quote:Zou kunnen.
Op donderdag 16 oktober 2003 23:09 schreef crN het volgende:
Ik denk met een beetje geluk dat we deze maand de helft van het album hebben ongeveer.
quote:3 tot 4 dagen dus
Op donderdag 16 oktober 2003 23:35 schreef crN het volgende:
Nou, Hit That komt vanaf maandag in Japan en Amerika op de radio dus dan komt er echt wel een radio rip ergens. Dus over een weekje hebben we wel Hit That.
Maar goed, laten we hopen dat het een beetje opschiet
Kan niet zo goed wachten hehehe...
Ik denk dat het eerste nummer uit dat filmpje wat in deel 3 is gepost, dat dat nummer Hit That is. Zou me iig niet tegenvallen als eerste single.
Want dat nummer klinkt gewoon als een goed radio nummer enne..volgens mij zingt Dexter net voor dat wha-wah stukje: "Trying to get on with you".... tsja..
quote:ALS dat zou zou zijn, zou het een coole single worden.
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:33 schreef crN het volgende:
Nee ik ook niet.Ik denk dat het eerste nummer uit dat filmpje wat in deel 3 is gepost, dat dat nummer Hit That is. Zou me iig niet tegenvallen als eerste single.
Op zich vind ik dat niet erg want Pretty Fly is nog aardig naar te luisteren
quote:De top 40 fans zijn Pretty Fly al lang vergeten volgens mij.
Op vrijdag 17 oktober 2003 22:08 schreef Nitro_YE het volgende:
het is geen slecht nummer, maar het heeft gewoon een slechte naam en dat is het vervelende eraan
quote:Als je dat soort mensen vraagt of ze iets van The Offspring kennen, is het bijna alleen Pretty Fly dat ze kennen.
Op vrijdag 17 oktober 2003 22:45 schreef Ixnay het volgende:[..]
De top 40 fans zijn Pretty Fly al lang vergeten volgens mij.
Dus nu mogen we het weer een goed nummer gaan vinden.
quote:Why Don't You Get A Job heeft ook wel bekendheid, en Self Esteem ook wel.
Op vrijdag 17 oktober 2003 22:56 schreef Jassie het volgende:[..]
Als je dat soort mensen vraagt of ze iets van The Offspring kennen, is het bijna alleen Pretty Fly dat ze kennen.
quote:Self Esteem is voor mensen meestal te oud om bekend te zijn.
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:03 schreef Ixnay het volgende:[..]
Why Don't You Get A Job heeft ook wel bekendheid, en Self Esteem ook wel.
10.14.03 - NEW PHOTO SHOOT!
The Offspring just wrapped up their first photo shoot with photographer Scott Schafer. This photo shoot is the very first one since the addition of new Offspring drummer Atom Willard. Below are a couple behind-the-scene shots from the shoot. More to come soon!

quote:Valt best wel mee....
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:04 schreef Jassie het volgende:[..]
Self Esteem is voor mensen meestal te oud om bekend te zijn.
Misschien moet jij het aan wat oudere mensen vragen. Veel van mijn vrienden kennen de nummers (singles) van het ALbum Smash wel hoor.
Self Esteem kent iedereen, Got To Get Away een paar en Gome Out And Play kennen er zelfs ook nog wel een paar.
Toch wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |