abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13587621
....doen we niet meer. En cd's kopen in de winkel is ook al even geleden. Downloaden zelfs niet, want ik vind niet wat ik zoek. Dus leen ik veel muziek van bekenden. Ik kom daar op visite en zeg:" mag ik wat cd's van je lenen?".
Omdat ik weet dat het alweer een tijdje terug is dat ik de CD-collectie gezien en gehoord heb van die bekende of vriend, prop ik een hele tas vol cd's in een plastic AH tas.
Uit beleefdheid tel ik ze( dan weet hij of zij wat retour moet komen). Nou lijkt het asociaal om 180 cd's mee te nemen (zijn hele collectie), maar ik heb ze snel gekopieerd en terug gebracht hoor!

Een deel is slechts vervuiling, maar vanavond geniet ik van: Captain Hollywood Project- Only With You.mp3.....voor mij een lekkere classic!! Goedkoop en met veel herinneringen..... ook aan de vriend van wie ik hem "geleend" heb!

pi_13587630
Foei Kopiëeren mag niet
We'll keep on whispering our mantras.
pi_13587702
Ik leen eigenlijk geen cds meer uit, aangezien ik ze altijd met krassen, waterschade in het boekje of (op z'n best) met een kapot doosje terug krijg.

Ik maak meestal gewoon een kopietje voor iemand, uiteraard slechts voor evaluatie-doeleinden.

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  donderdag 2 oktober 2003 @ 01:00:53 #4
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_13587741
mimike, wat wil je nu eigenlijk met dit topic bereiken? De titel is wat vaag, en eerlijk gezegd je post ook.
pi_13587798
Dat ik vragen los maak bij mensen zoals jij?
Nee, een beetje sentiment denk ik.... hoe luisterde we toen en hoe nu en de manier waarop.
Toen op vinyl en naar de radio en nu digitaal op de pc. We wisselen sneller informatie uit.......ook muziek

Tien jaar terug: Capella- U Got 2 Know.mp3

pi_13587831
vind t mooier om mijn oude LP's te horen met elk bekend krasje als een CD.....DVD?
maar dat bedoel je niet?

vage toppic titel.

De Puta Madre
  donderdag 2 oktober 2003 @ 01:18:27 #7
18413 Summoner
pi_13587849
Zo is het wat duidelijker.
pi_13587891
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 01:18 schreef Summoner het volgende:
Zo is het wat duidelijker.
Niet waar (niet mee eens)! Een plaatje is vinyl en er is maar één manier om een plaatje te draaien... met een platenspeler. Verschillende manieren deze (over het algemeen) zwarte plaat te spelen zijn er niet.

Met het subject:"een plaatje draaien" bedoel ik anders dan nu aangepast wordt.

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 oktober 2003 @ 01:29:34 #9
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_13587917
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 01:26 schreef mimike het volgende:

[..]

Niet waar (niet mee eens)! Een plaatje is vinyl en er is maar één manier om een plaatje te draaien... met een platenspeler. Verschillende manieren deze (over het algemeen) zwarte plaat te spelen zijn er niet.

voor het geval je het nog niet gezien had, een cd is ook een rond plaatje.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_13587948
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 01:29 schreef Tokus het volgende:

[..]

voor het geval je het nog niet gezien had, een cd is ook een rond plaatje.

Toch niet overtuigd hoor.... In de tijd van de krassende zwarte plaatjes kocht je een "plaat". Wie zegt dat nu nog? We kopen een cd! De doelgroep is dus totaal anders sinds het subject aangepast is blijkt wel weer.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 oktober 2003 @ 01:36:17 #11
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_13587962
dat klopt. maar dat boeit geen ene fuck.

met de komst van MP3s heb je ook geen "nummers" meer maar zijn het allemaal losse bestanden. Mag je het dan ook geen nummer meer noemen?

[Dit bericht is gewijzigd door Tokus op 02-10-2003 01:37]

Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_13587966
Nou, dit hele topic kan wel op de Fok-composthoop, eehm.. het Onzin-forum. Er is echt geen touw meer aan vast te knopen. Ik draai en koop trouwens nog steeds met plezier vinyl.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_13587971
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 01:36 schreef Tokus het volgende:
dat klopt. maar dat boeit geen ene fuck.
Thi hihi .... ik dacht heel even dat ik off topic was......
  donderdag 2 oktober 2003 @ 01:43:33 #14
18413 Summoner
pi_13588004
Oke, mimike, ga met je zorgen maar naar het Vinyl VS Cd topic, het is mij wat te laat voor dit soort ongein.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')