quote:jij hebt duidelijk niet veel kaas gegeten van veiligheids zaken..
Op donderdag 2 oktober 2003 15:40 schreef Tedje_van_Es het volgende:Rot toch op man. Die moskee waar het over gaat is zo smerig corrupt als de nete en van top tot teen bezig met vieze spelletjes, waaronder jihadwerving, oproepen tot oorlog tegen het Westen ed. Terecht dat er naar gekeken wordt, en nog terechter als ie gesloten wordt.
Wanneer je zo'n moskee sluit dan gaat de boel ondergronds en verlies je er de greep op..wanneer dit soort dingen geconcentreerd zijn in 1 a 2 moskeeën kan je de boel veel makkelijker monitoren en in de gaten houden wat er speeld en wie de spelers zijn..
en dat weet die VVD-er ook wel , daarom is zijn oproep tot sluiting gewoon een nutteloze provocatie..
en ik weet niet of je het nieuws de afgelopen 3 jaar hebt gevolgd maar wij voeren een onrechtmatige oorlog tegen het oosten, die mensen hebben dus alle recht op verzet..
quote:En jij niet van wat de realiteit is en wat niet.
Op donderdag 2 oktober 2003 15:49 schreef MokroKees het volgende:[..]
jij hebt duidelijk niet veel kaas gegeten van veiligheids zaken..
quote:Oh nou in dat geval gaan we maar niets meer sluiten. Ook geen illegale barren, gokholen, drugspanden ed, het verplaatst zich toch maar he?
Wanneer je zo'n moskee sluit dan gaat de boel ondergronds en verlies je er de greep op..wanneer dit soort dingen geconcentreerd zijn in 1 a 2 moskeeën kan je de boel veel makkelijker monitoren en in de gaten houden wat er speeld en wie de spelers zijn..
en dat weet die VVD-er ook wel , daarom is zijn oproep tot sluiting gewoon een nutteloze provocatie..
Dicht met die zooi als er illegale en haatdragende praktijken plaatsvinden. Punt. Als ze het zo verschrikkelijk vinden hier, gaan ze maar lekker naar het heilige SA. Oh nee, daar zijn geen uitkeringen en subsidies.
quote:Ja, we zijn ook echt IN het oosten he? En een Moskee is toch een religieus centrum? Of is het toch opeens een politiek centrum. Als WIJ een oorlog voeren tegen het oosten en zij daar blijkbaar bij horen, nou mooi dan is het hoogverraad/desertie/heulen met de vijand. Dat maakt het aanpakken wel erg makkelijk Meld je aan voor de jihad joh. Pas je mooi tussen.
en ik weet niet of je het nieuws de afgelopen 3 jaar hebt gevolgd maar wij voeren een onrechtmatige oorlog tegen het oosten, die mensen hebben dus alle recht op verzet..
[Dit bericht is gewijzigd door Tedje_van_Es op 02-10-2003 15:54]
quote:Een oorlog tegen het oosten? Sinds wanneer zijn Moslims dan per definitie oosterlingen dat ze zich geroepen voelen om daarheen te gaan?
Op donderdag 2 oktober 2003 15:49 schreef MokroKees het volgende:
quote:Hij is weer ssubliem vandaag.
Op donderdag 2 oktober 2003 14:51 schreef SCH het volgende:
Nu maar wachten tot Wouter Bos, Femke Halsema of Ad Melkert aangifte doen over Fok. Gelukkig hebben linkse politici iets meer incasseringsvermogen.Weer een poging van Wilders om Marokkanen in een kwaad daglicht te stellen. Die man wil helemaal niet dat het beter gaat in Nederland, wat denkt hij hier nou mee te bereiken behalve veel polarisatie. Voor een politicus vind ik het een ongelooflijk knulle en egocentrische actie. Vooral goed voor zijn eigen dikke pik. "Mijn naam stond al 3 weken niet op teletekst, doe iets":{
Die opmerkingen op internet zijn geen doodsbedreigingen in die zin van het woord. Weer een term, na terrorisme, die sterk aan inflatie onderhevig is. Laat die mensen toch schelden, een politicus hoort een dikke huid te hebben.
quote:idd. dat soort belachelijke topics lokt deze ongijn alleen maar uit
Op donderdag 2 oktober 2003 14:44 schreef Herostratos het volgende:[..]
Als je het mij vraagt had dat topic direct gesloten moeten worden...
quote:mooi dan kunnen we ook gelijk de nederlandse overheid, politiediensten, en ja zelfs Fok! sluiten, klinkt als een goed plan
Op donderdag 2 oktober 2003 15:52 schreef Tedje_van_Es het volgende:
Dicht met die zooi als er illegale en haatdragende praktijken plaatsvinden. Punt.
quote:we hebben militairen in Afghanistan en Irak en maken dus deel uit van een bezettingsleger in het midden oosten . technisch gezien zij wij dus in staat van oorlog. en dan maakt het niet uit waar het uitgevochten word hoor.
Ja, we zijn ook echt IN het oosten he?
quote:Een politieke mening zou naar mijn mening nooit een reden mogen zijn om een politicus te bedreigen. Ook al zou die opgevat kunnen worden als provocerend. Zet er je eigen mening tegenover, zo werkt dat in een democratie. Dreigen met geweld of moord is een zwaktebod.
Op donderdag 2 oktober 2003 15:49 schreef MokroKees het volgende:[..]
jij hebt duidelijk niet veel kaas gegeten van veiligheids zaken..
quote:Ja, wat mij betreft wel en wel pemanent.
Op donderdag 2 oktober 2003 15:35 schreef sizzler het volgende:
Ik heb de flames verwijdert. Graag een inhoudelijke discussie: Vinden jullie dat het beleid op FOK! verbreed moet worden door doodverwensingen naar politici ook te bestraffen met een ban?
Lijkt mij dat onderbouwing niet eens nodig is eigenlijk, eenieder die het niet eens is hiermee is wat mij betreft een volslagen randdebiel.
Doodsbedreigingen horen niet in discussies thuis, klaar.
[Dit bericht is gewijzigd door Tijger_m op 02-10-2003 16:06]
quote:Afghanistan ligt niet in het midden-oosten en de troepen daar zijn geen bezettingstroepen.
Op donderdag 2 oktober 2003 16:03 schreef MokroKees het volgende:[..]
mooi dan kunnen we ook gelijk de nederlandse overheid, politiediensten, en ja zelfs Fok! sluiten, klinkt als een goed plan
[..]we hebben militairen in Afghanistan en Irak en maken dus deel uit van een bezettingsleger in het midden oosten . technisch gezien zij wij dus in staat van oorlog. en dan maakt het niet uit waar het uitgevochten word hoor.
quote:Ik vind het allemaal wel meevallen eigenlijk. Er zitten een zooi extremistjes maar zo bijzonder is dat niet die zitten hier op Fok namelijk ook.
Op donderdag 2 oktober 2003 14:48 schreef Sniper het volgende:[..]
De meerderheid van de posters op Maghreb lijkt zich niet al te veel te bekommeren om de regels van de Westerse democratische rechtsstaat en (uiteraard wel luidkeels geeiste) tolerantie vrij laag op de prioriteiten lijst te hebben staan. Leuk als die het ooit eens voor het zeggen krijgen.
quote:Mee eens, maar de democratie werkt hier niet meer, ander meningen hoe massaal ook word gewoon niet meer naar geluisterd
Op donderdag 2 oktober 2003 16:04 schreef Kozzmic het volgende:
Een politieke mening zou naar mijn mening nooit een reden mogen zijn om een politicus te bedreigen. Ook al zou die opgevat kunnen worden als provocerend. Zet er je eigen mening tegenover, zo werkt dat in een democratie.
quote:leg dat maar uit aan de irakezen of aan de demonstranten die hier in opdracht van de regering de tering geslagen worden door de ME.. als het volk naar geweld moet grijpen om nog iets gedaan te krijgen in dit land zegt dat iets over de staat van onze regering en niet over eventuele zwakte van de bevolking..
Dreigen met geweld of moord is een zwaktebod.
quote:Jazeker.
Op donderdag 2 oktober 2003 15:35 schreef sizzler het volgende:
Ik heb de flames verwijdert. Graag een inhoudelijke discussie: Vinden jullie dat het beleid op FOK! verbreed moet worden door doodverwensingen naar politici ook te bestraffen met een ban?
Degeen die kritiek of een flame alleen in de vorm van een doodsbedreiging kan uiten diskwalificeert zichzelf en bewijst gelijk hier niet thuis te horen.
Daarnaast kan het jullie als forum dus ook nog problemen opleveren.
Zij die ook nog vinden dat geweld tegen politici -wanneer deze een niet welgevallige mening hebben- eigenlijk best wel OK is adviseer ik de Westerse democratie te verlaten en zijn heil elders te zoeken. Er zijn vast landen waar ze op lieden als jullie zitten te wachten.
quote:Jaja dus pas als de regering precies doet wat jij -of een hard schreeuwend groepje- wilt is er sprake van een functionerende democratie.
Op donderdag 2 oktober 2003 16:15 schreef MokroKees het volgende:[..]
Mee eens, maar de democratie werkt hier niet meer, ander meningen hoe massaal ook word gewoon niet meer naar geluisterd
Als je niet tevreden bent stem je over 4 jaar maar wat anders. Als je je niet thuisvoelt in een Westerse democratie raad ik je aan -zowel voor jouw als ons welbevinden- jezelf te verplaatsen naar een land waar je je wel thuisvoelt.
quote:Wanneer politici zich als fascistoide zakkenvullende oplichters gedragen, beschouw ik een aanslag op hun gewoon als een afrekening in het criminele circuit.. het zal me dus aan me reet roesten..
Op donderdag 2 oktober 2003 16:16 schreef Sniper het volgende:
Zij die ook nog vinden dat geweld tegen politici -wanneer deze een niet welgevallige mening hebben- eigenlijk best wel OK is adviseer ik de Westerse democratie te verlaten en zijn heil elders te zoeken. Er zijn vast landen waar ze op lieden als jullie zitten te wachten.
wanneer jij zulke corrupte en fascistoide politici fijn vind, zijn er voor jouw meer landen om naar te vertrekken dan voor mij die een eerlijke en humane regering eist
en wanneer je zelfs nog in de overtuiging bent dat er in het westen sprake is van democratie . moet ik je toch echt even uitlachen..
quote:Oh ja, dus omdat JOUW mening niet gedeeld wordt, wordt er niet mer naar HET VOLK geluisterd?
Op donderdag 2 oktober 2003 16:15 schreef MokroKees het volgende:[..]
Mee eens, maar de democratie werkt hier niet meer, ander meningen hoe massaal ook word gewoon niet meer naar geluisterd
Spreek voor jezelf: ik heb gestemd en de partij waarop zit netjes in de regering en ze voeren mijn gewenste beleid nog grotendeels uit ook. Goh... maar omdat JIJ wat anders wil werkt de democratie niet meer? Democratie komt je alleen goed uit als het in jouw straatje past he?
quote:Ah, die fijne demonstranten die met staven naar de wout gooien of zwaar bezopen gaan rellen met bommen tijdens demonstraties?
leg dat maar uit aan de irakezen of aan de demonstranten die hier in opdracht van de regering de tering geslagen worden door de ME.. als het volk naar geweld moet grijpen om nog iets gedaan te krijgen in dit land zegt dat iets over de staat van onze regering en niet over eventuele zwakte van de bevolking..
quote:Lol
Op donderdag 2 oktober 2003 16:24 schreef MokroKees het volgende:[..]
Wanneer politici zich als fascistoide zakkenvullende oplichters gedragen, beschouw ik een aanslag op hun gewoon als een afrekening in het criminele circuit.. het zal me dus aan me reet roesten..
en wanneer je zelfs nog in de overtuiging bent dat er in het westen sprake is van democratie . moet ik je toch echt even uitlachen..
Wat een frustraties moet dat voor jou opleveren, leven in Nederland.
Emigreer toch lekker man, straks krijg je nog een maagzweer! Doeidoei.
[Dit bericht is gewijzigd door Sniper op 02-10-2003 16:31]
quote:Wat is dan een democratie? De DDR, het Irak van Saddam, Het Palestina van Yasser Arafat, De oude USSR?
Op donderdag 2 oktober 2003 16:24 schreef MokroKees het volgende:[..]
In het westen is trouwens geen sprake van een directe democratie maar van een parlementaire democratie .
quote:leuk voor je dat je de definties uit je hoofd hebt geleerd maar kun je me ook vertellen of die "parlementaire democratie" nog naar behoren functioneerd. en hoort die "achterkamertjes politiek" daar in thuis.? .
Op donderdag 2 oktober 2003 16:30 schreef FreedonNadd het volgende:
In het westen is trouwens geen sprake van een directe democratie maar van een parlementaire democratie .
quote:De parlementaire democratie werkt mijns inziens goed. Achterkamertjespolitiek blijf je houden. Niet echt een ramp. Maar zo'n discussie is hier natuurlijk vreselijk offtopic.
Op donderdag 2 oktober 2003 16:38 schreef MokroKees het volgende:[..]
leuk voor je dat je de definties uit je hoofd hebt geleerd maar kun je me ook vertellen of die "parlementaire democratie" nog naar behoren functioneerd. en hoort die "achterkamertjes politiek" daar in thuis.? .
quote:Het gaat hier om het bedreigen van politici. Dat kan je toch niet goedpraten met een argument van achterkamertjespolitiek?
Op donderdag 2 oktober 2003 16:38 schreef MokroKees het volgende:[..]
leuk voor je dat je de definties uit je hoofd hebt geleerd maar kun je me ook vertellen of die "parlementaire democratie" nog naar behoren functioneerd. en hoort die "achterkamertjes politiek" daar in thuis.? .
quote:Nog even en de Illuminati wordt er ook bij gehaald, dus schrik niet.
Op donderdag 2 oktober 2003 16:43 schreef sizzler het volgende:[..]
Het gaat hier om het bedreigen van politici. Dat kan je toch niet goedpraten met een argument van achterkamertjespolitiek?
quote:aaah je bedoelt Mat Herben, voorzitter van Loge Nr. 161 van de Orde van Vrijmetselaren onder het Grootoosten der Nederlanden oftewel ViaLucis met het volgende kunstwerkje op hun site
Op donderdag 2 oktober 2003 16:44 schreef tvlxd het volgende:[..]
Nog even en de Illuminati wordt er ook bij gehaald, dus schrik niet.
Hee waar ken ik die pyramide met oog nou toch van hè..
quote:Sesamstraat?
Op donderdag 2 oktober 2003 16:57 schreef MokroKees het volgende:
Hee waar ken ik die pyramide met oog nou toch van hè..
quote:ander zie je de link effe niet .
Op donderdag 2 oktober 2003 16:43 schreef sizzler het volgende:
Het gaat hier om het bedreigen van politici. Dat kan je toch niet goedpraten met een argument van achterkamertjespolitiek?
Als de politiek zo fris was, was er geen achterkamertjes gehossel nodig..
dat het er wel is duid op corruptie= crimineel= afrekeningen..
quote:Ja, leuk hoor, maar offtopic.
Op donderdag 2 oktober 2003 16:57 schreef MokroKees het volgende:[..]
aaah je bedoelt Mat Herben, voorzitter van Loge Nr. 161 van de Orde van Vrijmetselaren onder het Grootoosten der Nederlanden oftewel ViaLucis met het volgende kunstwerkje op hun site
[afbeelding]Hee waar ken ik die pyramide met oog nou toch van hè..
Dit topic gaat over het bedreigen van politici via fora en mail, en of en wat daar tegen gedaan moet/kan worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |