VERONICA
MAANDAG 13 OKTOBER
Het programma Scrubs vervalt. Het programma Angel is toegevoegd. De programmas . De tijden wijzigen, bijgaand de juiste informatie.
spoiler:
Alleen beetje foute profielshot van Spike, zn neus lijkt nu heel groot
quote:Spike..? (James Marsters dus?)
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:43 schreef Krullie het volgende:
Heb je de nieuwe clip van Dido al gezien? daar zit hij in!! Wel wat dikker in hetgezicht maar nog steeds lekkerrrrrr.
quote:Nee Angel!!!
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:45 schreef Together-Alone het volgende:[..]
Spike..? (James Marsters dus?)
Ook geweldig dat Spike erbij komt in de 5e serie geloof ik...
Wij zitten nog in de 4e hier he!!
In amerika is op 1 october serie 5 begonnen. (jaloers)
quote:Ja, Buffy wil ik ook weer zien!
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:34 schreef schatje het volgende:En Buffy dan??
quote:Buffy is ook erg goed maar ik vind Angel er toch met kop en schouders bovenuit steken!
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:54 schreef Filala het volgende:[..]
Ja, Buffy wil ik ook weer zien!
Maar iig gaaf dat Angel weer terug komt!
quote:Ik vond Buffy altijd heel goed, maar dat is meer Bold en the beautiful achtig geworden met al die gevoelens issues en bla bla. Nog steeds een leuke serie hoor, alleen jammer dat de formule zo veranderd is. Ik vond het écht leuk totdat Angel en Dawn weggingen eigenlijk...
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:59 schreef Hells_Angel het volgende:[..]
Buffy is ook erg goed maar ik vind Angel er toch met kop en schouders bovenuit steken!
En Buffy's laatste seizoen alweer he...
Dan krijgen we iets met Dawn als ut goed is!
quote:Sinds wanneer is Dawn weg dan???
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:01 schreef Krullie het volgende:[..]
Ik vond Buffy altijd heel goed, maar dat is meer Bold en the beautiful achtig geworden met al die gevoelens issues en bla bla. Nog steeds een leuke serie hoor, alleen jammer dat de formule zo veranderd is. Ik vond het écht leuk totdat Angel en Dawn weggingen eigenlijk...
quote:Nee sorry ik bedoel dat meisje met dat donkere haar, die andere slayer die ontstaan was toen buffy even dood was.. ben haar naam even kwijt... Zij heeft Angel ook wel eens proberen te versieren....
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:05 schreef Hells_Angel het volgende:[..]
Sinds wanneer is Dawn weg dan???
Dat kan ik me anders niet herinneren.....
Ik vond het ook erg jammer toen Angel wegging maar niet meer toen ik hoorde dat ie zijn eigen serie kreeg![]()
Geweldige serie
[Dit bericht is gewijzigd door Krullie op 03-10-2003 17:10]
quote:Ja, eerst vond ik Buffy nog leuker, maar Angel is nu idd echt 3x beter! Zit een veel beter verhaal in, vind ik.
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:59 schreef Hells_Angel het volgende:[..]
Buffy is ook erg goed maar ik vind Angel er toch met kop en schouders bovenuit steken!
En Buffy's laatste seizoen alweer he...
Dan krijgen we iets met Dawn als ut goed is!
quote:Faith bedoel je neem ik aan!
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:09 schreef Krullie het volgende:[..]
Nee sorry ik bedoel dat meisje met dat donkere haar, die andere slayer die ontstaan was toen buffy even dood was.. ben haar naam even kwijt... Zij heeft Angel ook wel eens proberen te versieren....
quote:Ja vooral van de laatste 2 series ben ik erg onder de indruk!
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:09 schreef Filala het volgende:[..]
Ja, eerst vond ik Buffy nog leuker, maar Angel is nu idd echt 3x beter! Zit een veel beter verhaal in, vind ik.
quote:geen dank
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:12 schreef Krullie het volgende:
Faith bedoel je neem ik aan!Ah ja! Dank u.
quote:
Nieuw seizoen Angel op Veronica TelevisieVanaf maandag 13 oktober zitten liefhebbers van Science Fiction en Fantasy helemaal goed bij Veronica Televisie. Naast de nieuwe Star Trek serie Enterprise gaan we dan namelijk ook het nieuwe seizoen van Angel uitzenden.
Angel, met onder anderen David Boreanaz en Charisma Carpenter in de hoofdrol, is een spin off van Buffy the Vampire Slayer. De vampier Angel is er in tegenstelling tot zijn soortgenoten niet op uit om mensen leeg te zuigen. Hij heeft namelijk een ziel en samen met zijn team gaat hij het kwaad tegen. Vijand nr. 1 is daarbij het advocatenbureau Wolfram and Hart...
quote:Neee! Hier in Wageningen kunnen we Veronica niet ontvangen op de kabel
Op vrijdag 3 oktober 2003 21:48 schreef SuperSiem het volgende:
Op de Veronicasite is dit te lezen:
[..]
Ik hoop echt dat jullie de serie ervaren zoals ik dat doe
Net toevallig net nog een aflevering gekeken. Heb seizoen 1 en 2 op dvd en binnenkort ook 3.
quote:Dan heb je zeker The Prophecy nooit gezien?
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:10 schreef Rulin het volgende:
But Angels don't kill
Angel is de reden dat velen van ons onze bandbreedtes tot het maximum aan de server offeren.
quote:charon, the boatman
Op zaterdag 4 oktober 2003 09:52 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Dan heb je zeker The Prophecy nooit gezien?
Angel is de reden dat velen van ons onze bandbreedtes tot het maximum aan de server offeren.
Is trouwens wel weer typisch hoe ze er mee omgaan, amper van te voren aangekondigd (want in mijn TV-gids staat 't niet).
quote:Van de week heb ik op Veronica wel een soort van trailer gezien dat het aanstaande zaterdag kwam.
Op zaterdag 11 oktober 2003 09:04 schreef Wombcat het volgende:
Volgens de internetsite van Veronica komt 't vanavond 21.05 op TV. 't Staat ook in de krant, dus het zla wel kloppen.Is trouwens wel weer typisch hoe ze er mee omgaan, amper van te voren aangekondigd (want in mijn TV-gids staat 't niet).
Maar goed, ik ben inderdaad benieuwd wanneer ze het weer van de tv halen of op een onmogelijk tijdstip programmeren.
quote:Jezus, zo ongewoon op de zaterdag.
Op zaterdag 11 oktober 2003 20:24 schreef Shogo het volgende:
Nog 40 minuten te gaan.
*alvast opzet*
quote:Dat had ik al begrepen hoor
Op zaterdag 11 oktober 2003 21:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
tja.. SBS is net5, sbs6 en veronica..ze hebben gewoon het doorgeschoven naar veronica..
Maar dan nog??
Dus niet .
Drug overdose....is al een tijd geleden zo te zien
RIP
[Dit bericht is gewijzigd door Anahka2309 op 11-10-2003 22:02]
quote:Al een tijdje..
Op zaterdag 11 oktober 2003 21:59 schreef FallenAngel666 het volgende:
In loving memory of Glenn quinn
Doyle is dood![]()
Angeles komt dus terug neem ik aan, spannend .
quote:Ja, ben ook benieuwd.
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:16 schreef schatje het volgende:Angeles komt dus terug neem ik aan, spannend
.
Vond 't een erg leuke aflevering gisteren overigens.
http://www.cityofangel.com/episodes/summaries/ep4_09.html
voor wie het nog meer gemist heeft.
SBS
quote:Nog een keer uitzenden deze week zullen ze wel niet doen, iets met uitzendrechten die bepalen dat een aflevering maar eens per zoveel maanden herhaald mag worden of zoiets (stond in het mailtje dat ik van ze ontving n.a.v. de Boston Public aflevering van vorige week die ze ineens 2 uur eerder hadden uitgezonden)
Op zondag 12 oktober 2003 16:49 schreef michael1986 het volgende:
Ik heb ze ook gemailt ik hoop dat er meer gaan mailen zodat ze het deze week nog een keer uitzenden. Al is het in de avond heel laat.
Kijkcijfers:
quote:
2001 FEAR FACTOR 1.0 2.1 142.000
2106 ANGEL 0.6 1.1 81.000
2202 SUBSTITUTE 3 1.6 4.0 233.000
quote:Idd, dat ligt het meest voor de hand.Erg slordig dus om zo met een grote groep trouwe kijkers om te gaan.
Op zondag 12 oktober 2003 20:31 schreef MissHobje het volgende:
Misschien omdat bijna niemand wist dat het uitgezonden werd ?? die cijfers ??
Die volgorde was gewoon ideaal.
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 20:31 schreef MissHobje het volgende:
Misschien omdat bijna niemand wist dat het uitgezonden werd ?? die cijfers ??
Ik vond het trouwens wel weer een gave aflevering.
:S
klerezooi, moet ik het weer vaak missen
waarom niet is een keer op maandag ofzo
Nu Buffy en Charmed nog.
quote:Zaterdags om 21:06 op Veronica.
Op maandag 13 oktober 2003 12:10 schreef Clerick het volgende:
hmm
wanneer zeden ze dat uit dan?
ik zag dat het op zaterdag op tv was:S
klerezooi, moet ik het weer vaak missen
waarom niet is een keer op maandag ofzo
quote:ik vond het leuker toen het nog op net5 was man
Op maandag 13 oktober 2003 17:54 schreef DarkFire het volgende:
Ze hebben amper reclame gemaakt voor Angel. Maarja goed dat Angel weer terug is op een boeiende zender ik was die truttige stem van Net5 meer dan zat. Paste ook beterbij FOX8/Veronica.Nu Buffy en Charmed nog.
btw, charmed is terug, vrijdag avond op net5 (of sbs)
das ook lekker, ben ik net aan het werken op die dag toto 9 uur
maarja, heb die al gezien, season 6 ziet er ook niet slecht uit (de eerste paar afleveringen dan, die uit zijn)
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 20:01 schreef michael1986 het volgende:
Mensen mailtjes hebben geholpen zaterdag wordt de afgelopen aflevering herhaald. En vanaf 3 november komt het op maandag, na enterprise dat is rond 22.20 uur.
Ach ja, maakt ook niet uit. Ik ben al lang blij dat het weer uitgezonden wordt....
quote:Hey, mooi werk! Je hebt veel fans blij gemaakt, bedankt.
Mensen mailtjes hebben geholpen zaterdag wordt de afgelopen aflevering herhaald. En vanaf 3 november komt het op maandag, na enterprise dat is rond 22.20 uur.
quote:
quote:Absoluut.
Op vrijdag 17 oktober 2003 20:03 schreef BabeWatcher het volgende:[..]
![]()
maandag is beter dan zaterdag
quote:Daar ben ik het mee eens... Nou alleen de tijd nog.
Op vrijdag 17 oktober 2003 20:03 schreef BabeWatcher het volgende:[..]
![]()
maandag is beter dan zaterdag
quote:Da's goed nieuws
Psje; ik vind het karakter van Angel in het begin van de serie veel spannender en mysterieuzer-- nu heeft hij meer humor ontwikkeld en is hij niet meer zo 'donker' als voorheen. Jammer, want zijn 'einzelganger-karakter' was wat mij zo behoorlijk aansprak.
But nevermind that, het blijft een geweldige serie!! (en ik heb nog geen afleveringen verder dan de Nederlandse gezien..)
quote:yess!
Op zaterdag 18 oktober 2003 17:52 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Vanavond wordt de aflevering van vorige week herhaald, met de openbaring rondom Angelus op het eind? Mooi, een aantal vrienden hadden deze gemist; kunnen we het dunnetjes overdoen.Psje; ik vind het karakter van Angel in het begin van de serie veel spannender en mysterieuzer-- nu heeft hij meer humor ontwikkeld en is hij niet meer zo 'donker' als voorheen. Jammer, want zijn 'einzelganger-karakter' was wat mij zo behoorlijk aansprak.
But nevermind that, het blijft een geweldige serie!! (en ik heb nog geen afleveringen verder dan de Nederlandse gezien..)
quote:waar haal je die info vandaan ?
Op zondag 12 oktober 2003 20:10 schreef schatje het volgende:
Van gemiddeld 450.000 op Net5 naar 81.000 op Veronica.Kijkcijfers:
[..]
quote:http://www.veronicatv.nl/modules.php?name=special&site=televisienieuws&sid=772
Omdat veel Angel-fans niet op de hoogte waren dat het nieuwe seizoen vanaf zaterdag 11 oktober op Veronica uitgezonden zou worden, herhalen wij de eerste aflevering op 18 oktober. En omdat wij talloze verzoeken van jullie hebben binnen gekregen om Angel doordeweeks uit te zenden, is Angel vanaf 3 november op de maandag te zien, om 22.20 uur, na Star Trek Enterprise
quote:Nou...
Op zaterdag 18 oktober 2003 18:08 schreef janimie het volgende:[..]
yess!
om 21.00u he ?
hoe weet je dat het herhaald word ?
quote:Vanwege dit dus.
Mensen mailtjes hebben geholpen zaterdag wordt de afgelopen aflevering herhaald.
was net van plan om veronica hier uit te lachen voor het dubbel uitzenden van 1 aflevering
mensen die nu pas beginnen met kijken worden helaas wel geconfronteerd met charisma carpenters slechtste cteerprestaties.
echt die laatste helft van het seizoen hebben we ons toen doodgeergerd aan cordelia.
ik mis de oude cordelia, en dat typetje kon charisma tenminste goed acteren
quote:Zo, het lijkt erop dat we zowaar een zender krijgen in Nederland die luistert naar wat de kijkers willen.
Omdat veel Angel-fans niet op de hoogte waren dat het nieuwe seizoen vanaf zaterdag 11 oktober op Veronica uitgezonden zou worden, herhalen wij de eerste aflevering op 18 oktober. En omdat wij talloze verzoeken van jullie hebben binnen gekregen om Angel doordeweeks uit te zenden, is Angel vanaf 3 november op de maandag te zien, om 22.20 uur, na Star Trek Enterprise
Kijken of ze het volhouden......
Als je een aflevering mist gebruik Kazaa!!!
Maar goed nu moeten we ook met z'n allen mailen dat Charmed op een andere dag moet, want vrijdagavond is echt een rotavond!
quote:The Highschool bitch from Sunnydale!
quote:Ik meende af en toe tekenen van haar zwangerschap te zien.
Op zaterdag 18 oktober 2003 21:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
ah daarom duswas net van plan om veronica hier uit te lachen voor het dubbel uitzenden van 1 aflevering
mensen die nu pas beginnen met kijken worden helaas wel geconfronteerd met charisma carpenters slechtste cteerprestaties.
echt die laatste helft van het seizoen hebben we ons toen doodgeergerd aan cordelia.
Het slechte acteren is dus vast terug te brengen naar haar hormonenhuishouding.
quote:De kijkcijfers hielpen denk ik ook wel een beetje
Op zaterdag 18 oktober 2003 21:26 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Zo, het lijkt erop dat we zowaar een zender krijgen in Nederland die luistert naar wat de kijkers willen.
Kijken of ze het volhouden......
quote:"Hee, Angel had slechte kijkcijfers, laten we die aflevering nog maar een keer herhalen, kijken of het nóg lager kan"?
Op zondag 19 oktober 2003 07:20 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
De kijkcijfers hielpen denk ik ook wel een beetje
Je hebt misschien wel gelijk, ik denk dat zaterdagavond negen uur niet echt een goed tijdstip is voor een serie als Angel. Maandagavond lijkt mij ook beter.
weet iemand welke aflevering nummer het is???
zodat ik hem nog ff kan downloaden en bekijken???
p.s. was het een goede aflevering??
Vorige week:
quote:Gisteren:
2001 FEAR FACTOR 1.0 2.1 142.000
2106 ANGEL 0.6 1.1 81.000
2202 SUBSTITUTE 3 1.6 4.0 233.000
quote:12.000 meer
2009 FEAR FACTOR 1.4 3.0 199.000
2105 ANGEL 0.6 1.3 93.000
2202 SOLDIER 1.4 3.5 213.000
quote:Zo! Dat zijn er wel heel weinig. Laten we hopen dat het er volgende week meer zijn. Of dat Angel op maandag meer kijkers trekt.
Op zondag 19 oktober 2003 18:54 schreef schatje het volgende:
Kijkcijfers:Vorige week:
[..]Gisteren:
[..]12.000 meer
.
quote:idd, vroeger had je altijd van die reclames op net5 met: charmed, buffy & angel is terug op de woensdag avond ofzo..
Op zondag 19 oktober 2003 21:01 schreef SlimShady het volgende:
Ik denk dat het 12.000 Fok!-leden zijn. Want er werd niet echt verteld dat het weer begonnen was
(de serie). Op TV in ieder geval...
quote:Het steekt hoe dan ook behoorlijk af bij de kijkcijfers die Angel op Net5 had.
Op zondag 19 oktober 2003 21:01 schreef SlimShady het volgende:
Ik denk dat het 12.000 Fok!-leden zijn. Want er werd niet echt verteld dat het weer begonnen was
(de serie). Op TV in ieder geval...
maar nu ff duidelijk
vorige week zijn ze al begonnen met angel... en volgens mij hebben ze toen angel 4x10 awakening uitgezonden (klopt dit??) en vervoglens waren er veel klachten omdat niemand het gezien heeft... dus ze hebben het afgelopen zaterdag dezelfde aflevering weer opnieuw uitgezonden..
keb namelijk alle 2 de weken gemist!!
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 17:38 schreef Ericjuh het volgende:
hee...maar nu ff duidelijk
vorige week zijn ze al begonnen met angel... en volgens mij hebben ze toen angel 4x10 awakening uitgezonden (klopt dit??) en vervoglens waren er veel klachten omdat niemand het gezien heeft... dus ze hebben het afgelopen zaterdag dezelfde aflevering weer opnieuw uitgezonden..
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 17:38 schreef Ericjuh het volgende:
hee...maar nu ff duidelijk
quote:uhh waar kun je zien welke aflevering afgelopen zaterdag is uitgezonden??
Op maandag 20 oktober 2003 22:11 schreef Angelcakes het volgende:
Uhm...ik kan het mis hebben maar volgens mij hebben ze "Long Day's Journey" uitgezonden. Awakening komt volgende week pas
quote:bron
Op dinsdag 21 oktober 2003 10:03 schreef Ericjuh het volgende:[..]
uhh waar kun je zien welke aflevering afgelopen zaterdag is uitgezonden??
'Awakening' komt deze week .
quote:owhh anders zeg je ff wat er gebeurt....
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:40 schreef SlimShady het volgende:
Logisch vind ik dat. Diegene die "wakker" moet "worden" is Angelus.
quote:Ja, ben ook benieuwd.
Op zondag 12 oktober 2003 09:21 schreef Wombcat het volgende:[Quote] Op zaterdag 11 oktober 2003 22:16 schreef schatje het volgende:
Leuke van Angel is dat ze met een beperkt budget toch wel aardige effects kunnen maken.Het komt geloofwaardig over, zoals deze aflevering dat ook weer mooi liet zien.Ik heb genoten.
Angeles komt dus terug neem ik aan, spannend
.
[/quote]
quote:Gisteren
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:25 schreef SlimShady het volgende:
Duhh.. Als je de vorige aflevering had gezien dan wist je dat ie zo eindigt. Een feit, geen spoiler.
Want een spoiler ben ik niet...
[..]Ja, ben ook benieuwd.
Ook weer een lekker vaag einde zeg; hebben ze zijn ziel nu in dat potje of is zijn ziel weer "verdwenen"?? En waarom deed ie het toch met Cordy, hij wist toch wat er dan zou gebeuren
quote:Wat ik begreep van het einde is dat zijn ziel in die pot zat. Je zag iets oplichten in ieder geval. En dat ie het met cordy deed was een illusie, die (sjamaan ofzo) zei aan het einde 'laat de illusie werkelijkheid worden'.......
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:59 schreef MariahCareyLover het volgende:Ook weer een lekker vaag einde zeg; hebben ze zijn ziel nu in dat potje of is zijn ziel weer "verdwenen"?? En waarom deed ie het toch met Cordy, hij wist toch wat er dan zou gebeuren
Vond het weer een erg leuke Angel aflevering. Was echt op het verkeerde been gezet.
quote:Ik ben het volkomen met je eens.Het was te nadrukkelijk aanwezig, en daarom vind ik deze aflevering toch iets minder.Het einde was wel verrassend sterk, en de eerdere acties :
Op zaterdag 25 oktober 2003 22:12 schreef janimie het volgende:
die zoen en kleef-scenes hadden voor mij niet gehoeven hoor
.
quote:Nu jij het zo helder vertelt begrijp ik het ook beter
Op zaterdag 25 oktober 2003 23:08 schreef SlimShady het volgende:
Deze aflevering was perfect.
Ze wisten allebei dat het fout zou gaan.
Eerst verzette Angel zich, maar Cordy kon gewoon niet wachten en vond het moment perfect.
Ik wist ook dat het fout zou gaan, ik dacht: "Weet zij wel wat er gaat gebeuren?".
Maar op het einde wist ik het. De sjamaan heeft Angel laten dromen of gehypnotiseerd.
Alles wat er gebeurde, de sjamaan had Angel laten geloven dat het echt was.
Mission accomplished.
Angel moest dus eerst het ultieme geluk krijgen, daarom de vele kleffe beelden, en op het hoogtepunt daarvan verloor hij zijn ziel.
Jammer dat ik de vorige 2 keren niet heb gekeken omdat ik niet wist dat het weer werd uitgezonden
quote:"Buffy! No!"
Op zaterdag 25 oktober 2003 23:53 schreef FallenAngel666 het volgende:
Ik verstond trouwens niet goed wat Angel zei op het moment dat ie z'n ziel weer kwijt raakte. Zei hij nou Buffy of Cordy?
quote:Ja dus toch...
Op zondag 26 oktober 2003 00:18 schreef DePeer het volgende:"Buffy! No!"
Ik vond het een leuke aflevering. Beetje Indiana Jones achtig(boobytraps, op zoek naar een "schat") Er zat zelfs een subtiele verwijzing naar die film in. Op een gegeven moment schieten er palen uit de muur, en Angel reageert met: "Wood, why does it have to be wood!" Indiana zegt op een gegeven moment ook zoiets alleen dan met snakes
Maar dat kleffe gedoe was inderdaad de illusie van Angel. Vlak nadat de sjamaan met angel op de tafel begon was alles een illusie. Hij is vanaf dat moment niet meer van de tafel geweest De vorige keer was alleen sex met Buffy al genoeg om Angelus terug te brengen maar nu moest ook tussen hem en Wesley alles goed zijn, hij en Connor moesten een " echte " vader en zoon-relatie krijgen, de beast moest verslagen worden en hij moest met Cordy slapen voordat hij "perfect happyness" ervaarde.
Ik had deze aflevering al een begin dit jaar gezien en ik dacht op een gegeven moment wel "wat is DIT? Het lijkt wel een soap!? Maar had toch niet echt in de gaten waar ze naar toe gingen met het verhaal.
Volgende week Angelus terug Woooohooooo!!!
Toch wel mijn favoriete karakter
quote:Ja, dat had ik dus ook.Hoewel Cordy natuurlijk aan het begin van de uitzending zei dat Angel eerst het ultieme geluk moest krijgen.Dat was al een hint
Op zondag 26 oktober 2003 08:40 schreef Angelcakes het volgende:Ik had deze aflevering al een begin dit jaar gezien en ik dacht op een gegeven moment wel "wat is DIT? Het lijkt wel een soap!? Maar had toch niet echt in de gaten waar ze naar toe gingen met het verhaal.
quote:Van mijn ook
Volgende week Angelus terug Woooohooooo!!!
Toch wel mijn favoriete karakter
Edit: antwoord is dus ja zoals ik lees. Nou ja dan maar aan een manier komen om hem toch te kunnen zien.
Vaak doen ze dat wel, weet niet of 't met Angel ook 't geval is.
quote:Awakening werd uitgezonden, en vanaf 3 november wordt Angel op de maandag uitgezonden.
Op zondag 26 oktober 2003 12:40 schreef Shogo het volgende:
Is er nou gister ook (een nieuw) Angel opgeweest? Ik dacht dat ze tot 3 november zouden wachten?Zo ja welke aflevering was dit?
Edit: antwoord is dus ja zoals ik lees.
Nou ja dan maar aan een manier komen om hem toch te kunnen zien.
Deze aflevering wordt een zaterdag nog herhaald.
quote:Thx, dat is mooi.
Op zondag 26 oktober 2003 13:15 schreef schatje het volgende:[..]
Awakening werd uitgezonden, en vanaf 3 november wordt Angel op de maandag uitgezonden.
Deze aflevering wordt een zaterdag nog herhaald.
quote:Jaaaa, maar Angelus is stoerder
angel is stoer.
quote:Hij zal vooral gaan inspelen op de zwakheden van de anderen.
Op zondag 26 oktober 2003 22:52 schreef DJKoster het volgende:
Whehehehehehehehehe
De eerste seizoenen heb ik nooit gezien..
Ben benieuwd naar Angelus..
lijkt me
quote:Dat belooft veel goeds.., eens kijken hoe snel en wie hem uit de kooi laat...
Op zondag 26 oktober 2003 23:01 schreef schatje het volgende:[..]
Hij zal vooral gaan inspelen op de zwakheden van de anderen.
lijkt me
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 23:04 schreef DJKoster het volgende:[..]
Dat belooft veel goeds.., eens kijken hoe snel en wie hem uit de kooi laat...
En uiteraard verwacht ik wel dat die gast die zijn ziel uit hem heeft gehaald niet levend uit de kooi komt![]()
Ennuh de sjammaan zegt illusie wordt werkelijkheid, betekent dat dan dat Angel nog met Cordy gaat slapen, het beest wordt gedood, Connor van hem gaat houden enz???
Ik zat nog te denken over het feit dat Angel echt niets kan herinneren van het beest als Angelus zijnde. Is het misschien mogelijk dat het beest daar gewoon op zinsspeelt, omdat hij wil dat Angelus terug komt? Maar dat hij Angelus helemaal niet kent?? Dus dat ze Angelus voor janlul terug halen??? Is maar een paranoia idee!
quote:Cordy wist van tevoren wat er moest gebeuren om Angel Angeles te laten worden.De sjammaan heeft op zijn beurt Angel laten denken dat ie het beest enzo verslagen had, en hem uiteindelijk liefde laten bedrijven met Cordy.Op het hoogtepunt, het geluk, raakte Angel zijn ziel kwijt en werd wakker als Angeles.
Op maandag 27 oktober 2003 10:11 schreef heksehiel het volgende:
Dus als ik het goed heb begrepen, heeft alleen Angel die illusie beleeft? Cordy en de rest weten dus van niets. Leeft dat irritante beest nog, haat Connor hem nog steeds en staan er geen tekens op het lichaam van sjammaan, bestaat er geen magisch zwaard enz.
Niets van dat alles is echt gebeurt??? Wel erg ver gezocht dan....
quote:Dat zou goed kunnen.
Ik zat nog te denken over het feit dat Angel echt niets kan herinneren van het beest als Angelus zijnde. Is het misschien mogelijk dat het beest daar gewoon op zinsspeelt, omdat hij wil dat Angelus terug komt? Maar dat hij Angelus helemaal niet kent?? Dus dat ze Angelus voor janlul terug halen??? Is maar een paranoia idee!
Het is wel vet dat Angeles back in town is.
quote:
2001 FEAR FACTOR 0.7 1.5 103.000
2104 ANGEL 1.3 2.9 194.000
2201 PITCH BLACK 1.8 4.4 265.000
quote:Dat lijkt me het meest logisch, en de verhouding tussen Gunn, Fred en Wesley staat op nummer èèn om onderuit gehaald te worden door Angelus. Da's best doorzichtig.
Op zondag 26 oktober 2003 23:01 schreef schatje het volgende:
Hij zal vooral gaan inspelen op de zwakheden van de anderen.
en wanneer komt die aflevering nou die door Sean Astin mede geregisseerd werd? ongeldudig...
quote:Da's 4x11, dus ik geloof dat hij dan aanstaande zaterdag komt. Maar zo bijzonder is het niet, het viel mij alleen op dat hij het regisseerde omdat zijn naam in de credits stond.
Op maandag 27 oktober 2003 14:40 schreef The_NiteAngyl het volgende:[..]
en wanneer komt die aflevering nou die door Sean Astin mede geregisseerd werd? ongeldudig...
quote:Wie is Sean Astin??? En waarom zou het leuk zijn als hij meeregiseerde??
Op maandag 27 oktober 2003 16:18 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Da's 4x11, dus ik geloof dat hij dan aanstaande zaterdag komt. Maar zo bijzonder is het niet, het viel mij alleen op dat hij het regisseerde omdat zijn naam in de credits stond.
![]()
quote:Een of andere Hobbit uit LOTR.., waarom dat leuk is weet ik ook niet..
Op maandag 27 oktober 2003 16:31 schreef heksehiel het volgende:[..]
Wie is Sean Astin??? En waarom zou het leuk zijn als hij meeregiseerde??
quote:Acteur (LOTR) en regisseur (Kangaroo Court).
Op maandag 27 oktober 2003 16:31 schreef heksehiel het volgende:[..]
Wie is Sean Astin??? En waarom zou het leuk zijn als hij meeregiseerde??
Weet ook niet waarom het zo leuk zou zijn .
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 27-10-2003 19:36]
quote:En zo leuk is het dus ook niet.
Op maandag 27 oktober 2003 17:13 schreef schatje het volgende:[..]
Weet ook niet waarom het zo leuk zijn
.
quote:De aflevering neem ik aan??
Op maandag 27 oktober 2003 17:49 schreef SuperSiem het volgende:[..]
En zo leuk is het dus ook niet.
quote:Nee, het regisseren. Ik wilde er mee zeggen dat de aflevering wat regie betreft niet zó bijzonder is. Met de aflevering zelf is, voor zover ik mij kan herinneren, niks mis.
Op dinsdag 28 oktober 2003 18:01 schreef schatje het volgende:[..]
De aflevering neem ik aan??
quote:Net 5 heeft begin dit jaar toch de eerste afleveringen van het laatste seizoen uitgezonden? Later dit jaar of begin volgend jaar (jan/febr?) zenden ze de rest uit. Dat betekent dat de uitgezonden afleveringen ook niet meer synchroon lopen.
Op maandag 27 oktober 2003 10:28 schreef heksehiel het volgende:
Wat ik me ook nog afvraag: regelmatig was er een parallel te vinden tussen de Buffy en Angel afleveringen. Ik vind het zo vreemd dat ze geen buffy afleveringen uitzenden, misschien missen we ze heel wat parallellen. Misschien komen ze nog wel een keer op bezoek bij elkaar in de serie en dan loopt dat niet gelijk.
Kan het dan zijn dat we Spike al in Angel zien in dit seizoen terwijl hij nog in de resterende afleveringen van Buffy (die nog uitgezonden moeten worden) zit?
Of typ ik nu iets heel raars?
quote:Uhm, Veronica zendt Angel tegenwoordig uit hoor.
Op woensdag 29 oktober 2003 17:47 schreef pandoraB het volgende:[..]
Net 5 heeft begin dit jaar toch de eerste afleveringen van het laatste seizoen uitgezonden? Later dit jaar of begin volgend jaar (jan/febr?) zenden ze de rest uit. Dat betekent dat de uitgezonden afleveringen ook niet meer synchroon lopen.
quote:spoiler:
Kan het dan zijn dat we Spike al in Angel zien in dit seizoen terwijl hij nog in de resterende afleveringen van Buffy (die nog uitgezonden moeten worden) zit?Of typ ik nu iets heel raars?
quote:Dommie, ik bedoel dus dat Net5 begin dit jaar alleen 10 afleveringen van het laatste seizoen van BUFFY heeft uitgezonden en er dus nog een stel te gaan heeft.
Op woensdag 29 oktober 2003 17:52 schreef schatje het volgende:[..]
Uhm, Veronica zendt Angel tegenwoordig uit hoor.
En dat daarom dus de afleveringen van Buffy en Angel niet meer synchroon lopen.
Dat Veronica tegenwoordig Angel uitzend was mij toch echt niet ontgaan.
quote:Ik dacht dat je het over Angel had
Op woensdag 29 oktober 2003 18:17 schreef pandoraB het volgende:[..]
Dommie, ik bedoel dus dat Net5 begin dit jaar alleen 10 afleveringen van het laatste seizoen van BUFFY heeft uitgezonden en er dus nog een stel te gaan heeft.
En dat daarom dus de afleveringen van Buffy en Angel niet meer synchroon lopen.
quote:Geeft niks hoor schatje
Op woensdag 29 oktober 2003 19:54 schreef schatje het volgende:[..]
Ik dacht dat je het over Angel had
![]()
.
quote:pfew, ik was even bang dat ik het (al weer) gemist had toen ik dit topic weer zag
Op zaterdag 1 november 2003 21:05 schreef schatje het volgende:
Geen Angel.
Maandag
.
quote:Ik dacht al.... ben ik het nou echt vergeten of was het er echt niet
Op zaterdag 1 november 2003 21:05 schreef schatje het volgende:
Geen Angel.
Maandag
.
*kan niet wachten*
quote:
Op maandag 3 november 2003 09:15 schreef Angelcakes het volgende:
Vanavond weer op Veronica !! Na Enterprise !!!*kan niet wachten*
Enterprise vind ik weer niets aan .
Ben echt zo benieuwd naar Angelus, ti sveels te lang geleden dat hij die rol heeft gespeeld. Laatste keer was met Faith toch? Dat hij net deed alsof? En daarvoor is hij het 1 keer geweest toen hij met Buffy had liggen rollebollen. Dus hij is het nog maar 1 keer echt geweest of vergeet ik iets???
en onderaan het beeld was een grote zwarte balk met witte letters:
ANGEL elke maandag op VERONICA
quote:Dat kapsel van David vind ik niet zo mooi in die clip
Op maandag 3 november 2003 14:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
was gister op veronica in de reclame het liedje Dido - White Flagen onderaan het beeld was een grote zwarte balk met witte letters:
ANGEL elke maandag op VERONICA
quote:Nee, dat heb ik gemist.Waaruit bleek dan dat het een kneusje zou zijn??
Op maandag 3 november 2003 14:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
heb je de making off gezien op mtv?david is een beetje een kneusje
Ik heb de video ook gezien en hij gedraagd zich daarin niet anders
als gewoonlijk (beetje aan het dollen met de crew enzo)dus als je vindt dat hij normaal een kneusje is dan vind je dat nu ook ...
Ps. als je dan toch op die site bent moet je ook ff de beelden van E-news live op de set van Angel bekijken...
Ik vraag me trouwens ook altijd of in hoeverre"sterren"zichzelf zijn voor de camera als ze zich niet achter hun rol kunnen verschuilen.
Oh ja, en wat zijn kapsel betreft ben ik het helemaal met je eens
zoals 'im gonna step on the bread' (met die scene dat dido dr bodschappen laat vallen
dat is een strakke opmerking.. en ook lekker droog
maar dat ie het daarna 3x herhaalt maakt het een beetje kneuzig
net trouwens op veronica:
zometeen bij Veronica: Angel, de enige vampier met een ziel
Spike had toen al een ziel
anyway het begint!
quote:Ik neem het op, kijk straks lekker als ik in bed leg
Op maandag 3 november 2003 22:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
net trouwens op veronica:zometeen bij Veronica: Angel, de enige vampier met een ziel
Spike had toen al een ziel
anyway het begint!
slayer wordt vertaald als 'moordenaar'
en toen gunn zei 'he's not the only one who's getting some' bedoelde ie de kus van wesley en fred.. in de ondertiteling stond iets heel anders
lang leve dvd's waar je de subs uit kan zetten.. hoop dat seizoen 4 snel op dvd komt
quote:Of gewoon de Engelse ondertiteling.Doe ik bij de Beeb ook altijd
Op maandag 3 november 2003 22:35 schreef Hertog_Martin het volgende:
echt lastig om de ondertiteling te negerenslayer wordt vertaald als 'moordenaar'
en toen gunn zei 'he's not the only one who's getting some' bedoelde ie de kus van wesley en fred.. in de ondertiteling stond iets heel anders
lang leve dvd's waar je de subs uit kan zetten.. hoop dat seizoen 4 snel op dvd komt
En seizoen 4 is toch al uit??
Sorry, moest even
quote:Nu wordt het niet meer herhaald hoor.
Op maandag 3 november 2003 23:06 schreef MariahCareyLover het volgende:
Ohw nee, komt ie op maandag, mis ik hem, AAAAAARGGGGGG, dat klote geswitch naar maandag, FUCK!!Sorry, moest even
Of we moeten effe mailen met z'n allen .
quote:Die slechte slayer-vertaling viel me inderdaad ook op. En nog een : Over de blouse van Angel die Connor van Cordy kreeg. Connor weigerde hem half en Cordy zei toen" I Could ask Lorne" en dat werd vertaald met; ik kan hem ook aan Lorne geven. l
Op maandag 3 november 2003 22:35 schreef Hertog_Martin het volgende:
echt lastig om de ondertiteling te negerenslayer wordt vertaald als 'moordenaar'
En oeps, zijn ziel is weg..wie zou dat gedaan hebben?!
Ok, ok, ik weet het allang maar 't blijft leuk..
Viel iemand trouwens op waar Angelus op doelde toen hij, tegen Connor, zei: Killing your father and banging your mother...there should be a play"?" (of zoiets)
quote:op dvd? neehoor
Op maandag 3 november 2003 22:42 schreef schatje het volgende:[..]
Of gewoon de Engelse ondertiteling.Doe ik bij de Beeb ook altijd
.
En seizoen 4 is toch al uit??
engelse ondertiteling is ook irri, en is ook niet altijd letterlijk wat er gezegd wordt.
gewoon zonder ondertiteling en geluid beetje hard
ondertiteling leidt namelijk zoals de duitsers ook zeggen echt af van het beeld.. je zit als je de titels volgt echt vooral met je ogen naar het onderste gedeelte te staren
2030 ENTERPRISE 1.7 3.7 247.000
2219 ANGEL 1.0 2.6 143.000
2307 TROPEN STAGE 0.7 2.6 101.000
Als al die enterprise gasten nou eens veronica aanlieten staan...
quote:Dat deed ik
Op dinsdag 4 november 2003 10:20 schreef heksehiel het volgende:
even weer een overzicht en helaas weer minder mensen die keken:2030 ENTERPRISE 1.7 3.7 247.000
2307 TROPEN STAGE 0.7 2.6 101.000Als al die enterprise gasten nou eens veronica aanlieten staan...
Maar als je eenmaal een beetje in het verhaal zit is het ook echt de moeite waard
Net valt trouwens de Veronicagids op de mat en voor volgende week staat er weer een dubbele aflevering van Enterprise gepland. Houdt dus in dat Angel weer pas om 22.20 uur begint...
quote:Enterprise is al sinds de 2de of 3de week dat ze het uitzenden een dubbele aflevering.., blijkbaar hebben ze wat in te halen
Op dinsdag 4 november 2003 12:56 schreef Angelcakes het volgende:
....Net valt trouwens de Veronicagids op de mat en voor volgende week staat er weer een dubbele aflevering van Enterprise gepland. Houdt dus in dat Angel weer pas om 22.20 uur begint...
quote:Duh !!
Op dinsdag 4 november 2003 13:02 schreef DJKoster het volgende:[..]
Enterprise is al sinds de 2de of 3de week dat ze het uitzenden een dubbele aflevering.., blijkbaar hebben ze wat in te halen
Dat wist ik dus niet lol
quote:Dat doe ik ook
Op dinsdag 4 november 2003 10:20 schreef heksehiel het volgende:
even weer een overzicht en helaas weer minder mensen die keken:2030 ENTERPRISE 1.7 3.7 247.000
2307 TROPEN STAGE 0.7 2.6 101.000Als al die enterprise gasten nou eens veronica aanlieten staan...
quote:Goed idee
Op dinsdag 4 november 2003 16:00 schreef heksehiel het volgende:
Als ze nou eens 1 enterprise aflevering deden , 1 Angel aflevering en jawel hoor daar komt mijn magnifieke plan................1 Buffy aflevering! Heel wat meer kijkertjes (waaronder ik) heel erg blij!!
Buffy is is nu (bijna) te zien op BBC2..
quote:Net5? Angel? 5x03?
Op dinsdag 4 november 2003 21:13 schreef -Jay-20- het volgende:
Kan iemand mij zeggen welke aflevering er maandag op net5 te zien was? 5x03?
quote:Net5 <- Zender
Op dinsdag 4 november 2003 21:34 schreef DJKoster het volgende:[..]
Net5? Angel? 5x03?
Ik mis iets...
snappie? Eigenlijk bedoel ik dus te vragen de hoeveelste aflevering er maandag op net5 te zien was...
quote:Geen enkele, gezien Net5 Angel niet uitzendt.
Op dinsdag 4 november 2003 23:17 schreef -Jay-20- het volgende:
snappie?Eigenlijk bedoel ik dus te vragen de hoeveelste aflevering er maandag op net5 te zien was...
Veronica toonde overigens 4x11 - Soulless.
Wat wilde Connor zeggen toen ze net die familie hadden gevonden die was afgeslacht( buiten op het stoepje met Cordy)?
Hoe kan het beest nu wel die prinsessen(en familie) afslachten, maar vroeger niet en daar had hij toen Angelus voor nodig Vaag??
Hoe is de ziel van Angel gestolen uit de kluis (zit persoonlijk aan die vervelende Connor te denken)?
Hoe wist Angelus dat de ziel weg was? En wat gaat hij met Cordy doen als hij uit die kooi komt?
Oh ik hoop toch zo dat ik volgende week antwood krijg op mijn vragen!! Hoeveel afleveringen zal Angel nog Angelus blijven denken jullie??
Ik weet trouwens niet of er nog een crossover tussen buffy en angel zou komen, maar als dit het geval is kan je buffy op bbc2 gaan kijken, als ze doorgaan met uitzenden van drie afleveringen per week dan zijn we volgende week woensdag bij de aflevering die op net5 voor het laatst is uitgezonden. Gaat dus lekker snel!
quote:Conner heeft volgens mij Angel's soul gejat, maar wel om z'n eigen redenen, volgens mij werkt ie niet samen met the beast.
Op woensdag 5 november 2003 11:31 schreef schatje het volgende:
Hmmz, stom van Wesley om de kluis van Angel te gebruiken. Ik neem aan dat Angeles de code dan ook wel weet. Misschien dat hij dus een soort code, waar Cordelia het ook al over had, heeft gestuurd naar het Beest. En dat die weer samenwerkt met Connor. Tijdens die ruzie van Wesley, Fred en Gunn zag je hem namelijk op achtergrond behoedzaam weg sluipen. Heel verdacht kwam dat over.
quote:Hij reageerde overigens ook gevoelig op die kalender waarop de verjaardig van die vader omgeven was van een hartje.Hij kreeg dus last van geweten, dat is wat zeker is.
Op woensdag 5 november 2003 13:11 schreef FallenAngel666 het volgende:[..]
Conner heeft volgens mij Angel's soul gejat, maar wel om z'n eigen redenen, volgens mij werkt ie niet samen met the beast.
quote:
Geplaatst: 05-11-2003 (15:59)Buffy bij Veronica!
Waneer komt de serie 'Buffy' weer terug op televisie? Op die vraag kunnen wij nu antwoord geven! Buffy verhuist namelijk van Net 5 naar Veronica! Vanaf januari 2004 kun je bij Veronica elke zaterdag om 20.00 uur kijken naar afleveringen van een van de meest populaire fantasy-series van deze tijd!
Om er weer helemaal goed in te komen, beginnen we bij de afleveringen van seizoen zeven. Buffy-fans komen dus weer helemaal aan hun trekken bij Veronica! Binnenkort kun je op de Veronica Televisie-site veel meer terugvinden over deze serie. Dus houd de site in de gaten!
quote:Wat een klotetijd. Tegelijkertijd met Kopspijkers.
Op woensdag 5 november 2003 21:09 schreef DarkFire het volgende:[..]
quote:Om vervolgens weer te stoppen voor de zomerstop
Op woensdag 5 november 2003 21:09 schreef DarkFire het volgende:[..]
Maar de afleveringen van Buffy op de BBC zijn toch gecensureerd?? En bij welke aflevering zijn ze daar nu?? Weet iemand dat??
quote:Ik denk juist dat het Beest een bepaalde macht over Connor heeft. Waardoor hij zich soms niet bewust is dat hij in feite gebruikt wordt.
Op donderdag 6 november 2003 08:11 schreef SlimShady het volgende:
Ik denk: omdat Connor z'n vader haat omdat ie slechte dingen heeft gedaan, wil hij hem geen toekomst geven als...
Daarom gaat hij een plan bedenken om Angelus te vermoorden.
Zoiets denk ik...
Buffy op zaterdagavond 20.00, dat wordt dan ook standaard de video zetten, Kopspijkers mis ik ook al vaak omdat ik met andere dingen bezig ben
quote:Gewoon op de woensdagavond is nog het beste, Buffy en Angel achter elkaar.
Op donderdag 6 november 2003 11:59 schreef Jape het volgende:
Wat een kutuitzendtijden zeg.. eerst Angel op zaterdag, dan ben ik niet thuis, maandagavond heb ik ook al andere dingen, nou goed.. video programmeren, maar toch.. wees consequent! Ze moeten het nu niet gek vinden dat er minder mensen naar kijken ineensBuffy op zaterdagavond 20.00, dat wordt dan ook standaard de video zetten, Kopspijkers mis ik ook al vaak omdat ik met andere dingen bezig ben
quote:Ja precies, ik vind het wel raar.. hebben ze bij Net 5 net zo'n programmering waar men een beetje gewend is, gaan ze het bij SBS weer allemaal door elkaar gooien
Op donderdag 6 november 2003 12:28 schreef schatje het volgende:Gewoon op de woensdagavond is nog het beste, Buffy en Angel achter elkaar.
quote:Net5 is natuurlijk populair geworden door dit soort progamma's. En zo willen ze nu ook Veronica groot maken.
Op donderdag 6 november 2003 12:37 schreef Jape het volgende:[..]
Ja precies, ik vind het wel raar.. hebben ze bij Net 5 net zo'n programmering waar men een beetje gewend is, gaan ze het bij SBS weer allemaal door elkaar gooien
quote:Ja, dat is wel logisch. Maar waarom ze dan niet gewoon de woensdagavond van Net 5 op Veronica projecteren ipv dit geschuif?
Op donderdag 6 november 2003 12:43 schreef schatje het volgende:
Net5 is natuurlijk populair geworden door dit soort progamma's. En zo willen ze nu ook Veronica groot maken.
quote:Ik heb het even opgezocht:
Op donderdag 6 november 2003 13:54 schreef janimie het volgende:
word buffy nou al ergens uitgezonden ?
quote:Dat is dus 19:45 op BBC2
6:45 pm Buffy The Vampire Slayer
Op donderdag 6 november 2003 14:28 schreef schatje het volgende:[..]
Dat is dus 19:45 op BBC2
.
"Dawn and Buffy (then Willow, then Anya) fall for the Sunnydale High football team quarterback. As they squabble and betray each other, little do they realise that their heart strings are being pulled by a dark and devisive power. Meanwhile, Xander and Spike become reluctant roommates."
Eps. 6 is dit, eps. 8 'Sleeper' was volgens mij de laatste die in Nederland is uitgezonden..
[Dit bericht is gewijzigd door DJKoster op 06-11-2003 15:40]
Ik meen me te herinneren dat afleveringen waar veel geweld in voorkomt op een later tijdstip wordt uitgezonden door de BBC.
quote:Zover ik weet zijn de afleveringen altijd om kwart voor 8 uitgezonden..
Op donderdag 6 november 2003 15:50 schreef schatje het volgende:
Maar is er nu wel of niet censuur??Ik meen me te herinneren dat afleveringen waar veel geweld in voorkomt op een later tijdstip wordt uitgezonden door de BBC.
quote:Op de BBC-site is te lezen dat ze dat niet doen, aangezien er geen uitzendtijd beschikbaar is.
Op donderdag 6 november 2003 16:49 schreef Anahka2309 het volgende:
De BBC censureerd wel degelijk in Buffy. Ze hadden een periode dat 's avonds laat (en voor ons nog n uurtje later) de "normale" versie uitgezonden werd. Geen idee of ze dat nu weer gaan doen.
quote:
Op donderdag 6 november 2003 20:58 schreef schatje het volgende:
7X06 van Buffy werd net dus uitgezonden door de BBC, 7X07 (Conversations With Dead People) was de laatste aflevering die Net5 uitzond.Dit betekent volgens mij dat Angel op Veronica op één aflevering na synchroon loopt met de BBC.
Op donderdag 6 november 2003 15:34 schreef DJKoster het volgende:[..]
eps. 8 'Sleeper' was volgens mij de laatste die in Nederland is uitgezonden..
quote:Je hebt gelijk, net effe wat screenshotjes gekeken, en dit gezicht viel mij direct op:
Op donderdag 6 november 2003 21:01 schreef DJKoster het volgende:[..]
[..]spoiler:
Stukje van een site: "Giles finds a fellow watcher close to death. While he is finding out what happened, a man with no eyes approaches Giles from behind, and swings an axe at his head...", dat kan ik me nog goed herinneren..
Angel op Veronica loopt dus synchroon met de BBC. Toch??
quote:Gastrollen gehad in: The X-Files, WiseGuy, Knots Landing, en 7 Days
Op vrijdag 7 november 2003 11:53 schreef DePeer het volgende:
Lijkt wel een mislukte porno actuer
buffy bij veronica binnenkort
quote:Dat was al bekend
Op zondag 9 november 2003 17:45 schreef janimie het volgende:
http://www.veronicatv.nl/modules.php?name=news&site=televisienieuws&sid=2264buffy bij veronica binnenkort
quote:Geeft niet hoor
Op zondag 9 november 2003 18:04 schreef janimie het volgende:
denk ik weer eens wat zinnigs te melden
weer nie goed
Morgen trouwens weer een nieuwe aflevering van Angel
.
Angelus is so sexy
.
Weet je wat ik gisterenavond laat bij een reportage over satanisten op SBS6 zag? Een reconstructie van hoe zo de moordenaar tot zijn daden kwam en raad eens wie de puberende satanist speelde?
Connor!
Edit : oooh tis nog bezig
[Dit bericht is gewijzigd door Varr op 10-11-2003 23:03]
quote:Nee het gaat door
Op maandag 10 november 2003 23:01 schreef Varr het volgende:
Ja dacht ik ook al, zo van.. nu grijpt die haar! Argh.. nu weer een week wachten..
quote:Maar het wordt er niet duidelijker op..
Op maandag 10 november 2003 23:03 schreef FallenAngel666 het volgende:[..]
Nee het gaat door
Ik had m'n video net stop gezet
"Lilah: He's going to kill us!
Cordy: Why do you think I let him out, you stupid bitch?"
quote:Verklaard een hoop.
Op maandag 10 november 2003 23:10 schreef DJKoster het volgende:[..]
Maar het wordt er niet duidelijker op..
"Lilah: He's going to kill us!
Cordy: Why do you think I let him out, you stupid bitch?"
quote:Manny
Op maandag 10 november 2003 23:13 schreef FallenAngel666 het volgende:[..]
Verklaard een hoop.
Cordelia is dus ook degene die Manny heeft gedood.
Hij was de laatste en toen hij dood was werd de zon dus zwart!
Precies om deze reden hou ik van deze serie, ik geloof ik niet dat er ooit een aflevering is geweest met een echt happy eind!
Lekker ingewikkeld enzo! I love it!
Def
En zou de baas van het Beest the First Evil zijn? Of anders een sterveling die hem opgeroepen heeft?
Hmm... anyways, 't gaan weer xtra spannende weken worden...!
quote:Weet je zeker dat Lorne er geen last van heeft? Hij zei wel meteen dat Angel echt terugwas. En dat was blijkbaar dus niet zo.
Op dinsdag 11 november 2003 10:19 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Het zou kunnen zijn dat het Beest al die tijd contact heeft gehad met Cordy, omdat ze een demon is. Anderzijds, Lorne is dat ook, en hij heeft er (nog niet) geen last van.En zou de baas van het Beest the First Evil zijn? Of anders een sterveling die hem opgeroepen heeft?
Leuke uitspraak van haar: "It's my inner megalomaniac. I rebel at serving coffee."
Pracht aflevering trouwens.
Op dinsdag 11 november 2003 10:19 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Het zou kunnen zijn dat het Beest al die tijd contact heeft gehad met Cordy, omdat ze een demon is. Anderzijds, Lorne is dat ook, en hij heeft er (nog niet) geen last van.En zou de baas van het Beest the First Evil zijn? Of anders een sterveling die hem opgeroepen heeft?
quote:Maar vergeleken met de week ervoor een groei in een kijkcijferpercentage van meer dan 10%!!
Op dinsdag 11 november 2003 12:57 schreef schatje het volgende:
2221 ANGEL 1.1 2.9 160.000Erg weinig.
Ik denk zelf echter wel dat 20.30 uur een betere tijd zou zijn voor Angel en daarna dan eventueel een aflevering van Enterprise..
Buffy gaan ze vanaf januari trouwens ook uitzenden op zaterdag om 20.30 uur! Heeft iemand hier al tegen geprotesteerd?
quote:Owja, da's waar... hmm...
Op dinsdag 11 november 2003 11:16 schreef evaarties het volgende:[..]
Weet je zeker dat Lorne er geen last van heeft? Hij zei wel meteen dat Angel echt terugwas. En dat was blijkbaar dus niet zo.
quote:Waar zwaai je met dat handje??
Op dinsdag 11 november 2003 14:08 schreef DD2 het volgende:[..]
Maar vergeleken met de week ervoor een groei in een kijkcijferpercentage van meer dan 10%!!
quote:Waarom
Op dinsdag 11 november 2003 14:08 schreef DD2 het volgende:
Buffy gaan ze vanaf januari trouwens ook uitzenden op zaterdag om 20.30 uur! Heeft iemand hier al tegen geprotesteerd?
quote:zaterdag om 20:30
Op dinsdag 11 november 2003 18:04 schreef FallenAngel666 het volgende:[..]
Waarom
Liever op de woensdag ofzo, en dan 21:30.
quote:Zo jij bent echt grappig.
Op dinsdag 11 november 2003 20:27 schreef Escape2Dawn het volgende:
Ik snap niet dat ze een serie maken over het achterwerk van een bij
quote:Waarom nou weer op de woensdag? Gewoon lekker om 20.30 Buffy en dan om 21.30 Angel en dan 1 aflevering Enterprise.
Op dinsdag 11 november 2003 19:10 schreef schatje het volgende:[..]
zaterdag om 20:30
Liever op de woensdag ofzo, en dan 21:30.
Dé ideale maandagavond. Dan begin je de week ook meteen lekker.
Ik vind Angel echt een van de betere series op tv, goed geschreven en leuke acteurs Een heleboel van de acteurs heb ik trouwens dit jaar ontmoet in Blackpool tijdens een Angelconvention en dat was geweldig om mee te maken. Joss Whedon zou eigenlijk ook komen maar die moest op het laatste moment afzeggen
quote:Uuuhh ...neee, daarna kwam er nog minstens tien minuten
Op woensdag 12 november 2003 09:47 schreef heksehiel het volgende:
Heeeeeeeee, help me ff want ik snap er geen hol meer van. De aflevering van afgelopen maandag eindigde toch met dat Angel Cordy vastpakte met z'n lelijke face op en zei think again (ofzo) daarna kwam tenminste de aftiteling!
Hieronder een korte engelse samenvatting ervan:
Cordelia opens Angel's cage a little too eagerly, but Angelus comes out, throws her against the bars and escapes. The gang set out to find him, while Cordelia and Lilah stay at the hotel. Angelus returns, knocks Cordelia out and chases Lilah. After a long chase, she bumps into Cordelia. "He's going to kill us!" Lilah says. Cordelia stabs her in the neck and replies... "Why do you think I let him out, you stupid bitch?"
Oeoeoeoe,spannend
edit: foutje, her -> him
[Dit bericht is gewijzigd door SlimShady op 12-11-2003 15:04]
quote:Zoals ik al zei, misschien is ze onder de invloed van het Beest of the First Evil. Immers, zijn Cordy en Lorne geen demonen..?
Op woensdag 12 november 2003 13:12 schreef SlimShady het volgende:
Sinds wanneer/welk moment is/was Cordelia slecht?
Ik denk op het moment dat ze hem vrijlietm, heeft Angelus haar gebeten. Maar dat klopt niet, want ze zei: "Why do you think I let her out, stupid bitch."
quote:De Wijzen? Je moet nu niet Charmed erbij gaan halen hoor. Die heksen hebben contact met the Elders/de Wijzen.
Op woensdag 12 november 2003 15:06 schreef SlimShady het volgende:
Je kan gelijk hebben, maar ik denk niet dat het zo is.
Want, hoezo onder invloed? Cordelia heeft geen enkel "contact" met slechte wezens, alleen met De Wijzen.
Cordy heeft contact met The powers that be.
Of word die frase weer verkeerd naar het Nederlands vertaald door Veronica?
Laat ook ma
Op woensdag 12 november 2003 15:06 schreef SlimShady het volgende:
Cordelia heeft geen enkel "contact" met slechte wezens
Cordy = evil, nog erger dan Angelus, en nog erger dan het Beest (meer zeg ik niet).
Die spoiler 'verklaart' toch wel dat laatste visioen van d'r. Misschien was het een soort afleiding voor het team, of om juist Angelus sterker in de strijd te maken.
Ik hoop dat het ook duidelijk gemaakt wordt waarom Cordy... jeweetwel, voor de andere party is...
Anyways, ik heb nog geen enkele spoiler of verdere aflevering gezien, dus alles is nog een hardstikke grote verassing voor me!
(en als die bovenstaande spoiler waar is... wauw!)
quote:Gaan ze op de BBC2 verder met het seizoen, zonder af te breken?
Op woensdag 12 november 2003 17:50 schreef DJKoster het volgende:
Cordelia heeft gewoon een hekel aan Lilah..
BTW. Vanavond op BBC2 de laatste aflevering van Buffy die in Nederland te zien was
quote:Is echt waar
Op woensdag 12 november 2003 18:57 schreef The_NiteAngyl het volgende:
(en als die bovenstaande spoiler waar is... wauw!)
spoiler:
(meer zeg ik echt niet)
quote:Zover ik weet wel.. dinsdag, woensdag en donderdag om 19:45 Nederlandse tijd..
Op woensdag 12 november 2003 18:58 schreef The_NiteAngyl het volgende:[..]
Gaan ze op de BBC2 verder met het seizoen, zonder af te breken?
quote:Dat denk ik ook
Op woensdag 12 november 2003 13:20 schreef The_NiteAngyl het volgende:[..]
Zoals ik al zei, misschien is ze onder de invloed van het Beest of the First Evil. Immers, zijn Cordy en Lorne geen demonen..?
(mijn theorie)
quote:
Op woensdag 12 november 2003 18:58 schreef The_NiteAngyl het volgende:[..]
Gaan ze op de BBC2 verder met het seizoen, zonder af te breken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |