Dit klonk enorm relaxed. Ik naar hun site om te kijken of ze nog ergens optreden. Nu zag ik alleen dat ze in voorprogramma van UB40 staan.
Maar wellicht weet iemand of ze nog andere optredens hebben.
thx alvast
quote:Echt goeie muzikanten
Op vrijdag 3 oktober 2003 08:56 schreef Frenkel het volgende:
Ze hebben afgelopen zomer op bijna elk festival gespeeld,
Maar luister de cd Beef eens, een erg relaxe cd, en ze hebben ook een dvd, dat is een acoustisch concert (Pure van the box heet dat ofzo)
Op Atlantis hier in Roosendaal hadden ze in de zomervakantie ook opgetreden, supervet. Met die trompetten erbij, daardoor klinkt het echt bombastisch op de nodige momenten
quote:Ook heel relaxe/positieve sfeer altijd, dat komt ook door de muziek, maar bij dat optreden hier in Roosendaal stond er mekant constant een lach op iedereens gezicht en ze hadden er echt zin in.
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:20 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Beef speelt echt vaak en overal (zelfs op de allerkleinste gratis festivals spelen ze) dus je zult ze vast nog wel eens zien! Leuke liveband trouwens, de sfeer is meestal super!
offtopic: hun gitarist is ook erg goed!
quote:Wow! Dan ga je wel de goede kant op.
Op donderdag 2 oktober 2003 23:40 schreef TisisiT het volgende:
Nu zag ik alleen dat ze in voorprogramma van UB40 staan.
verder was het top
quote:Jaa, maar ik moet zeggen dat het wel per festival/zaal ligt waar ze spelen. Heb ze nu zo'n 6/7 x gezien, en in de zalen was het sowieso super, op de meeste festivals ook, maar ik heb ze ook wel eens gezien terwijl het publiek een pit begon, en dan is het níet echt relaxt meer... (ik ben daar nooit zo'n fan van persoonlijk en ik vind het de muziek er niet voor). Maar over het algemeen is de sfeer echt heel gaaf!
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:39 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Ook heel relaxe/positieve sfeer altijd, dat komt ook door de muziek, maar bij dat optreden hier in Roosendaal stond er mekant constant een lach op iedereens gezicht en ze hadden er echt zin in.
Alleen sommige gasten hadden wel thuis mogen blijven
De release van de nieuwe CD is uitgesteld tot de zomer of zelfs na de zomer....er gaat wel weer getourd worden!!!!!
PS: ook weer 3x voorprogramma UB40 in april (5,6 en 7) in HMH, Amsterdam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |