quote:Ik heb sinds een uur of 9 niet meer op mijn foon gekeken. Zal het ff doen.
Op maandag 6 oktober 2003 13:22 schreef ThE_ED het volgende:
WF heb je mijn sms nog gehad?
http://www.morgil.remorse.nl/clothing/
Ja ik weet dat het ook in te koop aangeboden kan, maar hier zitten de echte metalmensen
quote:Wit-Rusland
Op maandag 6 oktober 2003 16:00 schreef OphiOn het volgende:
Waar zijn alle metaalhoofden toch weer gebleven.
het is immers een Gods Tower-titel dat dit topic draagt
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 18:29 schreef OphiOn het volgende:
Mijn god wat is de nieuwe King Diamond goed!\ ,, /
Ik zit met smart te wachten op de volgende tour in Europa.
Ze hebben oa getourd met Cannibal Corpse.
quote:*Spookt zo nu en dan langs
Op maandag 6 oktober 2003 16:00 schreef OphiOn het volgende:
Waar zijn alle metaalhoofden toch weer gebleven.
Beetje te laat, sorry
quote:Wat is dit voor Anti- DB -houding die de laatste tijd hier regeert?
Op maandag 6 oktober 2003 09:30 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Oooh laat dan maar.
quote:E Nomine?
Op maandag 6 oktober 2003 20:53 schreef doender het volgende:
Kent er iemand hier industrial/metal bands die veel met electronische geludien werken? Ik bedoel eigenlijk scheurende gitaren met electronische beats. Met of zonder grunt (liefst met).
quote:YW, laat ff weten wat je ervan vindt!
Op maandag 6 oktober 2003 21:04 schreef doender het volgende:
Yep, maar ik bedoel dus nog meer electronisch dan fear factorymaar wel dat soort riffs enzo, van die simpele zware riffs. E nomine ken ik niet, maar ik zal ns kijken wat het is, in ieder geval bedankt
quote:Probeer anders eens
Kent er iemand hier industrial/metal bands die veel met electronische geludien werken? Ik bedoel eigenlijk scheurende gitaren met electronische beats. Met of zonder grunt (liefst met).
Ik heb de mp3's er niet meer van en een cd heb ik al helemaal nooit gezien. ![]()
Nu het volgende.
quote:Kut, die dvd is echt supergaaf, maar er staan dus drie nummers niet op en die komen nu wel op die cd. Echt flauw. Motörhead is weer kennelijk helemaal hot, want ze brengen nu echt in een rap tempo van alles uit. Boxen, cd's. Flink lullig dit, waarom staan er nu weer 3 nummers niet op die dvd?
MOTÖRHEAD will release a double-live CD, titled "Live At Brixton Academy", on November 17 through SPV Records. The set, which contains the group's complete 25th Anniversary concert from October 22, 2000 (previously, the concert had appeared only partly with the DVD "Boneshaker"), features the following track listing:CD1:
01. We Are Motörhead
02. No Class
03. I'm So Bad (Baby I Don't Care)*
04. Over Your Shoulder
05. Civil War*
06. Metropolis
07. Overnight Sensation*
08. God Save The Queen
09. Born To Raise Hell
10. The Chase Is Better Than The Catch
11. Stay Out Of Jail
12. Dead Men Tell No TalesCD2:
13. You Better Run*
14. Sacrifice
15. Orgasmatron*
16. Going to Brazil
17. Broken
18. Damage Case
19. Iron Fist*
20. Killed By Death
21. Bomber
22. Ace Of Spades
23. Overkill
quote:Dimension F3h (http://www.dimensionf3h.com) En Nuclear Blast heeft ook een nieuwe band gesigneerd die binnenkort met een debuut uitkomen. Re:aktor (http://www.nuclearblast.de) Niet mijn muziek maar goed.
quote:misschien dat Mnemic ook nog wat voor je is. redelijke industrial invloed
quote:Metal beeb.
Op maandag 6 oktober 2003 22:49 schreef Morgil het volgende:
en Seraphim Shock moet je maareens proberen. Is meer industrial maar wel lekker hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |