quote:Das waar, maar het zegt zo weinig. Het is hetzelfde als het plaatsen van een bommelding. Iedereen kan het, zonder dat het concreet iets te betekenen heeft.
Op donderdag 2 oktober 2003 23:53 schreef sizzler het volgende:[..]
Dat is het hem: iedereen weet waar politici werken. Soms ook waar ze 'optreden' (lezingen geven enzo). Ze hebben een openbare functie. En elke gek kan ook een (kogel) brief sturen. Het gevaar zit hem er juist in dat het gekken zijn.
Pfff onzin. Waarom zou ik 'n vrouw gaan bedreigen die bekend staat als feministe. Onzin zeg. Natuurlijk ben ik liever de baas thuis, maar om daarvoor nou Halsema te bedreigen?
Het gebeurt ook niet, terwijl Islammietjes wel politici bedreigen omdat er eindelijk eens een politicus in NL is wakker geworden en er voor pleit Moslimfundamentalisme met wortel en tak uit te roeien. Dat werd tijd ook!
[..]
Dat werd tijd ook, zegt ie, dus daarmee impliceert hij dat het ook moet gebeuren.
Anyway, ik zou scheldpartijen en dreigementen niet al te seriues nemen op fora.
Net zoals jaja_wings...Hoe grof ie ook denkt te zijn, hij reageerde op een post met als titel 'welke politicus haat jij het meest?'
Nogal logisch dat je dan gaat zeggen wie er dood moeten.
quote:Zielig. Alsof linkse politici nooit bedreigd worden. Paul Rosenmuller durfde zijn kinderen niet eens naar school te laten gaan.
Op donderdag 2 oktober 2003 15:35 schreef Tikorev het volgende:
Tja, het valt tegenwoordig niet mee om een politicus met rechtse opvattingen te zijn. Bedreigingen, intimidatie en zelfs moord worden door tegenstanders niet geschuwd.
Fortuyn, Hirsi Ali, Oplaat en nu weer Wilders
zou ik niet wakker van kunnen liggen, denk ik
gewoon een diciplinaire ban
quote:Tuurlijk wel. Je mag het van een christenfundamentalist ook niet zeggen.
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:02 schreef Tikorev het volgende:
Het is toch niet verboden om te zeggen dat moslimfundamentalisten met wortel en tak moeten worden uitgeroeid...
quote:Die blanke privé-school is toch best veilig of vergis ik me nu?
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:03 schreef janszzen het volgende:[..]
Zielig. Alsof linkse politici nooit bedreigd worden. Paul Rosenmuller durfde zijn kinderen niet eens naar school te laten gaan.
quote:Volgens mij is dat hele verhaal van die VVDer een pure vorm van aandachtstrekkerij. Politiek dus.
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:04 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ach, bedreigingen via een forum....zou ik niet wakker van kunnen liggen, denk ik
gewoon een diciplinaire ban
quote:Hij had het alleen over 'moslims'.
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:02 schreef Tikorev het volgende:
Het is toch niet verboden om te zeggen dat moslimfundamentalisten met wortel en tak moeten worden uitgeroeid...
quote:1) zijn zoon zit niet op een blanke prive-school want die heb ik zelf lesgegeven.
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:04 schreef Likud_NL het volgende:[..]
Die blanke privé-school is toch best veilig of vergis ik me nu?
2) de bedreigingen waren van dien aard dat aannemelijk was dat zijn kinderen wat had kunnen overkomen omdat de bedreigers belangrijke details wisten, over school, woonplaats, kenmerken kinderen etc.
I
quote:Fout. Hij doelde op mijn opmerking en die ging over moslimfundamentalisme.
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:05 schreef sizzler het volgende:[..]
Hij had het alleen over 'moslims'.
Kortom de opmerking van Janszen slaat als een slappe lul op een drumstel.
CHRISTENFUNDAMENTALISTEN MOETEN MET WORTEL EN TAK WORDEN UITGEROEID!
Mag best, zo blijkt.
quote:Die gemene linkse mensen toch.
Op donderdag 2 oktober 2003 15:35 schreef Tikorev het volgende:
Tja, het valt tegenwoordig niet mee om een politicus met rechtse opvattingen te zijn. Bedreigingen, intimidatie en zelfs moord worden door tegenstanders niet geschuwd.
V.
quote:Dat was niet vanwege inhoudelijke politieke opvattingen maar omdat hij door sommige mensen mede-verantwoordelijk wordt gehouden voor een moord.
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:03 schreef janszzen het volgende:[..]
Paul Rosenmuller durfde zijn kinderen niet eens naar school te laten gaan.
quote:En dan mag het.
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:07 schreef Tikorev het volgende:[..]
Dat was niet vanwege inhoudelijke politieke opvattingen maar omdat hij door sommige mensen mede-verantwoordelijk wordt gehouden voor een moord.
V.
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:06 schreef janszzen het volgende:[..]
1) zijn zoon zit niet op een blanke prive-school want die heb ik zelf lesgegeven.
2) de bedreigingen waren van dien aard dat aannemelijk was dat zijn kinderen wat had kunnen overkomen omdat de bedreigers belangrijke details wisten, over school, woonplaats, kenmerken kinderen etc.
I
Als ik ff rondsnuffel weet ik ook wel gegevens van politici te vinden.
Maar ja, nu gaat het om Paultje Rosenmöller, dan is het wel erg. Een VVD-er stelt zich maar aan per definitie.
Ik stel voor dat jij lekker gaat slapen, ben je morgen op tijd wakker als het mongolenbusje om 8 uur voor je deur staat om je naar school te brengen!
quote:Als een christen zich met terrorisme bezig houdt mag hij/zij van mij ook met wortel en tak worden uitgeroeid.
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:04 schreef janszzen het volgende:[..]
Tuurlijk wel. Je mag het van een christenfundamentalist ook niet zeggen.
quote:Moordje meer of minder kijken ze niet naar om die linkse moordbrigades!
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:07 schreef Verbal het volgende:[..]
Die gemene linkse mensen toch.
V.
quote:Dat lijkt me wel vrij duidelijk. Die vent voert z'n eigen haatcampagne, zijn feestje en eigenlijk moet hij gewoon zoveel mogelijk genegeerd worden net als die Michiel Smit.
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:04 schreef janszzen het volgende:[..]
Volgens mij is dat hele verhaal van die VVDer een pure vorm van aandachtstrekkerij. Politiek dus.
[Dit bericht is gewijzigd door du_ke op 03-10-2003 00:10]
Leer toch eens je ongelijk toegeven man! Bedreigingen zijn aan de orede van de dag, bij links en rechts. Het is echt te triest voor woorden dat jij die rechtse politici zo in een slachtofferolletje wilt drukken!
quote:Daar ben ik het niet mee eens. Anderen bedreigen is altijd fout...
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:08 schreef Verbal het volgende:[..]
En dan mag het.
V.
quote:Een christen...Maar er staat niet: een moslimfundamentalist.
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:09 schreef Tikorev het volgende:[..]
Als een christen zich met terrorisme bezig houdt mag hij/zij van mij ook met wortel en tak worden uitgeroeid.
quote:He leuk
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:09 schreef Likud_NL het volgende:[..]
Moordje meer of minder kijken ze niet naar om die linkse moordbrigades!
quote:Linkse moordbrigades???
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:09 schreef Likud_NL het volgende:[..]
Moordje meer of minder kijken ze niet naar om die linkse moordbrigades!
Vertel even hoeveel slachtoffers zijn er gevallen door 'linkse moordbrigades' in nederland?
quote:Waarom noem je Melkert, Rosenmöller, Kok et al dan niet in je rijtje?
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:10 schreef Tikorev het volgende:[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Anderen bedreigen is altijd fout...
Volgens mij viel het -zeker een bepaalde periode- ook niet mee om een linkse politicust te zijn.
V.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |