abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 07:17:50 #26
16831 Hitpoint
Vteckel tuning
pi_13614449
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 04:21 schreef piet_pelle het volgende:
Zolang er civics bestaan met een 2,2 L integra blok die 720 pk hebben dan is elke upgrade lees nitro, turbo, intercooler welkom.
Heil voor die motorkap trouwens.

Vraagje nog: Hey Jacco ga je nog wat met stickers of ( al dan niet ) subtiele strepen doen ? Een paar subtiele graphics met bijkleurende neon zou je auto niet misstaan.


Een 2.2l ITR blok met 720 pk was het maar waar dan hadt je die nitro/turbo/intercooler niet eens nodig En als het zo zou zijn van die 720pk (wat ik betwijfel) hoe wil zo'n ophanging/carroserie van een civic dat in godsnaam houden
Home made turbo's kick ass!! -- Xbox 360 GamerTag: H1tp01nt
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 08:57:17 #27
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_13615009
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 07:17 schreef Hitpoint het volgende:

[..]

Een 2.2l ITR blok met 720 pk was het maar waar dan hadt je die nitro/turbo/intercooler niet eens nodig En als het zo zou zijn van die 720pk (wat ik betwijfel) hoe wil zo'n ophanging/carroserie van een civic dat in godsnaam houden


Waarom niet?
Een carosserie kun je verstevigen. Dat lijkt me wel kunnen.
Daarnaast is uit een 2.2i blokje wel 720pk te halen.

toyota haalde uit hun 5S-GTE motor (ook een 2.2) 850 pk, zonder nitro en shit. Alleen maar dikke vette turbo's. (Auto was voor de racerij, niet voor de straat trouwens, maar het geeft de potentie wel aan.)

  vrijdag 3 oktober 2003 @ 09:00:26 #28
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_13615059
Motorkap lijkt op die van die Eclipse op Full speed. Het begint ergens op te lijken, volgens mij wordt het eind resultaat ook best mooi. Ik kan alleen nog niet uit over de kleur van je auto.
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 09:02:18 #29
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_13615085
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 09:00 schreef ShaoliN het volgende:
Motorkap lijkt op die van die Eclipse op Full speed. Het begint ergens op te lijken, volgens mij wordt het eind resultaat ook best mooi. Ik kan alleen nog niet uit over de kleur van je auto.
Persoonlijk vindt ik hem meer iets van een EVO luchtuitlaat hebben.
pi_13615172
Leuk he ...dromen over dingen die er toch niet van komen......
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_13615285
Gaat er ook een turbo in. Zoniet. dan heb je niks aan het rechter nitroussetje. Die zijn gemaakt voor op de intercooler voor als de motor al te hoog is getuned voor een standaard Nitrousset.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_13615377
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 09:07 schreef method21 het volgende:
Leuk he ...dromen over dingen die er toch niet van komen......
Tot nu toe heeft ie al heel wat meer verbouwd dan de gemiddelde mens..

Die houden het bij een derde remlicht licht metaal en kuipstoeltjes qua auto aanpassing ( incl. mijzelf ) Heb het geld er simpelweg niet voor.

Daarom is het erg leuk om zo via foto's en verhalen mee te kijken met iemand die wel een stapje verder gaat.

pi_13615611
Weer een verheugend topic om te lezen

Leuk om te volgen hoe zo'n bak nou vet getuned wordt. Doet me denken aan dat programma op engeland, dat ze een budget krijgen en dan moeten ze een oude auto van de sloop zoeken en deze ombouwen tot offroad vehicle.

Volgende week haal ik mijn nieuw auto op en daar zijn volgens mij ook best aardige bodykits voor te krijgen.

En zoals al gezegd, als je auto er exterieur gewoon vet goed en snel uitziet, hoef je nog niet eens iedereen weg te trekken bij het stoplicht.
Don't be faster, know you are

M'n signature, wat doe je :{
pi_13617223
Ik zie dat die schade op het eerste gezicht netjes gemaakt is, toch altijd knap hoor. Als ik een auto in de kreukels zie dan snap ik nooit hoe ze dat weer kunnen fixen.

En ik zou zeker voor dat 200pk blok gaan, en niet de minder sterke variant! Het kost je wel meer, maar je hebt standaard al veel meer vermogen. Houd er rekening mee dat je altijd meer wil, ook al ben je in het begin tevreden. En het zal dus duurder zijn om op termijn uit dat kleine blok meer vermogen te halen dan uit dat grote blok.

Dus mijn advies: spaar desnoods een half jaar door en koop die grotere, dat bespaart je op termijn ellende (klinkt goed, maar ik kan mezelf ook moeilijk inhouden hoor, toen ik het bv in m'n domme kop kreeg om een Spaanse suup te kopen )!

Als laatste: waar heb je het spuiten laten doen? Ik ben zelf nog op zoek naar een goed adresje en mond-op-mond reclame is toch het beste.

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_13617402
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 07:17 schreef Hitpoint het volgende:
[..]
Een 2.2l ITR blok met 720 pk was het maar waar dan hadt je die nitro/turbo/intercooler niet eens nodig En als het zo zou zijn van die 720pk (wat ik betwijfel) hoe wil zo'n ophanging/carroserie van een civic dat in godsnaam houden
800 pk uit 2 liter 4 cilinder motortje
carbon kap lijkt wel wat hierop trouwes
en toen.....
pi_13619755
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:07 schreef VanDread het volgende:

[..]

800 pk uit 2 liter 4 cilinder motortje
carbon kap lijkt wel wat hierop trouwes


Damn man 0 tot 100 in minder dan 3 seconden!
Daarmee kan je zelfs Kawa's belachelijk maken
Hell zelfs een Hayabusa als ie niet goed kan schakelen
Maar ik denk dat ik zelf al tevreden zou zijn moest m'n wagen 250 zou gaan... Maja dat raak je dan ook weer gewoon dus wil je toch weer sneller
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 20:38:01 #37
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_13631875
Ten eerste bedankt voor de reply's

En dan het andere goede nieuws. Ik heb de auto terug en ben echt super blij met het resultaat. Het is nu helaas te donker om pics te schieten. en was vanmiddag te druk met de auto zelf. en hem aan anderen te laten zien. Dat ik daar niet aan ben toegekomen.

Maar de pics worden morgen geschoten. Dus ff een nachtje slapen en dan..............

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_13633071
We w8en af
Zie mijn icoon ^^
pi_13633794
Hey gaaf er is weer beweging in it mooie project! Je hebt hem terug? dus met voor en achter bumper helemaal mooi en klaar? Ben benieuwd naar de pics!

Hier in nijmegen heb ik laatst nu al 2x een zelfde civic coupe gezien die jij hebt. Achter diffusor ingebouwd. Stel van die verticale plaatjes zeg maar bij de achterbumper. Grote veel spakerige velgen. Sideskirts die niet te ver uitsteken maar er strak tegen aan zitten. witte achterlichten, 1 grote uitlaat, kippegaas achter en voor. Hij lijkt precies de zelfde kleur te hebben als jij hebt, misschien een kleine tint lichter. verlaagd natuuuurlijk. Speigels heb ik niet kunnen zien. Hij had geen spoiler what so ever, dat maakte hem enorm burgerlijk ineens

Kortom hij lijkt gemiddeld gezien best wel op die van jou. Zag trouwens niks van SLH staan ofzo.

  vrijdag 3 oktober 2003 @ 21:58:47 #40
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_13633998
ben echt benieuwd naar de foto's Zal vast een prachtresultaat zijn... En ja, dat motorblok, ik zou idd rustig een verstandige keuze maken... Een b16a2 is ook al zeker niet verkeerd voor zo'n lichte auto als de Civic...

Ben je eigenlijk ook van plan om 'm van binnen te spuiten? (dashboard)

Don't let my username fool you...
pi_13641670
whow deze bak wordt echt mooi

weetje al welke bumpers er onder komen te hangen?
zo ja heb je een foto ?

Doctor, your bulova plant needs special tending to
Doctor, we need more oxygen we need more co2
Doctor, dr. greenthumb you’re needed
pi_13642391
Wij wachten vol spanning op de foto's die Jacco vandaag gaat posten
pi_13642491
uh? je gaat eerst je auto laten spuiten en dan een andere moterkap? wrom niet eerst andere moterkap en dan spuiten ivbm evt kleurverschil?

enniewees het zal wel een mooi bakje worden

succes ermee!

Narf!
pi_13642668
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 12:30 schreef Sickert het volgende:
uh? je gaat eerst je auto laten spuiten en dan een andere moterkap? wrom niet eerst andere moterkap en dan spuiten ivbm evt kleurverschil?

enniewees het zal wel een mooi bakje worden

succes ermee!


Omdat de motorkap Carbon wordt
  zaterdag 4 oktober 2003 @ 13:30:16 #45
40878 BOT
Casual Outside - Hardcore insi
pi_13643655
Hee Jacco komen de foto's nog of heb je gister weer te lang in de kroeg gehangen
pi_13644136
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 11:33 schreef Snoop_Dogg het volgende:
whow deze bak wordt echt mooi

weetje al welke bumpers er onder komen te hangen?
zo ja heb je een foto ?


Die komen dus vanmiddag
  zaterdag 4 oktober 2003 @ 14:28:29 #47
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_13644635
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:54 schreef StephanL het volgende:

[..]

Die komen dus vanmiddag


En we zijn erg benieuwd...
Don't let my username fool you...
  zaterdag 4 oktober 2003 @ 16:20:15 #48
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_13646393
Hey daar is tie dan. Het is jammer dat de foto's de auto geen recht doen. Want de kleur is echt super IRL maak binnekort met een echt goede digi cam meer foto's.

Het eerste wat er nu aankomt is de verlaging van 40 mm. Dat gebeurt gewoon met veren. Man ik ben echt echt super blij dat ik hem weer terug heb. Was aan het rekenen en afgelopen zondag was het precies drie maanden dat hij weg was. Maar nu heb ik hem eindelijk weer in eigen handen

grtz

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_13646548
gefeliciteerd jacco!
ziet er wel raar uit zo'n standaard pijpje met een buddy-club achter bumper haha maar daar komt vast een fartcanon
pi_13646567
Ziet er mooi uit, voorbumper vind ik niet alles, maar goed dat is mijn mening maar. Achterbumper is wel gaaf. Blijf het verder een mooie auto vinden de Honda civic coupe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')