quote:slapen.. bent net afgewerkt
Op zondag 5 oktober 2003 01:24 schreef jackson het volgende:
Ga eens slapen
quote:hmm beetje jammer van je want dat sloeg op de m3 CSL en niet op een standaard m3...
Op zaterdag 4 oktober 2003 10:28 schreef Virus.NL het volgende:
Een tijdje terug poste ik in de slowchat [CHAT] PTA Slowchat BMW M3 Max 250KM/H Begrensd iets over de bmw m3, en toen kreeg ik een beetje stomme reaktie, maar ik had toch echt gelijk
[..]
[..]Nu een Quote uit de Autovisie van deze week:
"BMW is alleen bereid de auto zonder topsnelheidsbegrenzer te verkopen indien men een racelicentie kan overleggen."
dus nee je hebt nog steeds geen gelijk!
en ook niet een klein beetje
je moet dat dus ergens anders laten doen.. de CSL kan je wel bijvertoning van je licentie er uit laten halen.
quote:Goede morgen
Op zondag 5 oktober 2003 11:15 schreef Boink het volgende:
Goeiemorgen!!!
zo nog ff bellen met mn vriendin, en daarna werken tot 9u vanavond.
Nog 10 dagen, dan lekker een wekendje weg.
@ Ulti, dat je MG verkoopt, , dat je t leuk vind
, dat je t rijdt
maar dat je je logo veranderd
quote:ga ik voor je oplossen
Op zondag 5 oktober 2003 13:50 schreef PeuRac het volgende:
Goedemorgen![]()
zo nog ff bellen met mn vriendin, en daarna werken
tot 9u vanavond.
@ Ulti, dat je MG verkoopt,, dat je t leuk vind
, dat je t rijdt
![]()
quote:Hij was dronken gisteren
Op zondag 5 oktober 2003 13:50 schreef PeuRac het volgende:
Goedemorgen![]()
zo nog ff bellen met mn vriendin, en daarna werken
tot 9u vanavond.
@ Ulti, dat je MG verkoopt,, dat je t leuk vind
, dat je t rijdt
![]()
Ik was niet dronken gisteren... Die Wodka/Red Bull voordat ik uitging gisteren sloeg me er iets te hard in (meer Wodka dan Red Bulll..), waardoor ik in de stad echt niks meer op kreeg... Maar ja, was wel weer 5:15 toen ik thuis was...
quote:Toen ik gisteren een glaasje stond in te schenken voor me zelf dacht dat me vader dood ging. Hij zegt. Het maakt jou niks uit he. Gewoon schenken. Mond open en giet het glas naar binnen en klaar
Op zondag 5 oktober 2003 14:29 schreef Metalfreak het volgende:
Goeiemorgen!Ik was niet dronken gisteren... Die Wodka/Red Bull voordat ik uitging gisteren sloeg me er iets te hard in (meer Wodka dan Red Bulll..), waardoor ik in de stad echt niks meer op kreeg...
Maar ja, was wel weer 5:15 toen ik thuis was...
Hij vind dat ik sterk aan het mixen was
hmm ik dnek dat t aan me pctje lag.. dat ding ging hard niet normaal meer... nu niet meer.. t zal wel weer aan gisteren hebben gelegen ofzo...
[Dit bericht is gewijzigd door Ultimora op 05-10-2003 14:34]
quote:Ging altijd zo hard
Op zondag 5 oktober 2003 14:33 schreef Ultimora het volgende:
[afbeelding] <-- heb je em getuned of zo?? of ging hij altijd al zo hard?
quote:Hehe, normaal heb ik daar ook geen moeite mee, maar gisteren viel 't me echt niet goed... Voortaan dus toch maar weer bij bier houden...
Op zondag 5 oktober 2003 14:32 schreef ook_gek het volgende:[..]
Toen ik gisteren een glaasje stond in te schenken voor me zelf dacht dat me vader dood ging. Hij zegt. Het maakt jou niks uit he. Gewoon schenken. Mond open en giet het glas naar binnen en klaar
Hij vind dat ik sterk aan het mixen was
quote:Wheheheeh
Op zondag 5 oktober 2003 14:37 schreef Ultimora het volgende:
de matrixkip invasie:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Ik heb altijd het probleem dat ALS ik te veel van die zooi gedronken heb. Dat ik dan als ik thuis zit helemaal klaar wakker ben
Op zondag 5 oktober 2003 14:36 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Hehe, normaal heb ik daar ook geen moeite mee, maar gisteren viel 't me echt niet goed... Voortaan dus toch maar weer bij bier houden...
quote:Ben je nog steeds dronken
Op zondag 5 oktober 2003 14:37 schreef Ultimora het volgende:
de matrixkip invasie:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik dacht dat ik een terein wagen had
quote:Peugeot 205 in identiteitscrisis...
Op zondag 5 oktober 2003 20:02 schreef -Eddow- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Ik dacht dat ik een terein wagen had
Volgens mij is je auto nu vies.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |