Een deel is slechts vervuiling, maar vanavond geniet ik van: Captain Hollywood Project- Only With You.mp3.....voor mij een lekkere classic!! Goedkoop en met veel herinneringen..... ook aan de vriend van wie ik hem "geleend" heb!
Ik maak meestal gewoon een kopietje voor iemand, uiteraard slechts voor evaluatie-doeleinden.
Tien jaar terug: Capella- U Got 2 Know.mp3
vage toppic titel.
quote:Niet waar (niet mee eens)! Een plaatje is vinyl en er is maar één manier om een plaatje te draaien... met een platenspeler. Verschillende manieren deze (over het algemeen) zwarte plaat te spelen zijn er niet.
Op donderdag 2 oktober 2003 01:18 schreef Summoner het volgende:
Zo is het wat duidelijker.
Met het subject:"een plaatje draaien" bedoel ik anders dan nu aangepast wordt.
quote:voor het geval je het nog niet gezien had, een cd is ook een rond plaatje.
Op donderdag 2 oktober 2003 01:26 schreef mimike het volgende:[..]
Niet waar (niet mee eens)! Een plaatje is vinyl en er is maar één manier om een plaatje te draaien... met een platenspeler. Verschillende manieren deze (over het algemeen) zwarte plaat te spelen zijn er niet.
quote:Toch niet overtuigd hoor.... In de tijd van de krassende zwarte plaatjes kocht je een "plaat". Wie zegt dat nu nog? We kopen een cd! De doelgroep is dus totaal anders sinds het subject aangepast is blijkt wel weer.
Op donderdag 2 oktober 2003 01:29 schreef Tokus het volgende:[..]
voor het geval je het nog niet gezien had, een cd is ook een rond plaatje.
met de komst van MP3s heb je ook geen "nummers" meer maar zijn het allemaal losse bestanden. Mag je het dan ook geen nummer meer noemen?
[Dit bericht is gewijzigd door Tokus op 02-10-2003 01:37]
quote:Thi hihi .... ik dacht heel even dat ik off topic was......
Op donderdag 2 oktober 2003 01:36 schreef Tokus het volgende:
dat klopt. maar dat boeit geen ene fuck.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |