quote:Een 2.2l ITR blok met 720 pk
Op vrijdag 3 oktober 2003 04:21 schreef piet_pelle het volgende:
Zolang er civics bestaan met een 2,2 L integra blok die 720 pk hebben dan is elke upgrade lees nitro, turbo, intercooler welkom.
Heil voor die motorkap trouwens.Vraagje nog: Hey Jacco ga je nog wat met stickers of ( al dan niet ) subtiele strepen doen ? Een paar subtiele graphics met bijkleurende neon zou je auto niet misstaan.
quote:Waarom niet?
Op vrijdag 3 oktober 2003 07:17 schreef Hitpoint het volgende:[..]
Een 2.2l ITR blok met 720 pk
was het maar waar dan hadt je die nitro/turbo/intercooler niet eens nodig
En als het zo zou zijn van die 720pk (wat ik betwijfel) hoe wil zo'n ophanging/carroserie van een civic dat in godsnaam houden
toyota haalde uit hun 5S-GTE motor (ook een 2.2) 850 pk, zonder nitro en shit. Alleen maar dikke vette turbo's. (Auto was voor de racerij, niet voor de straat trouwens, maar het geeft de potentie wel aan.)
quote:Persoonlijk vindt ik hem meer iets van een EVO luchtuitlaat hebben.
Op vrijdag 3 oktober 2003 09:00 schreef ShaoliN het volgende:
Motorkap lijkt op die van die Eclipse op Full speed. Het begint ergens op te lijken, volgens mij wordt het eind resultaat ook best mooi. Ik kan alleen nog niet uit over de kleur van je auto.
quote:Tot nu toe heeft ie al heel wat meer verbouwd dan de gemiddelde mens..
Op vrijdag 3 oktober 2003 09:07 schreef method21 het volgende:
Leuk he ...dromen over dingen die er toch niet van komen......
Die houden het bij een derde remlicht licht metaal en kuipstoeltjes qua auto aanpassing ( incl. mijzelf ) Heb het geld er simpelweg niet voor.
Daarom is het erg leuk om zo via foto's en verhalen mee te kijken met iemand die wel een stapje verder gaat.
Leuk om te volgen hoe zo'n bak nou vet getuned wordt. Doet me denken aan dat programma op engeland, dat ze een budget krijgen en dan moeten ze een oude auto van de sloop zoeken en deze ombouwen tot offroad vehicle.
Volgende week haal ik mijn nieuw auto op en daar zijn volgens mij ook best aardige bodykits voor te krijgen.
En zoals al gezegd, als je auto er exterieur gewoon vet goed en snel uitziet, hoef je nog niet eens iedereen weg te trekken bij het stoplicht.
Don't be faster, know you are
En ik zou zeker voor dat 200pk blok gaan, en niet de minder sterke variant! Het kost je wel meer, maar je hebt standaard al veel meer vermogen. Houd er rekening mee dat je altijd meer wil, ook al ben je in het begin tevreden. En het zal dus duurder zijn om op termijn uit dat kleine blok meer vermogen te halen dan uit dat grote blok.
Dus mijn advies: spaar desnoods een half jaar door en koop die grotere, dat bespaart je op termijn ellende (klinkt goed, maar ik kan mezelf ook moeilijk inhouden hoor, toen ik het bv in m'n domme kop kreeg om een Spaanse suup te kopen )!
Als laatste: waar heb je het spuiten laten doen? Ik ben zelf nog op zoek naar een goed adresje en mond-op-mond reclame is toch het beste.
quote:800 pk uit 2 liter 4 cilinder motortje
Op vrijdag 3 oktober 2003 07:17 schreef Hitpoint het volgende:
[..]
Een 2.2l ITR blok met 720 pkwas het maar waar dan hadt je die nitro/turbo/intercooler niet eens nodig
En als het zo zou zijn van die 720pk (wat ik betwijfel) hoe wil zo'n ophanging/carroserie van een civic dat in godsnaam houden
quote:Damn man 0 tot 100 in minder dan 3 seconden!
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:07 schreef VanDread het volgende:[..]
800 pk uit 2 liter 4 cilinder motortje
carbon kap lijkt wel wat hierop trouwes
En dan het andere goede nieuws. Ik heb de auto terug en ben echt super blij met het resultaat. Het is nu helaas te donker om pics te schieten. en was vanmiddag te druk met de auto zelf. en hem aan anderen te laten zien. Dat ik daar niet aan ben toegekomen.
Maar de pics worden morgen geschoten. Dus ff een nachtje slapen en dan..............
Hier in nijmegen heb ik laatst nu al 2x een zelfde civic coupe gezien die jij hebt. Achter diffusor ingebouwd. Stel van die verticale plaatjes zeg maar bij de achterbumper. Grote veel spakerige velgen. Sideskirts die niet te ver uitsteken maar er strak tegen aan zitten. witte achterlichten, 1 grote uitlaat, kippegaas achter en voor. Hij lijkt precies de zelfde kleur te hebben als jij hebt, misschien een kleine tint lichter. verlaagd natuuuurlijk. Speigels heb ik niet kunnen zien. Hij had geen spoiler what so ever, dat maakte hem enorm burgerlijk ineens
Kortom hij lijkt gemiddeld gezien best wel op die van jou. Zag trouwens niks van SLH staan ofzo.
Ben je eigenlijk ook van plan om 'm van binnen te spuiten? (dashboard)
weetje al welke bumpers er onder komen te hangen?
zo ja heb je een foto ?
enniewees het zal wel een mooi bakje worden
succes ermee!
quote:Omdat de motorkap Carbon wordt
Op zaterdag 4 oktober 2003 12:30 schreef Sickert het volgende:
uh? je gaat eerst je auto laten spuiten en dan een andere moterkap? wrom niet eerst andere moterkap en dan spuiten ivbm evt kleurverschil?enniewees het zal wel een mooi bakje worden
succes ermee!
quote:Die komen dus vanmiddag
Op zaterdag 4 oktober 2003 11:33 schreef Snoop_Dogg het volgende:
whow deze bak wordt echt mooiweetje al welke bumpers er onder komen te hangen?
zo ja heb je een foto ?
quote:En we zijn erg benieuwd...
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:54 schreef StephanL het volgende:[..]
Die komen dus vanmiddag
Het eerste wat er nu aankomt is de verlaging van 40 mm. Dat gebeurt gewoon met veren. Man ik ben echt echt super blij dat ik hem weer terug heb. Was aan het rekenen en afgelopen zondag was het precies drie maanden dat hij weg was. Maar nu heb ik hem eindelijk weer in eigen handen
grtz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |