quote:Zeker is een ML een stuiterbak. Ik rij alleen maar (bijna) nieuwe auto's dus he was wel degelijk het nieuwste model. Ik vind een sprinter fijner geveerd (verder rijdt t minder).
Op donderdag 9 oktober 2003 08:50 schreef ook_gek het volgende:[..]
Stuiterbak
Dan heb je die eerste ML zeker gereden. Want deze die me vader nu heeft het nieuwe type rijd gewoon lekker. Niks stuiteren of wat dan ook. En het sturen gaat heel soepel. Je kan gewoon met 1 pink sturen. Ik heb het geprobeerd
Maar ik ben dan ook E en C-klasse's gewend (geweldig stage lopen bij een Mercedes garage)
Ik weet trouwens ook alles van het lijstje... Maakt me dat harde kern lid
quote:weer zo`n wannabe... denkt omdat ie een 10handse civic coupe rijdt dat ie er meteen bijhoord.. maar deze jongen kan ook beter een daewoo gaan rijden (hij heeft namelijk geen eigen mening
Op donderdag 9 oktober 2003 18:16 schreef Metalfreak het volgende:
Hee, waarom word ik ook al niet genoemd??? En ik heb nog wel een sjonniebak...Ik weet trouwens ook alles van het lijstje... Maakt me dat harde kern lid
quote:Jij bent zelf meer t kijk mij eens in m'n vet getunede aixam figuur is t niet?
Op donderdag 9 oktober 2003 18:31 schreef bier2k3 het volgende:[..]
weer zo`n wannabe... denkt omdat ie een 10handse civic coupe rijdt dat ie er meteen bijhoord.. maar deze jongen kan ook beter een daewoo gaan rijden (hij heeft namelijk geen eigen mening
)
quote:Tuurlijk.. Wie is er nou niet jaloers op de ruige Aixam van bier2k3..
Op donderdag 9 oktober 2003 18:42 schreef Boink het volgende:
Laten we het liefdevol houden he jongens
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 18:44 schreef DIJK het volgende:[..]
Tuurlijk.. Wie is er nou niet jaloers op de ruige Aixam van bier2k3..
quote:Aixam ownz je aarsje!!!!!!
Op donderdag 9 oktober 2003 18:44 schreef DIJK het volgende:[..]
Tuurlijk.. Wie is er nou niet jaloers op de ruige Aixam van bier2k3..
quote:kruisjes
Op donderdag 9 oktober 2003 19:39 schreef Metalfreak het volgende:
Riep er iemand getunede Aixam????[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 19:40 schreef bier2k3 het volgende:[..]
kruisjes
Ik zie 'm gewoon hoor...
quote:Je mag niet linken naar die pagina.. Maar bij jou staan ze al in de cache. Dat was wel ongeveer wat ik bedoelde jah
Op donderdag 9 oktober 2003 19:45 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Ik zie 'm gewoon hoor...
ennuh bier2k3.. die gele das geen aixam maar een mega.. net als de tjaffer. niks voor jou dus .
quote:Ik vind die zeikant erg op de enzo lijken
Op donderdag 9 oktober 2003 19:41 schreef bier2k3 het volgende:
[afbeelding]
quote:Ik heb toen in het begin de nieuwe mercedes C180 of 220 gereden. Dacht de 180. Weet ik niet zeker meer. Maar die bak was gaaaf man. Donker blauw met witte bekleding. Super pimpbak was dat wheheh. En het leuke was dat als je rustig aan het rijden was er niks aan de hand was. Trapte je het gas in dan kwam er een donkere roffel uit die auto whehe. En was hij nog redelijk snel ook
Op donderdag 9 oktober 2003 18:07 schreef PeuRac het volgende:[..]
Zeker is een ML een stuiterbak. Ik rij alleen maar (bijna) nieuwe auto's dus he was wel degelijk het nieuwste model. Ik vind een sprinter fijner geveerd (verder rijdt t minder).
Maar ik ben dan ook E en C-klasse's gewend (geweldig stage lopen bij een Mercedes garage)
quote:Het is een kleine sport auto (Lotus Elise klasse), met een V6 van PSA dacht ik (3.0 24v V6 210pk)
Op donderdag 9 oktober 2003 20:10 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ik vind die zeikant erg op de enzo lijken
quote:was dat het huidige type? dan was het een 180 compressor denk ik.
Op donderdag 9 oktober 2003 20:14 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ik heb toen in het begin de nieuwe mercedes C180 of 220 gereden. Dacht de 180. Weet ik niet zeker meer. Maar die bak was gaaaf man. Donker blauw met witte bekleding. Super pimpbak was dat wheheh. En het leuke was dat als je rustig aan het rijden was er niks aan de hand was. Trapte je het gas in dan kwam er een donkere roffel uit die auto whehe. En was hij nog redelijk snel ook
Zat echt een prima geluidje in whehehe. Man wat heb ik een lol gehad met die auto. Alleen me vader vond het niet leuk. Vol die bochten in duiken
Me vader is een rustige rijder
Rij ik ook erg vaak in, met 5-straps automaat, lekker snel (de tank leeg). Heel comfortabel, met een goede geluids installatie. 7 spaaks lm-velgen (lijken bijna verchroomd)
quote:Het is de huidige versie jha. Hij was gehuurd in utrecht door de mercedes dealer in wassenaar voor me vader. Super bak was dat. En nu je het zegt over die geluids instalatie. Dat was zeker goed. Er zat een bas in die radio dat wil je niet weten. Vrienden van me dachten dat er een dikke woofer achter in lag
Op donderdag 9 oktober 2003 20:18 schreef PeuRac het volgende:[..]
was dat het huidige type? dan was het een 180 compressor denk ik.
Rij ik ook erg vaak in, met 5-straps automaat, lekker snel (de tank leeg). Heel comfortabel, met een goede geluids installatie. 7 spaaks lm-velgen (lijken bijna verchroomd)
quote:jawel man does denken... met de mega ga ik altijd ijsracen!!!! de aixam is voor dagelijks gebruik... SNAP DAT NOU TJONGEJONGEJONGEJONGEJONGEJONGE!!!!!!! ACHTERLIJKE KWEZEL!!!!!!!
Op donderdag 9 oktober 2003 20:04 schreef DIJK het volgende:[..]
Je mag niet linken naar die pagina.. Maar bij jou staan ze al in de cache. Dat was wel ongeveer wat ik bedoelde jah
ennuh bier2k3.. die gele das geen aixam maar een mega.. net als de tjaffer. niks voor jou dus
.
niks snappen ze meer tegenwoordig.
quote:zal wel een 220 of die compressor zijn dan... ik heb toen ik nog bij mercedes stage liep ook wel eens een c180 meegehad, maar dat was echt niet snel hoor.. men ouwe trouwe bmw is nog sneller.....
Op donderdag 9 oktober 2003 20:25 schreef ook_gek het volgende:[..]
Het is de huidige versie jha. Hij was gehuurd in utrecht door de mercedes dealer in wassenaar voor me vader. Super bak was dat. En nu je het zegt over die geluids instalatie. Dat was zeker goed. Er zat een bas in die radio dat wil je niet weten. Vrienden van me dachten dat er een dikke woofer achter in lag
En wat ik makkelijk vind is dat je alles met het stuur kan bedienen
quote:Hmm zou kunnen. Hoe kan je dat herkennen aan de binnenkant?
Op donderdag 9 oktober 2003 20:32 schreef bier2k3 het volgende:[..]
zal wel een 220 of die compressor zijn dan... ik heb toen ik nog bij mercedes stage liep ook wel eens een c180 meegehad, maar dat was echt niet snel hoor.. men ouwe trouwe bmw is nog sneller.....
En mensen hier in SCHEVENINGEN staat toch iets geils
Er staat gewoon een Brom mobiel hier. Maar die is echt bruut onder handen genomen. Dat is omgebouwd naar een race auto. Echt geweldig gedaan. Ik zach hem net staan en heb effe foto,s gemaakt met m,n digicam zijn wel donker maar duidelijk genoeg. Je gaat niet bij komen van het laggen Ik hoop snel me laptop aan het internet te krijgen. Want dan komen de foto,s van de muis aston martin DB7 en de brom mobiel
quote:zwaar gegrom hoger in toeren klinkt wel als een compressor.. en ja.. ik was net in scheveningen met men aixam
Op donderdag 9 oktober 2003 20:54 schreef ook_gek het volgende:[..]
Hmm zou kunnen. Hoe kan je dat herkennen aan de binnenkant?
Er lag wel een dubbele uitlaat onder wat ik nog weet. Als je rustig reed was er niks aan het handje. Maar ging je toeren maken kwam er een zwaar gegrom naar vorenEn mensen hier in SCHEVENINGEN staat toch iets geils
Er staat gewoon een Brom mobiel hier. Maar die is echt bruut onder handen genomen. Dat is omgebouwd naar een race auto. Echt geweldig gedaan. Ik zach hem net staan en heb effe foto,s gemaakt met m,n digicam zijn wel donker maar duidelijk genoeg. Je gaat niet bij komen van het laggenIk hoop snel me laptop aan het internet te krijgen. Want dan komen de foto,s van de muis aston martin DB7 en de brom mobiel
quote:Geloof me dit ding wil iedereen hebben
Op donderdag 9 oktober 2003 20:58 schreef bier2k3 het volgende:[..]
zwaar gegrom hoger in toeren klinkt wel als een compressor.. en ja.. ik was net in scheveningen met men aixam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |