quote:jeps
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:36 schreef Vlarp het volgende:[..]
Gaat lekker dan
quote:Huur 2 video's, helpt bij mij altijd
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:35 schreef raptorix het volgende:
man man wat ben ik chagrijnig, me vriend wil naar bios, maar die wil absoluut naar Freddy vs Jason, maar daar ga ik dus niet heen.Dus denk doe een compromis, en zeg laten we naar Pirates of the Carabean gaan. Maar NEE DAT WIL MIJNHEER NIET.
Vervolgens gaat ie lopen te zeiken dat ik Egoist ben. pfffffffffffff
quote:Hehe, dacht ik dat ik nou eens genegeerd werd
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:37 schreef Jerruh het volgende:
hey tiz!![]()
.
quote:de naam kan me nie boeien, als de persoon maar interessant en naar mijn maasttaven is...
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:36 schreef Driftwood het volgende:[..]
priscilla bijvoorbeeld
priscilla is wel een sjabbenaam, maar als da meiske nou eens het lekkerste leukste liefste en slimste meiske was da je ooit had ontmoet...wat houdt die naam je dan nog tegen?
quote:succes vast!
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:36 schreef Unjust het volgende:[..]
sgool
.
Ik heb volgende week
tentamen week
. Maar ik ga lekker maandag pas echt de boeken in. Heb ik liever en heeft een beter resultaat dan wanneer ik het wiikend verknal door sgoolwerk.
quote:Damn. Het IBG heeft wel een regeling voor ziektes enzo, moet je mischien ff nabellen.
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:36 schreef Jerruh het volgende:[..]
die andere twee komen ook wel goe
.
ik kreeg vandaag een brief da ik onder de 30 studiepuntne had gehaald, door pfeiffer, en dus stufi moet gaan terugbetalen...
quote:Kun je niet regelen met de IBG? Je hebt een duidelijk aantoonbare reden waarom je die punten niet kon halen...
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:36 schreef Jerruh het volgende:
ik kreeg vandaag een brief da ik onder de 30 studiepuntne had gehaald, door pfeiffer, en dus stufi moet gaan terugbetalen...
quote:nooit!
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:39 schreef Tizmo het volgende:[..]
Hehe, dacht ik dat ik nou eens genegeerd werd
.
quote:Thx. Ik maak me er niet druk om. Ik doe mijn best, en beter kan ik niet doen.
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:39 schreef Driftwood het volgende:[..]
succes vast!
quote:de naam niet maar haar gabbervriendjes en breezervriendinnetjes zijn dan nooit zo blij
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:39 schreef Jerruh het volgende:[..]
de naam kan me nie boeien, als de persoon maar interessant en naar mijn maasttaven is...
priscilla is wel een sjabbenaam, maar als da meiske nou eens het lekkerste leukste liefste en slimste meiske was da je ooit had ontmoet...wat houdt die naam je dan nog tegen?
verder heb ik geen goude kettingen en vind ik sean paul niet echt goed
oja, ik woon ook niet op wielen en heb geen cd's van Grad Damen
quote:Hmm.. weinig denk ik. Heb je je P?
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:38 schreef Driftwood het volgende:[..]
jeps
ga maandag ff navragen wat ik heb als ik met mijn opleiding nu kap
Goh.. wat hebben al die horecamensen toch dat ze stoppen met school of er geen zak aan vinden?
quote:Mijn kast :
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:38 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Huur 2 video's, helpt bij mij altijd
quote:ja, maar ja, moet voor 14 oktober, ik hoop dat ik voor zover die doktersverklaring kan krijgen...
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:39 schreef Unjust het volgende:[..]
Damn. Het IBG heeft wel een regeling voor ziektes enzo, moet je mischien ff nabellen.
quote:dat heb ik nu na 3 jaar dus ook
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:40 schreef Unjust het volgende:[..]
Thx. Ik maak me er niet druk om. Ik doe mijn best, en beter kan ik niet doen.
. Alleen ben ik bang dat ik te laat ben begonen met mijn best te doen.
.
quote:Zoek iets leuks uit
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:40 schreef raptorix het volgende:[..]
Mijn kast :
[afbeelding]
quote:Ja maar wil jij daar ook een film van zien dan?
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:40 schreef raptorix het volgende:[..]
Mijn kast :
[afbeelding]
quote:Nee
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:39 schreef Jerruh het volgende:[..]
nooit!
.
probeer jij da soms wel dan.
quote:t is een gave he
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:40 schreef Vlarp het volgende:[..]
Hmm.. weinig denk ik. Heb je je P?
Goh.. wat hebben al die horecamensen toch dat ze stoppen met school of er geen zak aan vinden?
ik doe gewoon MBO dus we werken niet met p's en dat soort shit
ik heb iig al wel wat deelcertificaten gehaald, en mischien al wel een diploma op niveau 3 aangezien ik niveau 4 doe
quote:Ik zag dat dit oude foto was
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:41 schreef Vlarp het volgende:[..]
Zoek iets leuks uit
quote:Mja, maar wil je dit ook echt wel? Ik heb 3 jaar lang wel m'n best gedaan. Maar ik kwam er achter dat het gewoon niks voor mij was. Veel te veel droge theorie enzo en weinig echt met je handen werken..
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:40 schreef Driftwood het volgende:[..]
dat heb ik nu na 3 jaar dus ook
quote:Goedzo!
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:41 schreef Waxxer het volgende:
Nou jaaaa zeg, een van mijn huisgenotes, die werkt, is haar sleutels vergeten. Dus of ik thuis ben als ze terugkomt van haar werk, werd mij vanmiddag gevraagd door d'r inwonende vriend.
Ja hoor, dacht ik. Maar dan belt ze mij en vertelt dat ze nog even een poaar biertjes aan het drinken is met haar collega's en tussen 18u en 19u thuiskomt. Nou, om 19u sta ik in het coc en ik ga echt niet op d'r wachten
quote:Dan krijg ik er nooit weer eentje.
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:42 schreef Jerruh het volgende:
misschien moeten mensen eens eerst gaan kijken waaar anderen bij hen op zouden kunnen afknappen, en daarna eens gaan kijken wat hun eigen wensen zijn.
quote:Kan je hem niet ergens verstoppen? Onder een bloempot ofzo
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:41 schreef Waxxer het volgende:
Nou jaaaa zeg, een van mijn huisgenotes, die werkt, is haar sleutels vergeten. Dus of ik thuis ben als ze terugkomt van haar werk, werd mij vanmiddag gevraagd door d'r inwonende vriend.
Ja hoor, dacht ik. Maar dan belt ze mij en vertelt dat ze nog even een poaar biertjes aan het drinken is met haar collega's en tussen 18u en 19u thuiskomt. Nou, om 19u sta ik in het coc en ik ga echt niet op d'r wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |