quote:Hebben die shorty's trouwens episode-titels?
Op maandag 6 oktober 2003 16:24 schreef heidbuurt het volgende:
ff een nieuwtje over de DVD's:Als het goed is komt in Feb. de serie van Europa op DVD. Helaas komt er niet een DVD met de shortys (5 min. filmpjes) en een Circus DVD. Ik zelf vind het wel jammer.. Maja gelukkig heb ik het wel op band
quote:die ik tot nu toe gezien heb niet... (op bezoek bij was dat geloof ik)
Op maandag 6 oktober 2003 16:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Hebben die shorty's trouwens episode-titels?
quote:Nee op de oudere staan ze niet echt. Maar als je de band 'Hallo vriendjes en Vriendinnetjes' hebt, daar staan geloof ik wel titels op. Ik zal nog wel ff kijken.
Op maandag 6 oktober 2003 16:39 schreef djkoelkast het volgende:[..]
die ik tot nu toe gezien heb niet... (op bezoek bij was dat geloof ik)
quote:Er komt geen Circus DVD, dus kunnen ze net zo goed die videobanden vrij geven. Ze maken er nu ook geen winst meer op, of heb ik het nu mis
Op maandag 6 oktober 2003 16:24 schreef heidbuurt het volgende:
ff een nieuwtje over de DVD's:Als het goed is komt in Feb. de serie van Europa op DVD. Helaas komt er niet een DVD met de shortys (5 min. filmpjes) en een Circus DVD. Ik zelf vind het wel jammer.. Maja gelukkig heb ik het wel op band
quote:ook die krijg ik binnenkort
Op maandag 6 oktober 2003 16:42 schreef heidbuurt het volgende:[..]
Nee op de oudere staan ze niet echt. Maar als je de band 'Hallo vriendjes en Vriendinnetjes' hebt, daar staan geloof ik wel titels op. Ik zal nog wel ff kijken.
quote:Het is te hopen dat de programmamakers van de 10 B&A goed genoeg vinden voor de top 10
Op maandag 6 oktober 2003 16:47 schreef De_Maestro het volgende:
Nog enkele uurtjes wachten en dan B&A en dan... De 10 met waarschijnlijk: B&A!
quote:Ja maja tis de TROS he... En die vrouw doet heel moelijk. Laatst heb ik ook een programma van de TROS (Brieven aan de...) gekocht en dat was ook van Bassie en Adrina Producties. Maar dat had eigenlijk niet eens gekopieerd morgen worden omdat de rechten bij B&A liggen (dat mailde ze, want ze kwam daar later achter). Maja ze heeft het dus toch gekopieerd, maarja ze wil de circusshows etc.. niet kopieren.
Op maandag 6 oktober 2003 16:42 schreef hinse het volgende:[..]
Er komt geen Circus DVD, dus kunnen ze net zo goed die videobanden vrij geven. Ze maken er nu ook geen winst meer op, of heb ik het nu mis
quote:Ja, ik snap dat ze moeilijk doen, maar ze hebben er nou niet bepaald commercieel belang bij. Misschien denkt die vrouw dat jij die banden kopieert en doorverkoopt ofzo en dat zij er dan de schuld van krijgt.
Op maandag 6 oktober 2003 16:52 schreef heidbuurt het volgende:[..]
Ja maja tis de TROS he... En die vrouw doet heel moelijk. Laatst heb ik ook een programma van de TROS (Brieven aan de...) gekocht en dat was ook van Bassie en Adrina Producties. Maar dat had eigenlijk niet eens gekopieerd morgen worden omdat de rechten bij B&A liggen (dat mailde ze, want ze kwam daar later achter). Maja ze heeft het dus toch gekopieerd, maarja ze wil de circusshows etc.. niet kopieren.
Ik zou geen andere reden kunnen verzinnen waarom ze het niet vrij geven
Misschien brutale vraag maar is het duur om banden van een omroep te kopen?
quote:Nou ik denk dat dat de reden niet is, want ik mailde erbij dat het gewoon voor mijzelf is, omdat ik dingen van B&A verzamel.
Op maandag 6 oktober 2003 16:55 schreef hinse het volgende:[..]
Ja, ik snap dat ze moeilijk doen, maar ze hebben er nou niet bepaald commercieel belang bij. Misschien denkt die vrouw dat jij die banden kopieert en doorverkoopt ofzo en dat zij er dan de schuld van krijgt.
Ik zou geen andere reden kunnen verzinnen waarom ze het niet vrij geven
Misschien brutale vraag maar is het duur om banden van een omroep te kopen?
Uuh.. het kost als je niet lid bent van de TROS 32 euro per opname en als je wel lid bent betaal je 27 euro.
quote:is het nu wel gelukt?
Op zondag 5 oktober 2003 13:00 schreef Shoplifter14 het volgende:[..]
Hmmz neej het is toch egt 2,5 minuut,ik snap het niet. ik zal hem straks nog wel eens uploaden
Trouwens, ben naar Griekenland geweest, maar niet op Santorini of Rhodos ofzo (het was Samos)...
quote:Idd
Op maandag 6 oktober 2003 22:08 schreef Shoplifter14 het volgende:
Bassie & Adriaan niet in de top 10!!
quote:Nee inderdaad, wat een doorgestoken kaart zeg, ik geloof er niks van dat Nederlanders meer op de zusjes Williams gestemd hebben dan op B&A.
Maar goed, het zal allemaal wel
quote:ze zijn wel populair die twee, maar ik vind dat Bassie en adriaan zkr een positie in de top 10 verdienden
Op maandag 6 oktober 2003 22:10 schreef hinse het volgende:[..]
Nee inderdaad, wat een doorgestoken kaart zeg, ik geloof er niks van dat Nederlanders meer op de zusjes Williams gestemd hebben dan op B&A.
Maar goed, het zal allemaal wel
quote:Wat een dom gedoe zeg!
quote:Ja ik ook... Gewoon doorgestoken kaart. Als Adriaan niet ziek was geweest hadden ze er zeker wel ingekomen denk ik.
Op maandag 6 oktober 2003 22:34 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Wat een dom gedoe zeg!
Ik had ze er toch wel in verwacht, minstens op 10!
[Dit bericht is gewijzigd door hp22 op 06-10-2003 22:38]
quote:Leuk interview ja
Op maandag 6 oktober 2003 21:52 schreef hinse het volgende:
Het interview was heel leuk, jammer dat het zo kort duurde maar alle onderwerpen komen in BNN United razendsnel voorbij. Ze lieten nog best lang het introdeuntje van B&A horen
Verder weten wij de locatie te vinden van de winkel waar Robin zijn nieuwe batterijen kocht, toen deze bijna op waren. ("(Bas..sie...en...aa...drie...aan .... m'n .... bat....te.....rij...en... zijn.ooooooooop"). Dit was in IJselmuiden in het dorp van Voorhout. De winkel is voor geen steek verandert, en we willen dit graag aan jullie laten zien! Misschien kunnen we er zelfs een batterij gaan kopen?
Dus, OmeRon of iemand anders van de organisatoren: Neem ff contact op via het e-mail adres in m'n profiel, opdat we alle B&A liefhebbers in de Ruine van Teylingen met het optimale gemak kunnen bedienen!
[Dit bericht is gewijzigd door Rickman_ op 06-10-2003 22:57]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |