[pics] Honda Civic Coupe project Jacco
[pics]Honda Civic Coupe Project Jacco Part 2
In de vorige edities is eigenlijk heel veel te vinden over mijn plannen en wat er allemaal gebeurd is. Maar je kan hier alles vragen. Want veel plannen zijn onderweg al weer gewijzigd........
Ik heb 3 foto's om mee te beginnen
Hier is de auto volledig gespoten en de rest van de onderdelen ook. Waaronder de deurklinken, stootlijsten en zijspiegels. De bumpers zijn vandaag (02-10-03) gespoten en wachten op montage. Als dat is gebeurd krijgen jullie ze uiteraard te zien. Maar laat dat dan nu nog even achterwege.
Dan is de auto voor de buitenkant voor zover "af". Want klaar is hij nog lang niet. Het eerste wat er daarna zal gebeuren is een verlaging. En dan komt ook de carbon spoiler van corvis er op. en zal daarmee de enige zijn hier in NL. Want je zal toch steeds maar weer exclusief voor de dag moeten komen. Het is nog wel even wachten op de skirts. Maar die komen zo snel mogelijk naar NL toe.
Ik ben aan het onderhandelen over 2 motorblokken dat zijn een:
Het wel of niet aanschaffen van deze motorblokken zal liggen aan het financiėle plaatje en de dingen die gewijzigd zullen moeten worden. Dus hier moet ik nog even geduld voor hebben. Maar dat het komt daar is geen twijfel over mogelijk.
Er komt ook een NX kit op de vraag is alleen welke, en dat kan alleen bepaald worden als er zekerheid is over de motoren.
Maar dat is dus voor latere zorg. Tussen al dat geweld door is er natuurlijk nog het interieur waar ook het een en ander aan gewijzigd zal worden. Er komen iig de meters van AC Autotechnic in. Deze meters zijn in Amerika top of the bill en worden in europa nog niet veel toegepast. Maar hier een paar voorbeelden die er bij in komen:
En dat is dus een greep uit de mogelijkheden. en ben er nog niet uit hoe alles precies gemonteerd zal gaan worden. Maar dat word in de loop van de tijd allemaal bekend. Ik laat het voor nu even hierbij.
en kan niet wachten totdat ik hem weer terug krijg
Wel super mooi velgen, en hij is toch wel klaar voor de meet he!
quote:Ik rijd nu in een opel astra
Op donderdag 2 oktober 2003 19:09 schreef jwstoop het volgende:
klinkt veelbelovend! hij is trouwens netjes gefixt zo te zien!![]()
ben benieuwd wanneer je er weer mee denkt te kunnen rijden, en, misschien dat ik t gemist heb, maar waar rij je nu in?
quote:Wat is dat, een iets beschaafdere versie van NOS?
Op donderdag 2 oktober 2003 19:01 schreef jacco het volgende:Er komt ook een NX kit op de vraag is alleen welke, en dat kan alleen bepaald worden als er zekerheid is over de motoren.
![]()
quote:Nee NX is gewoon een merknaam net als NOS. Dus precies hetzlefde alleen van een andere fabrikant
Op donderdag 2 oktober 2003 19:15 schreef _laytsskylighter_ het volgende:[..]
Wat is dat, een iets beschaafdere versie van NOS?
Of spiegel ramen
Ik heb onder mijn autootje alleen maar velgen gezet.
Misschien dat ik ook nog eens de logo's verwijderen aan de achterkant, maar het lijkt wel wel gaaf om een soort Streetrod in het echt de doen.
Suc6
Ziet er erg leuk uit ja!
quote:De ramen worden idd geblindeerd. En dat zal waarschijlijk gewoon zwart worden.
Op donderdag 2 oktober 2003 19:26 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ga je de ramen nog blinderen ?Of spiegel ramen
![]()
Ik heb onder mijn autootje alleen maar velgen gezet.
Misschien dat ik ook nog eens de logo's verwijderen aan de achterkant, maar het lijkt wel wel gaaf om een soort Streetrod in het echt de doen.Suc6
quote:Motor:
Op donderdag 2 oktober 2003 20:14 schreef Streetracer het volgende:
Jacco welke moter zat er nou in die civic van jou? Heb je dat ooit vermeld of ben ik dat vergeten?
Anyways, het lijkt de goede kant op te gaan... wat ik me nou alleen wel afvraag is wat er nou in hemelsnaam zo lang geduurd heeft... de vorige keer leek die auto al een heel eind in de afbouwfase te zitten.. misschien dat ik dat verkeerd zie maar het valt me eerlijk gezegd een beetje tegen dat je nog niet verder bent....
tweede vraag, misschien wat aan de brutale kant hoor, maar hoe kom je in hemelsnaam aan het geld . Want als ik dat zo lees (spuiten, bodykit, nieuwe motor, spoilers enz. enz.) kost dit echt klauwen en klauwen met geld en de extra;s volgen elkaar in hoog tempo op
!
Tenslotte: waarom niet meteen een carbon motorkap? Of is dat sowieso niet de bedoeling wegens 'niet mooi'?
anyways, ik ben benieuwd naar het eindresultaat!
[Dit bericht is gewijzigd door GizartFRL op 02-10-2003 21:37]
quote:Het zat wat tegen met bumpers daarom heeft het even geduurd. En aangezien ik zelf veel aan de auto doe. En ik daarnaast een full-time job heb. Heb ik niet alle tijd van de wereld om hem af te krijgen. Maar nu is alles compleet en gaat het dus een stuk sneller.
Op donderdag 2 oktober 2003 20:50 schreef Kolkie het volgende:
EINDELIJK weer een update. Sjeminee wat hebben we daar lang op moeten wachten zeg
.
Anyways, het lijkt de goede kant op te gaan... wat ik me nou alleen wel afvraag is wat er nou in hemelsnaam zo lang geduurd heeft... de vorige keer leek die auto al een heel eind in de afbouwfase te zitten.. misschien dat ik dat verkeerd zie maar het valt me eerlijk gezegd een beetje tegen dat je nog niet verder bent....
tweede vraag, misschien wat aan de brutale kant hoor, maar hoe kom je in hemelsnaam aan het geld
. Want als ik dat zo lees (spuiten, bodykit, nieuwe motor, spoilers enz. enz.) kost dit echt klauwen en klauwen met geld en de extra;s volgen elkaar in hoog tempo op
!
Tenslotte: waarom niet meteen een carbon motorkap? Of is dat sowieso niet de bedoeling wegens 'niet mooi'?
anyways, ik ben benieuwd naar het eindresultaat!
En over het financiėle plaatje tjsa het is een hobby dus dan ga je ergens voor of niet.
En die carbon motorkap komt er wel. en dat word er een van Mugen:
quote:He mod lees de post eens
Op donderdag 2 oktober 2003 20:53 schreef GizartFRL het volgende:
Is het trouwens niet veel leuker ( lees: sneller) om er een sneller blok in te bouwen?
O fzit dat dwars met financiėn?
Maaruh dat spuiten he was dat duur ( brutaal wat kost dat nu complete wagen laten spuiten ? )
Ben benieuwd hoe ie wordt als ie *af * is...
quote:Dat zal rond de 1500 euro komen. Maar dan heb je dus wel de auto gespoten. En ook alle krasjes en onregelmatigheden verwijderd. Dus veel manuren. Maar dat is voor elke auto weer anders. Dus eerst altijd navragen is mijn advies
Op donderdag 2 oktober 2003 21:06 schreef Klaasklapschaats het volgende:
Nice1 van de weinige Nederlanders die het groots aanpakt..
Maaruh dat spuiten he was dat duur ( brutaal wat kost dat nu complete wagen laten spuiten ? )
Ben benieuwd hoe ie wordt als ie *af * is...
Ben benieuwd naar de bumpers en spoilers, post de pics zo snel mogelijk a.u.b.
Ik ben jaloers
quote:ThnX
Op donderdag 2 oktober 2003 21:10 schreef jacco het volgende:[..]
Dat zal rond de 1500 euro komen. Maar dan heb je dus wel de auto gespoten. En ook alle krasjes en onregelmatigheden verwijderd. Dus veel manuren. Maar dat is voor elke auto weer anders. Dus eerst altijd navragen is mijn advies
Vraagje nog: Hey Jacco ga je nog wat met stickers of ( al dan niet ) subtiele strepen doen ? Een paar subtiele graphics met bijkleurende neon zou je auto niet misstaan.
quote:Mugen DC5 carbon moterkap
Op donderdag 2 oktober 2003 23:04 schreef Scalle-- het volgende:
Hoeveel kost zo'n motorkap?
Het komt er waarschijnlijk bij mij ook op, maar ik wacht er mee tot dat de auto is gespoten.
Jacco ga zo door, dit wordt echt een vette bak!!
quote:Een 2.2l ITR blok met 720 pk
Op vrijdag 3 oktober 2003 04:21 schreef piet_pelle het volgende:
Zolang er civics bestaan met een 2,2 L integra blok die 720 pk hebben dan is elke upgrade lees nitro, turbo, intercooler welkom.
Heil voor die motorkap trouwens.Vraagje nog: Hey Jacco ga je nog wat met stickers of ( al dan niet ) subtiele strepen doen ? Een paar subtiele graphics met bijkleurende neon zou je auto niet misstaan.
quote:Waarom niet?
Op vrijdag 3 oktober 2003 07:17 schreef Hitpoint het volgende:[..]
Een 2.2l ITR blok met 720 pk
was het maar waar dan hadt je die nitro/turbo/intercooler niet eens nodig
En als het zo zou zijn van die 720pk (wat ik betwijfel) hoe wil zo'n ophanging/carroserie van een civic dat in godsnaam houden
toyota haalde uit hun 5S-GTE motor (ook een 2.2) 850 pk, zonder nitro en shit. Alleen maar dikke vette turbo's. (Auto was voor de racerij, niet voor de straat trouwens, maar het geeft de potentie wel aan.)
quote:Persoonlijk vindt ik hem meer iets van een EVO luchtuitlaat hebben.
Op vrijdag 3 oktober 2003 09:00 schreef ShaoliN het volgende:
Motorkap lijkt op die van die Eclipse op Full speed. Het begint ergens op te lijken, volgens mij wordt het eind resultaat ook best mooi. Ik kan alleen nog niet uit over de kleur van je auto.
quote:Tot nu toe heeft ie al heel wat meer verbouwd dan de gemiddelde mens..
Op vrijdag 3 oktober 2003 09:07 schreef method21 het volgende:
Leuk he ...dromen over dingen die er toch niet van komen......
Die houden het bij een derde remlicht licht metaal en kuipstoeltjes qua auto aanpassing ( incl. mijzelf ) Heb het geld er simpelweg niet voor.
Daarom is het erg leuk om zo via foto's en verhalen mee te kijken met iemand die wel een stapje verder gaat.
Leuk om te volgen hoe zo'n bak nou vet getuned wordt. Doet me denken aan dat programma op engeland, dat ze een budget krijgen en dan moeten ze een oude auto van de sloop zoeken en deze ombouwen tot offroad vehicle.
Volgende week haal ik mijn nieuw auto op en daar zijn volgens mij ook best aardige bodykits voor te krijgen.
En zoals al gezegd, als je auto er exterieur gewoon vet goed en snel uitziet, hoef je nog niet eens iedereen weg te trekken bij het stoplicht.
Don't be faster, know you are
En ik zou zeker voor dat 200pk blok gaan, en niet de minder sterke variant! Het kost je wel meer, maar je hebt standaard al veel meer vermogen. Houd er rekening mee dat je altijd meer wil, ook al ben je in het begin tevreden. En het zal dus duurder zijn om op termijn uit dat kleine blok meer vermogen te halen dan uit dat grote blok.
Dus mijn advies: spaar desnoods een half jaar door en koop die grotere, dat bespaart je op termijn ellende (klinkt goed, maar ik kan mezelf ook moeilijk inhouden hoor, toen ik het bv in m'n domme kop kreeg om een Spaanse suup te kopen )!
Als laatste: waar heb je het spuiten laten doen? Ik ben zelf nog op zoek naar een goed adresje en mond-op-mond reclame is toch het beste.
quote:800 pk uit 2 liter 4 cilinder motortje
Op vrijdag 3 oktober 2003 07:17 schreef Hitpoint het volgende:
[..]
Een 2.2l ITR blok met 720 pkwas het maar waar dan hadt je die nitro/turbo/intercooler niet eens nodig
En als het zo zou zijn van die 720pk (wat ik betwijfel) hoe wil zo'n ophanging/carroserie van een civic dat in godsnaam houden
quote:Damn man 0 tot 100 in minder dan 3 seconden!
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:07 schreef VanDread het volgende:[..]
800 pk uit 2 liter 4 cilinder motortje
carbon kap lijkt wel wat hierop trouwes
En dan het andere goede nieuws. Ik heb de auto terug en ben echt super blij met het resultaat. Het is nu helaas te donker om pics te schieten. en was vanmiddag te druk met de auto zelf. en hem aan anderen te laten zien. Dat ik daar niet aan ben toegekomen.
Maar de pics worden morgen geschoten. Dus ff een nachtje slapen en dan..............
Hier in nijmegen heb ik laatst nu al 2x een zelfde civic coupe gezien die jij hebt. Achter diffusor ingebouwd. Stel van die verticale plaatjes zeg maar bij de achterbumper. Grote veel spakerige velgen. Sideskirts die niet te ver uitsteken maar er strak tegen aan zitten. witte achterlichten, 1 grote uitlaat, kippegaas achter en voor. Hij lijkt precies de zelfde kleur te hebben als jij hebt, misschien een kleine tint lichter. verlaagd natuuuurlijk. Speigels heb ik niet kunnen zien. Hij had geen spoiler what so ever, dat maakte hem enorm burgerlijk ineens
Kortom hij lijkt gemiddeld gezien best wel op die van jou. Zag trouwens niks van SLH staan ofzo.
Ben je eigenlijk ook van plan om 'm van binnen te spuiten? (dashboard)
weetje al welke bumpers er onder komen te hangen?
zo ja heb je een foto ?
enniewees het zal wel een mooi bakje worden
succes ermee!
quote:Omdat de motorkap Carbon wordt
Op zaterdag 4 oktober 2003 12:30 schreef Sickert het volgende:
uh? je gaat eerst je auto laten spuiten en dan een andere moterkap? wrom niet eerst andere moterkap en dan spuiten ivbm evt kleurverschil?enniewees het zal wel een mooi bakje worden
succes ermee!
quote:Die komen dus vanmiddag
Op zaterdag 4 oktober 2003 11:33 schreef Snoop_Dogg het volgende:
whow deze bak wordt echt mooiweetje al welke bumpers er onder komen te hangen?
zo ja heb je een foto ?
quote:En we zijn erg benieuwd...
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:54 schreef StephanL het volgende:[..]
Die komen dus vanmiddag
Het eerste wat er nu aankomt is de verlaging van 40 mm. Dat gebeurt gewoon met veren. Man ik ben echt echt super blij dat ik hem weer terug heb. Was aan het rekenen en afgelopen zondag was het precies drie maanden dat hij weg was. Maar nu heb ik hem eindelijk weer in eigen handen
grtz
ik zou er trouwens typeR emblemen opdoen, rode Honda-embleem
ik zou ze ook wel op m'n Honda willen hebben, maar weet niet waar je die dingen kunt krijgen...iemand tips ?
quote:Waarom zou je dat doen? je rijd toch geen Type R. Ik vind het altijd erg jammer als je er dingen op plakt wat je er niet in hebt zitten.
Op zaterdag 4 oktober 2003 17:49 schreef Zapje het volgende:ik zou er trouwens typeR emblemen opdoen, rode Honda-embleem
ik zou ze ook wel op m'n Honda willen hebben, maar weet niet waar je die dingen kunt krijgen...iemand tips ?
Maar je kan die stickers gewoon bij de stickerboer laten maken
Alleen wanneer monteer je die angel eyes en einddemper? die had je toch al?
quote:De angel eyes gaan weer terug omdat de stelschroef was afgebroken. En de einddemper word binnekort gemonteerd door EPS
Op zaterdag 4 oktober 2003 18:15 schreef _Sisoft_ het volgende:
Mooi resultaat!Alleen wanneer monteer je die angel eyes en einddemper? die had je toch al?
quote:Duuuuuuuuuuh, een Honda-garage?
Op zaterdag 4 oktober 2003 17:49 schreef Zapje het volgende:
Grote klasse......heb net nog 's ff de pics bekeken toen ie inelkaar zat, en nu is de Honda weer bijna weer klaar......
ik zou er trouwens typeR emblemen opdoen, rode Honda-embleem
ik zou ze ook wel op m'n Honda willen hebben, maar weet niet waar je die dingen kunt krijgen...iemand tips ?
Vind 't alleen nog vrij kaal zonder de sideskirts, maar ja, die komen er nog op. Kan me zeker wel voorstellen dat je blij bent om je Honda weer terug te hebben. Ben ook altijd weer blij om in m'n eigen Honda te kunnen rijden na bijv. een Opel te hebben gereden...
Verder goed bezig, alleen vraag ik me nou af wat er nou zo bijzonder is/was aan de achterbumper (ik kan dat nl. niet ontdekken en ik meen me te herinneren dat er wel degelijk iets mee aan de hand was).
quote:alleen de achterkant of overal..want voor mag je maar voor 25% blinderen..
Op donderdag 2 oktober 2003 19:30 schreef jacco het volgende:[..]
De ramen worden idd geblindeerd. En dat zal waarschijlijk gewoon zwart worden.
quote:Hij word rondom geblindeerd, maar het voorraam word idd met een aparte folie gedaan. Zodat het nog wel legaal blijft
Op zondag 5 oktober 2003 02:29 schreef MegA het volgende:[..]
alleen de achterkant of overal..want voor mag je maar voor 25% blinderen..
quote:Waarom laat je de ramen niet behandelen met een coating?
Op zondag 5 oktober 2003 12:33 schreef jacco het volgende:[..]
Hij word rondom geblindeerd, maar het voorraam word idd met een aparte folie gedaan. Zodat het nog wel legaal blijft
quote:kijk hier eens goed:
Op zaterdag 4 oktober 2003 21:09 schreef Kolkie het volgende:
ik zeg nog niks zolang die niet omlaag is; hij móet omlaag, zo is het geen gezicht (wil niet zeggen dat dat straks niet het geval is). Verder vind ik de wielen eigenlijk ķets te ver naar binnen staan maar dat kan straks ook opgelost zijn.
Verder goed bezig, alleen vraag ik me nou af wat er nou zo bijzonder is/was aan de achterbumper (ik kan dat nl. niet ontdekken en ik meen me te herinneren dat er wel degelijk iets mee aan de hand was).
quote:Je kunt hier goed de recht naar benden hangende 'schotten' zien. Dat is een diffusser, Iets wat in de racerij en bij (super)sportauto's wordt gebruikt om de lucht stroom onder de auto te controleren.
Op zaterdag 4 oktober 2003 16:20 schreef jacco het volgende:
Dat maakt deze bumper zo speciaal. Al vind ik het (nog) niet echt mooi, maar dat wordt beter met een dikkere uitlaat en als de auto verlaag is denk ik.
edit - foutjes hersteld
[Dit bericht is gewijzigd door PeuRac op 05-10-2003 12:56]
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 12:54 schreef PeuRac het volgende:[..]
kijk hier eens goed:
[..]Je kunt hier goed de recht naar benden hangende 'schotten' zien. Dat is een diffusser, Iets wat in de racerij en bij (super)sportauto's wordt gebruikt om de lucht stroom onder de auto te controleren.
Dat maakt deze bumper zo speciaal. Al vind ik het (nog) niet echt mooi, maar dat wordt beter met een dikkere uitlaat en als de auto verlaag is denk ik.
edit - foutjes hersteld
ah, ok . Ik meen dat ik dat wel eens eerder gezien had vandaar dat ik me even afvroeg wat d'r nou zo bijzonder was.. maar zou die diffuser niet met carbon afgewerkt worden oid? weet ik niet hoor maar ik meen me te herinneren dat ik dat ooit ergens in de voorgaande topics gelezen heb
.
quote:integra type R is er alleen 1.8 v-tec met 190 pk standaard
Op vrijdag 3 oktober 2003 04:21 schreef piet_pelle het volgende:
2,2 L integra blok
En van een legerjeep met normaal dak heeft ie een cabrio gemaakt, met zo'n uitschuifbaar dak zegmaar!
De diffusor-achterbumper is ongeveer hetzelfde als de honda die ik wat eerder beschreef. Jij hebt alleen veel minder en veel extremere schotten. Andere had veel schotjes die maar beetje uitsteken.
[edit] wat heeft meer nut voor het naar de grond toezuigen veel kleinere of minder en grote?[/edit]
Het gaat er steeds beter uitzien. Echt gaaf om nu al toch een flinke tijd te zien hoe het steeds verder vordert. Hij ziet er goed uit, voorbumper vinnik ook zeker ok! Ben benieuwd hoe het nu verder gaat.
Weet je al wat meer over het blok dat je gaat kiezen? Als je nu een ander blok kiest moet je dan ook meteen andere versnellingsbak hebben ivm betere ratio's of is dat niet van mega belang, omdat het een Honda-motor blijft?
quote:Heb geen idee wat beter is voor de air flow. Maar over het blok ben ik denk ik al uit.
Op zondag 5 oktober 2003 15:52 schreef Delnooz het volgende:
Netjes Jacco, ziet er goed uit. zoals al veel mensen zeggen, het verlagen zal waarschijnlijk veel doen.De diffusor-achterbumper is ongeveer hetzelfde als de honda die ik wat eerder beschreef. Jij hebt alleen veel minder en veel extremere schotten. Andere had veel schotjes die maar beetje uitsteken.
[edit] wat heeft meer nut voor het naar de grond toezuigen veel kleinere of minder en grote?[/edit]
Het gaat er steeds beter uitzien. Echt gaaf om nu al toch een flinke tijd te zien hoe het steeds verder vordert. Hij ziet er goed uit, voorbumper vinnik ook zeker ok! Ben benieuwd hoe het nu verder gaat.
Weet je al wat meer over het blok dat je gaat kiezen? Als je nu een ander blok kiest moet je dan ook meteen andere versnellingsbak hebben ivm betere ratio's of is dat niet van mega belang, omdat het een Honda-motor blijft?
Het zal dan toch de B16A2 worden. Omdat ik dit blok alles compleet krijg dwz.
Het advies was om dit blok te nemen omdat zoals ik al zei deze helemaal compleet is. En mensen die al een B16 blok hebben gaan dan over naar de B18. Het B16 blok heeft genoeg potentieel en er kunnen daar nog heel wat peekaatjes uit geperst worden. Het schijnt ook dat deze blokken sterker zijn.
quote:Een diffuser is niet voor downforce maar tegen negative drag. De lucht voor de auto waar die doorheenklieft gaat deels er boven en deels er onder langs. De lucht langs de bovenkant moet een langere weg afleggen dan die onderlangs en komt (dus) met een hogere snelheid aan bij de achterkant van de auto.
Op zondag 5 oktober 2003 15:52 schreef Delnooz het volgende:
[edit] wat heeft meer nut voor het naar de grond toezuigen veel kleinere of minder en grote?[/edit]
Als de luchtlagen boven en onder met een groot verschil in snelheid weer bij elkaar komen achter de auto ontstaat er achter de auto veel turbulentie. Omdat in die turbulente lucht de druk lager is dan in de lucht voor de auto wordt deze als het ware een beetje achteruitgetrokken (negative drag).
De functie van een diffuser is om de onderste luchtlagen die de auto verlaten bij te sturen en te versnellen zodat ze met een lager snelheidsverschil integreren met de bovenste luchtlagen zodat er minder turbulentie ontstaat (en dus negative drag). Met een diffuser krijg je in principe dus een hogere topsnelheid, maar niet meer downforce hoewel dat wel een bijwerking kan zijn als door de werking van de diffuser de luchtstroom onder de auto versneld wordt.
EDIT: dank je, maar het gaat hier over een Honda en niet over een auto die jij leuker vind
[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 06-10-2003 17:59]
Jacco, hoe lang ben je nu al in totaal met dit project bezig, en heb je enig id hoe lang het nog gaat duren? Duurt het langer dan verwacht (Afgezien van de botsing dan die je had + bijkomende reparatie tijd)
Volgens mij willen best veel mensen hetzelfde doen wat jij doet, maar onderschatten de meeste mensen de tijd die je er aan kwijt bent....
[Dit bericht is gewijzigd door MaartenGrendel op 06-10-2003 19:16]
quote:Uhm laten we eens kijken, ik heb hem eind februari aangeschaft. En ben toen eigenlijk direct begonnen. Eerst krijg je ideėen en dan ga je over tot het bestellen van diverse onderdelen.
Op zondag 5 oktober 2003 23:36 schreef Delnooz het volgende:
mbvt kijk es in het centrale fimpjes topic, volgens mij staat daar wat je bedoeld. Trouwens bedankt voor de uitleg over die diffusorJacco, hoe lang ben je nu al in totaal met dit project bezig, en heb je enig id hoe lang het nog gaat duren? Duurt het langer dan verwacht (Afgezien van de botsing dan die je had + bijkomende reparatie tijd)
Volgens mij willen best veel mensen hetzelfde doen wat jij doet, maar onderschatten de meeste mensen de tijd die je er aan kwijt bent....
Dan kom je erachter dat het niet past of niet eens voor jou auto gemaakt word. Dus het is steeds je plannen bijschaven eigenlijk. Daardoor duurt het steeds weer iets langer. Maar je moet het zo zien je auto is eigenlijk nooit klaar.
Maar hoe ik hem nu voor ogen heb. Zal het tot begin de zomer volgend jaar duren.
quote:Als je hem 40 mm verlaagt heb je geen problemen als het goed is. Maar dat ligt natuurlijk ook weer aan de grote van de velgen en de maat van de banden. Een vriend van mij rijd met 50 mm verlaging en bij hem loopt hij alleen aan als hij extreem links of rechts draait
Op maandag 6 oktober 2003 11:15 schreef ShaoliN het volgende:
Voorbumper is mooi inderdaad. Heb je al een idee waar je de veren vandaan gaat halen? Ben zelf ook op zoek naar een setje veren voor hetzelfde type auto. Geeft 40mm verlagen zonder het vervangen van schokbrekers trouwens geen problemen?
[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 06-10-2003 18:45]
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 18:18 schreef jacco het volgende:Een vriend van mij rijd met 500 mm verlaging en bij hem loopt hij alleen aan als hij extreem links of rechts draait
dat blok heeft een compressieverhouding van 10,2:1, dus zou wel 5 of 6 psi overdruk moeten trekken. Haal je een vermogenswinst mee van rond de 50%, en het moet redelijk makkelijk zijn om aan eentje te komen. De Mercedes of Saab kompressors schijnen goed om te bouwen te zijn en makkelijk/goedkoop te krijgen bij de sloop.
quote:Dit is mijn enige auto. en heb geen budget gesteld. dus ik zie wel waar ik op uit kom. en helaas krijg je hier als je hem zou inruilen gewoon de dagwaarde voor terug. dus dit soort wagens ruil je niet maar verkoop je particulier. Maar ik ben hier nog lang niet op uitgekeken. Dus rijd hier nog eeen paar jaar mee rondt
Op maandag 6 oktober 2003 18:36 schreef mbvt het volgende:
btw, Jacco. Is/wordt dit je enige auto, of is ie voor erbij? En heb je een budget waar je naartoe werkt? Moet een smak geld kosten...
Kun je nog wat doen met de investering die je hebt gedaan in deze auto als je hem ooit eens weer verkoopt, of voegt het weinig toe aan de latere verkoopwaarde?
Hoe lang ben je eigenlijk van plan er in te gaan rijden?
quote:Een goede claxon is zeer belangrijk. Helemaal als dat ding straks snel gaat worden, moet je je medeweggebruikers toch goed kunnen waarschuwen dat je er langs wil
Op maandag 6 oktober 2003 22:19 schreef OlieBbol het volgende:
He jacco, toffe bumpers en ook de sound bij optrekken is al heel aardig... maar die claxon..... dat kan echt niet :x
quote:Ook wij volgen je project Jacco, helaas zien we je nooit met dat ding ergens rijden dus moeten we het maar met foto's doen hier
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:24 schreef jacco het volgende:
Brummen in De house !!!!!!!
Suc6 ermee en ik zie hem binnenkort wel een keer. Ben wel benieuwd!!!!
Volgende week komen de skirt's. En heb ook even wat nieuwe speeltjes besteld
Ik heb nieuwe achterlichten besteld. Omdat ik toch niet helemaal tevreden was met degene die ik er nu op heb zitten. Het worden de nieuwste van TYC (hoofdleverancier van 2F2F). Ik heb ze vooral gekozen omdat er nog niet veel auto's mee rondrijden. En vind ze zelf ook erg mooi:
Heb ook nieuwe meters besteld voor in de auto waaronder deze drie:
Deze komen dan in de hier in te zitten
En er komt een regelbare coil over set aan. Die ik als "testpersoon" ga gebruiken om te kijken of het echt goed spul is zeg maar. En daarna de aan klanten word aangeboden.
quote:
Arospeed Coilovers 01-03 Honda Civic 2dr/3dr 02-03 Acura RsxArospeed adjustable coilovers are designed to provide ride height adjustment from 0"-4" inches (depending on applications) by simply turning the adjusters up or down while maintaining a comfortable ride. Each coilover kit includes bump stops, adjustable cylinders, coil springs, cylinder locking keys and any other necessary hardware
quote:Heb nu deze erin zitten:
Op donderdag 9 oktober 2003 20:40 schreef Streetracer het volgende:
Goede keus achterlichten, die zie ik inderdaad minder rijden. Word nu een beetje gek omdat elke 2e civic die ik zie steeds dezelfde lichten heeft, die ene die je eerst wou dus.
quote:Ja ik weet het, maar zoals gezegd rijdt bijna elke 2e civic ermee rond. Daarom ook een goede keus als je die andere neemt.
Op donderdag 9 oktober 2003 20:46 schreef jacco het volgende:[..]
Heb nu deze erin zitten:
quote:Nope is gewoon voor 92/95 coupe
Op donderdag 9 oktober 2003 21:06 schreef Streetracer het volgende:
Maar waren die niet gemaakt voor de nieuwe civics/accords. Die achterlichten!?
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 21:27 schreef 22Jarige het volgende:
Zijn mooie lampen ja heb ze gezien op de de civic coupe van die jongen van showoffimports toen ik er was, heb je daar nog pics van?
quote:Mooi ding, maar ik doelde op de achterkant ivm lichten hoe die staan
Op donderdag 9 oktober 2003 21:30 schreef jacco het volgende:[..]
quote:Nee daar moet je wel de auto voor uit. Maar je stelt hem gewoon 1 keer in en als je daar tevreden mee bent laat je het zo. En zo niet dan verstel je hem weer
Op donderdag 9 oktober 2003 22:46 schreef Sjoewe het volgende:
Maar kan je door die veren nou vanuit de auto de hoogte aanpassen, of zijn het gewoon schroefveren die je bij het monteren op de gewenste hoogte kan instellen?
quote:Ja die passen ook op de sedan. Ze passen niet op de hatchback. Maar voor de Coupe en Sedan zijn ze hetzelfde.
Op vrijdag 10 oktober 2003 15:32 schreef blindfolt het volgende:
He Jacco
weet je toevallig of de achterlichten die jij hebt/ had voor een coupe en sedan gelijk zijn?
Wil je ze anders over kopen?
quote:De auto is al helemaal gespoten
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:38 schreef StefanP het volgende:
Houd je hem trouwens groen? Zou met de reparaties wel een goed moment zijn om hem ook helemaal te laten spuiten, of is het daar al te laat voor?
Maar blijkbaar heeft groen dan toch je voorkeur anders had je wel een andere kleur genomen
N.
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:19 schreef Juggernaut het volgende:
oef! die voorbumper kan me niet bekoren
vooral die rare kronkel omhoog aan de zijkanten.. brrrr
en dat gat midden voorin.. komt daar gaas in met een konijn d'r achter?
quote:streetrod? wil je dat woord niet toepassen op een boodschappenkar! dat is wegeglegd voor 'the allmighty v8' en 1930 bucketfords ( Vicky) we hebben namelijk al een naam voor dergelijke vertoningen, gemotiriseerd of niet... en daar hoord mijn 280zx ( directe afstammeling van de grondlegger van het succes voor japanse mobielen ook bij) een RICE ROCKET alias BURNER
Op donderdag 2 oktober 2003 19:26 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ga je de ramen nog blinderen ?Of spiegel ramen
![]()
Ik heb onder mijn autootje alleen maar velgen gezet.
Misschien dat ik ook nog eens de logo's verwijderen aan de achterkant, maar het lijkt wel wel gaaf om een soort Streetrod in het echt de doen.Suc6
[/quote]
He jacco ik hoor hier wat over go ...maar vraagje..... vanwaar die plek voor jouw 'K&N' lijkt me leuk om in mijn spiegel in een vette regenbui!
Can you say Hydro lock...kun je weer een tijdje wachten terwijl er wat onverlaten aan jouw auto rommelen
quote:sorry mag ik even? een 280zx is nou nit bepaald het toonbeeld van een snelle sportauto, dus wat loop je nou iedere keer hier op te scheppen, over een auto die je er met een beetje TDI er al uit trekt
Op zaterdag 11 oktober 2003 14:39 schreef frank280zx het volgende:
....
He jacco ik hoor hier wat over go...maar vraagje..... vanwaar die plek voor jouw 'K&N' lijkt me leuk om in mijn spiegel in een vette regenbui!
Can you say Hydro lock...kun je weer een tijdje wachten terwijl er wat onverlaten aan jouw auto rommelen
quote:Boehaha
Op zaterdag 11 oktober 2003 15:05 schreef Ultimora het volgende:[..]
sorry mag ik even? een 280zx is nou nit bepaald het toonbeeld van een snelle sportauto, dus wat loop je nou iedere keer hier op te scheppen, over een auto die je er met een beetje TDI er al uit trekt
als je lef hebt maak je even zelf het grote 280zx topic om daar alle info over je auto te geven, maar al dat gedoe over, tis toch allemaal sloom en de grote auto van mij is veel sneller.... ik word er een beetje moe van...
quote:Ik ben inderdaad geinteresseerd. Kan ik je anders mailen?
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:34 schreef jacco het volgende:[..]
Ja die passen ook op de sedan. Ze passen niet op de hatchback. Maar voor de Coupe en Sedan zijn ze hetzelfde.
Wil je ze anders over kopen?
quote:Mailen mag altijd op jacco@fok.nl
Op zaterdag 11 oktober 2003 17:09 schreef blindfolt het volgende:[..]
Ik ben inderdaad geinteresseerd. Kan ik je anders mailen?
quote:Ik geloof dat jij mij verkeerd begrijpt, dus word maar lekker moe, het gaat er niet om dat mijn auto groter of sneller is, dat heb jij mij ook nooit horen zeggen, het ging mij om showbakken, waar niets functioneels aan te bespeuren is.. maar ja kom maar op met kritiek ben altijd in voor een discussie
Op zaterdag 11 oktober 2003 15:05 schreef Ultimora het volgende:[..]
sorry mag ik even? een 280zx is nou nit bepaald het toonbeeld van een snelle sportauto, dus wat loop je nou iedere keer hier op te scheppen, over een auto die je er met een beetje TDI er al uit trekt
als je lef hebt maak je even zelf het grote 280zx topic om daar alle info over je auto te geven, maar al dat gedoe over, tis toch allemaal sloom en de grote auto van mij is veel sneller.... ik word er een beetje moe van...
En nee een standaard zx is niet snel ( na hedendaagse normen), daarom heb ik ook een turbo, met momenteel een iets grotere turbo dan standaard waarmee ik zal uitkomen op 350 a 400 SEA pk... ( een vriend van mij met dezelfde set up heeft 388 RWHP)
en het is een auto in een bepaalde tijdsgeest een classic voor de begrippen van 81 ( toen de zx Turbo uitkwam, was hij in standaard configuratie ( euro spec) met 200Pk en 7.0 seconden naar de 100 en een top van 240 ( voor de Coupe) erg snel dus wel het toonbeeld.. en deed het niet veel onder voor Porsches uit die tijd
De turbo techniek stond voor productie auto's nog in de kinderschoenen, derhalve is de orginele turbodruk vrij laag er werd geen intercooler of BOV in gebouwd door dit wel te instaleren, met wat meer druk, al dan niet met een grotere Turbo is de zx turbo na huidige maatstaven zelfs erg snel (290 km/h) en dan heb nog steeds geen 19'nodige, of een carbon hood en andere derrie
kijk eens op www.hybridz.org voor meer info
maar goed kom maar op met je dieseltje dan
nogmaals ik geloof dat ik hier een complimentje breng aan het adres van jacco....als die auto go heeft dan is het uiterlijk OK, niet mijn keus maar OK
[Dit bericht is gewijzigd door frank280zx op 11-10-2003 18:59]
quote:Alle verder op- of aanmerkingen op deze reply kunnen in een ander topic
Op zaterdag 11 oktober 2003 18:53 schreef frank280zx het volgende:[..]
Ik geloof dat jij mij verkeerd begrijpt, dus word maar lekker moe, het gaat er niet om dat mijn auto groter of sneller is, dat heb jij mij ook nooit horen zeggen, het ging mij om showbakken, waar niets functioneels aan te bespeuren is.. maar ja kom maar op met kritiek ben altijd in voor een discussie
En nee een standaard zx is niet snel ( na hedendaagse normen), daarom heb ik ook een turbo, met momenteel een iets grotere turbo dan standaard waarmee ik zal uitkomen op 350 a 400 SEA pk... ( een vriend van mij met dezelfde set up heeft 388 RWHP)
en het is een auto in een bepaalde tijdsgeest een classic voor de begrippen van 81 ( toen de zx Turbo uitkwam, was hij in standaard configuratie ( euro spec) met 200Pk en 7.0 seconden naar de 100 en een top van 240 ( voor de Coupe) erg snel dus wel het toonbeeld.. en deed het niet veel onder voor Porsches uit die tijd
De turbo techniek stond voor productie auto's nog in de kinderschoenen, derhalve is de orginele turbodruk vrij laag er werd geen intercooler of BOV in gebouwd door dit wel te instaleren, met wat meer druk, al dan niet met een grotere Turbo is de zx turbo na huidige maatstaven zelfs erg snel (290 km/h) en dan heb nog steeds geen 19'nodige, of een carbon hood en andere derriekijk eens op www.hybridz.org voor meer info
maar goed kom maar op met je dieseltje dan
nogmaals ik geloof dat ik hier een complimentje breng aan het adres van jacco....als die auto go heeft dan is het uiterlijk OK, niet mijn keus maar OK
quote:he maar nog steeds Hydrolock jacco? dat was mijn vraag daar loop je met die locatie van het filter nogal risicos mee, mits heel goed ķngepakt'
Op zaterdag 11 oktober 2003 19:10 schreef jacco het volgende:[..]
Alle verder op- of aanmerkingen op deze reply kunnen in een ander topic
quote:Er komt een airbox omheen. Dus daar zal ik geen last van krijgen. En wat bedoel je precies met hydrolock?
Op zaterdag 11 oktober 2003 19:18 schreef frank280zx het volgende:[..]
he maar nog steeds Hydrolock jacco? dat was mijn vraag daar loop je met die locatie van het filter nogal risicos mee, mits heel goed ķngepakt'
quote:Thanx en dat was ik idd niet van plan
Op zondag 12 oktober 2003 15:46 schreef TweakedSI het volgende:
Een Hydrolock is wanneer je door een diepe plas rijdt en je filter een hap water inzuigt. Je motor vindt dit vanzelfzprekend vreselijk en kapt er mee.
Vliegtuigen (Cessna's ed) hebben om deze reden ook geen luchtfilter, anders zou er bij het vliegen door wolken de poriėn van de filter verstopt raken met water en daardoor valt dan de motor uit. In de lucht is dit natuurlijk veel erger als op de weg. Maar met een airbox om het filter zal het wel los lopen, vermijdt iig diepe plassen, maar daar wil je toch al liever niet doorheenschuiven met je verlaagde civic met bodykit lijkt me zo.
quote:Komt bij dat als ie er mee gekapt is, mag je hopen dat ie weer start...water in je motor is niet goed..
Op zondag 12 oktober 2003 17:42 schreef jacco het volgende:[..]
Thanx en dat was ik idd niet van plan
pas daar dus mee op
quote:Nee ik heb hem niet ontvangen
Op maandag 13 oktober 2003 16:19 schreef blindfolt het volgende:
Jacco
heb je mijn mail gehad ivm de achterlichten?
quote:Wel opletten he.
Op zaterdag 18 oktober 2003 17:20 schreef piet_pelle het volgende:
Je verkoopt nu dus je lexus style achterlichten jacco ?
Dat kan ik begrijpen want die zijn zo langzamerhand alles behalve origineel.
Maareh, welke komen er dan nu wel in? 3-D carbon lampies of zo, of een koplamp conversie van een of andere jap ?
quote:Aight, I'll be more patient...
Op zaterdag 18 oktober 2003 16:18 schreef jacco het volgende:
Ben even aan het wachten op mijn nieuwe speeltjes
quote:Zoals het in de plannig staat zou dat aankomende week moeten gebeuren. Maar pin me er niet op vast. Want er kan ondertussen van alles veranderen.
Op zondag 19 oktober 2003 21:48 schreef WhiteAssNigga het volgende:
Oh ja, btw, wanneer komen die nieuwe speeltjes van je dan ongeveer? Dan weet ik ongeveer hoe lang ik moet wachten.....
quote:Toch wel een aparte kleur. Wel origineel!
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:46 schreef jacco het volgende:
ik kom net dat ik nog geen berichtje had achtergelaten op je topic... bijdeze het berichtje. Ik kan er wel hele verhalen typen, maja ten eerste zie ik je zometeen, en uuhmmm tja..
gr. ELMO!!!!
heheh P
quote:Jaja, als jij maar weet waar voor die dient
Op donderdag 23 oktober 2003 17:57 schreef jacco het volgende:
Gisteren mijn Autometer Tacho gekregen met shift light[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Het is een Toerenteller. Maar dan wat uitgebreider. Je kan hem zo instellen dat hij bij bv. 8000 toeren een flits geeft met de shiftlight. Dan weet jij dus wanneer je moet schakelen. Het is meer een leukigheid dan een vereiste. Maar ik vind het wel enorm stoer staan
Op donderdag 23 oktober 2003 18:02 schreef StephanL het volgende:[..]
Jaja, als jij maar weet waar voor die dient
Maarja, smaken verschillen.
Vraagje... waarom geeft ķe zonder ingebouwd te zijn 900 toeren aan? Fabrieksinstelling als je 'm op spanning zet?
quote:Oh een toerenteller. Weet ik veel. Grappig speeltje met flits
Op donderdag 23 oktober 2003 18:13 schreef jacco het volgende:[..]
Het is een Toerenteller. Maar dan wat uitgebreider. Je kan hem zo instellen dat hij bij bv. 8000 toeren een flits geeft met de shiftlight. Dan weet jij dus wanneer je moet schakelen. Het is meer een leukigheid dan een vereiste. Maar ik vind het wel enorm stoer staan
quote:Die komen nog staat ook een paar pages terug.. En als hij stationair loopt maakt hij 1000 toeren. Maar heb hem net ingebouwd. En morgen ga ik verder met de bedrading. Dus dan zal ik wel zien of hij daadwerkelijk op nul komt te staan.
Op donderdag 23 oktober 2003 18:50 schreef Googolplexian het volgende:
Ik vind het persoonlijk ook niet mooi. Er zijn ook varianten te verkrijgen die een stuk kleiner zijn en in het speciale huis aan de raamstijl passen. Maar ieder zijn meugVraagje... waarom geeft ķe zonder ingebouwd te zijn 900 toeren aan? Fabrieksinstelling als je 'm op spanning zet?
Registreer je anders ook ff op mijn site: EDIT: SPAM
Gr,
Baco-
[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 23-10-2003 22:15]
quote:Hey Baco, herken je de auto niet?
Op donderdag 23 oktober 2003 21:59 schreef Baco- het volgende:
DAMN ziet er ECHT goed uit hoor!!Registreer je anders ook ff op mijn site: EDIT: SPAM
Gr,
Baco-
nee heb em nu in mijn signature staan... dat mag wel neem ik aan?
hoe staat het trouwens met je verlagings-set? Meende dat je daar nu toch mee bezig bent?
Maar tot nu toe vind ik m niet echt mooi, ik kan die bumpervorm niet echt goed zien, steekt een beetje vreemd af bij de rest van de auto, misschien dat het wordt gecompenseerd als de skirts erop staan.
Als ik verder denk en even in m'n hoofd de rest van de auto even plan dan gaat het er wel mooi uitzien aan het eind, en daar gaat het om. Toerenteller is wel leuk, vind alleen die gele knop vet gaar, er zijn leukere te vinden die subtiel in je raamlijst passen.
Maar het is jouw car dus wat jij leuk vind moet je ermee doen, iig succes. Vind het wel een vet project om te volgen.
En volgende week zondag krijg ik de verlaging
Het gele dopje wat jullie btw zien is voor bescherming van de shiftlight. Als ik dus ga rijden zeg maar komt het gele dopje op de achterkant te zitten. Het dopje komt er ook op in het dagelijkse verkeer. Want ik hoef natuurlijk niet overal zo'n gele flits in mijn gezicht.
Hij is btw ook al ingebouwd en heb ook weer wat dingen in het interieur gespoten.
Foto's volgen snel
quote:schiet es op dan!
Op zaterdag 25 oktober 2003 14:31 schreef jacco het volgende:Foto's volgen snel
ben behoorlijk benieuwd!
quote:Ik denk niet dat je tijdens dagelijks verkeer de hele tijd in de revlimiter rijdt?
Op zaterdag 25 oktober 2003 14:31 schreef jacco het volgende:
Het dopje komt er ook op in het dagelijkse verkeer. Want ik hoef natuurlijk niet overal zo'n gele flits in mijn gezicht.
quote:Haha dat denk ik wel
Op zaterdag 25 oktober 2003 15:52 schreef mbvt het volgende:[..]
Ik denk niet dat je tijdens dagelijks verkeer de hele tijd in de revlimiter rijdt?
Maar je kan zelf het moment instellen wanneer hij aangaat
quote:Hehehe! Of wel natuurlijk...
Op zaterdag 25 oktober 2003 16:59 schreef jacco het volgende:[..]
Haha dat denk ik wel
Maar je kan zelf het moment instellen wanneer hij aangaat
quote:Lol! Imho helemaal waar. Maar... wat funktioneel is en wat iemand mooi vindt zijn twee verschillende dingen.
Op zondag 26 oktober 2003 00:54 schreef PEP het volgende:
Ehhhh, dan is het toch juist wél handig om hem te zien oplichten???Zo niet, ontgaat mij in zijn geheel de funktie. Zo wel trouwens ook, maar dat terzijde.
Tsja... ELKE race-auto heeft wel een type shift-light. Laten we hopen dat Jacco ook regelmatig op het circuit te vinden gaat zijn.
In mijn auto komt ķe niet... of ik moet een stuur vinden waar het als ledjes in de bovenrand zit net als in F1 maar dat zal wel nooit gebeuren.
quote:Als je handig bent kun je het ook zelf er in bouwen
Op zondag 26 oktober 2003 01:06 schreef Googolplexian het volgende:[..]
Lol! Imho helemaal waar. Maar... wat funktioneel is en wat iemand mooi vindt zijn twee verschillende dingen.
Tsja... ELKE race-auto heeft wel een type shift-light. Laten we hopen dat Jacco ook regelmatig op het circuit te vinden gaat zijn.
In mijn auto komt ķe niet... of ik moet een stuur vinden waar het als ledjes in de bovenrand zit net als in F1 maar dat zal wel nooit gebeuren.
quote:Of hij koopt zo's setje en verbouwd hem zelf, wel een klusje maar dan heb je wel iets wat niet veel mensen hebben!
Op zondag 26 oktober 2003 11:35 schreef Hitpoint het volgende:[..]
Als je handig bent kun je het ook zelf er in bouwen
(die lampjes dan) Zal vast wel ergens een schema op internet rond zwerven
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 15:52 schreef mbvt het volgende:[..]
Ik denk niet dat je tijdens dagelijks verkeer de hele tijd in de revlimiter rijdt?
Op deze site zijn NX systemen te vinden maar ook (!!!) een voorbeeld-installatie in een Honda Civic.
Iets voor Jacco?
quote:Coole site. Maar daar ga ik dus al naartoe
Op dinsdag 28 oktober 2003 00:13 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.dbmengineering.nl/Op deze site zijn NX systemen te vinden maar ook (!!!) een voorbeeld-installatie in een Honda Civic.
Iets voor Jacco?
Maar nu weer heel wat anders namelijk foto's. Die heb ik dan toch nog even weten te schieten in mijn drukke schedule
Zoals je ziet heb ik het gaas in mijn voorbumper verwerkt. En heb de Tacho geinstalleerd verder heb ik ook weer wat dingen zilver gespoten. Ook heb ik nieuwe achterlichten gemonteerd. Deze zijn echt tof. Ik heb nu 4 rem/achterlichten en gewoon weer oranje knipperlichten. Hij ziet er een stuk strakker uit en past ook veel beter. De producent is ook sponser van 2 Fast 2 Furious (is bijzaak maar toch)
quote:Wat moet jij met een tacho dan
Op dinsdag 28 oktober 2003 18:45 schreef jacco het volgende:[..]
Coole site. Maar daar ga ik dus al naartoe
Maar nu weer heel wat anders namelijk foto's. Die heb ik dan toch nog even weten te schieten in mijn drukke schedule
Zoals je ziet heb ik het gaas in mijn voorbumper verwerkt. En heb de Tacho geinstalleerd verder heb ik ook weer wat dingen zilver gespoten. Ook heb ik nieuwe achterlichten gemonteerd. Deze zijn echt tof. Ik heb nu 4 rem/achterlichten en gewoon weer oranje knipperlichten. Hij ziet er een stuk strakker uit en past ook veel beter. De producent is ook sponser van 2 Fast 2 Furious (is bijzaak maar toch)
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Mooie achterlichten man nu nog wachten op je angel-eyes en side skirts en hij is helemaal af aan de buitenkant (toch?).
Die kofferbak moet je wel zo spoiler loos laten. Staat een stuk beter. Vind alleen dat de toerenteller wel erg groot is, vooral op die plek in de auto, had hem links geplaatst.
quote:De tacho is imo de toerenteller. Toerenteller is in Amerika een Tacho meter
Op dinsdag 28 oktober 2003 18:52 schreef PeuRac het volgende:[..]
Wat moet jij met een tacho dan
Voor de lol? laat je em wel ijken dan elke 2 jaar? (ps waar zit dat ding ergens, en een tacho gaat toch maar tot de 160 en ik mag toch hopen voor je dat jou auto sneller gaat)
Mooie achterlichten man
nu nog wachten op je angel-eyes en side skirts en hij is helemaal af aan de buitenkant (toch?).
Die kofferbak moet je wel zo spoiler loos laten. Staat een stuk beter. Vind alleen dat de toerenteller wel erg groot is, vooral op die plek in de auto, had hem links geplaatst.
En links past niet want daar komen strax de andere meters. En die spoiler komt er nog steeds op
En ik vind die toeren teller ook wel heel erg groot hoor. Vind ik dan personelijk weer lelijk Maar de grote vraag is. Wanneer ga je bak eens naar beneden. Wanneer ga je het verlagen dan
quote:De verlaging krijg ik aankomende zondag. En ik rijd nu al bijna 3 weken zonder nummerbord. Omdat ik er nog niet over heb nagedacht waar ik hem wil hebben. Dus die komt er wel een keer op.
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:39 schreef ook_gek het volgende:
Iets heel anders. Maar ik vraag me dan weer echt nuttige dingen af
Waar laat jij je nummerbord op je voorkantEn ik vind die toeren teller ook wel heel erg groot hoor. Vind ik dan personelijk weer lelijk
Maar de grote vraag is. Wanneer ga je bak eens naar beneden. Wanneer ga je het verlagen dan
De skirts heb ik ook binnen. En die zijn erg dik. Maar heeft nog wel wat aanpassingen nodig dus dat moet nog even wachten.
Of je neemt zo'n motorplaat, of een amerikaanse, of een combi daarvan. Vergeet alleen niet dat je daar een vergunning (oid) voor nodig hebt.
quote:Yep
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:51 schreef Hitpoint het volgende:
He jacco, ga je zondag nog naar Asten??
quote:Gewoon wel in het midden. Maar dan zo hoog mogelijk. zodat je als je hem ergens hebt staan en je ervoor staat. Dat je hem dan bijna niet ziet
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:05 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Misschiet moet je dan (tenzij je het spuuglelijk vindt) zo'n rechthoekige nummerplaat aanschaffen, zoals bij de Mitsubishi Evo. Maar dan komt hij wel voor 1 van die 2 zwarte "gaten" te zitten, das dan ook weer jammer. Helemaal onderop de spoiler is denk ik geen optie. En om nou je nummerplaat reflecterend als zonneband op je vorruit te nemen is ook zo... apart...Waar zit je zelf aan te denken?
quote:Zeg ik
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:05 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Misschiet moet je dan (tenzij je het spuuglelijk vindt) zo'n rechthoekige nummerplaat aanschaffen, zoals bij de Mitsubishi Evo. Maar dan komt hij wel voor 1 van die 2 zwarte "gaten" te zitten, das dan ook weer jammer. Helemaal onderop de spoiler is denk ik geen optie. En om nou je nummerplaat reflecterend als zonneband op je vorruit te nemen is ook zo... apart...Waar zit je zelf aan te denken?
Jammer dat stickers verboden zijn. Anders was dat een optie geweest.
maar een gewone nummer plaat, past die niet helemaal links of rechts, net boven de luchtinlaat?
quote:Dus toch de zonneband
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:09 schreef jacco het volgende:[..]
Gewoon wel in het midden. Maar dan zo hoog mogelijk. zodat je als je hem ergens hebt staan en je ervoor staat. Dat je hem dan bijna niet ziet
quote:Yep de hele echte. Heb er zelfs een pasje bij als echtheids certificaat
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:11 schreef StephanL het volgende:
Achterrlichten is helemaal mijn smaakDit zijn de hele echte van Fast and Furious? Bruut
quote:Ja komt ook nog een andere in
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:20 schreef Metalfreak het volgende:
Begint echt mooi te worden!Alleen die toerenteller is dus ook niet echt mijn smaak, maar goed... Prachtige achterlichten trouwens en die voorbumper ziet er een stuk beter uit met dat gaas erin!
Dat stuur ging je dat trouwens ook nog vervangen door een sportiever exemplaar??? Omdat je wel je pookknop al vervangen hebt...
Komt je auto wel door de apk met 4 remlichten?
Ik heb de lichten op mijn celicaspoilers niet aan laten sluiten omdat dat niet mocht. 3 maximaal, en meer dan 3 zou afkeur zijn.
Het was een erkend APK station waar ik de spoilers heb laten opbouwen, dus ik ging er vanuit dat ze dat goed hadden.
Wist jij dit niet? of weet jij meer dan die gozers die mij geholpen hebben?
Edit:
Ow ,ja, die achterlichten, retecool
persoonlijk vindt ik het racegaas wat 'veel'. het gat is nogal groot. (misschien dat dat beter wordt als de nummerplaat gemonteerd is...)
en die toerenteller vindt ik zo niet mooi. misschien als er meerdere tellertijes bij staan, met olietemp, turbodruk en dat soort shit.
quote:Toemaar, ja waarom zie je zo weinig
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:14 schreef jacco het volgende:[..]
Yep de hele echte. Heb er zelfs een pasje bij als echtheids certificaat
maar ja lekker belangrijk. Het gaat er mij om dat nog bijna niemand ze hier in Nederland heeft.
quote:Het klopt dat meer dan 3 afkeur zijn. Maar omdat deze lampen aan beide kanten als 1 geheel tellen. Heb ik er dus in de ogen van de wet maar 2
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:29 schreef Tjabbo het volgende:
Jacco,Komt je auto wel door de apk met 4 remlichten?
Ik heb de lichten op mijn celicaspoilers niet aan laten sluiten omdat dat niet mocht. 3 maximaal, en meer dan 3 zou afkeur zijn.
Het was een erkend APK station waar ik de spoilers heb laten opbouwen, dus ik ging er vanuit dat ze dat goed hadden.
Wist jij dit niet? of weet jij meer dan die gozers die mij geholpen hebben?
Edit:
Ow ,ja, die achterlichten, retecool
persoonlijk vindt ik het racegaas wat 'veel'. het gat is nogal groot. (misschien dat dat beter wordt als de nummerplaat gemonteerd is...)
en die toerenteller vindt ik zo niet mooi. misschien als er meerdere tellertijes bij staan, met olietemp, turbodruk en dat soort shit.
quote:Kom jij effe daar mooi mee weg
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:36 schreef jacco het volgende:[..]
Het klopt dat meer dan 3 afkeur zijn. Maar omdat deze lampen aan beide kanten als 1 geheel tellen. Heb ik er dus in de ogen van de wet maar 2
quote:ik ga het lekker zeggen.
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:36 schreef jacco het volgende:[..]
Het klopt dat meer dan 3 afkeur zijn. Maar omdat deze lampen aan beide kanten als 1 geheel tellen. Heb ik er dus in de ogen van de wet maar 2
Ik weet niet, vind de onderkant niet helemaal perfect, omdat je zeg maar euhm hele verticale "harde" diffusor kinda hebt en dan juist hele "softe" zijkanten van de achterbumper. Vind de overgang beetje abrupt zeg maar. Ja weet ook niet precies wat ik bedoel. Misschien dat het verlagen en de spoiler het wel in 1x afmaken ofzo. Weet het ook niet precies
In ieder geval de achterlichten zijn mooi, ik vind die extra meter ook wel mooi. Hij wordt echt steeds gaver. Ga je nog iets met het dashboard doen, het zag er redelijk standaard uit?
[edit] waarvoor zijn die 4 schakelaartjes links voor de lampen ofzo?[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Delnooz op 28-10-2003 21:39]
quote:Dank je,
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:38 schreef Delnooz het volgende:
Ja, zijn erg mooie lampen. Aan de achterkant mist je auto imho nog wel wat. Ik weet niet of het alleen de spoiler is, die volgens mij wel het geheel goed afkan maken.Ik weet niet, vind de onderkant niet helemaal perfect, omdat je zeg maar euhm hele verticale "harde" diffusor kinda hebt en dan juist hele "softe" zijkanten van de achterbumper. Vind de overgang beetje abrupt zeg maar. Ja weet ook niet precies wat ik bedoel. Misschien dat het verlagen en de spoiler het wel in 1x afmaken ofzo. Weet het ook niet precies
In ieder geval de achterlichten zijn mooi, ik vind die extra meter ook wel mooi. Hij wordt echt steeds gaver. Ga je nog iets met het dashboard doen, het zag er redelijk standaard uit?
[edit] waarvoor zijn die 4 schakelaartjes links voor de lampen ofzo?[/edit]
Het dashboard word verder uitgewerkt en mischien uiteindelijk wel herwerkt. Maar dat is nog niet aan de orde. Andere dingen eerst. Die 4 schakelaartjes zijn strax voor de plasma glow ik kan dan de 4 buizen apart uit en aanzetten.
quote:wel sneu dat je niet leest, dan had je kunnen lezen dat er een andere motor in komt!!!
Op woensdag 29 oktober 2003 10:57 schreef Goya het volgende:
wel sneu dattie maar 100pk heeft...je kun niet bij elk stoplicht NOS gebruiken.
quote:Wel sneu dat je alleen de laatste bladzijde leest
Op woensdag 29 oktober 2003 10:57 schreef Goya het volgende:
wel sneu dattie maar 100pk heeft...je kun niet bij elk stoplicht NOS gebruiken.
quote:Het interieur was origineel zwart. Maar heb delen alu kleur gespoten. Het dashboard is dus deels zwart en alu
Op woensdag 29 oktober 2003 11:56 schreef Hitpoint het volgende:
Heb je nu een grijs of een zwart interieur (lees dashboard)?
quote:heey jacco wat is er met slh forum??
Op woensdag 29 oktober 2003 17:52 schreef jacco het volgende:[..]
Het interieur was origineel zwart. Maar heb delen alu kleur gespoten. Het dashboard is dus deels zwart en alu
quote:Heb ik geen idee van, ik kom er ook niet op
Op woensdag 29 oktober 2003 17:54 schreef ThaFreak het volgende:[..]
heey jacco wat is er met slh forum??
quote:Doet idd een beetje vreemd. Als je een topic heb geopend zie je recht onder aan de pagina Forum Jump, zo kan je nog naar forum. Just a tip
Op woensdag 29 oktober 2003 17:54 schreef ThaFreak het volgende:[..]
heey jacco wat is er met slh forum??
Oh ja Jacco, wat iemand hier eerder zei, er ontbreekt idd iets aan de achterkant, beetje kaal en niet spannend zo. Maar denk als je je spoiler er op zet, dat het een stuk spannender er uit ziet.
[Dit bericht is gewijzigd door StephanL op 29-10-2003 18:19]
En dat racegaas, kun je daar geen horizontale lijntjes op verven in grijs of zwart? Dat het op een intercooler lijkt. Of anders de stukken die achter de kleine luchtgaten zitten weghalen?
En ga je het stuur ook vervangen? Het is zo groot Maar ja, als je het vervangt, dan heb je weer geen airbag...
quote:Wat als er nu strax een echte intercooler in komt
Op woensdag 29 oktober 2003 18:24 schreef StefanP het volgende:
Mooie achterlichten idd.En dat racegaas, kun je daar geen horizontale lijntjes op verven in grijs of zwart? Dat het op een intercooler lijkt. Of anders de stukken die achter de kleine luchtgaten zitten weghalen?
En ga je het stuur ook vervangen? Het is zo groot
Maar ja, als je het vervangt, dan heb je weer geen airbag...
Zorg jij nu maar eerst dat die supra rijd
quote:Nee dan ben ik jarig
Op donderdag 30 oktober 2003 11:50 schreef Boink het volgende:
@Jacco ben jij ook van de partij @ 2 fast 2 furious event op zandvoort?
quote:Woei
Op donderdag 30 oktober 2003 17:55 schreef jacco het volgende:[..]
Nee dan ben ik jarig
dus dan is er ander feest
quote:
VIS Carbon Fiber INVADER HoodThis This hood weighs approximately 13 lbs. Made from real carbon fiber layer, it has fiberglass reinforcements on bottom side Glossy clear coat applied to top of hood, and it has holes for windshield washer jets already drilled. Uses factory bolts to hold onto factory hinges, uses the factory safety latch.
quote:Ziet er strak uit
Op donderdag 30 oktober 2003 20:08 schreef jacco het volgende:
Is dit mooi of is dit mooi
[..]
quote:Supermooie achterlichten, maar een klein puntje van kritiek. Volgens mij sluit de kofferbakklep niet helemaal lekker aan. De 2 delen van het achterlicht staan een beetje scheef ten opzichte van elkaar....
Op dinsdag 28 oktober 2003 18:45 schreef jacco het volgende:[..]
quote:Jupz dat is heel mooi. Ik neem aan dat je hem wel in die kleur houdt?
Is dit mooi of is dit mooi
quote:Alvast gefeliciteerd Jacco. Kun je misschien wel wat meer vertellen (hier of in een nieuw topic) over de Honda meeting in Asten a.s. zondag 2 November? Is er voor 16:00uur niks te doen (als in: het heeft absoluut geen zin om eerder te komen)?, is er een programma?, kan ik m'n niet-Honda ook ergens kwijt zonder een kilometer te hoeven lopen?
Op donderdag 30 oktober 2003 17:55 schreef jacco het volgende:
Nee dan ben ik jarigdus dan is er ander feest
Btw, waar haal je het geld vandaan man
quote:vanaf 16:00 gaat het terrein pas open dus het heeft geen nut hebben om eerder te komen!
Op vrijdag 31 oktober 2003 08:02 schreef stefimke het volgende:[..]
Alvast gefeliciteerd Jacco. Kun je misschien wel wat meer vertellen (hier of in een nieuw topic) over de Honda meeting in Asten a.s. zondag 2 November? Is er voor 16:00uur niks te doen (als in: het heeft absoluut geen zin om eerder te komen)?, is er een programma?, kan ik m'n niet-Honda ook ergens kwijt zonder een kilometer te hoeven lopen?
quote:van zijn sponsor geloof ik
Op vrijdag 31 oktober 2003 08:49 schreef t0n het volgende:
Btw, waar haal je het geld vandaan man
@ThaFreak
quote:Mechelen he
Op vrijdag 31 oktober 2003 14:37 schreef jacco het volgende:
De antwoorden voor Asten zijn al gegeven dus dat is wel duidelijk dacht ik zo. Ga morgen btw naar Mechelen, moet om 09:00 al op Hazeldonk zijn. Dat word dus weer even 2,5 uur rijden.@ThaFreak
![]()
Mooie stoelen!
Hier een pic
voor meer pics:
http://www.portaldesign.nl/crash/
Nu jacco bijna klaar is begin ik met mijn projectje Dus straks is het [pics]Honda Civic Hatchback Project Hitpoint Part 1
Zeker straks werk jacco, mijn complimenten. ik heb je niet zien staan in Asten. kan dat kloppen??
quote:Klote voor je, man!!! Bagger is dat, zo'n rolschade, gaat vast een hoop geld kosten, kun je het beter meteen goed aanpakken en er idd een project van gaan maken.
Op donderdag 6 november 2003 19:38 schreef Hitpoint het volgende:
Ik denk dat ik ook maar een project op start. Ik ben eergister over de kop gegaan met mijn civic en heeft nu fors wat plaat schade, gelukkig geen steunbalken gekreukt. Vanaf aankomend weekend word ie gestript, uitgedeukt en gespoten. Plus nog wat extra dingen, stootstrips gaan er af en worden dicht gelast net zoals de achterklep, etc...Hier een pic
[afbeelding]voor meer pics:
http://www.portaldesign.nl/crash/Nu jacco bijna klaar is begin ik met mijn projectje
Dus straks is het [pics]Honda Civic Hatchback Project Hitpoint Part 1
Zeker straks werk jacco, mijn complimenten. ik heb je niet zien staan in Asten. kan dat kloppen??
quote:Natuurlijk is het zwaar kloten, ik was namelijk veel van plan maar nu net op het verkeerde moment. (no money)
Op donderdag 6 november 2003 19:47 schreef WhiteAssNigga het volgende:[..]
Klote voor je, man!!! Bagger is dat, zo'n rolschade, gaat vast een hoop geld kosten, kun je het beter meteen goed aanpakken en er idd een project van gaan maken.
"Een geluk bij een ongeluk"
quote:Ik heb nog wel een goedkoop adres voor mooie bodykits. compleet setje rond de 800 eur verkoop. En ze zien er heel mooi uit.
Op donderdag 6 november 2003 19:53 schreef Hitpoint het volgende:[..]
Natuurlijk is het zwaar kloten, ik was namelijk veel van plan maar nu net op het verkeerde moment. (no money)
Veel gaat het me gelukkig niet kosten, ik doe het samen met mijn oom die is schadehersteller, spuiter, keurmeester en auto/vrachtwagen monteur en hij heeft een eigen garage dus de kosten zullen aanzienlijk mee vallen. Ik denk dat ik met de gehele verbouwing (uitdeuken/spuiten/lassen) nog geen 1000 euro kwijt ben. Het duurste is nog de gehele bodykit"Een geluk bij een ongeluk"
quote:Ik heb wel interesse in die adresje van je ,woon toch vlakbij spijkcity
Op vrijdag 7 november 2003 00:54 schreef GenesiZ het volgende:[..]
Ik heb nog wel een goedkoop adres voor mooie bodykits. compleet setje rond de 800 eur verkoop. En ze zien er heel mooi uit.
quote:Ik zal hem even quoten wat hij op StreetLegalHonda forum zei. Ik hoop dat je het niet erg vind Hitpoint? Ken je verder niet maar je lijkt mij dezelfde persoon als op SLH.
Op vrijdag 7 november 2003 01:44 schreef Googolplexian het volgende:
Voor over de kop ziet het er erg mild uit. Ik geloof je meteen maar je mag nog van geluk spreken.
quote:
Ik heb ook eens mijn eerste ongeluk gehad![]()
Kwam de afrit af en er reed een auto voor mij. Die begon plotseling te remmen om niets. Dus ik kon kiezen of er achter op knallen of gaan remmen (in de bocht)Ik heb voor dat laatste gekozen. en je kent het wel overstuur/onderstuur en toen kwam ik naast de berm. En toen rolde die op z'n kop dankzij een greppeltje.
Ik reed niet te hard of wat dan ook. Maar ik zit nu wel mooi met de gebakken peren. Verder ben ik er heel huids uitgekomen. Nu afwachten of de carrosserie nog heel is.
Morgen komt de expert om de schade te inventariseren. Dan maak ik ook nog ff wat foto's en hopelijk is ie niet total loss. Dan word het een dure winter
quote:Klopt helemaal.
Op zaterdag 8 november 2003 14:48 schreef StephanL het volgende:[..]
Ik zal hem even quoten wat hij op StreetLegalHonda forum zei. Ik hoop dat je het niet erg vind Hitpoint? Ken je verder niet maar je lijkt mij dezelfde persoon als op SLH.
[..]
quote:Dat heb jij snel gezien in 1 dag zonder de auto te strippen .....
Op donderdag 6 november 2003 19:38 schreef Hitpoint het volgende:
Ik ben eergister over de kop gegaan met mijn civic en heeft nu fors wat plaat schade, gelukkig geen steunbalken gekreukt.
Maar op zicht wel een mooie auto (vind jezelf)
quote:Mijne heeft geen 100pk
Op zaterdag 8 november 2003 20:44 schreef method21 het volgende:
No Go car, drol op wielen, worst op pootjes, 100pk pruttel kut....Maar op zicht wel een mooie auto (vind jezelf)
quote:Ik weet hoe ik gecrashed ben en aangezien ik de tekeningen van de carroserie heb zie ik dat er geen vitale delen zijn ontzet. En ik had nog gelijk ook
Op zaterdag 8 november 2003 20:44 schreef method21 het volgende:
No Go car, drol op wielen, worst op pootjes, 100pk pruttel kut....Maar op zicht wel een mooie auto (vind jezelf)
quote:Haha dat is ook toeval..ik lees dit forum heel soms en dan vooral dit topic want ik rij zelf ook in een coupe..diegene die jij zag was ik dus...ben afgelopen vrijdag 2 keer in enschede geweest...jij zal wel op de hogeschool zitten en ik moest mijn vriendin daar afzetten dus heb je me daar zien rijden?... heb idd ook die bumper en dezelfde achterlichten alleen de mijne is verlaagd dmv een schroefset van kw. zal zo wel even een paar piccies posten..
Op vrijdag 7 november 2003 23:31 schreef Kolkie het volgende:
Sjeminee, die achterbumper van Jacco zie je ineens overal... vandaag zag ik nog 1 rijden in Enschede met een ongespoten exemplaar en ook nog es die achterlichten...deze was alleen WEL verlaagd en het moet gezegd worden, tziet er uitstekend uit dus ik verwacht dat die van Jacco er ook prima uit ziet
Trouwens jacco nu ik toch aan het replyen ben ziet er goed uit die auto van je alleen nog wel even goed omlaag schoppen maar dat zul je zelf ook wel willen.. Hoe heb jij trouwens jou bumper bevestigd aan de onderkant want je kan niet de orginele punten onderaan gebruiken..ik moet daar nog namelijk nog een oplossing voor bedenken...
Nog een oude foto met de orginele bumper
ps Jacco hoop dat je het niet erg vindt dat ik dit even in je topic zet maar het is in elk geval ook een coupe...
quote:stoelen uit een Smart???
Op zondag 9 november 2003 18:34 schreef icecubes het volgende:
Hier nog even met mijn tijdelijke uitlaatNog een oude foto met de orginele bumper
ps Jacco hoop dat je het niet erg vindt dat ik dit even in je topic zet maar het is in elk geval ook een coupe...
quote:Waar heb je die 'vloermatten' op de kop getikt of zijn het gewoon platen emtaal die je zelf op maat hebt gemaakt?
Op zondag 9 november 2003 18:34 schreef icecubes het volgende:
Die traanplaatmatten heb ik zelf op maat laten maken.Ze zijn ook best wel dik. Vindt het persoonlijk veel beter als die shit die je wel eens van autostyle ziet want je kan de pasvorm nu zelf mooi strak maken en zoals ik het al zei het is veel dikker als bijvoorbeeld autostyle (die had ik in mijn vorige auto)
quote:
Op zondag 9 november 2003 18:27 schreef icecubes het volgende:[..]
Haha dat is ook toeval..ik lees dit forum heel soms en dan vooral dit topic want ik rij zelf ook in een coupe..diegene die jij zag was ik dus...ben afgelopen vrijdag 2 keer in enschede geweest...jij zal wel op de hogeschool zitten en ik moest mijn vriendin daar afzetten dus heb je me daar zien rijden?... heb idd ook die bumper en dezelfde achterlichten alleen de mijne is verlaagd dmv een schroefset van kw. zal zo wel even een paar piccies posten..
UT, bijna hetzelfde
Maarre, nou heb ik niet helemaal goed gekeken, en nou ik die foto's zo zie: je woont toch nie in Westerhaar of wel? Daar staat nl. ook zo'n kar en die lijkt er best wel op (ook die witte roostertjes en die heb van die angeleyes... kon ik bij jou niet zo gauw zien eigenlijk .
anyways, excuses aan Jacco voor het offtopic gaan.. ik moet zeggen tis wel erg toevallig .
/ontopic
Mooie auto, heb alleen (nog) niet de andere draadjes gelezen.
Welke demper ga je nemen, APEXi? Als spoiler raad ik (tevens gebruikt in fnf) die van pakfeifer aan (tevens ook door vele fabrikanten geimmiteerd).
-edit-
picje van de genoemde spoiler (van marktplaats geplukt)
[Dit bericht is gewijzigd door wick op 12-11-2003 22:27]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |