quote:Ik heb nog een kind met 2 weken schoolvakantie in de aanbieding
Op maandag 6 oktober 2003 17:57 schreef dwerg het volgende:[..]
Zeg Ryan3, als je in december nog steeds werkloos bent: ik kan tegen die tijd nog wel iemand in de schuur gebruiken om tulpen te bossen. Kun je tot 10 tellen?
quote:En welk kind bedoel je?
Op woensdag 8 oktober 2003 09:28 schreef yvonne het volgende:
Ik heb nog een kind met 2 weken schoolvakantie in de aanbieding
Ik ben onpeilbaar idd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2003 20:53 schreef Ryan3 het volgende:
Ofschoon het mysterie blijft bestaan, heeft blijkbaar niemand iets te melden over deze user, op zich ook al weer een mysterie...
Nee, ik verveel me.quote:Op zondag 16 mei 2004 12:32 schreef Stranger het volgende:
Beetje aandacht tekort sunchaser?
Ikke nietquote:Op zondag 16 mei 2004 12:34 schreef yvonne het volgende:
Wij vervelen ons allemaal
Het lukt jouzelf nu iig nergens meer...quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:51 schreef Ryan3 het volgende:
Update:
Stelt vruchteloze pogingen in het werk om te rellen.
Wat ons voor de vraag stelt: wie is het edele vak van het rellen überhaupt nog meester op Fok!? Ik kan zo gauw niemand verzinnen...
Is dit een manier om mij uit te lokken???quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:17 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Het lukt jouzelf nu iig nergens meer...![]()
Big softie!
Ik rel nooit dat weet je toch???quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is dit een manier om mij uit te lokken???
Nee, jij relt helemaal nooit nee.quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:23 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ik rel nooit dat weet je toch???
Maar je hebt nu twee topics en het lokt niets uit.
Vraag me serieus af wat er mis is met het andere. Ik denk dat mensen je lief gaan vinden Ry.
Echt niet hoor.quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, jij relt helemaal nooit nee..
Komt, omdat althans die andere topic een te vage, neutrale titel heeft. Ik denk niet dat bepaalde mensen me lief zijn gaan vinden hoor. Ik denk juist het tegendeel, zo vervelend dat ze me negeren.
Dat zeg ik toch?quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:32 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Echt niet hoor.
Nee, Ryan, je imago is naar de haaien. Zelfs Milagro deed vanmorgen een verwarde poging om te rellen in 30rs/40rs.
Maar stiekem wilde ze eigenlijk gewoon eventjes zeggen hoezeer ze jou waardeert en mij een trut vind.![]()
![]()
Ja, maar ik wil dat nog even aanstippen natuurlijk.quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch?.
Nou ja dat wel, maar op een andere manier dan hoe jij denkt. En milagro is de kruizing tussen Nelie Smit-Kroes en Hella Voûte dat soort types waarderen mij niet...
Shark zit in dertigers hoor.quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
haai
dusquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:01 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Shark zit in dertigers hoor.![]()
Neuh... Offtopic noemen ze dit.quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:01 schreef SunChaser het volgende:
Leuk zegfans
Ik heb jouw relpoging nog even geanalyseerd in GC.quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:01 schreef SunChaser het volgende:
Leuk zegfans
Om luuucida maar eens aan te halen (dat doe ik nl. nooit): dit wil ik van harte onderstrepen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:00 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil dat nog even aanstippen natuurlijk.![]()
Van SC ja. Ja, en idd, wat ik in mijn conclusie stel zal iedere poging op dit moment mislukken. Het wachten is op implosie, dus zonder externe reller.quote:Het staat zwart op wit.![]()
Maar goed, het was, jammer genoeg, een mislukte poging tot rellen. En net wat je schreef in dat andere topic, je moet op de hoogte zijn wat er speelt en niet een soapseizoen achterlopen. Maar dan nog lijkt het kansloos bij een XTCingenomenkliekje die het ook negeren.
Als je dat omzeep wilt helpen, kun je leuk op afstand gewoon afwachten, met het gekonkel daar helpt het zichzelf wel omzeep.
Nou de secundaire vraag is dus of er überhaupt nogwel een beetje reller aanwezig is op Fok!. Ik waag dit te betwijfelen. En dus is Fok! aan het verMW'en of verOT'en.quote:Dus komt er misschien op neer gewoon je doel op een andere manier bepalen om leuk te rellen?
(sjee wat een gelul zeg.... maar awel tis ONZ)![]()
He ja Luuucida.... ik dacht al, waar blijft hij?quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Om luuucida maar eens aan te halen (dat doe ik nl. nooit): dit wil ik van harte onderstrepen..
[..]
Van SC ja. Ja, en idd, wat ik in mijn conclusie stel zal iedere poging op dit moment mislukken. Het wachten is op implosie, dus zonder externe reller.
[..]
Nou de secundaire vraag is dus of er überhaupt nogwel een beetje reller aanwezig is op Fok!. Ik waag dit te betwijfelen. En dus is Fok! aan het verMW'en of verOT'en.
Daar kun je altijd een lekkere rel mee hebben iig. Ligt altijd onder de oppervlakte.quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:19 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
He ja Luuucida.... ik dacht al, waar blijft hij?![]()
Ik weet van niets...quote:Nee van Milagro liefje, maar ik begrijp dat je het ontwijkt hoor.
Review: Laffer is een recht toe recht aan reller. To the core geen misse knaap. Is idd niet in zijn vruchtbare periode.quote:
Klopt, maar des te schattiger.
Ik denk dat er best rellers zijn, alleen met een verkeerd doel om op te rellen.
Hoewel... Laffer wordt ook steeds liever he?
Gelukkig noemen jullie elkaar niet zoveel he, anders zou ik aan ware liefde denken jongen!quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar kun je altijd een lekkere rel mee hebben iig. Ligt altijd onder de oppervlakte.
[..]
Ik weet van niets...
[..]
Review: Laffer is een recht toe recht aan reller. To the core geen misse knaap. Is idd niet in zijn vruchtbare periode.
Furby schijnt een goeie reller te zijn, maar nog nooit wat van gelezen.
Akkersloot filosofisch geïnspireerde reller, maar momenteel met banvakantie.
Verder kan ik er zo gauw geen verzinnen...
Ik weet serieus niet waar je het over hebt hoor. Doe anders even een linkje. Je denkt toch niet dat ik iedere dag die 30s/40s doorworstel. Ik vaar blind op de informatie die jij me verschaft.quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:34 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Gelukkig noemen jullie elkaar niet zoveel he, anders zou ik aan ware liefde denken jongen! :').
Tuurlijk, ik geloof je hoor. Stiekemerd!
Ach ja, kastanova nog vergeten. Op weg naar de 4de permban. Dat is ook zoiets een geode reller wordt nooit geband. Dus dat zegt al wat. Wat ik recent van hem heb gelezen in dat egoïsme topic en prupke topic is niet van godenverzoekend niveau. Dus tja...quote:Voor Laffer moet er inmiddels eigenlijk een heel liefffff knuffeltopic komen.
En Kasta vind ik ook geen massareller, maar wel leuke dingen op bijbehorende botte manier posten.
En jou vind ik ook een big softie, ook niet meer wat het geweest is.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet waar je het over hebt hoor. Doe anders even een linkje. Je denkt toch niet dat ik iedere dag die 30s/40s doorworstel. Ik vaar blind op de informatie die jij me verschaft.
[..]
Ach ja, kastanova nog vergeten. Op weg naar de 4de permban. Dat is ook zoiets een geode reller wordt nooit geband. Dus dat zegt al wat. Wat ik recent van hem heb gelezen in dat egoïsme topic en prupke topic is niet van godenverzoekend niveau. Dus tja...
Wat mij betreft. Een reller moet ook nooit zichzelf de hemel in prijzen hè. Hij moet altijd doen alsof het toevallig was dat-ie in een rel verzeild geraakt is. Zo ben ik weleens in een rel verzeild geraakt, maar idd puur toevallig. En dat je me een softie noemt is alleen maar om me uit de tent te lokken natuurlijk. Ik ben nl. geen softie.
Leuk hoor, maar ik weet echt van niets en ben te belazerd om het op te zoeken in die drab. Zou je voor 1 keer even een linkje willen zetten, lieftalligheid...quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:51 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..],
,
. (met interpunctie he?)
Een user naar jouw hart en geen softie dus???quote:Ik vond het aanvankelijk een domme lul, tot ik er meer van las. Hij is duidelijk helemaal niet dom. Hij wil het combineren en daar gaat het fout wat betreft slechts reller zijn. Maar daarmee wel weer leuke user.
Ja, zo ken die wel weer...quote:Ehm, sorry....Softie!!
Dit is een poging ter nadere bepaling...quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:52 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Ps. is dit roddelen of iets bespreken?
Zal ik wat later doen, zit tegelijkertijd te bellen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Leuk hoor, maar ik weet echt van niets en ben te belazerd om het op te zoeken in die drab. Zou je voor 1 keer even een linkje willen zetten, lieftalligheid...
[..]
Een user naar jouw hart en geen softie dus???
[..]
Ja, zo ken die wel weer...
Ben benieuwd. Volgens mien interpreteer je het weer verkeerd nl.quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:56 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Zal ik wat later doen, zit tegelijkertijd te bellen.
Tja, zo heb ik een paar dames die me wel opvallen altijd...quote:Neuh niet naar mijn hart, maar hij zet wel wat neer in de zin dat hij opvalt.
Ga weg joh, wie loopt nou steeds te roepen dat ik een hork ben???quote:Het is toch zo??? Jij bent zo soft als het maar kan.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Volgens mien interpreteer je het weer verkeerd nl.
[..]
Tja, zo heb ik een paar dames die me wel opvallen altijd...
[..]
Ga weg joh, wie loopt nou steeds te roepen dat ik een hork ben???
Ik zeg al, ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:06 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]weer? Ik ga nu zoeken. Het was duidelijk een zwakke poging tot rellen van iemand die een seizoen achterloopt. Zoals Yorin zeg maar. Jou kenbaar maken dat ze je waardeerde en mij een trut vind.
.
Weet jij wel.quote:Vertel?![]()
Nee, dat gaat niet samen, sorry hoor...quote:Softies zijn dan ook horken.
Enjoy! 30/40ers gebruiken geen vaseline bij hun douchekopquote:Op donderdag 20 mei 2004 00:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zeg al, ik ben benieuwd.
[..]
Weet jij wel.
[..]
Nee, dat gaat niet samen, sorry hoor...
quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:13 schreef Ryan3 het volgende:
Hahahaha, je kunt het niet meer vinden.
]http://forum.fok.nl/topic/545988/3/100[/q][/url]quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:17 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Enjoy! [url=http://forum.fok.nl/topic/545988/3/100
Weinig leuk vrouwvolk om achteraan te zitten hè, vind je niet? Maar bijv. ik vond fatima altijd heel erg leuk. En RGs stukjes uiteraard ook. En toen leerde ik nog een meisje kennen op een ander forum met de nick Troubles, die was ook heel erg leuk. En daar houdt het wel mee op.quote:Nee? Ik weet niet welke dames jou opvallen. Een achter de vrouwenaanzitter zoals Yvonne je in je felicitatietopic noemde vind ik ook al lang niet meer trouwens.
Uh, uh...quote:Ojawel..![]()
Neuh, hoezo???quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:19 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..].
Dit wordt weer een Ryan en Stali topic he?.
OOOH, je geloofde me echt niet?? Ga je schamen!quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hahahahaha. Goh, je hebt gelijk. Hahahahaha.
[..]
Weinig leuk vrouwvolk om achteraan te zitten hè, vind je niet? Maar bijv. ik vond fatima altijd heel erg leuk. En RGs stukjes uiteraard ook. En toen leerde ik nog een meisje kennen op een ander forum met de nick Troubles, die was ook heel erg leuk. En daar houdt het wel mee op.
[..]
Uh, uh....
Nee, ik worstel die 30s/40s niet door, wat denk jij dan...? Maar ben verbaasd eerlijk gezegd...quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:35 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
OOOH, je geloofde me echt niet?? Ga je schamen!.
Maar ik vond het wel lollig..
fatima was eenzame hoogte. RG een klasse apart. En Troubles, tja, what's in a name hey...quote:Fatima was erg apart en leuk. Schattig dat je RG blijft noemen..
He ja.... Troubles. Het blijft lastig he?
Noppes, dame...quote:Oja wel.![]()
Offtopic verder dan maar?quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:37 schreef Silencia het volgende:
Sunchaser?
Het opneuckertje moet optieven.
Ik zou nu die bepaalde smiley van MW moeten gebruiken eigenlijk.quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:36 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Wat ben je eigenlijk een pisnicht om te zeggen dat Troubles leuk was.
Ik worstel het ook niet allemaal door, maar ik word doorgaans wakker op deze manier met koffie.quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik worstel die 30s/40s niet door, wat denk jij dan...? Maar ben verbaasd eerlijk gezegd...
[..]
fatima was eenzame hoogte. RG een klasse apart. En Troubles, tja, what's in a name hey...
[..]
Noppes, dame...
De Troubles-smiley? *grijns*quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zou nu die bepaalde smiley van MW moeten gebruiken eigenlijk.
Ja, echt verbaasd ja.quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:43 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ik worstel het ook niet allemaal door, maar ik word doorgaans wakker op deze manier met koffie.
Ja je moet wel verbaasd zijn, maar dat je het niet eens aannam, zegt ook wel wat..
Oei. Even de pizzakoerier bellen.quote:Noem RG nog een keer?![]()
Sorry hoor, maar een softie is iemand met zo'n groot empathisch vermogen dat-ie nooit gedrag vertoont dat door wie dan ook gekenschetst kan worden als horkerig...quote:Oja wel sorry, maar bij uitleg moet ik flamen, maar ik vind je een grote horkerige softie.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |