Er zijn van die dagen dat je niet lekker in je vel zit. Je zou het liefst een raam open gooien en eens lekker hard gaan schreeuwen.
Dit is een gewoon een topic waar je effe je gal kan spuien. En om het leuk te maken kan je dat in briefvorm doen.
Tevens is het niet de bedoeling dat er inhoudelijk op de brieven ingegaan wordt. .
Het is gelukkig weer vrijdag. Over 10 minuten stap ik in de auto en ga weer ruim een uur in de file staan. Waarom mij auto 5 versnellingen heeft snap ik nog steeds niet. Opgefokt een afgeknoedelt kom ik thuis. Eindelijk, genieten en uitrusten.
Aan dit alles is een flinke week voorafgegaan. Dochter die iets te onhandig was wat resulteerde in ziekenhuiszitten, laat naar bed, slechte nachten en je zorgen maken of het allemaal wel goed komt met dat vingertje. Een huis met visite op je verjaardag wat ook niet echt ontspannend was. En op het werk komt de deadline van je project in zicht en je hebt het gevoel dat je nog zoveel moet doen.
Soms vraag ik me af of ik de enige ben die altijd versleten is wanneer hij thuiskomt. Loom, moe, futloos. Woorden die eerder regel dan uitzondering zijn. Je wordt knorrig en gaat tegen alles en iedereen in de aanval of je voelt je snel aangevallen.
Gelukkig, ik mag naar huis!
Met vriendelijke groet,
SignOTheTimes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |