abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13612011
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:53 schreef sizzler het volgende:

[..]

Dat is het hem: iedereen weet waar politici werken. Soms ook waar ze 'optreden' (lezingen geven enzo). Ze hebben een openbare functie. En elke gek kan ook een (kogel) brief sturen. Het gevaar zit hem er juist in dat het gekken zijn.

Das waar, maar het zegt zo weinig. Het is hetzelfde als het plaatsen van een bommelding. Iedereen kan het, zonder dat het concreet iets te betekenen heeft.
ALs politicus weet je ook hoeveel gekken er zijn, zeker op het internet. Dan kun je moeilijk voor elke mogelijke bedreiging gaan schuilen.
Kijk, als er nou iemand voor je deur staat met een wapen, of een vreemde vent verdacht vaak rondhangt bij je dochter heb je concrete aanwijzingen.
Schelden op internetfora is echt enorm relatief.
Wat?
pi_13612114
Op donderdag 2 oktober 2003 23:08 schreef Likud_NL het volgende:
[..]

Pfff onzin. Waarom zou ik 'n vrouw gaan bedreigen die bekend staat als feministe. Onzin zeg. Natuurlijk ben ik liever de baas thuis, maar om daarvoor nou Halsema te bedreigen?

Het gebeurt ook niet, terwijl Islammietjes wel politici bedreigen omdat er eindelijk eens een politicus in NL is wakker geworden en er voor pleit Moslimfundamentalisme met wortel en tak uit te roeien. Dat werd tijd ook!

[..]

Dat werd tijd ook, zegt ie, dus daarmee impliceert hij dat het ook moet gebeuren.

Anyway, ik zou scheldpartijen en dreigementen niet al te seriues nemen op fora.
Net zoals jaja_wings...Hoe grof ie ook denkt te zijn, hij reageerde op een post met als titel 'welke politicus haat jij het meest?'
Nogal logisch dat je dan gaat zeggen wie er dood moeten.

Wat?
pi_13612153
Het is toch niet verboden om te zeggen dat moslimfundamentalisten met wortel en tak moeten worden uitgeroeid...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_13612168
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 15:35 schreef Tikorev het volgende:
Tja, het valt tegenwoordig niet mee om een politicus met rechtse opvattingen te zijn. Bedreigingen, intimidatie en zelfs moord worden door tegenstanders niet geschuwd.

Fortuyn, Hirsi Ali, Oplaat en nu weer Wilders

Zielig. Alsof linkse politici nooit bedreigd worden. Paul Rosenmuller durfde zijn kinderen niet eens naar school te laten gaan.
Wat?
pi_13612180
ach, bedreigingen via een forum....

zou ik niet wakker van kunnen liggen, denk ik

gewoon een diciplinaire ban

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_13612181
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:02 schreef Tikorev het volgende:
Het is toch niet verboden om te zeggen dat moslimfundamentalisten met wortel en tak moeten worden uitgeroeid...
Tuurlijk wel. Je mag het van een christenfundamentalist ook niet zeggen.
Wat?
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 00:04:50 #132
69728 Likud_NL
America: WAKE UP!!!
pi_13612192
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:03 schreef janszzen het volgende:

[..]

Zielig. Alsof linkse politici nooit bedreigd worden. Paul Rosenmuller durfde zijn kinderen niet eens naar school te laten gaan.

Die blanke privé-school is toch best veilig of vergis ik me nu?
We must secure...
pi_13612193
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:04 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ach, bedreigingen via een forum....

zou ik niet wakker van kunnen liggen, denk ik

gewoon een diciplinaire ban

Volgens mij is dat hele verhaal van die VVDer een pure vorm van aandachtstrekkerij. Politiek dus.
Wat?
pi_13612203
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:02 schreef Tikorev het volgende:
Hij had het alleen over 'moslims'.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_13612228
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:04 schreef Likud_NL het volgende:

[..]

Die blanke privé-school is toch best veilig of vergis ik me nu?

1) zijn zoon zit niet op een blanke prive-school want die heb ik zelf lesgegeven.

2) de bedreigingen waren van dien aard dat aannemelijk was dat zijn kinderen wat had kunnen overkomen omdat de bedreigers belangrijke details wisten, over school, woonplaats, kenmerken kinderen etc.
I

Wat?
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 00:07:02 #136
69728 Likud_NL
pi_13612243
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:05 schreef sizzler het volgende:

[..]

Hij had het alleen over 'moslims'.

Fout. Hij doelde op mijn opmerking en die ging over moslimfundamentalisme.

Kortom de opmerking van Janszen slaat als een slappe lul op een drumstel.

We must secure...
pi_13612246
Oh ok dan!

CHRISTENFUNDAMENTALISTEN MOETEN MET WORTEL EN TAK WORDEN UITGEROEID!

Mag best, zo blijkt.

Wat?
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 00:07:45 #138
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_13612252
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 15:35 schreef Tikorev het volgende:
Tja, het valt tegenwoordig niet mee om een politicus met rechtse opvattingen te zijn. Bedreigingen, intimidatie en zelfs moord worden door tegenstanders niet geschuwd.
Die gemene linkse mensen toch.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_13612254
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:03 schreef janszzen het volgende:

[..]

Paul Rosenmuller durfde zijn kinderen niet eens naar school te laten gaan.

Dat was niet vanwege inhoudelijke politieke opvattingen maar omdat hij door sommige mensen mede-verantwoordelijk wordt gehouden voor een moord.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 00:08:29 #140
136 V.
pi_13612263
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:07 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Dat was niet vanwege inhoudelijke politieke opvattingen maar omdat hij door sommige mensen mede-verantwoordelijk wordt gehouden voor een moord.

En dan mag het.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 00:08:34 #141
69728 Likud_NL
pi_13612265
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:06 schreef janszzen het volgende:

[..]

1) zijn zoon zit niet op een blanke prive-school want die heb ik zelf lesgegeven.

2) de bedreigingen waren van dien aard dat aannemelijk was dat zijn kinderen wat had kunnen overkomen omdat de bedreigers belangrijke details wisten, over school, woonplaats, kenmerken kinderen etc.
I

Als ik ff rondsnuffel weet ik ook wel gegevens van politici te vinden.

Maar ja, nu gaat het om Paultje Rosenmöller, dan is het wel erg. Een VVD-er stelt zich maar aan per definitie.

Ik stel voor dat jij lekker gaat slapen, ben je morgen op tijd wakker als het mongolenbusje om 8 uur voor je deur staat om je naar school te brengen!

We must secure...
pi_13612276
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:04 schreef janszzen het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Je mag het van een christenfundamentalist ook niet zeggen.

Als een christen zich met terrorisme bezig houdt mag hij/zij van mij ook met wortel en tak worden uitgeroeid.
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 00:09:21 #143
69728 Likud_NL
pi_13612278
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:07 schreef Verbal het volgende:

[..]

Die gemene linkse mensen toch.

V.

Moordje meer of minder kijken ze niet naar om die linkse moordbrigades!
We must secure...
pi_13612281
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:04 schreef janszzen het volgende:

[..]

Volgens mij is dat hele verhaal van die VVDer een pure vorm van aandachtstrekkerij. Politiek dus.

Dat lijkt me wel vrij duidelijk. Die vent voert z'n eigen haatcampagne, zijn feestje en eigenlijk moet hij gewoon zoveel mogelijk genegeerd worden net als die Michiel Smit.

[Dit bericht is gewijzigd door du_ke op 03-10-2003 00:10]

Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_13612293
Ohja...Nee dan is het heel anders...Komt namelijk niet voort uit zijn politieke functie...Duh...

Leer toch eens je ongelijk toegeven man! Bedreigingen zijn aan de orede van de dag, bij links en rechts. Het is echt te triest voor woorden dat jij die rechtse politici zo in een slachtofferolletje wilt drukken!

Wat?
pi_13612302
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:08 schreef Verbal het volgende:

[..]

En dan mag het.

V.

Daar ben ik het niet mee eens. Anderen bedreigen is altijd fout...
pi_13612319
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:09 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Als een christen zich met terrorisme bezig houdt mag hij/zij van mij ook met wortel en tak worden uitgeroeid.

Een christen...Maar er staat niet: een moslimfundamentalist.
Wat?
pi_13612331
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:09 schreef Likud_NL het volgende:

[..]

He leuk . Bron?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_13612336
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:09 schreef Likud_NL het volgende:

[..]

Linkse moordbrigades???

Vertel even hoeveel slachtoffers zijn er gevallen door 'linkse moordbrigades' in nederland?

Wat?
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 00:12:37 #150
136 V.
pi_13612353
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:10 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens. Anderen bedreigen is altijd fout...

Waarom noem je Melkert, Rosenmöller, Kok et al dan niet in je rijtje?

Volgens mij viel het -zeker een bepaalde periode- ook niet mee om een linkse politicust te zijn.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')