abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 oktober 2003 @ 16:26:00 #151
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_13691775
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:24 schreef heidbuurt het volgende:
ff een nieuwtje over de DVD's:

Als het goed is komt in Feb. de serie van Europa op DVD. Helaas komt er niet een DVD met de shortys (5 min. filmpjes) en een Circus DVD. Ik zelf vind het wel jammer.. Maja gelukkig heb ik het wel op band

Hebben die shorty's trouwens episode-titels?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Moderator maandag 6 oktober 2003 @ 16:39:53 #152
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_13692260
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Hebben die shorty's trouwens episode-titels?

die ik tot nu toe gezien heb niet... (op bezoek bij was dat geloof ik)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_13692336
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:39 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

die ik tot nu toe gezien heb niet... (op bezoek bij was dat geloof ik)

Nee op de oudere staan ze niet echt. Maar als je de band 'Hallo vriendjes en Vriendinnetjes' hebt, daar staan geloof ik wel titels op. Ik zal nog wel ff kijken.
pi_13692355
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:24 schreef heidbuurt het volgende:
ff een nieuwtje over de DVD's:

Als het goed is komt in Feb. de serie van Europa op DVD. Helaas komt er niet een DVD met de shortys (5 min. filmpjes) en een Circus DVD. Ik zelf vind het wel jammer.. Maja gelukkig heb ik het wel op band

Er komt geen Circus DVD, dus kunnen ze net zo goed die videobanden vrij geven. Ze maken er nu ook geen winst meer op, of heb ik het nu mis
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  Moderator maandag 6 oktober 2003 @ 16:42:57 #155
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_13692356
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:42 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Nee op de oudere staan ze niet echt. Maar als je de band 'Hallo vriendjes en Vriendinnetjes' hebt, daar staan geloof ik wel titels op. Ik zal nog wel ff kijken.

ook die krijg ik binnenkort
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  maandag 6 oktober 2003 @ 16:47:06 #156
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_13692463
Nog enkele uurtjes wachten en dan B&A en dan... De 10 met waarschijnlijk: B&A!
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
pi_13692607
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:47 schreef De_Maestro het volgende:
Nog enkele uurtjes wachten en dan B&A en dan... De 10 met waarschijnlijk: B&A!
Het is te hopen dat de programmamakers van de 10 B&A goed genoeg vinden voor de top 10
pi_13692634
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:42 schreef hinse het volgende:

[..]

Er komt geen Circus DVD, dus kunnen ze net zo goed die videobanden vrij geven. Ze maken er nu ook geen winst meer op, of heb ik het nu mis

Ja maja tis de TROS he... En die vrouw doet heel moelijk. Laatst heb ik ook een programma van de TROS (Brieven aan de...) gekocht en dat was ook van Bassie en Adrina Producties. Maar dat had eigenlijk niet eens gekopieerd morgen worden omdat de rechten bij B&A liggen (dat mailde ze, want ze kwam daar later achter). Maja ze heeft het dus toch gekopieerd, maarja ze wil de circusshows etc.. niet kopieren.
pi_13692718
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:52 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Ja maja tis de TROS he... En die vrouw doet heel moelijk. Laatst heb ik ook een programma van de TROS (Brieven aan de...) gekocht en dat was ook van Bassie en Adrina Producties. Maar dat had eigenlijk niet eens gekopieerd morgen worden omdat de rechten bij B&A liggen (dat mailde ze, want ze kwam daar later achter). Maja ze heeft het dus toch gekopieerd, maarja ze wil de circusshows etc.. niet kopieren.

Ja, ik snap dat ze moeilijk doen, maar ze hebben er nou niet bepaald commercieel belang bij. Misschien denkt die vrouw dat jij die banden kopieert en doorverkoopt ofzo en dat zij er dan de schuld van krijgt.

Ik zou geen andere reden kunnen verzinnen waarom ze het niet vrij geven

Misschien brutale vraag maar is het duur om banden van een omroep te kopen?

pi_13692816
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:55 schreef hinse het volgende:

[..]

Ja, ik snap dat ze moeilijk doen, maar ze hebben er nou niet bepaald commercieel belang bij. Misschien denkt die vrouw dat jij die banden kopieert en doorverkoopt ofzo en dat zij er dan de schuld van krijgt.

Ik zou geen andere reden kunnen verzinnen waarom ze het niet vrij geven

Misschien brutale vraag maar is het duur om banden van een omroep te kopen?

Nou ik denk dat dat de reden niet is, want ik mailde erbij dat het gewoon voor mijzelf is, omdat ik dingen van B&A verzamel.

Uuh.. het kost als je niet lid bent van de TROS 32 euro per opname en als je wel lid bent betaal je 27 euro.

maandag 6 oktober 2003 @ 18:34:47 #161
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_13695049
Dus als ik nu op die afleveringen van 'Brieven aan...' en de 'verdwenen trosster' zou vragen zouden ze hem niet sturen??
pi_13695673
Ik heb Bassie zaterdag in t echt gezien!! Hij kwam langs bij de kermis in t winkelcentrum hier.
Hij is echt superklein in t echt, op tv zie je dat niet eens zo, staan een paar foto's op mn web-log, http://tessajaaa.web-log.nl
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:19:27 #163
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_13697781
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 13:00 schreef Shoplifter14 het volgende:

[..]

Hmmz neej het is toch egt 2,5 minuut,ik snap het niet. ik zal hem straks nog wel eens uploaden

is het nu wel gelukt?
pi_13698841
Jongens, allemaal radio 1 luisteren, BNN United is al lang begonnen!!!!!
  maandag 6 oktober 2003 @ 21:17:29 #165
5374 koelkast
Met B 1-0-0. Wat is er, B100?
pi_13699080
Wow, je bent even op huwelijksreis (jawel, koelkast is getrouwd: ), en je hebt er 3 complete topics bij. Even doorlezen hoor!!

Trouwens, ben naar Griekenland geweest, maar niet op Santorini of Rhodos ofzo (het was Samos)...

B: Ga naar de wagen! B2: Wie moet ik dragen?! B: Ga naar de wagen! B2: Oh, zeg dat dan! B: Dat zeg ik toch?! B2: Wat zeggie? B: Stommeling! Uilskuiken! FrikanDEL!!!
pi_13700221
Het interview was heel leuk , jammer dat het zo kort duurde maar alle onderwerpen komen in BNN United razendsnel voorbij. Ze lieten nog best lang het introdeuntje van B&A horen

maandag 6 oktober 2003 @ 22:08:13 #167
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_13700688
Bassie & Adriaan niet in de top 10!!
pi_13700739
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 22:08 schreef Shoplifter14 het volgende:
Idd
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_13700755
quote:
Nee inderdaad, wat een doorgestoken kaart zeg, ik geloof er niks van dat Nederlanders meer op de zusjes Williams gestemd hebben dan op B&A.

Maar goed, het zal allemaal wel

maandag 6 oktober 2003 @ 22:20:01 #170
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_13701035
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 22:10 schreef hinse het volgende:

[..]

Nee inderdaad, wat een doorgestoken kaart zeg, ik geloof er niks van dat Nederlanders meer op de zusjes Williams gestemd hebben dan op B&A.

Maar goed, het zal allemaal wel

ze zijn wel populair die twee, maar ik vind dat Bassie en adriaan zkr een positie in de top 10 verdienden
  maandag 6 oktober 2003 @ 22:34:28 #171
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_13701492
quote:
Wat een dom gedoe zeg!
Ik had ze er toch wel in verwacht, minstens op 10!
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
pi_13701595
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 22:34 schreef De_Maestro het volgende:

[..]

Wat een dom gedoe zeg!
Ik had ze er toch wel in verwacht, minstens op 10!

Ja ik ook... Gewoon doorgestoken kaart. Als Adriaan niet ziek was geweest hadden ze er zeker wel ingekomen denk ik.
pi_13701618
Zusjes Knowles, ik kende er maar 1

[Dit bericht is gewijzigd door hp22 op 06-10-2003 22:38]

"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_13701622
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 21:52 schreef hinse het volgende:
Het interview was heel leuk , jammer dat het zo kort duurde maar alle onderwerpen komen in BNN United razendsnel voorbij. Ze lieten nog best lang het introdeuntje van B&A horen

Leuk interview ja Trouwens goede imitatie van de Baron
pi_13702230
OmeRon en andere B&A Tour organisator:
Ikzelf en een vriend van mij wonen echt vlakbij de ruine van Teylingen, en zien het gebouw dagelijks. Wij willen dolgraag alle B&A tour deelnemers verblijden met een koele en frisse versnapering in de binnenplaats van de ruine zelf!

Verder weten wij de locatie te vinden van de winkel waar Robin zijn nieuwe batterijen kocht, toen deze bijna op waren. ("(Bas..sie...en...aa...drie...aan .... m'n .... bat....te.....rij...en... zijn.ooooooooop"). Dit was in IJselmuiden in het dorp van Voorhout. De winkel is voor geen steek verandert, en we willen dit graag aan jullie laten zien! Misschien kunnen we er zelfs een batterij gaan kopen?

Dus, OmeRon of iemand anders van de organisatoren: Neem ff contact op via het e-mail adres in m'n profiel, opdat we alle B&A liefhebbers in de Ruine van Teylingen met het optimale gemak kunnen bedienen!

[Dit bericht is gewijzigd door Rickman_ op 06-10-2003 22:57]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')