quote:Ja, dat zal ook wel een beetje de bedoeling zijn geweest. Erg zieke mensen, in ieder geval.
Op zaterdag 11 oktober 2003 10:33 schreef Herostratos het volgende:[..]
Ik denk, laat ik dan ook maar eens een blik op die striptekenenigen werpen, maar dit is wel érg grof...
Deed mij direct denken aan de Nazi's met "Der ewige Jude"
quote:En dan te bedenken dat er op FOK! iemand is geweest die deze plaat erg goed vond. EN ik heb het niet over NordCore...
Ik denk, laat ik dan ook maar eens een blik op die striptekenenigen werpen, maar dit is wel érg grof...
quote:Dat is niks... moet je deze eens zien
quote:
quote:Idd, we hebben bij geschiedenis gehad dat de échte ariers zoals Hitler ze beschreef helemaal niet bestaan, das 1 grote leugen. Ariers komen oorspronkelijk uit Noord-India. Hoezo Germaans
Op vrijdag 10 oktober 2003 23:51 schreef gelly het volgende:
Het blanke ras is superieur omdat het blauwe/groene/bruine ogen kent, en blond/donker/rood haar kent alsdus Kusters.Zou Kusters ook weten dat die varianten er zijn door invloeden van buitenaf
quote:Die vlag in het laatste plaatje, daar hebben ze stiekum het hoofd van die Hitler-wanabe voor getekend omdat daar een swastika zit. Dat is de oorlogsvlag van Nazi-Duitsland
Op zaterdag 11 oktober 2003 12:11 schreef Dodec het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Let vooral op de glimlachende kindjes.
quote:Getver, die mensen hebben gewoon een complex idd. Maar geef ze wel alle vrijheid. Als je goed op let zie je ook dat die Kusters zichzelf niet eens overtuigd heeft, zo verlegen kijkt hij steeds weg.
Op zaterdag 11 oktober 2003 12:18 schreef Tedje_van_Es het volgende:[..]
Die vlag in het laatste plaatje, daar hebben ze stiekum het hoofd van die Hitler-wanabe voor getekend omdat daar een swastika zit. Dat is de oorlogsvlag van Nazi-Duitsland
quote:Kijk maar. Is duidelijk dezelfde http://www.micetrap.net/flags/nazibattle.jpg
Op zaterdag 11 oktober 2003 12:27 schreef Dodec het volgende:[..]
Getver, die mensen hebben gewoon een complex idd. Maar geef ze wel alle vrijheid. Als je goed op let zie je ook dat die Kusters zichzelf niet eens overtuigd heeft, zo verlegen kijkt hij steeds weg.
En die Kusters is 1 brok complexen en zenuwen man.
Durf te wedden dat ie aan flink wat kalmerende medicijnen zit
De rubriek "vaderlandse geschiedenis" bevat een paar juweeltjes van opstelletjes van de zoon of dochter van een van de leden, denk ik...
quote:
Oldebarneveldt wordt nu juridisch adviseur van Willem van Oranje en zijn kennis komt nu goed van pas bij Willems tactiek: het onderwater zetten van door Spanje belegerde steden zoals bij “het ontzet van Leiden” toen de Spanjolen verzopen als ratten.
Vergelijk deze eens met
F. Jacobse

De herhalingen van Kooten en Die Bie bij de VPRO worden zo verbazingwekkend actueel.
quote:http://pro_jeex.bleh.nl/
Op donderdag 23 oktober 2003 09:48 schreef pro_jeex het volgende:
http://constantkusters.bleh.nl
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |