quote:uitlaatzuh en suc6!
Op donderdag 2 oktober 2003 11:59 schreef Tizmo het volgende:
Nou, ik ben de hond uitlaten, ik vraag het vanavond wel aan mijn vader.
quote:Sinds wanneer hebben we trouwens het Eindhoven topic ingehaald?
Handtasverlichting maakt einde aan oeverloos zoekenUitgegeven: 2 oktober 2003 11:46
LONDEN - Een vinding van twee Duitse deskundigen moet een einde maken aan oeverloze zoekpartijen in het donkere binnenste van handtassen. Geen ergernis meer over het feit dat kleine voorwerpjes altijd op de bodem van de tas blijken te liggen, zei Axel Bree tegen de Britse krant The Times van donderdag. Hij en zijn broer hebben een handtasverlichting ontwikkeld, die net als het lampje in de koelkast aanspringt als de tas opengaat.
En ben ik weer eens de enige hier? Is dat een hint?
quote:Meid! Vertel!
Op donderdag 2 oktober 2003 12:36 schreef DennisMoore het volgende:
En ik ga nu eindelijk weer 's 'centjes verdienen'!.
quote:Oosterhout is een leuk plekje.. Maar om het nu meteen een stad te noemen.. Nee dat gaat me iets te ver
Op donderdag 2 oktober 2003 11:40 schreef Jerruh het volgende:[..]
oosterhout heeft om en nabij de 60000 inwoners... dus wordt als stad gerekend... en het heeft stadsrechten
.
quote:Kweenie...wat denk je er zelf van?
Op donderdag 2 oktober 2003 12:47 schreef Waxxer het volgende:
De Freggles!!!!!! Dat is zeker 10 jaar geleden dat ik die gezien heb!!!!!!En ben ik weer eens de enige hier? Is dat een hint?
ok, ik zal liever doen...
quote:ik heb er op school gezeten en we wonen er vlakbij... tis teringerg aant uitbreiden, een soort van tweede hoofddorp maar dan groter..
Op donderdag 2 oktober 2003 12:53 schreef Tally het volgende:[..]
Oosterhout is een leuk plekje.. Maar om het nu meteen een stad te noemen.. Nee dat gaat me iets te ver
quote:Ik ben er vorig jaar 6 weken geweest..
Op donderdag 2 oktober 2003 13:07 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik heb er op school gezeten en we wonen er vlakbij... tis teringerg aant uitbreiden, een soort van tweede hoofddorp maar dan groter..
.
quote:Hoe is het vandaag met wax?
Op donderdag 2 oktober 2003 13:38 schreef Waxxer het volgende:
hai?
quote:mwoah, het enige dat ik vandaag gedaan heb is een declaratieformulier invullen voor de krant, en ik moet nog een artikel schrijven voor het coc-blad van 3 kantjes en werken EN de rabo bellen, en dan heb ik het nog niet eens over school gehad
Op donderdag 2 oktober 2003 13:41 schreef Vlarp het volgende:[..]
Hoe is het vandaag met wax?
Maar op zich goed, dankje
Hoest met jou dan? Al wat meer blij en: hoe was het bij het uitz.bureau??
quote:O ja declaraties moet ik ook nog invullen.. Laat ik dat es gaan doen..
Op donderdag 2 oktober 2003 13:46 schreef Waxxer het volgende:[..]
mwoah, het enige dat ik vandaag gedaan heb is een declaratieformulier invullen voor de krant, en ik moet nog een artikel schrijven voor het coc-blad van 3 kantjes en werken EN de rabo bellen, en dan heb ik het nog niet eens over school gehad
quote:heb ik net gedahaaannn
Op donderdag 2 oktober 2003 13:50 schreef Tally het volgende:[..]
O ja declaraties moet ik ook nog invullen.. Laat ik dat es gaan doen..
Tip van de dag: word correspondent!
quote:Ja, gaat weer prima hoor. Ik ben nog niet geweest. Ik pak om half 3 de bus naar Oud Beijerland. Dan ga ik me in laten schrijven enzo..
Op donderdag 2 oktober 2003 13:46 schreef Waxxer het volgende:[..]
mwoah, het enige dat ik vandaag gedaan heb is een declaratieformulier invullen voor de krant, en ik moet nog een artikel schrijven voor het coc-blad van 3 kantjes en werken EN de rabo bellen, en dan heb ik het nog niet eens over school gehad
Maar op zich goed, dankje
Hoest met jou dan? Al wat meer blij en: hoe was het bij het uitz.bureau??
En nu ga ik even de was ophangen...
quote:ow ok doei!
Op donderdag 2 oktober 2003 13:51 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ja, gaat weer prima hoor. Ik ben nog niet geweest. Ik pak om half 3 de bus naar Oud Beijerland. Dan ga ik me in laten schrijven enzo..
En nu ga ik even de was ophangen...
quote:'t is al klaar hoor
Op donderdag 2 oktober 2003 13:52 schreef Waxxer het volgende:[..]
ow ok doei!
Dan ga ik ook wat nuttigs doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |