quote:Even rustig, het wordt nog gezet.
Op donderdag 2 oktober 2003 15:25 schreef Maud_Dib het volgende:[..]
Tappen met die shit.
Koffie is trouwens niet het goede woord.
Extract van gemalen en gebrande koffiebonen zou het moeten zijn.
Maar koffie is korter.. Doe maar koffie....
quote:Al zou het net zo slecht voor je zijn als roken, ik zou gewoon lekker door blijven drinken.
Op donderdag 2 oktober 2003 15:25 schreef Shannara het volgende:
Vandaag stond in de krant dat koffie drinken en noten eten preventief tegen diabetes werkt! Dussss koffieleuten: leut lekker door!
Mijn punt: ik ben 's ochtends wanneer ik wel koffie op heb nou niet echt eerder 'wakker' dan op een ochtend wanneer ik geen koffie op heb.
Of het lekker is of niet is een ander verhaal. Ik voel gewoon niet de noodzaak om 's ochtends persee koffie te drinken, wil ik wakker worden.
Maar goed, zo interpreteer ik het maar he.
quote:Nee hoor, caffiene heeft een energieopwekkende werking.
Op donderdag 2 oktober 2003 15:31 schreef MSR het volgende:
Het 'wakker worden' en 'energiestoot' is als je het mij vraagt grote bullshit en gewoon een psychologische schakeling in je hersenen.Mijn punt: ik ben 's ochtends wanneer ik wel koffie op heb nou niet echt eerder 'wakker' dan op een ochtend wanneer ik geen koffie op heb.
Of het lekker is of niet is een ander verhaal. Ik voel gewoon niet de noodzaak om 's ochtends persee koffie te drinken, wil ik wakker worden.
Maar goed, zo interpreteer ik het maar he.
quote:Indeed, that I know. Maar ik merk eigenlijk weinig van dat effect hoor.
Op donderdag 2 oktober 2003 15:33 schreef Maud_Dib het volgende:[..]
Nee hoor, caffiene heeft een energieopwekkende werking.
quote:Moet je maar eens een dubbele espresso achterover nakken. Wedden dat je het merkt.
Op donderdag 2 oktober 2003 15:37 schreef MSR het volgende:[..]
Indeed, that I know. Maar ik merk eigenlijk weinig van dat effect hoor.
Daarom zei ik ook zoiets van ehm: "Maar goed, dat is mijn interpretatie"
True, daar merk ik het wel mee ja. Was die tak van koffie even 'vergeten'. ![]()
Maar ja, bij ons op school hebben ze slechts 'normale' koffie.
quote:Op scholen hebben ze nooit "nomale" koffie. Altijd van die superranzige koffie.
Op donderdag 2 oktober 2003 15:49 schreef MSR het volgende:
Hmmm, espresso.True, daar merk ik het wel mee ja. Was die tak van koffie even 'vergeten'.
Maar ja, bij ons op school hebben ze slechts 'normale' koffie.
quote:Wat maar tot na de achtste kop, wanneer de dip op komt zetten en zelfs koffie niet meer werkt.
Op vrijdag 3 oktober 2003 09:14 schreef sexbierum het volgende:
Ik zit nu aan mn eerste mokje en voel de magische krachten van het zwarte goud al door mn lichaam vloeien...Dit wordt een top dag.
quote:*koffie inschenkt en uitdeeld.
Op vrijdag 3 oktober 2003 09:35 schreef NoXxa het volgende:
Lekker doe mij ook maar bakkie pleur!.
quote:Mwa, valt mee. Bij ons staan er van die mixapparaten van DE. Waar ze dan van die gemalen koffiebonen inproppen. Het is best te drinken. Al is het geen topkoffie nee.
Op donderdag 2 oktober 2003 16:50 schreef Maud_Dib het volgende:
Op scholen hebben ze nooit "nomale" koffie. Altijd van die superranzige koffie.
Ik doe 4-6 met 2 schepjes koffie met een klein hoopje erop.quote:Op zondag 3 september 2006 14:02 schreef Monco1976 het volgende:
Hoeveel koffie in verhoudig tot water gebruiken jullie?
Ik heb de keuzes uit het volgend aantal te zetten kopjes::
min
3
4-6
6-9
Meestal ga ik voor 4-6 met 2 afgestreken schepjes koffie.
ja ind maar mijn nieuwe school hebben ze echt super chille alles hebben zequote:Op donderdag 2 oktober 2003 16:50 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Op scholen hebben ze nooit "nomale" koffie. Altijd van die superranzige koffie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |