[/quote]
He jacco ik hoor hier wat over go ...maar vraagje..... vanwaar die plek voor jouw 'K&N' lijkt me leuk om in mijn spiegel in een vette regenbui!
Can you say Hydro lock...kun je weer een tijdje wachten terwijl er wat onverlaten aan jouw auto rommelen
quote:sorry mag ik even? een 280zx is nou nit bepaald het toonbeeld van een snelle sportauto, dus wat loop je nou iedere keer hier op te scheppen, over een auto die je er met een beetje TDI er al uit trekt
Op zaterdag 11 oktober 2003 14:39 schreef frank280zx het volgende:
....
He jacco ik hoor hier wat over go...maar vraagje..... vanwaar die plek voor jouw 'K&N' lijkt me leuk om in mijn spiegel in een vette regenbui!
Can you say Hydro lock...kun je weer een tijdje wachten terwijl er wat onverlaten aan jouw auto rommelen
quote:Boehaha
Op zaterdag 11 oktober 2003 15:05 schreef Ultimora het volgende:[..]
sorry mag ik even? een 280zx is nou nit bepaald het toonbeeld van een snelle sportauto, dus wat loop je nou iedere keer hier op te scheppen, over een auto die je er met een beetje TDI er al uit trekt
als je lef hebt maak je even zelf het grote 280zx topic om daar alle info over je auto te geven, maar al dat gedoe over, tis toch allemaal sloom en de grote auto van mij is veel sneller.... ik word er een beetje moe van...
quote:Ik ben inderdaad geinteresseerd. Kan ik je anders mailen?
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:34 schreef jacco het volgende:[..]
Ja die passen ook op de sedan. Ze passen niet op de hatchback. Maar voor de Coupe en Sedan zijn ze hetzelfde.
Wil je ze anders over kopen?
quote:Mailen mag altijd op jacco@fok.nl
Op zaterdag 11 oktober 2003 17:09 schreef blindfolt het volgende:[..]
Ik ben inderdaad geinteresseerd. Kan ik je anders mailen?
quote:Ik geloof dat jij mij verkeerd begrijpt, dus word maar lekker moe, het gaat er niet om dat mijn auto groter of sneller is, dat heb jij mij ook nooit horen zeggen, het ging mij om showbakken, waar niets functioneels aan te bespeuren is.. maar ja kom maar op met kritiek ben altijd in voor een discussie
Op zaterdag 11 oktober 2003 15:05 schreef Ultimora het volgende:[..]
sorry mag ik even? een 280zx is nou nit bepaald het toonbeeld van een snelle sportauto, dus wat loop je nou iedere keer hier op te scheppen, over een auto die je er met een beetje TDI er al uit trekt
als je lef hebt maak je even zelf het grote 280zx topic om daar alle info over je auto te geven, maar al dat gedoe over, tis toch allemaal sloom en de grote auto van mij is veel sneller.... ik word er een beetje moe van...
En nee een standaard zx is niet snel ( na hedendaagse normen), daarom heb ik ook een turbo, met momenteel een iets grotere turbo dan standaard waarmee ik zal uitkomen op 350 a 400 SEA pk... ( een vriend van mij met dezelfde set up heeft 388 RWHP)
en het is een auto in een bepaalde tijdsgeest een classic voor de begrippen van 81 ( toen de zx Turbo uitkwam, was hij in standaard configuratie ( euro spec) met 200Pk en 7.0 seconden naar de 100 en een top van 240 ( voor de Coupe) erg snel dus wel het toonbeeld.. en deed het niet veel onder voor Porsches uit die tijd
De turbo techniek stond voor productie auto's nog in de kinderschoenen, derhalve is de orginele turbodruk vrij laag er werd geen intercooler of BOV in gebouwd door dit wel te instaleren, met wat meer druk, al dan niet met een grotere Turbo is de zx turbo na huidige maatstaven zelfs erg snel (290 km/h) en dan heb nog steeds geen 19'nodige, of een carbon hood en andere derrie
kijk eens op www.hybridz.org voor meer info
maar goed kom maar op met je dieseltje dan
nogmaals ik geloof dat ik hier een complimentje breng aan het adres van jacco....als die auto go heeft dan is het uiterlijk OK, niet mijn keus maar OK
[Dit bericht is gewijzigd door frank280zx op 11-10-2003 18:59]
quote:Alle verder op- of aanmerkingen op deze reply kunnen in een ander topic
Op zaterdag 11 oktober 2003 18:53 schreef frank280zx het volgende:[..]
Ik geloof dat jij mij verkeerd begrijpt, dus word maar lekker moe, het gaat er niet om dat mijn auto groter of sneller is, dat heb jij mij ook nooit horen zeggen, het ging mij om showbakken, waar niets functioneels aan te bespeuren is.. maar ja kom maar op met kritiek ben altijd in voor een discussie
En nee een standaard zx is niet snel ( na hedendaagse normen), daarom heb ik ook een turbo, met momenteel een iets grotere turbo dan standaard waarmee ik zal uitkomen op 350 a 400 SEA pk... ( een vriend van mij met dezelfde set up heeft 388 RWHP)
en het is een auto in een bepaalde tijdsgeest een classic voor de begrippen van 81 ( toen de zx Turbo uitkwam, was hij in standaard configuratie ( euro spec) met 200Pk en 7.0 seconden naar de 100 en een top van 240 ( voor de Coupe) erg snel dus wel het toonbeeld.. en deed het niet veel onder voor Porsches uit die tijd
De turbo techniek stond voor productie auto's nog in de kinderschoenen, derhalve is de orginele turbodruk vrij laag er werd geen intercooler of BOV in gebouwd door dit wel te instaleren, met wat meer druk, al dan niet met een grotere Turbo is de zx turbo na huidige maatstaven zelfs erg snel (290 km/h) en dan heb nog steeds geen 19'nodige, of een carbon hood en andere derriekijk eens op www.hybridz.org voor meer info
maar goed kom maar op met je dieseltje dan
nogmaals ik geloof dat ik hier een complimentje breng aan het adres van jacco....als die auto go heeft dan is het uiterlijk OK, niet mijn keus maar OK
quote:he maar nog steeds Hydrolock jacco? dat was mijn vraag daar loop je met die locatie van het filter nogal risicos mee, mits heel goed íngepakt'
Op zaterdag 11 oktober 2003 19:10 schreef jacco het volgende:[..]
Alle verder op- of aanmerkingen op deze reply kunnen in een ander topic
quote:Er komt een airbox omheen. Dus daar zal ik geen last van krijgen. En wat bedoel je precies met hydrolock?
Op zaterdag 11 oktober 2003 19:18 schreef frank280zx het volgende:[..]
he maar nog steeds Hydrolock jacco? dat was mijn vraag daar loop je met die locatie van het filter nogal risicos mee, mits heel goed íngepakt'
quote:Thanx en dat was ik idd niet van plan
Op zondag 12 oktober 2003 15:46 schreef TweakedSI het volgende:
Een Hydrolock is wanneer je door een diepe plas rijdt en je filter een hap water inzuigt. Je motor vindt dit vanzelfzprekend vreselijk en kapt er mee.
Vliegtuigen (Cessna's ed) hebben om deze reden ook geen luchtfilter, anders zou er bij het vliegen door wolken de poriën van de filter verstopt raken met water en daardoor valt dan de motor uit. In de lucht is dit natuurlijk veel erger als op de weg. Maar met een airbox om het filter zal het wel los lopen, vermijdt iig diepe plassen, maar daar wil je toch al liever niet doorheenschuiven met je verlaagde civic met bodykit lijkt me zo.
quote:Komt bij dat als ie er mee gekapt is, mag je hopen dat ie weer start...water in je motor is niet goed..
Op zondag 12 oktober 2003 17:42 schreef jacco het volgende:[..]
Thanx en dat was ik idd niet van plan
pas daar dus mee op
quote:Nee ik heb hem niet ontvangen
Op maandag 13 oktober 2003 16:19 schreef blindfolt het volgende:
Jacco
heb je mijn mail gehad ivm de achterlichten?
quote:Wel opletten he.
Op zaterdag 18 oktober 2003 17:20 schreef piet_pelle het volgende:
Je verkoopt nu dus je lexus style achterlichten jacco ?
Dat kan ik begrijpen want die zijn zo langzamerhand alles behalve origineel.
Maareh, welke komen er dan nu wel in? 3-D carbon lampies of zo, of een koplamp conversie van een of andere jap ?
quote:Aight, I'll be more patient...
Op zaterdag 18 oktober 2003 16:18 schreef jacco het volgende:
Ben even aan het wachten op mijn nieuwe speeltjes
quote:Zoals het in de plannig staat zou dat aankomende week moeten gebeuren. Maar pin me er niet op vast. Want er kan ondertussen van alles veranderen.
Op zondag 19 oktober 2003 21:48 schreef WhiteAssNigga het volgende:
Oh ja, btw, wanneer komen die nieuwe speeltjes van je dan ongeveer? Dan weet ik ongeveer hoe lang ik moet wachten.....
quote:Toch wel een aparte kleur. Wel origineel!
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:46 schreef jacco het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |