
Niet zo eng hoor... ik ben het ook altijd met bier2k3 eens.. maar goed..
je vader least dan neem ik aan... ik zie namelijk geen andere manier wanneer een leeftijd van een jaar ouder gunstig kan zijn
En als ik een BMW koop is dat ALTIJD bij een Dealer zeker als het om nieuw gaat. Mij zal je nooit een Ferrari zien kopen bij een mercedes dealer. Precies het zelfde namelijk.
Zelfde als een auto kopen met 1000KM op de teller. Zal ik ook nooit doen. Dan maar iets er bij en dan heb je een gloed nieuwe bak. JE weet nooit wat er gebeurd is in die 1000KM. En je kan dan wel zeggen dat hij altijd binnen gestaan heeft. Maar geloof me. Dat zal niemand geloven. En mensen die 80.000 euro voor een auto willen uit geven doen niet zo moeilijk over het prijsverschil kan ik je vertellen.
quote:Garages verdienen goed aan onderhoud, dus dat zal geen probleem zijn.
Op woensdag 8 oktober 2003 14:49 schreef DIJK het volgende:[..]
Mjah die BMW dealer ziet je al aankomen. Eerst wezen proefrijden bij de BMW dealer, toen er sneaky een gehaald bij de MG dealer (serieus hoe verzin je t). En dan weer in onderhoud bij de BMW dealer zeker. Nee ik zou er dan niet op rekenen dat je nog eens gematst wordt bij een reparatie of beurt ofzo.
ff een andere vraag ik zag laatst bij een volvo 2 rode lampjes kniperen in de buurt van de achteruitkijkspiegel wat is dat?
quote:Zelfvernietigingsmechanisme
Op woensdag 8 oktober 2003 17:06 schreef -Eddow- het volgende:
Heeyff een andere vraag ik zag laatst bij een volvo 2 rode lampjes kniperen in de buurt van de achteruitkijkspiegel wat is dat?
quote:waarschuwingslichtjes dat de gordels niet worden gedragen
Op woensdag 8 oktober 2003 17:06 schreef -Eddow- het volgende:
Heeyff een andere vraag ik zag laatst bij een volvo 2 rode lampjes kniperen in de buurt van de achteruitkijkspiegel wat is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |