abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 oktober 2003 @ 13:49:52 #1
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_13595764
Deeltje 10 alweer!
  donderdag 2 oktober 2003 @ 13:53:24 #2
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_13595867
Ik had in het vorige deeltje net gereageerd op CarOnline, hier komt nogmaals de laatste post van deel 9:
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 00:41 schreef CarOnline het volgende:
Dus ja, het ligt soms echt niet aan de moeders, maar aan de kinders, ik doe echt mn best maar ze zijn gewoon zo verlegen, daar moeten ze echt overheen (groeien).

Toevallig dat ik dat las, tis echt geen aanval hoor Spuuglokje, maar ik was het zo zat vanmiddag, en nou lees ik dit. Vandaar dat ik ff mn hart lucht

Caronline, ik heb je reactie met veel interesse gelezen. Dat lijkt me inderdaad best wel eens frusterend, als je kinderen zo verlegen zijn. Je kunt er als moeder denk ik weinig aan veranderen, het blijkt uit jouw verhaal ook wel: ook al doe je er van alles aan, een kind moet ook zelf 'willen'. En je kind gaan dwingen (als dat al lukt) leidt natuurlijk alleen maar tot een drama. Moeilijk hoor, als ze zo aan je hangen, ik hoop en denk dat het wel steeds beter zal gaan.
Maar ik moet toch wel even zeggen dat ik nooit gezegd heb dat het aan de moeders zou liggen. Ik zei alleen dat die andere moeders zo afkeurend naar Wouter keken, toen hij wel ging staan en de verkeerde dingen op de verkeerde momenten riep . Ik weet dat je het niet aanvallend bedoelde en dat heb ik ook niet zo opgevat, ik denk alleen wel dat je niet helemaal begrepen hebt wat ik bedoelde te zeggen.

En even voor Moussy: ik heb nog geen uitvallende dreads gehad, maar ik heb wel meer dan de vorige keer last van jeuk op mijn hoofd maar niet zo erg dat ik ze eruit wil halen hoor!

† In Memoriam † donderdag 2 oktober 2003 @ 13:54:14 #3
7074 moussy
kuttekop
pi_13595888
Wat gaat dat hard!!

Ik heb trouwens ook jeuk op mn kop Volgens mij zijn er al mensen die denken dat ik schurft heb

Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 2 oktober 2003 @ 13:56:41 #4
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_13595952
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 13:54 schreef moussy het volgende:
Wat gaat dat hard!!

Ik heb trouwens ook jeuk op mn kop Volgens mij zijn er al mensen die denken dat ik schurft heb

Ik probeer alleen te krabben als niemand het ziet, ben anders bang dat ze denken dat ik vlooien heb
  † In Memoriam † donderdag 2 oktober 2003 @ 13:58:22 #5
7074 moussy
kuttekop
pi_13595995
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 13:56 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Ik probeer alleen te krabben als niemand het ziet, ben anders bang dat ze denken dat ik vlooien heb

ik ook, of ik die alsof ik mn stiek weer goed doe

Berkenwater of zo zou jeukstillend zijn, ik ga vanmiddag maar eens even op jacht en testen of dat waar is. Gék word je er van!!

donderdag 2 oktober 2003 @ 14:02:35 #6
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_13596100
Hee, ik sta op het punt boodschappen te gaan doen, dan ga ik gelijk ff op zoek naar dat berkenwater. En laat het asjeblieft bestaan, want anders sta ik straks goed voor gek in de winkel!
  † In Memoriam † donderdag 2 oktober 2003 @ 14:28:48 #7
7074 moussy
kuttekop
pi_13596805
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 14:02 schreef Spuuglokje het volgende:
Hee, ik sta op het punt boodschappen te gaan doen, dan ga ik gelijk ff op zoek naar dat berkenwater. En laat het asjeblieft bestaan, want anders sta ik straks goed voor gek in de winkel!
Dan stuur ik mijn moeder Den Haag om bougie-vonkjes te kopen
pi_13597258
*ploft op bankje neer met grote doos sjokolaa*

Ben weer helemaal bijgelezen met de dames: bankje is toch wel handig voor de dingen-die-je-wil-weten-maar-eik-geen-oudersonderwerp-zijn-maar-weer-te-klein-voor-een-heel-mailtje-zijn!!! Brighteyes, het is natuurlijk ook wel vreselijk lastig en raar allemaal! Veel sterkte hoor!

*wappert lekker met de haartjes los: oooeeee, wat een vrij gevoel!!*

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  donderdag 2 oktober 2003 @ 16:47:27 #9
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_13601028
Haaaaai Catootje, die chocola is zeker al op?
Zo, weer terug van de boodschappen en Wouter ophalen. Berkenwater was wel te bestellen, maar daar had ik geen zin in. Ik wil het gewoon eerst zien, dan kopen. Stom he, terwijl ze het morgen dan al in de winkel zou hebben. En ik het dan ook eerst zou kunnen zien. Maar ik heb er iets tegen, 'bestellen'. En die eigenwijsheid zorgt er niet voor dat m'n jeuk minder wordt. Had ik misschien toch maar beter wel kunnen bestellen...ja, maar ik doe het niet. Klaar. Pffff, soms kun je zo moe van jezelf worden. En ik heb pijn in mijn rug, ok ik mag niet klagen want het is geen spit, maar ik klaag toch ff, want ik ben vanmorgen ongesteld geworden. Bleeeeh, hele dag al zin in snoepen. Wat zeg ik? Hele dag? Ik heb al een week last van overmatig snoepgedrag. Voel je je ook niet lekkerder door
Hehe, dat lucht op!
pi_13601210
Chocola, dat is nou waar ik al maanden last van heb. Ik kan er gewoon niet vanaf blijven. Ik eet mijn eigen ongans aan die troep, en dan gewoon snoep en ijsjes is allemaal even lekker. En ik kom er gewoon ook niet eens zoveel van aan. Wat ben ik toch weer een mazzel kont

Maar goed mijn collega die naast me zit zit al vaak naar me te kijken van humppfff ik moet afvallen en jij zit daar gewoon kitkat en twixen te vreten. hihihihi

† In Memoriam † donderdag 2 oktober 2003 @ 21:15:23 #11
7074 moussy
kuttekop
pi_13607780
ik heb ook al zo'n vreethonger... moet ook ongesteld worden. Nu maar hopen dat ik deze reis geen opoe-pijn-in-mn-rug er bij krijg. Dan loop ik helemal als een oud wijf

Oh ja, Volgens mn moeder is berkenwater zo te koop bij de Hema. Zo niet, stuur ik dr alsnog voor bougie-vonkjes de stad in

pi_13607847
oei, zwangere dames met chocoladekicks hebben een grote kans dat ze een meisje op de wereld zetten...
Ik heb ook de nodige kilo's chocolade weggegeten in m'n zwangerschap, die laatste 4 a 5 kilo's zitten er nog steeds ...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_13608455
CarOnline, ik voel me ook een beetje verantwoordelijk voor de ontstane discussie. Natuurlijk is het niet de bedoeling om jou of andere moeders met minder-spontane kinderen aan te vallen. Ik vond het gewoon ook een beetje raar toen ik van Spuuglokje begreep dat ze het gevoel had dat haar kind (dat spontaan was) raar bekeken werd, juist omdat het spontaan deed!

Zo, en nu weer klaar, toch?

ben zo vrolijk, mijn kind slaapt al weer een uur, JIPPIEJEE!

donderdag 2 oktober 2003 @ 22:00:36 #14
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_13608947
pff.. aangezien mijn verloskundige vond dat het toch beter was om de piercing eruit te halen heb ik van de week een mailtje gestuurd naar een heel bekende piercingstudio hier in rotterdam met de vraag of een zwangerschapspiercing bestaat en hoe en wat enzo. Gewoon een net mailtje, aanhef, uitleg over hoe en wat en de vraag om info en of dit te koop is bij hun (niets op de site te vinden) en netjes afgesloten "met vriendelijke groet"

Krijg ik het volgende antwoord:
"hebben wij 25 euro

m vr grt bf"

Heb ze bedankt voor het uiterst summiere en klantonvriendelijke antwoord en gemeld dat ik mijn heil zal gaan zoeken bij een bedrijf dat wel normale omgangsregels tegenover hun (potentiele) klanten begrijpt.

al moet ik dat ringetje in Groningen halen ..

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 22:26:31 #15
30488 coolbabe
My little pwny
pi_13609663
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:00 schreef E.T. het volgende:
-knip-
Lekker a-sociaal zeg
Je kunt het eens proberen bij bluetattoo in delft die verkopen die dikke visdraden (lijkt het nog het meeste op) en als ze die niet op voorraad hebben, bestellen ze er wel een voor je.
Heb je al last van je piercing dat hij erut moet dan? Ik was 7 maanden zwanger van Jasper toen ik de mijne er uithaalde en heb hem twee maanden geleden pas weer ingedaan (gat was gewoon nog open)
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 22:32:02 #16
3011 E.T.
pi_13609826
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:26 schreef coolbabe het volgende:

[..]

Lekker a-sociaal zeg
Je kunt het eens proberen bij bluetattoo in delft die verkopen die dikke visdraden (lijkt het nog het meeste op) en als ze die niet op voorraad hebben, bestellen ze er wel een voor je.
Heb je al last van je piercing dat hij erut moet dan? Ik was 7 maanden zwanger van Jasper toen ik de mijne er uithaalde en heb hem twee maanden geleden pas weer ingedaan (gat was gewoon nog open)

Heb er nog geen last van, maar volgens de vk kan het ook gebeuren dat de huid eromheen sterk van kleur verandert en heel donker wordt. En ja, als je dit ziet ben je al te laat natuurlijk en 't kleurt niet zo makkelijk meer terug. Vandaar haar advies om uit voorzorg er al iets aan te doen.
Zag trouwens ook op zappybaby dat ze er in Belgie zo'n 10 euro voor moeten betalen.. die eikels bij BodyFlair zijn dus nog hartstikke duur ook Maar zag net in de goudengids dat er vlak bij m'n werk een paar piercingshops zitten, ga wel ff een lunchpauze op jacht.

Tnx voor je info anyway

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_13611084
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:41 schreef Nausicaa het volgende:
CarOnline, ik voel me ook een beetje verantwoordelijk voor de ontstane discussie. Natuurlijk is het niet de bedoeling om jou of andere moeders met minder-spontane kinderen aan te vallen. Ik vond het gewoon ook een beetje raar toen ik van Spuuglokje begreep dat ze het gevoel had dat haar kind (dat spontaan was) raar bekeken werd, juist omdat het spontaan deed!

Zo, en nu weer klaar, toch?

ben zo vrolijk, mijn kind slaapt al weer een uur, JIPPIEJEE!

Oh geeft niets hoor Nausicaa, ik wist ook wel dat het niet zo bedoeld was, maar als je allemaal van die tamme moeders hebt met tamme kinders wil dat niet zeggen dat die moeders zo saai zijn, maar hun kinders *zucht*.
Ik zal er iig nooit een kind op aan kijken dat het zo lekker spontaan is, heerlijk lijkt me dat! Een kind wat eens vooraan staat bij een poppenkast of bij Sinterklaas op mn werk. Altijd een feest behalve hier, hier zitten 2 tamme vogeltjes op mn schoot. De laatste tijd valt het me weer eens extra op, vandaar dat ik even een ander geluid liet horen.
Het was niet eens een bedoeling een discussie op te starten hoor, weet eigenlijk niet wat ik er mee wilde, was het gewoon zat. Zo zat dat ik dus gistermiddag uit mn slof schoot, dat ze zo a-sociaal zijn, niet sociaal dus.
Spuuglokje, ik zal je dan idd verkeerd begrepen hebben, laat Wouter maar lekker meedoen, zo hoort het toch ook, het is toch ook voor kinderen! Dit soort dingen lijken me hartstikke leuk maar weet toch al dat ik ze er geen plezier mee doe. Thuis zijn ze gelukkig niet zo verlegen, of bij mensen die ze goed kennen, maar een keer wat spontaan doen... dat zit er nog ff niet in helaas.
Screw them.
We're going home.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 23:57:36 #18
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_13612039
CarOnline, ik vind het heel erg jammer dat je niet naar de meeting komt. Maar de reden waarom is wel weer leuk voor jullie! En voor je kinderen zal het, begrijp ik uit je verhaal, ook veel fijner zijn om lekker chique te dineren met (vertrouwde) familie! Ik wil ook meteen even sorry zeggen dat ik er nooit bij stilgestaan heb dat kinderen die zo 'stil' lijken, gewoon heel verlegen kunnen zijn. Weer wat geleerd...
pi_13612719
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:57 schreef Spuuglokje het volgende:
CarOnline, ik vind het heel erg jammer dat je niet naar de meeting komt. Maar de reden waarom is wel weer leuk voor jullie! En voor je kinderen zal het, begrijp ik uit je verhaal, ook veel fijner zijn om lekker chique te dineren met (vertrouwde) familie! Ik wil ook meteen even sorry zeggen dat ik er nooit bij stilgestaan heb dat kinderen die zo 'stil' lijken, gewoon heel verlegen kunnen zijn. Weer wat geleerd...
Het leukste is dat de kinders lekker naar de andere opa en oma gaan logeren
Ach ja, zo kom je nog eens ergens achter he, maar een sorry is niet nodig hoor
Screw them.
We're going home.
pi_13618351
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:00 schreef E.T. het volgende:
pff.. aangezien mijn verloskundige vond dat het toch beter was om de piercing eruit te halen heb ik van de week een mailtje gestuurd naar een heel bekende piercingstudio hier in rotterdam met de vraag of een zwangerschapspiercing bestaat en hoe en wat enzo. Gewoon een net mailtje, aanhef, uitleg over hoe en wat en de vraag om info en of dit te koop is bij hun (niets op de site te vinden) en netjes afgesloten "met vriendelijke groet"

Krijg ik het volgende antwoord:
"hebben wij 25 euro

m vr grt bf"

Heb ze bedankt voor het uiterst summiere en klantonvriendelijke antwoord en gemeld dat ik mijn heil zal gaan zoeken bij een bedrijf dat wel normale omgangsregels tegenover hun (potentiele) klanten begrijpt.

al moet ik dat ringetje in Groningen halen ..

Laat het me eens weten ET of ze dat hebben, want ik moest de mijne er ook uithalen helaas. En hier gaven ze me het advies om er een vissedraadje doorheen te rijgen. Tja je moet maar dik genoeg draad hebben en ik kan dat dus nergens vinden he Voordat het zooitje dicht groeit, dan ben ik na de bevalling weer de pineut. Of liever gezegd diegene die het gaatje er weer in moet maken, want ik heb nogal een olifanten huid zeiden ze toen Die vent had bijna een gat in zijn eigen vinger.

Oh ja en Melonovy, het is toch echt een jongetje hoor. Ik zag die drie knopjes echt heel duidelijk en ook op de monitor

pi_13618481
Ik had de updates nog niet gelezen. Zie het al is waarschijnlijk niet nodig. Ik hou mijn piercing angstvallig in de gaten en er groeit niets dicht volgens mij. Ik zal eens kijken met een rechte bar of dat er nog in gaat, en anders toch maar verder zoeken naar dik visdraad ofzo.
pi_13634468
Over piercings weet ik niks hoor. Ik heb niet eens gaatjes in mijn oren, dat zou niks voor mij zijn want ik zou mijn oor gegarandeerd uitscheuren als ik met een oorbel ergens achter zou blijven haken. Ieuw!

Van andere sieraden hou ik ook niet trouwens. Aan ringen ga ik de hele dag zenuwachtig frutten, halskettinkjes kriebelen, en armbanden vind ik overdreven staan (bij mij). Ik draag mijn trouwring niet eens

Rewimo nog niet terug? Tssss!

vrijdag 3 oktober 2003 @ 23:13:37 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_13635931
Nou, ze houdt het aardig uit daar he, in Turkije. En dan straks natuurlijk poepiebruin ons hier een beetje de ogen uit komen steken op het bankje.
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 23:17:37 #24
3011 E.T.
pi_13636040
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:53 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ik had de updates nog niet gelezen. Zie het al is waarschijnlijk niet nodig. Ik hou mijn piercing angstvallig in de gaten en er groeit niets dicht volgens mij. Ik zal eens kijken met een rechte bar of dat er nog in gaat, en anders toch maar verder zoeken naar dik visdraad ofzo.
Ik vind 't al doodeng om 'm er uit te moeten halen.. (ik durf dat ook echt niet zelf )

de simpelste oplossing voor mij is dus, naar een piercingshop en 'm er daar uit laten halen en er iets anders doorheen doen.

pi_13636231
volgens mij bestaan er van die rubbere ringetjes die flexibel zijn, speciaal voor de zwangerschap. Vraag je VK er eens naar of bezoek een shop, dan word je vast verder geholpen.
Het voelt goed hè?
A je to!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')