abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 14:39:58 #126
67063 frank280zx
addicted to BOOOOOOOOSST
pi_13808875
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
  • B18C Integra R JDM Spec met 200 pk
  • B16A2 met 160 pk
  • [/quote]

He jacco ik hoor hier wat over go ...maar vraagje..... vanwaar die plek voor jouw 'K&N' lijkt me leuk om in mijn spiegel in een vette regenbui!

Can you say Hydro lock...kun je weer een tijdje wachten terwijl er wat onverlaten aan jouw auto rommelen

speed does not kill.... stopping does!
    pi_13809189
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2003 14:39 schreef frank280zx het volgende:
    ....

He jacco ik hoor hier wat over go ...maar vraagje..... vanwaar die plek voor jouw 'K&N' lijkt me leuk om in mijn spiegel in een vette regenbui!

Can you say Hydro lock...kun je weer een tijdje wachten terwijl er wat onverlaten aan jouw auto rommelen

sorry mag ik even? een 280zx is nou nit bepaald het toonbeeld van een snelle sportauto, dus wat loop je nou iedere keer hier op te scheppen, over een auto die je er met een beetje TDI er al uit trekt als je lef hebt maak je even zelf het grote 280zx topic om daar alle info over je auto te geven, maar al dat gedoe over, tis toch allemaal sloom en de grote auto van mij is veel sneller.... ik word er een beetje moe van...
    2825cc Single Turbo Beast
    pi_13809945
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2003 15:05 schreef Ultimora het volgende:

[..]

sorry mag ik even? een 280zx is nou nit bepaald het toonbeeld van een snelle sportauto, dus wat loop je nou iedere keer hier op te scheppen, over een auto die je er met een beetje TDI er al uit trekt als je lef hebt maak je even zelf het grote 280zx topic om daar alle info over je auto te geven, maar al dat gedoe over, tis toch allemaal sloom en de grote auto van mij is veel sneller.... ik word er een beetje moe van...

Boehaha
    pi_13811161
    quote:
    Op vrijdag 10 oktober 2003 21:34 schreef jacco het volgende:

[..]

Ja die passen ook op de sedan. Ze passen niet op de hatchback. Maar voor de Coupe en Sedan zijn ze hetzelfde.

Wil je ze anders over kopen?

Ik ben inderdaad geinteresseerd. Kan ik je anders mailen?
    Why do I just find pieces of the world in wich I want to live
      zaterdag 11 oktober 2003 @ 18:33:16 #130
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_13812507
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2003 17:09 schreef blindfolt het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad geinteresseerd. Kan ik je anders mailen?

Mailen mag altijd op jacco@fok.nl
    Japanese Car Lifestyle blog
    Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
      zaterdag 11 oktober 2003 @ 18:53:48 #131
    67063 frank280zx
    addicted to BOOOOOOOOSST
    pi_13812908
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2003 15:05 schreef Ultimora het volgende:

[..]

Ik geloof dat jij mij verkeerd begrijpt, dus word maar lekker moe, het gaat er niet om dat mijn auto groter of sneller is, dat heb jij mij ook nooit horen zeggen, het ging mij om showbakken, waar niets functioneels aan te bespeuren is.. maar ja kom maar op met kritiek ben altijd in voor een discussie

En nee een standaard zx is niet snel ( na hedendaagse normen), daarom heb ik ook een turbo, met momenteel een iets grotere turbo dan standaard waarmee ik zal uitkomen op 350 a 400 SEA pk... ( een vriend van mij met dezelfde set up heeft 388 RWHP)

en het is een auto in een bepaalde tijdsgeest een classic voor de begrippen van 81 ( toen de zx Turbo uitkwam, was hij in standaard configuratie ( euro spec) met 200Pk en 7.0 seconden naar de 100 en een top van 240 ( voor de Coupe) erg snel dus wel het toonbeeld.. en deed het niet veel onder voor Porsches uit die tijd
    De turbo techniek stond voor productie auto's nog in de kinderschoenen, derhalve is de orginele turbodruk vrij laag er werd geen intercooler of BOV in gebouwd door dit wel te instaleren, met wat meer druk, al dan niet met een grotere Turbo is de zx turbo na huidige maatstaven zelfs erg snel (290 km/h) en dan heb nog steeds geen 19'nodige, of een carbon hood en andere derrie

kijk eens op www.hybridz.org voor meer info

maar goed kom maar op met je dieseltje dan

nogmaals ik geloof dat ik hier een complimentje breng aan het adres van jacco....als die auto go heeft dan is het uiterlijk OK, niet mijn keus maar OK

[Dit bericht is gewijzigd door frank280zx op 11-10-2003 18:59]

zaterdag 11 oktober 2003 @ 19:10:36 #132
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_13813226
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2003 18:53 schreef frank280zx het volgende:

[..]

Ik geloof dat jij mij verkeerd begrijpt, dus word maar lekker moe, het gaat er niet om dat mijn auto groter of sneller is, dat heb jij mij ook nooit horen zeggen, het ging mij om showbakken, waar niets functioneels aan te bespeuren is.. maar ja kom maar op met kritiek ben altijd in voor een discussie

En nee een standaard zx is niet snel ( na hedendaagse normen), daarom heb ik ook een turbo, met momenteel een iets grotere turbo dan standaard waarmee ik zal uitkomen op 350 a 400 SEA pk... ( een vriend van mij met dezelfde set up heeft 388 RWHP)

en het is een auto in een bepaalde tijdsgeest een classic voor de begrippen van 81 ( toen de zx Turbo uitkwam, was hij in standaard configuratie ( euro spec) met 200Pk en 7.0 seconden naar de 100 en een top van 240 ( voor de Coupe) erg snel dus wel het toonbeeld.. en deed het niet veel onder voor Porsches uit die tijd
    De turbo techniek stond voor productie auto's nog in de kinderschoenen, derhalve is de orginele turbodruk vrij laag er werd geen intercooler of BOV in gebouwd door dit wel te instaleren, met wat meer druk, al dan niet met een grotere Turbo is de zx turbo na huidige maatstaven zelfs erg snel (290 km/h) en dan heb nog steeds geen 19'nodige, of een carbon hood en andere derrie

kijk eens op www.hybridz.org voor meer info

maar goed kom maar op met je dieseltje dan

nogmaals ik geloof dat ik hier een complimentje breng aan het adres van jacco....als die auto go heeft dan is het uiterlijk OK, niet mijn keus maar OK

Alle verder op- of aanmerkingen op deze reply kunnen in een ander topic
      zaterdag 11 oktober 2003 @ 19:18:46 #133
    67063 frank280zx
    addicted to BOOOOOOOOSST
    pi_13813361
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2003 19:10 schreef jacco het volgende:

[..]

Alle verder op- of aanmerkingen op deze reply kunnen in een ander topic

he maar nog steeds Hydrolock jacco? dat was mijn vraag daar loop je met die locatie van het filter nogal risicos mee, mits heel goed íngepakt'
      zondag 12 oktober 2003 @ 14:17:34 #134
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_13826309
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2003 19:18 schreef frank280zx het volgende:

[..]

he maar nog steeds Hydrolock jacco? dat was mijn vraag daar loop je met die locatie van het filter nogal risicos mee, mits heel goed íngepakt'

Er komt een airbox omheen. Dus daar zal ik geen last van krijgen. En wat bedoel je precies met hydrolock?
    pi_13826598
    zal wel iets te maken hebben met je filter dat opspattend (regen) water van de weg af opzuigt en dan komt er dus geen lucht meer binnen.
    pi_13827656
    Een Hydrolock is wanneer je door een diepe plas rijdt en je filter een hap water inzuigt. Je motor vindt dit vanzelfzprekend vreselijk en kapt er mee.
    Vliegtuigen (Cessna's ed) hebben om deze reden ook geen luchtfilter, anders zou er bij het vliegen door wolken de poriën van de filter verstopt raken met water en daardoor valt dan de motor uit. In de lucht is dit natuurlijk veel erger als op de weg. Maar met een airbox om het filter zal het wel los lopen, vermijdt iig diepe plassen, maar daar wil je toch al liever niet doorheenschuiven met je verlaagde civic met bodykit lijkt me zo.
      zondag 12 oktober 2003 @ 17:42:44 #137
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_13829783
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2003 15:46 schreef TweakedSI het volgende:
    Een Hydrolock is wanneer je door een diepe plas rijdt en je filter een hap water inzuigt. Je motor vindt dit vanzelfzprekend vreselijk en kapt er mee.
    Vliegtuigen (Cessna's ed) hebben om deze reden ook geen luchtfilter, anders zou er bij het vliegen door wolken de poriën van de filter verstopt raken met water en daardoor valt dan de motor uit. In de lucht is dit natuurlijk veel erger als op de weg. Maar met een airbox om het filter zal het wel los lopen, vermijdt iig diepe plassen, maar daar wil je toch al liever niet doorheenschuiven met je verlaagde civic met bodykit lijkt me zo.
    Thanx en dat was ik idd niet van plan
      zondag 12 oktober 2003 @ 19:08:46 #138
    67063 frank280zx
    addicted to BOOOOOOOOSST
    pi_13831332
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2003 17:42 schreef jacco het volgende:

[..]

Thanx en dat was ik idd niet van plan

Komt bij dat als ie er mee gekapt is, mag je hopen dat ie weer start...water in je motor is niet goed..

pas daar dus mee op

pi_13852944
    Jacco
    heb je mijn mail gehad ivm de achterlichten?
      maandag 13 oktober 2003 @ 17:54:26 #140
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_13855486
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2003 16:19 schreef blindfolt het volgende:
    Jacco
    heb je mijn mail gehad ivm de achterlichten?
    Nee ik heb hem niet ontvangen
    pi_13860221
    zou je mij anders even kunnen mailen op mijn yahoo adres?
    kleut2003@yahoo.com
    alvast bedankt
      zaterdag 18 oktober 2003 @ 15:13:54 #142
    52517 WhiteAssNigga
    Can't Think Of Something
    pi_13965278
    Waar blijven die nieuwe foto's. Ben heel benieuwd....
    Wij Bepalen Wel Wat Hip Is, En Zeker Wat Een Hit Is....
      zaterdag 18 oktober 2003 @ 16:18:43 #143
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_13966372
    Ben even aan het wachten op mijn nieuwe speeltjes
    pi_13967737
    Je verkoopt nu dus je lexus style achterlichten jacco ?
    Dat kan ik begrijpen want die zijn zo langzamerhand alles behalve origineel.
    Maareh, welke komen er dan nu wel in? 3-D carbon lampies of zo, of een koplamp conversie van een of andere jap ?
    "What will I get for christmas santa?"
    -" Well Andy, you'll get cancer."
    XBL gamertag: MaskedMuchachoO
      zaterdag 18 oktober 2003 @ 17:21:30 #145
    26458 Tjabbo
    2.5 TwinTurbo
    pi_13967761
    quote:
    Op zaterdag 18 oktober 2003 17:20 schreef piet_pelle het volgende:
    Je verkoopt nu dus je lexus style achterlichten jacco ?
    Dat kan ik begrijpen want die zijn zo langzamerhand alles behalve origineel.
    Maareh, welke komen er dan nu wel in? 3-D carbon lampies of zo, of een koplamp conversie van een of andere jap ?
    Wel opletten he. 2 blz terug:
    [pics] Honda Civic Coupe project Jacco Part 3
      zondag 19 oktober 2003 @ 12:45:45 #146
    52517 WhiteAssNigga
    Can't Think Of Something
    pi_13981389
    quote:
    Op zaterdag 18 oktober 2003 16:18 schreef jacco het volgende:
    Ben even aan het wachten op mijn nieuwe speeltjes
    Aight, I'll be more patient...
      zondag 19 oktober 2003 @ 21:48:04 #147
    52517 WhiteAssNigga
    Can't Think Of Something
    pi_13993601
    Oh ja, btw, wanneer komen die nieuwe speeltjes van je dan ongeveer? Dan weet ik ongeveer hoe lang ik moet wachten.....
      zondag 19 oktober 2003 @ 21:49:35 #148
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_13993649
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2003 21:48 schreef WhiteAssNigga het volgende:
    Oh ja, btw, wanneer komen die nieuwe speeltjes van je dan ongeveer? Dan weet ik ongeveer hoe lang ik moet wachten.....
    Zoals het in de plannig staat zou dat aankomende week moeten gebeuren. Maar pin me er niet op vast. Want er kan ondertussen van alles veranderen.
    pi_14011400
    quote:
    Op vrijdag 10 oktober 2003 21:46 schreef jacco het volgende:

Toch wel een aparte kleur. Wel origineel!
    pi_14050400

damm maar dit lekkers had ik nog niet gezien.....
    ziet er erg mooi uit jacco.....
    Gaat zeker de goede kant op merk ik al......
    doorgaan doorgaan meer meer
    Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
    en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')