Deel 1 stond in OOG, maar momenteel is het meer Show.
Even wat quotes:
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 06:23 schreef SunChaser het volgende:
Mabel Wisse Smit ontkent liefdesaffaire met Bruinsma
DEN HAAG - Mabel Wisse Smit, de verloofde van prins Friso, ontkent een liefdesaffaire te hebben gehad met de in 1991 vermoorde topcrimineel Klaas Bruinsma. Dat heeft ze de Rijksvoorlichtingdienst dinsdag laten melden.
Het Algemeen Dagblad meldde dinsdagochtend dat misdaadverslaggever Peter R. de Vries deze week op tv komt met een lijfwacht van Bruinsma die beweert dat Mabel wel degelijk de minnares van de crimineel was en dat ze ook van zijn drugshandel zou hebben geweten.
Mabel Wisse Smit, de verloofde van prins Friso.
"Op verzoek van mevrouw Mabel Wisse Smit" deelt de dienst mee: " Mevrouw Wisse Smit heeft geen liefdesrelatie gehad met Klaas Bruinsma. Dit is haar reactie naar aanleiding van een publicatie in het Algemeen Dagblad van heden. Hierin wordt gesteld dat de verloofde van Prins Friso volgens een ex-lijfwacht van Bruinsma een maandenlange liefdesaffaire met de crimineel heeft gehad. Dit zou blijken uit een interview van misdaadverslaggever Peter R. de Vries met deze lijfwacht, een zekere Charlie. Mevrouw Wisse Smit laat weten uit de naaste omgeving van de heer Bruinsma zich geen Charlie te kunnen herinneren."Mabel heeft vragen van Peter R. de Vries beantwoord "ervan uitgaande dat de antwoorden herkenbaar hun plaats in de uitzending zullen vinden" . De uitzending is donderdag.
De RVD herhaalde dinsdag nog eens eerdere mededelingen over Mabel: " Mevrouw Wisse Smit heeft reeds geruime tijd geleden een aantal mensen uit haar omgeving, onder wie leden van het Koninklijk Huis, op de hoogte gebracht van haar contacten met de heer Bruinsma. Ook de minister-president is hierover ingelicht. De contacten met Bruinsma vonden gedurende enige maanden plaats in haar studententijd, toen zij ook deelnam aan zeilwedstrijden. Nadat mevrouw Wisse Smit zich realiseerde met welke praktijken Bruinsma zich bezighield besloot zij deze contacten te beëindigen. Het betrof overigens geen zakelijke of intieme relatie."
De Tweede Kamer vroeg dinsdag op initiatief van de PvdA opheldering aan minister-president Balkenende over de berichtgeving. Volgens PvdA'er Kalsbeek is het van belang dat er duidelijkheid komt. "We moeten geruchtvorming tegengaan." Partijen als GroenLinks, D66, LPF, SP en ChristenUnie steunden de PvdA.
CDA, VVD en SGP wilden daarentegen liever wachten op de toestemmingswet voor het huwelijk om vragen te stellen over de achtergronden van de verloofde van prins Friso. VVD-fractievoorzitter Van Aartsen sprak zijn collega-parlementariërs vermanend toe: "Dit is weer typisch een voorbeeld van een Tweede Kamer die zich laat opheuen door een berichtje in een of andere krant." Uiteindelijk heeft de Kamer Balkenende gevraagd in een brief duidelijkheid te verschaffen.
Prins Johan Friso wil naar verluidt op 24 april volgend jaar in Delft trouwen met Mabel. De prins is dan na de baby van Willem-Alexander en Máxima derde in de lijn van troonopvolging. De prins heeft te kennen gegeven dat hij toestemming voor het huwelijk van de Verenigde Vergadering der Staten-Generaal wil. Bij toestemming houdt hij zijn plek in de troonopvolging. Wanneer de regering het voorstel voor de toestemmingswet indient, is nog niet bekend. Het zal vermoedelijk nog dit jaar zijn. Direct na de verloving deze zomer liet de Tweede Kamer doorschemeren het paar geen strobreed in de weg te zullen leggen. Het parlement was echter toen slechts op de hoogte van de relatie van Mabel met oud-ambassadeur bij de Verenigde Naties van Bosnië Muhamed Sacirbey, die nu van fraude wordt verdacht.
Sacirbey, ook voormalige Bosnisch minister van Buitenlandse Zaken, werd eerder dit jaar in New York gearresteerd. Tegen de topdiplomaat liep een internationaal arrestatiebevel. De Bosnische overheid beschuldigt Sacirbey ervan honderdduizenden dollars van de Bosnische VN-vertegenwoordiging achterover te hebben gedrukt.
quote:Morgenavond in Peter R. de Vries.
Klaas Bruinsma & Mabel Wisse SmitHeeft de toekomstige echtgenote van prins Johan Friso nu wel of niet een relatie gehad met maffiabaas Klaas Bruinsma?
Voornamelijk anonieme bronnen spraken zich tot nog toe uit over de relatie tussen de topcrimineel en Mabel Wisse Smit. En dat was voor Peter R. de Vries reden om deze verhalen te verifiëren bij mensen die eind jaren '80/begin jaren '90 Klaas Bruinsma van nabij meemaakten.
Want sprak Mabel Wisse Smit wel de waarheid? Wist deze als intelligent en briljant omschreven vrouw daadwerkelijk niet met wie ze eind jaren '80 in zee ging, zoals ze zelf verklaarde? Peter R. de Vries traceerde tot in Latijns-Amerika mensen uit de directe omgeving van Bruinsma.
En zo hoorde hij van Bruinsma's voormalige lijfwacht Charlie da Silva alles over Bruinsma's relaties met vrouwen. En over de relatie van de topcrimineel met Mabel Wisse Smit. Ook een voormalig financieel adviseur van Klaas Bruinsma bevestigt dat er meer was dan een vriendschappelijke relatie tussen Bruinsma en het toekomstig lid van het Koninklijk Huis.
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 17:55 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Als de beschuldigingen hard kunnen worden gemaakt kun je het m.i. niet maken als politiek om een dergelijk huwelijk goed te keuren en daarmee de mogelijkheid open laten dat Mabel ooit koningin van Nederland kan worden.
Dat wil niet zeggen dat ik vind dat Friso niet met haar mag trouwen, maar als hij dat wil moet hij zijn aanspraken op de troon ervoor opgeven.
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 19:59 schreef Brammetje het volgende:
Net op Sbs6 was de vriendin van Bruinsma weer.Zij is nu met een boek bezig en verklapte dat ze een open relatie had met Bruinsma. Zij bevestigde nu dat hij een relatie had met haar en Mabel. Klaas heeft zelfs een keer een trio voorgesteld
En ze heeft ook fotos, dus dat wordt nog smullen
Ze moeten gewoon niet zo zeiken, als je van iemand houd en daarmee wilt trouwen dan doe je dat!
stel je eens voor dat ze had gezegd: Ja ik heb Klaas geneukt en zelfs dat trio met zijn vriendin sprak me ook wel aan". Heel Nederland had er schande van gesproken en was daarna weer verder gegaan met zijn of haar eigen ding.
offtopic
de zakken chips zijn gekocht, het krat bier staat koud, de videorecorder op scherp... ik ben er helemaal klaar voor morgenavond
/offtopic
quote:Maar dan moeten ze ook geen toestemming aan de 2e kamer vragen, zoals ze dat nu wel doen.
Op woensdag 1 oktober 2003 20:23 schreef boyv het volgende:
Nu komt de grote vraag: WATTHEF*CK BOEIT HET???Ze moeten gewoon niet zo zeiken, als je van iemand houd en daarmee wilt trouwen dan doe je dat!
quote:Die ex van Bruinsma zou theoretisch wel onze koningin kunnen worden.
Nu komt de grote vraag: WATTHEF*CK BOEIT HET???
Laat dat mens toch gewoon zijn leven lijden.
quote:Hangt er alleen vanaf op welke manier.
Op woensdag 1 oktober 2003 23:58 schreef boeiend007 het volgende:
in contact
quote:Nou en??
Op woensdag 1 oktober 2003 23:57 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Die ex van Bruinsma zou theoretisch wel onze koningin kunnen worden.
quote:Ja, maar niet op jouw kosten, neem ik aan?
Op donderdag 2 oktober 2003 00:02 schreef Bastard het volgende:
Nou en??
Kzie de rede van ophef gewoon niet..
Jij bent hier bijvoorbeeld ook in een gezagsfunctie, mag je nu geen bier meer drinken?
quote:Tuurlijk wel... mits je Grolsch drinkt dan.
Op donderdag 2 oktober 2003 00:04 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Ja, maar niet op jouw kosten, neem ik aan?
quote:We zouden niet graag willen dat ze straks de halve rijksbegroting voor het Koninklijk Huis wegsnuift. Beatrix moet wel wat overhouden voor een nieuw hoedje op z'n tijd.
Op donderdag 2 oktober 2003 00:05 schreef Tikorev het volgende:
Een relatie met een crimineel is toch niet verboden? Wat is dan het probleem?
quote:
Nu komt de grote vraag: WATTHEF*CK BOEIT HET???Ze moeten gewoon niet zo zeiken, als je van iemand houd en daarmee wilt trouwen dan doe je dat!
quote:Ik moet opeens weer denken aan het quoten zonder iets toe te voegen.
Op donderdag 2 oktober 2003 00:24 schreef yohan.nl het volgende:[..]
quote:Natuurlijk moeten ze dat vooral doen, dat is het punt niet. Vraag is of wij, de belastingbetalers, dat allemaal moeten betalen, zonder eisen te mogen stellen.
Op donderdag 2 oktober 2003 00:24 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
quote:Wat voor enorm belangrijke functie gaat Friso bekleden, en hoeveel geld ontvangt ie van de staat ?
Op donderdag 2 oktober 2003 00:55 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Natuurlijk moeten ze dat vooral doen, dat is het punt niet. Vraag is of wij, de belastingbetalers, dat allemaal moeten betalen, zonder eisen te mogen stellen.
'Ze was getuige van Bruinsma's bedrijfsvoering'
Mabel kent geen lijfwacht Charlie
Door Bert Huisjes
Een oppervlakkige kennismaking na een leuke zeilwedstrijd, meer was het niet, zegt de verloofde van prins Johan Friso. Ook gisteren herhaalde zij dit. ,,Mevrouw Wisse Smit heeft geen liefdesaffaire gehad met Klaas Bruinsma'', stelt de Rijksvoorlichtingsdienst. En bovendien: ,,Mevrouw Wisse Smit laat weten uit de naaste omgeving van de heer Bruinsma zich geen Charlie te kunnen herinneren.''
Maar Charlie da Silva (47) herinnert zich háár wel. Haarscherp zelfs. ,,Een leuke, lieve meid'', zei hij vorige week, toen misdaadverslaggever Peter R. de Vries hem had opgespoord in zijn geboorteland Chili. ,,Ze was zonder twijfel verliefd op hem'', zegt Charlie. ,,En Klaas zeker ook op haar.''
De affaire duurde volgens hem geen maanden, maar langer. Ze logeerde bij Bruinsma op zijn schip, de Neeltje Jacoba. Dat zij het contact zou hebben verbroken, kan hij niet plaatsen. ,,Het staat me niet bij dat de relatie ooit is afgebroken'', zegt de lijfwacht voor de camera van De Vries. SBS6 zendt het interview morgenavond uit. De Vries: ,,Volgens hem was ze nog gewoon in beeld toen Bruinsma werd geliquideerd in juni 1991.''
De lijfwacht werkte jarenlang voor de Amsterdamse capo di tutti capi, de baas der bazen. Waar in het milieu Klaas Bruinsma bekend stond als 'de Dominee', was hij de bodygaurd die iedereen kende als 'Charlie de Chileen'. Hij was een van de drie vaste lijfwachten, samen met Geurt Roos (die in 1990 in ongenade viel) en Tony Thines (die later omkwam bij een mysterieus ongeluk). Da Silva vergezelde zijn baas 24 uur per dag.
Charlie da Silva, die als zeeman was beland in de Amsterdamse onderwereld, leerde Bruinsma kennen toen deze al was uitgegroeid tot een van de grootste drugsbazen in Nederland. Bruinsma was in 1983 betrokken bij een schietpartij, waarbij vier mensen gewond raakten, onder wie hijzelf. Hij moest drie jaar de gevangenis in. Daar ontmoette hij Da Silva, die net acht jaar uitzat voor een liquidatie. Vanaf een motor had hij bij een haringkraam een man doodgeschoten.
,,Charlie werd benaderd door Bruinsma, die zijn reputatie kende'', zegt Peter R. de Vries. ,,Bruinsma vroeg Charlie voor hem te werken. Eerst in de gevangenis, om vreemde types op afstand te houden. Hij bood Charlie werk aan, zodra hij vrijkwam. Vanaf eind jaren 80 was hij er bij. Ook toen ik zelf Bruinsma voor het eerst ontmoette, zat hij er naast.''
Wanneer precies Mabel Wisse Smit in beeld kwam, kan Da Silva niet zeggen. In elk geval was zij er, toen Bruinsma zich steeds vaker terugtrok op de Neeltje Jacoba, na jarenlang in dure hotels te hebben verbleven. Volgens de lijfwacht bleef Mabel Wisse Smit er slapen, en maakte ze de 'bedrijfsvoering' gewoon mee. Voor de godfather waren het, achteraf gezien, zijn nadagen.
Bruinsma had de reddingsboot in december 1989 gekocht, naast zijn zeilschip Amsterdamned, waarmee hij meedeed aan wedstrijden. Mabel Wisse Smit zegt bij zo'n wedstrijd 'alleen oppervlakkig' met Bruinsma in contact te zijn gekomen. Bruinsma was toen al van plan de misdaad vaarwel te zeggen. Hij wilde nog eenmaal een grote hoeveelheid hasj importeren ('de Grote Berg'), die 400 miljoen gulden moest opleveren, daarna zou hij gaan rentenieren.
In die periode nam Mabel de topcrimineel zelfs een keer mee naar een studentenfeest aan de Keizersgracht in Amsterdam. ,,Het was typisch zo'n bijeenkost met bier, zakken chips en plastic potten huzarensalade'', verklaarde onlangs een studiegenoot tegenover HP/De Tijd. ,,De reden waarom ik het heb onthouden, is de aanwezigheid van Bruinsma. Het viel op ja, hij had een bodyguard bij zich. Bruinsma was er volkomen out of place.''
Bruinsma was op dat moment overigens al in beeld als topcrimineel die, met de opkomst van de coffeeshops, als eerste een ware maffiaorganisatie in Nederland had opgebouwd. Het Parool had in november 1988 zijn imperium onthuld, wat leidde tot grote artikelen in dag- en weekbladen. Hij leek daarbij op het hoogtepunt van zijn macht.
Op zakelijk vlak had hij echter al te maken met grote tegenslagen. Zo mislukte de invoer van de Grote Berg, die bij Leusden werd onderschept. In feite begon zijn macht al te tanen. Ook raakte hij in conflict met Joegoslavische criminelen, van wie de leider was geliquideerd.
Een nacht lang doordrinken in de bar van het Hilton, destijds een pleisterplaats voor criminelen, werd Bruinsma fataal. Bij het verlaten van het Hilton werd hij - zonder lijfwachten - in de vroege ochtend van 27 juni doodgeschoten. Charlie de Chileen keerde kort daarop terug naar zijn geboorteland. ,,Hij is daarna ook nooit in Nederland teruggeweest'', zegt De Vries. ,,Hij moest zelfs weer even wennen om Nederlands te praten.''
Bij zijn ontmoeting met De Vries was Da Silva aanvankelijk terughoudend met uitspraken over Mabel Wisse Smit. ,,Moet ik dit wel zeggen, het was een hartstikke lieve meid'', zei hij. ,,Ik mocht haar graag.'' De Vries: ,,Toen hij hoorde dat Mabel door haar huwelijk op het punt staat toe te treden tot het koningshuis, begreep hij ook wel dat dit geen aanbeveling was.''
De lezing van de lijfwacht wordt niet alleen door Mabel Wisse Smit ontkend. Ook de Algemene Inlichtingen en Veiligheidsdienst (AIVD) deed een uitgebreid onderzoek naar haar verleden en vond niets.
Dit zou al zijn gebeurd voordat Mabel, bij de begrafenis van prins Claus, met Johan Friso mee mocht bij de afdaling naar de crypte. Voor het publiek was dat de kennismaking met haar. Naderhand verschenen verhalen over haar briljante carrière. Wel kwam ook naar voren dat zij een relatie had met een VN-gezant die verdacht wordt van grote fraude.
De Vries stelt vragen bij de grondigheid van het veiligheidsonderzoek. ,,Het lijkt erop dat er is gekeken naar de lezing van één kant, de hare. Mensen uit het milieu die het konden weten, onder wie een tweede bron die donderdag naar buiten treedt, hebben nooit iemand van de AIVD gezien'', aldus De Vries.
Ook op de '20 vragen' die hij de RVD een week geleden stelde, heeft De Vries nog geen antwoord gekregen. De RVD zei gisteren dat Mabel vragen had beantwoord en dat de dienst er van uitgaat 'dat de antwoorden herkenbaar hun plaats in de uitzending zullen vinden'. De Vries: ,,Ik heb nog nagevraagd of ik iets had gemist. Nee, zeiden ze, ze heeft de vragen van de RVD beantwoord, dat is het. Maar misschien komen de antwoorden vandaag nog.''
Emmy denkt er het hare van.....
quote:Ik snap al die mensen niet zo.. sex met haar hebben zou nou niet het eerste zijn wat in me opkomt als ik haar tegen zou komen
Op donderdag 2 oktober 2003 01:05 schreef sizzler het volgende:
In Barend en Van Dorp werd bekend gemaakt dat de weduwe van Klaas bekende wel eens triootjes gehad te hebben met Mabel!Remkes zat erbij en was 'not amused'!
Eerder knoflook ophangen
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 01:09 schreef Vibromass het volgende:[..]
Eerder knoflook ophangen
Misschien dat ze er voor 1991 wat beter uitzag?
quote:Weet ik veel. Ik heb het er over als-ie onverhoopt Koning zou worden: Linten knippen voor een paar miljoen per jaar.
Op donderdag 2 oktober 2003 00:58 schreef gelly het volgende:
Wat voor enorm belangrijke functie gaat Friso bekleden, en hoeveel geld ontvangt ie van de staat ?
quote:Lekker makkelijk, iemand op zijn/haar uiterlijk afkraken.
Op donderdag 2 oktober 2003 01:09 schreef Vibromass het volgende:[..]
Ik snap al die mensen niet zo.. sex met haar hebben zou nou niet het eerste zijn wat in me opkomt als ik haar tegen zou komen
Eerder knoflook ophangen
quote:Als maffia baas kies je toch wat lekkerders uit lijkt me.
Op donderdag 2 oktober 2003 01:20 schreef static het volgende:[..]
Lekker makkelijk, iemand op zijn/haar uiterlijk afkraken.
quote:Zij zal vast niet de enige geweest zijn. Sowieso had hij al een vrouw thuis zitten.
Op donderdag 2 oktober 2003 01:22 schreef gelly het volgende:
Als maffia baas kies je toch wat lekkerders uit lijkt me.
quote:Ja, dat was ook een gedrocht. Dus misschien heeft Static wel gelijk
Op donderdag 2 oktober 2003 01:23 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Zij zal vast niet de enige geweest zijn. Sowieso had hij al een vrouw thuis zitten.
quote:Als Wimlex en Maxima omkomen worden Friso en Mabel onze koning en koningin. Tenminste, als de kamer goedkeuring geeft. Voor dit hele verhaal zou het slechts een formaliteit zijn, nu zal het een heel debat worden.
Op donderdag 2 oktober 2003 00:58 schreef gelly het volgende:[..]
Wat voor enorm belangrijke functie gaat Friso bekleden, en hoeveel geld ontvangt ie van de staat ?
quote:En nu een heuse prins.
Op donderdag 2 oktober 2003 09:20 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Hoe doet ze dattoch, eerst een criminele Bosnier, daarna Neerlands grootste drugsbaron, knap hoor.
quote:Past niet echt in het rijtje he?
Op donderdag 2 oktober 2003 09:22 schreef SunChaser het volgende:
En nu een heuse prins.
quote:NIet? Je bent wel op de hoogte van de CV's van de diverse voorgangers?
Op donderdag 2 oktober 2003 09:38 schreef Lelijke_Aap het volgende:[..]
Past niet echt in het rijtje he?
Waar ik me wel aan stoor, en wat haar in mijn ogen ongeschikt maakt als potentiële kandidate voor troonopvolging is dat continue gelieg en gedraai van haar. Verder is het natuurlijk vreselijk hypocriet van de koninklijke famillie dat zei nu door de koningin en de RVD zo in bescherming wordt genomen terwijl die Roy publiekelijk aan de schandpaal werd genageld.
quote:Voor het stelen van een paar sokken in zijn jeugd, toch?
Op donderdag 2 oktober 2003 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
terwijl die Roy publiekelijk aan de schandpaal werd genageld.
quote:En directeur van de Soros stichting. Soros is een niet zo frisse filantroop.
Op donderdag 2 oktober 2003 09:20 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Hoe doet ze dattoch, eerst een criminele Bosnier, daarna Neerlands grootste drugsbaron, knap hoor.
Ik heb het ook gehoord, maar net even anders: volgens mij zou die weduwe van Klaas hebben gezegd, dat ze destijds wel eens een triootje met Mabel zouden willen hebben... toch een verschil???
Vanavond zullen we het wel horen....
Emmy
quote:Een Bi-wijf die trouwt met een homo. Only in the Dutch Royal familly!
Op donderdag 2 oktober 2003 10:41 schreef emmy het volgende:
["In Barend en Van Dorp werd bekend gemaakt dat de weduwe van Klaas bekende wel eens triootjes gehad te hebben met Mabel! Remkes zat erbij en was 'not amused'! "]
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 10:43 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Een Bi-wijf die trouwt met een homo. Only in the Dutch Royal familly!
quote:Wat heb je nou aan zo'n opmerking. Zeg dan; weg met de monarchie, omdat....
quote:Als blijkt dat het toch waar is allemaal, heeft zij, het koninklijk huis EN de RVD gewoonweg gelogen. Toch niet gering, hoor.
Op woensdag 1 oktober 2003 20:23 schreef boyv het volgende:Nu komt de grote vraag: WATTHEF*CK BOEIT HET???
quote:What else is new?
Op donderdag 2 oktober 2003 10:50 schreef Bommelding het volgende:
heeft zij, het koninklijk huis EN de RVD gewoonweg gelogen.
quote:het koninklijk huis en de rvd liegen al jaren
Op donderdag 2 oktober 2003 10:50 schreef Bommelding het volgende:[..]
Als blijkt dat het toch waar is allemaal, heeft zij, het koninklijk huis EN de RVD gewoonweg gelogen. Toch niet gering, hoor.
quote:Ja, dat zei iemand al, maar als het bewezen kan worden is dat nogal een rel, schat ik zo in.
Op donderdag 2 oktober 2003 11:54 schreef Tiemie het volgende:[..]
het koninklijk huis en de rvd liegen al jaren
quote:Ze hebben al goedkeuring gevraagd aan de Kamer. De behandeling van de toestemmingswet zal echter nog wel even op zich laten wachten (de bruiloft is pas in april).
Op donderdag 2 oktober 2003 10:52 schreef Bommelding het volgende:
Voor een beetje vuurwerk vragen ze trouwens NU het huwelijk aan. Maar dat zal wel niet, vrees ik.
Het was niet zomaar een drugshandelaartje of zo, hij heeft onder andere eens bij iemand levend zijn penis en benen af laten snijden en deze persoon vervolgens in de beton gegoten. Ik vind als je daar mee naar bed gaat dan vind je mensen die dit doen dus normaal en ben je zelf net zo slecht!
Johan F. is trouwens best slim: hij heeft nu alle aandacht laten vestigen op Mabel, zodat niemand zich meer herinnert dat hij toch eigenlijk homo was
quote:IJ ies ene cowboy, Sun
Op donderdag 2 oktober 2003 21:18 schreef SunChaser het volgende:
Die man glimlacht bij elke keer dat het over liquidaties gaat.
Ik vind het best interressant eigenlijk
Je krijgt zo wel een goed beeld met wat voor harde lui je te maken had, Mabel dan althans.
Kan me nu helemaal niet meer voorstellen dat ze van niets wist.
quote:Dit gaat mensen hun hoofd kosten
Op donderdag 2 oktober 2003 21:36 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Ik geloof die Charly wel. Hij is zo'n doorgewinterde jongen dat hij wel weet waar hij het over heeft.
quote:Welneeee, ik heb alleen een paar maandjes oppervlakkig contact met hem gehad
Op donderdag 2 oktober 2003 21:42 schreef Vivi het volgende:
Nu haar reactie![]()
Op het wateroppervlak bedoel je
quote:Bea wordt boos.......
Op donderdag 2 oktober 2003 21:47 schreef What het volgende:
Mabel liegt dat ze barst.
quote:Ja, hij heeft geen reden om te liegen (zo te zien leeft hij goed van die 500.000 gulden) en die verhalen van hem klinken te goed om verzonnen te zijn.
Op donderdag 2 oktober 2003 21:36 schreef Vivi het volgende:
En? Geloven jullie hem?
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 02-10-2003 21:50]
super
quote:Lekker belangrijk, als het effe tegenzit wordt het onze nieuwe Bea.
Op donderdag 2 oktober 2003 21:48 schreef stay_fun het volgende:
Bea wordt boos.......
quote:Nee want als bea boos wordt, dan kan Mabel opsodemieteren....
Op donderdag 2 oktober 2003 21:50 schreef What het volgende:[..]
Lekker belangrijk, als het effe tegenzit wordt het onze nieuwe Bea.
quote:Nee hoor, eerder andersom.
Op donderdag 2 oktober 2003 21:49 schreef gelly het volgende:
Die Charlie kwam wel erg ongeloofwaardig over,
quote:Klopt, maar er zijn heel veel belangen mee gemoeid, natuurlijk. Stel je es voor dat Miss Mabel een infiltrant zou zijn?
[Dit bericht is gewijzigd door seriewoordenaar op 02-10-2003 21:52]
quote:idd. Of hij is echt een wereldacteur (en dan mag ie wat mij betreft een oscar krijgen voor dit verhaal), of Mabel heeft een aantal onwaarheden verteld.
Op donderdag 2 oktober 2003 21:48 schreef Strolie75 het volgende:Ja, hij heeft geen reden om te liegen (zo te zien leeft hij goed van die 500.000 gulden) en die verhaal van hem klinken tw goed om verzonnen te zijn.
Ik denk niet dat die Charly een reden heeft om te liegen, sterker nog hij zegt zelf dat ie geen vervelende dingen over haar wil zeggen. Ze moet alleen wel de waarheid vertellen.
Ik denk dat de bom in huize Oranje Nassau inmiddels wel geploft zal zijn.
quote:Yep, don't fuck with Trix. Ze zou niet de eerste zijn.
Op donderdag 2 oktober 2003 21:51 schreef stay_fun het volgende:
Nee want als bea boos wordt, dan kan Mabel opsodemieteren....
quote:"Et was di perfecte gevangenis die bestaat"
Op donderdag 2 oktober 2003 21:27 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn mening dat de nederlandse politie uit een stel slappe dweilen bestaat wordt weer bevestigt.
quote:Dan had ze al lang boos moeten zijn.
Op donderdag 2 oktober 2003 21:51 schreef stay_fun het volgende:
Nee want als bea boos wordt, dan kan Mabel opsodemieteren....
Het als in de Kopspijkers scetch:
[Mabelmode]
Loop ik laatst in Delft op een gracht, komt er opeens een hoedjesparade voorbij. Ik denk leuk! en ik loop mee. En voordat ik het weet sta ik in een een of andere grafkelder.
[/Mabelmode]
quote:Laten we het hopen.
Op donderdag 2 oktober 2003 21:51 schreef Vision het volgende:
Ik denk dat de bom in huize Oranje Nassau inmiddels wel geploft zal zijn.
quote:Ik doelde meer op die affaire met die schilderijen. En het zou me niets verbazen als die Mink K. die andere bodyguard om zeep heeft geholpen en dat dit vervolgens door Justitie is verzwegen, hij was immers een belangrijke informant. En aangezien het tussen Charlie en Mink K. niet boterde waren die 500.000 gulden volgens mij eerder bedoelt om een nieuwe bendeoorlog te voorkomen (ga jij maar terug naar Chili) dan om schilderijen terug te kopen.
Op donderdag 2 oktober 2003 21:53 schreef Dodec het volgende:
"Et was di perfecte gevangenis die bestaat"
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 02-10-2003 21:57]
quote:Waar is Mcintosh?!
Op donderdag 2 oktober 2003 21:27 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn mening dat de nederlandse politie uit een stel slappe dweilen bestaat wordt weer bevestigt.
Eerst met een drugsbaas wippen en toen met de roverhoofdman van de oorlogszuchtige Bosniers en nu ons homoseksuele reserve prinsje, ze zoekt ze wel uit zeg
Er zijn nou eenmaal vrouwen die kicken op macht en foute mannen
quote:Alleen om deze zin al moet je een Nobelprijs krijgen.
Op donderdag 2 oktober 2003 21:57 schreef BAZZA het volgende:
Eerst met een drugsbaas wippen en toen met de roverhoofdman van de oorlogszuchtige Bosniers en nu ons homoseksuele reserve prinsje, ze zoekt ze wel uit zeg
quote:Ze neukt zichzelf gewoon omhoog. Hetgeen best knap is aangezien ze haar uiterlijk niet echt meeheeft.
Er zijn nou eenmaal vrouwen die kicken op macht en foute mannen
quote:Zo zie ik het ook, eentje van de ouwe stempel. Wel bikkel hard hoor, om bang van te worden hoe die criminelen met elkaar omgaan.
Die Charlie lijkt mij niet te liegen, kwam eerder over als een redelijk oprechte crimineel van de oude stempel
Wat een giller weer he die politie hier, geven ze hem zelfs zijn blaffers terug.
quote:Damn, ze is echt niet om aan te zien. Dat gebit enzo.
Op donderdag 2 oktober 2003 21:58 schreef Strolie75 het volgende:
Hetgeen best knap is aangezien ze haar uiterlijk niet echt meeheeft.
Haha Bea veel plezier. Ik ben benieuwd of bernard net zo goed zwijnen neerknalt als De Lange andere mensen
quote:Totaal niet.
Op donderdag 2 oktober 2003 21:49 schreef gelly het volgende:
Die Charlie kwam wel erg ongeloofwaardig over, beetje een popi jopie die zichzelf interessanter wil doen lijken dan ie was. Maar ja, wie spreekt hem tegen ? Er is niemand meer om dat te kunnen doen.
quote:idd, ik dacht al homo zijn, ok, maar sex met een paard....
Op donderdag 2 oktober 2003 22:00 schreef What het volgende:Damn, ze is echt niet om aan te zien. Dat gebit enzo.
Een beter bewijs voor Friso's homosexualiteit is niet te vinden.
quote:En Klaas dan
Op donderdag 2 oktober 2003 22:00 schreef What het volgende:[..]
Damn, ze is echt niet om aan te zien. Dat gebit enzo.
Een beter bewijs voor Friso's homosexualiteit is niet te vinden.
Zal wel zweten zijn nu in Huis ten Bos. .
quote:Had ik vandaag al gezegd dat ik van je hou?
Op donderdag 2 oktober 2003 22:01 schreef milagro het volgende:
Totaal niet.
Waarom zou hij liegen
Hij heeft alles prima voor elkaar, die Mabel zal hem verder aan zijn reet roesten.
Peter R. heeft hém benaderd, niet andersom.
quote:ben ik 't idd mee eens, Mabel kan der borst(en) nat maken de volgende keer dat ze bij Bea op bezoek komt.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:02 schreef SunChaser het volgende:
Charly was leuk om te zien maar niet het interessantst. Dat was de brief van Mabel met het statement tot eind 1989 contact met hem te hebben gehad, een paar keer op de Neeltje Jacoba te zijn geweest (en overnacht te hebben aldaar) terwijl Bruinsma pas eind 1989 de boot aanschafte. En het is een feit dat Charly zijn schaduw was.
of zou ze nu al aan de tel. hangen?
quote:Ja, dat was idd grappig.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:02 schreef SunChaser het volgende:
Charly was leuk om te zien maar niet het interessantst. Dat was de brief van Mabel met het statement tot eind 1989 contact met hem te hebben gehad, een paar keer op de Neeltje Jacoba te zijn geweest (en overnacht te hebben aldaar) terwijl Bruinsma pas eind 1989 de boot aanschafte. En het is een feit dat Charly zijn schaduw was.
Is ze toch niet zo slim als men denkt.
quote:Da's niet waar. Hij had nog steeds het beste voor met mabel. Omdat Bruinsma zo gek op haar was had hij nog steeds respect voor haar. Als ze iig niet zou liegen.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:01 schreef milagro het volgende:
die Mabel zal hem verder aan zijn reet roesten.
quote:Ik bedoel dat hij geen enkele reden heeft om haar te naaien (no pun intended).
Op donderdag 2 oktober 2003 22:03 schreef SunChaser het volgende:[..]
Da's niet waar. Hij had nog steeds het beste voor met mabel. Omdat Bruinsma zo gek op haar was had hij nog steeds respect voor haar. Als ze iig niet zou liegen.
quote:Die zijn toch verkocht aan de Story?
Op donderdag 2 oktober 2003 22:03 schreef static het volgende:
Nu is het wachten op de foto's.
quote:Ja, dat weet ik. Maar hij kwam een beetje over als een fantast die z'n eigen rol bij Bruinsma lichtelijk overdreef om zo wat interessanter te lijken. Hij zal best wat met Bruinsma te maken hebben gehad, maar ik denk dat die rol kleiner is als hij zelf schetst. Hoeveel zou Peter 'm betaald hebben voor het interview ?
Op donderdag 2 oktober 2003 22:01 schreef milagro het volgende:[..]
Totaal niet.
Waarom zou hij liegen
Hij heeft alles prima voor elkaar, die Mabel zal hem verder aan zijn reet roesten.
Peter R. heeft hém benaderd, niet andersom.
quote:Valt me nog mee dat Peter R. de Vries daar niets van heeft gevonden. Zou toch schitterend zijn als ie in 't programma een foto kon laten zien van die 2 als een verliefd stelletje.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:03 schreef static het volgende:
Nu is het wachten op de foto's.
quote:Ja maar dat heeft niets met charlie te maken, maar die andere ex van bruinsma. DIe heeft die fotos
Op donderdag 2 oktober 2003 22:04 schreef Strolie75 het volgende:
Die zijn toch verkocht aan de Story?
PS een echte crimineel maakt geen fotos denk ik, zeker die charlie niet. Met wapen en al zeker
[Dit bericht is gewijzigd door Brammetje op 02-10-2003 22:08]
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:03 schreef What het volgende:[..]
Had ik vandaag al gezegd dat ik van je hou?
quote:Hij had heimwee en herleefde zijn oude glorie, dat kun je die man niet kwalijk nemen aangezien hij al 12 jaar tussen de koeien leeft.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:05 schreef gelly het volgende:
Ja, dat weet ik. Maar hij kwam een beetje over als een fantast die z'n eigen rol bij Bruinsma lichtelijk overdreef om zo wat interessanter te lijken. Hij zal best wat met Bruinsma te maken hebben gehad, maar ik denk dat die rol kleiner is als hij zelf schetst. Hoeveel zou Peter 'm betaald hebben voor het interview ?
quote:denk ik niet. Als je die foto op de kermis bekijkt lijkt 't alsof ze elkaars beste maatjes waren. Maar goed, schijn kan bedriegen.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:05 schreef gelly het volgende:Ja, dat weet ik. Maar hij kwam een beetje over als een fantast die z'n eigen rol bij Bruinsma lichtelijk overdreef om zo wat interessanter te lijken. Hij zal best wat met Bruinsma te maken hebben gehad, maar ik denk dat die rol kleiner is als hij zelf schetst.
quote:Kom op nou gelly, je snapt er geen hol van.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:05 schreef gelly het volgende:
Hij zal best wat met Bruinsma te maken hebben gehad
quote:Dankje
Op donderdag 2 oktober 2003 21:58 schreef What het volgende:
Alleen om deze zin al moet je een Nobelprijs krijgen.
quote:Ze heeft gewoon een bepaalde uitstraling, ze heeft vast wel een aardig IQ en dat in combinatie met een kak achtergrond is natuurlijk best grappig.... weten wij veel misschien is ze wel erg leuk
Op donderdag 2 oktober 2003 21:58 schreef Strolie75 het volgende:Ze neukt zichzelf gewoon omhoog. Hetgeen best knap is aangezien ze haar uiterlijk niet echt meeheeft.
Die Klaas had ieder lekker ding kunnen hebben denk ik met zijn geld, hij zag dus toch wel wat in Mabel
quote:Des te meer een reden om aan de geloofwaardigheid van de man te twijfelen. Had ie eindelijk eens de aandacht die "vriend" Bruinsma altijd kreeg.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:07 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Hij had heimwee en herleefde zijn oude glorie, dat kun je die man niet kwalijk nemen aangezien hij al 12 jaar tussen de koeien leeft.
quote:Als jij dat wil:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:07 schreef milagro het volgende:
Heb je ook twee van die geile blaffers onder je broekriem, 32 kogels en twee 765's?
quote:Ja, dat zegt ie zelf.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:07 schreef What het volgende:[..]
Kom op nou gelly, je snapt er geen hol van.
Hij was da bomb voor Bruinsma. 100%.
quote:Geen idee.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:05 schreef gelly het volgende:[..]
Ja, dat weet ik. Maar hij kwam een beetje over als een fantast die z'n eigen rol bij Bruinsma lichtelijk overdreef om zo wat interessanter te lijken. Hij zal best wat met Bruinsma te maken hebben gehad, maar ik denk dat die rol kleiner is als hij zelf schetst. Hoeveel zou Peter 'm betaald hebben voor het interview ?
quote:Mabel vond het blijkbaar ook allemaal reuze opwindend en interessant.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:08 schreef SunChaser het volgende:
Ik irriteerde me wel dat Charly het alleen over wijven en blaffers had en het zo verheerlijkte, de misdaad. Mensen die Bruinsma hadden verraden moesten dood want het waren en ik citeer: 'honden.'
Voor je het weet blijkt dat Mabel ook nog een tijd de slet van Volkert v/d G is geweest en dan breekt echt de pleuris uit
quote:Hehehee, je vergeet de reservepatronen
Op donderdag 2 oktober 2003 22:07 schreef milagro het volgende:[..]
Heb je ook twee van die geile blaffers onder je broekriem, 32 kogels en twee 765's?
quote:Je kunt zeggen wat je wil, maar deVries heeft een netwerk waar je bang van wordt.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:05 schreef gelly het volgende:[..]
Die gozer was gewoon z'n schaduw en dat moet ook wel in dat wereldje.
Ben benieuwd of ze in Soestdijk allemaal met een zak popcorn op schoot zaten te kijken
......en wat zal E. de R van Z in zijn knuistje lachen......
quote:Ja, duh, hij zal er geen afkeer van hebben, lijkt me vrij logisch.
Ik irriteerde me wel dat Charly het alleen over wijven en blaffers had en het zo verheerlijkte, de misdaad. Mensen die Bruinsma hadden verraden moesten dood want het waren en ik citeer: 'honden.'
Hij heeft Nederlands in de lik geleerd , hence the language I presume...
quote:Dat zijn nou criminelen van de oude stempel
quote:Dat krijg je als je een inburgeringscursus nederlands in ''de Lik' volgt.
Ik irriteerde me wel dat Charly het alleen over wijven en blaffers had en het zo verheerlijkte, de misdaad.
quote:"Barretje Hilton" ach, the good old days
Op donderdag 2 oktober 2003 22:09 schreef milagro het volgende:[..]
Geen idee.
Maar Peter kende hem zelf al van vroeger.
Ik denk niet dat hij de boel mooier maakte dan het is.
Hij heeft blijkbaar erg genoten van dat leventje.
Ik vond vooral veel weemoed klinken in zijn stoere praat.
Een en ander is ook best na te trekken lijkt me.
Ze waren kind aan huis bij Okura, Amstel en Hilton.
quote:Oh ja.. trouwens, die Bruinsma was best een lekker ding
Op donderdag 2 oktober 2003 22:10 schreef Vivi het volgende:[..]
Hehehee, je vergeet de reservepatronen
quote:Inderdaad. Jan de Bont spreekt slechter Nederlands.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:11 schreef bop het volgende:
wat mij opviel is dat die kerel nog goed nederlands sprak na zo'n tijd niet meer in nederland geweest te zijn.
quote:Hij had twie extra magazijnen in die zijkanten van die broek. En hij kon schieten tot die er moe van werd.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:10 schreef Vivi het volgende:
Hehehee, je vergeet de reservepatronen
quote:Die Mabel daarintegen
Op donderdag 2 oktober 2003 22:12 schreef milagro het volgende:[..]
Oh ja.. trouwens, die Bruinsma was best een lekker ding
quote:mooi, hè
Op donderdag 2 oktober 2003 22:11 schreef BAZZA het volgende:[..]
Dat zijn nou criminelen van de oude stempel
quote:Jawel, maar hij was ook bekend. Niet alleen in zijn kringen maar ook daarbuiten.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:09 schreef gelly het volgende:
Ja, dat zegt ie zelf.
quote:Had hij in de lik geleerd. Daarvoor sprak hij geen woord NL.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:11 schreef bop het volgende:
wat mij opviel is dat die kerel nog goed nederlands sprak na zo'n tijd niet meer in nederland geweest te zijn.
Dat is nog eens integratie.
quote:Prachtig
Op donderdag 2 oktober 2003 22:13 schreef milagro het volgende:mooi, hè
quote:Hij zei de ene keer 16 kogels en de andere keer 15. Was ie dan doorgeladen?
Op donderdag 2 oktober 2003 22:12 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Hij had twie extra magazijnen in die zijkanten van die broek. En hij kon schieten tot die er moe van werd.
quote:Tja, ik had ook wel met hem op een blikkie geschoten als ie me had uitgenodigd
Op donderdag 2 oktober 2003 22:12 schreef milagro het volgende:[..]
Oh ja.. trouwens, die Bruinsma was best een lekker ding
quote:Maar ze kon pijpen als een hoer, maar zag eruit als een dame en ze was intelligent..
Op donderdag 2 oktober 2003 22:13 schreef Frasier het volgende:[..]
Die Mabel daarintegen
quote:Ik heb bij Lethal Weapon geleerd dat er 15 in het magazijn kunnen en eentje in de laadkamer.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:14 schreef SunChaser het volgende:
Hij zei de ene keer 16 kogels en de andere keer 15. Was ie dan doorgeladen?
quote:dat viel me inderdaad ook op..... om heel eerlijk te zijn weet ik nog niet zo wat ik van dit verhaal moet vinden.... en dat terwijl ik normaal te goed gelovig ben. Een ding is duidelijk: geen toestemming voor huwelijk friso en "dat wijf" (zoals Charlie het zegt...)
Op donderdag 2 oktober 2003 22:14 schreef SunChaser het volgende:[..]
quote:Was dat vlak naast die haringkar?
quote:Verschilt per wapen.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:16 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik heb bij Lethal Weapon geleerd dat er 15 in het magazijn kunnen en eentje in de laadkamer.
quote:Heerlijk zo'n foute vent, ik begrijp die Mabel wel
Op donderdag 2 oktober 2003 22:15 schreef Vivi het volgende:[..]
Tja, ik had ook wel met hem op een blikkie geschoten als ie me had uitgenodigd
quote:Zou ze Friso nou ook een klappertjespistool of supersoaker ofzo hebben gegeven waar hij mee moet rondlopen in de slaapkamer
Op donderdag 2 oktober 2003 22:18 schreef milagro het volgende:[..]
Heerlijk zo'n foute vent, ik begrijp die Mabel wel
[Dit bericht is gewijzigd door Vivi op 02-10-2003 22:20]
quote:Dat zei hij toch ook, doorgeladen?
quote:En da's toch vervelend als je in een vuurgevecht zit en je 16 kogels wil hebben.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb bij Lethal Weapon geleerd dat er 15 in het magazijn kunnen en eentje in de laadkamer.
quote:Vandaar je relatie met X-ray zeker?
Op donderdag 2 oktober 2003 22:18 schreef milagro het volgende:
Heerlijk zo'n foute vent, ik begrijp die Mabel wel
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:19 schreef Vivi het volgende:[..]
Zou ze Friso nou ook een supersoaker hebben gegeven waar hij mee moet rondlopen in de slaapkamer
Ik denk eerder dat Mabel dan Bruinsma speelt en Friso zijn wijf.
quote:Ze zal zich wel tegoed doen aan zijn bodyguards
Op donderdag 2 oktober 2003 22:19 schreef Vivi het volgende:Zou ze Friso nou ook een klappertjespistool of supersoaker ofzo hebben gegeven waar hij mee moet rondlopen in de slaapkamer
quote:X-Ray is van mij
Op donderdag 2 oktober 2003 22:20 schreef SunChaser het volgende:[..]
Vandaar je relatie met X-ray zeker?
quote:Dat is sowieso niet geil want Mabel houdt dan het wapen vast.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:19 schreef Vivi het volgende:
Zou ze Friso nou ook een klappertjespistool of supersoaker ofzo hebben gegeven waar hij mee moet rondlopen in de slaapkamer
quote:Bespeur ik hier enige jaloezie?
Op donderdag 2 oktober 2003 22:20 schreef SunChaser het volgende:
quote:Maar toch...ik denk dat Friso zijn aanstaande wel eens stevig aan de tand gaat voelen...heeft ze wel d'r tanden mee, maar toch
Op donderdag 2 oktober 2003 22:21 schreef milagro het volgende:[..]
Ik denk eerder dat Mabel dan Bruinsma speelt en Friso zijn wijf.
Of zou hij het spelletje braaf meespelen?
quote:Dat begreep je goed, maar Mabels mutti zegt van niet.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:22 schreef Kozzmic het volgende:
maar begreep ik op het einde goed dat Mabels stiefvader ook contacten zou hebben gehad met Bruinsma?
quote:Ik zou idd best ook een foute man willen zijn soms. Nu ben ik die broer waarmee vrouwen kunnen praten
Op donderdag 2 oktober 2003 22:22 schreef What het volgende:[..]
Bespeur ik hier enige jaloezie?
Zeg, waar kun je twee blaffers kopen? Op de PC Hooft?
quote:Ja dat beweerde de boekhouden van Bruinsma, die stief vader van mabel zat in het bestuur van de zeilvereniging ofzo. En hoog bij de Rabobank in de top. De beste man is inmiddels overleden.
Ik heb niet de hele uitzending gezien, maar begreep ik op het einde goed dat Mabels stiefvader ook contacten zou hebben gehad met Bruinsma?
quote:Dat was niet die man die in een wak reed he?
Op donderdag 2 oktober 2003 22:25 schreef Brammetje het volgende:
De beste man is inmiddels overleden.
Ze laat wel een spoor van lijken achter zich hoor
quote:In een wak geschaatst
Op donderdag 2 oktober 2003 22:25 schreef Brammetje het volgende:[..]
Ja dat beweerde de boekhouden van Bruinsma, die stief vader van mabel zat in het bestuur van de zeilvereniging ofzo. En hoog bij de Rabobank in de top. De beste man is inmiddels overleden.
quote:Wij hebben een puur vriendschappelijke relatie
Op donderdag 2 oktober 2003 22:20 schreef SunChaser het volgende:[..]
quote:Nee, dat was haar echte vader.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:26 schreef Vivi het volgende:[..]
In een wak geschaatst
quote:Dat is de echte vader. Vind ik ook een opmerkelijk verhaal.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:26 schreef SunChaser het volgende:[..]
Dat was niet die man die in een wak reed he?
Ze laat wel een spoor van lijken achter zich hoor
Pa overlijdt, ma hertrouwt binnen 1 of 2 jaar met die Wisse Smit, en weer 1 of 2 jaar later hebben Mabel en haar zus de naam van hun nieuwe pa overgenomen.
quote:én om in bepaalde kringen te verkeren.....
Op donderdag 2 oktober 2003 22:27 schreef PietPrak het volgende:[..]
Altijd handig om je drugsgeld wit te wassen.
quote:Ow kut!
Op donderdag 2 oktober 2003 22:25 schreef SunChaser het volgende:
Ik zou idd best ook een foute man willen zijn soms. Nu ben ik die broer waarmee vrouwen kunnen praten
Blijf maar gewoon SC met alle gevolgen van dien.
quote:Zeker volgens het politierapport van een vriendje van een zekere agent van de Warmoestraat
Op donderdag 2 oktober 2003 22:26 schreef Vivi het volgende:In een wak geschaatst
quote:Hm, volgens mij heeft hij Bruinsma ook ontmoet.
Ik heb niet de hele uitzending gezien, maar begreep ik op het einde goed dat Mabels stiefvader ook contacten zou hebben gehad met Bruinsma?
Althans zo heb ik het begrepen.
quote:Ze zal de uitzending wel al eerder hebben gezien, misschien heeft ze er ook nog wel stukjes uit laten halen
Op donderdag 2 oktober 2003 22:27 schreef _The_General_ het volgende:
Zijn er nog geen ambulances bij de paleizen gezien? Beatrixs zal wel een infarct hebben gekregen hiervan
quote:Ja een man met geld die dtief vader dan gaat Mabel gauw overstag.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:28 schreef Kozzmic het volgende:
Pa overlijdt, ma hertrouwt binnen 1 of 2 jaar met die Wisse Smit, en weer 1 of 2 jaar later hebben Mabel en haar zus de naam van hun nieuwe pa overgenomen.
Wisse Smit overnachtte bij Bruinsma
HILVERSUM Mabel Wisse Smit heeft in '89
enkele maanden en daarna nog enkele
malen contact gehad met de topcrimineel
Klaas Bruinsma.Misdaadreporter Peter R.
de Vries zei voor SBS6 dat de RVD dat
namens haar aan hem heeft geschreven.
De verloofde van prins Johan Friso zou
ook hebben erkend dat ze met Bruinsma
op diverse schepen heeft gevaren,ook op
de Neeltje Jacoba,waar hij volgens zijn
ex-lijfwacht bijna niemand toeliet.Zij
zou erkennen daar te hebben overnacht.
Zij blijft erbij dat zij geen intieme
of zakelijke relatie met Bruinsma had.
De contacten lijken echter intensiever
te zijn geweest dan zij eerder toegaf.
quote:Dat vind ik ook zo vreemd.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:28 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Dat is de echte vader. Vind ik ook een opmerkelijk verhaal.
edit opmerkelijke typo
[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 02-10-2003 22:32]
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:28 schreef Kozzmic het volgende:
Dat is de echte vader. Vind ik ook een opmerkelijk verhaal.Pa overlijdt, ma hertrouwt binnen 1 of 2 jaar met die Wisse Smit, en weer 1 of 2 jaar later hebben Mabel en haar zus de naam van hun nieuwe pa overgenomen.
quote:Nou moeten jullie echt opzouten hoor! Toen ik het in een eerder topic opperde was hoon mijn deel.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:26 schreef SunChaser het volgende:
Dat was niet die man die in een wak reed he?Ze laat wel een spoor van lijken achter zich hoor
quote:Niet zo raar als je een uitgekookt plan hebt.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:30 schreef milagro het volgende:[..]
Vind het zo naar idee, dat je niet eens de naam van je overleden vader wilt dragen meer
Met twee achternamen word je sneller tot een bepaalde 'groep' toegelaten.
Dus tja, Mabel Los of Mabel Wisse Smit.
Laatste staat royaler (zal ze gedacht hebben).
Het is gewoon een kille en heel intelligente tante.
(die indruk wekt ze)
quote:"Kutzooi, ik wil ook een foute vent"
Op donderdag 2 oktober 2003 22:32 schreef PietPrak het volgende:
Wat zou Maartje van Weegen nu denken ???
quote:Die zou haar bronnen nooit vrijgeven!
quote:Ja zou kunnen, maar was ze toen niet te jong nog voor zulks slinks gedrag
Op donderdag 2 oktober 2003 22:34 schreef Nyrem het volgende:[..]
Niet zo raar als je een uitgekookt plan hebt.
Met twee achternamen word je sneller tot een bepaalde 'groep' toegelaten.
Laatste staat royaler (zal ze gedacht hebben).Het is gewoon een kille en heel intelligente tante.
(die indruk wekt ze)
Toch eens dat voorhoofd checken op 666
quote:Ben bang dat je idd gelijk hebt
Op donderdag 2 oktober 2003 22:34 schreef Nyrem het volgende:
Niet zo raar als je een uitgekookt plan hebt.Met twee achternamen word je sneller tot een bepaalde 'groep' toegelaten.
Laatste staat royaler (zal ze gedacht hebben).Het is gewoon een kille en heel intelligente tante.
(die indruk wekt ze)
quote:Tja, Joop Daalmeier.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:34 schreef milagro het volgende:
"Kutzooi, ik wil ook een foute vent"
quote:*RVD-mode on*
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:36 schreef static het volgende:
Geweldig topic dit.
Op naar deel 3
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:35 schreef What het volgende:[..]
Tja, Joop Daalmeier.
Interessant.
[jengelmode]
"Ik wil een drugsdealer, doe drugs dealen dahan"
[/jengelmode]
Gauw NOVA kijken
quote:Mabel praat al hetzelfde als Bea
Op donderdag 2 oktober 2003 22:43 schreef milagro het volgende:
Gauw NOVA kijken
quote:Volgens haarzelf. Ze heeft een brief geschreven aan De Vries.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:45 schreef Ole het volgende:
Volgens Rehwinkel heeft ze nu toch toegegeven dat ze hem kent..
quote:hij liep met "blaffers"
Op donderdag 2 oktober 2003 22:45 schreef SunChaser het volgende:
Duidelijk is dat: Mabel op de Neeltje Jacoba heeft geslapen (meerdere keren) en dat Bruinsma toen al een beruchte crimineel was met lijfwachten. Had ze wel moeten weten wie het was.
Het komt straks nog in de kamer..
quote:Nope, dit is OP EN TOP showbizz
Op donderdag 2 oktober 2003 22:49 schreef Ole het volgende:
Moet dit topic niet inmiddels naar OOG???
quote:RVD heeft geen site (geloof ik)
Op donderdag 2 oktober 2003 22:48 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Ik dacht: ff kijken wat de RVD te melden heeft hierover. Maar ik krijg de site niet te pakken?! Denk dat ik de verkeerde naam gebruik, tips iemand?
ps:
quote:
Waarom doet de RVD geen uitspraken over het privé-leven van de leden van het Koninklijk Huis?
Bij Koninklijk Besluit van 13 december 1965 is het onder andere de taak van de Rijksvoorlichtingsdienst om de privé-sfeer van de leden van het Koninklijk Huis zoveel mogelijk te beschermen, zonder daarbij de eisen van een goede berichtgeving uit het oog te verliezen. Met het oog daarop doet de RVD geen mededelingen over het privé-leven van de leden van het Koninklijk Huis.
quote:was dat zijn jaarinkomen? Ik dacht dat dat zijn totale vermogen was.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:48 schreef Nyrem het volgende:
Bruinsma had trouwens ook een leuk jaarinkomen á 25.000.000 gulden.
quote:Denk niet dat ze iets gaan melden op hun site. Als ze ergens goed in zijn. " Mabel ?? wie is dat? die kent onze dienst niet hoor "
Ik dacht: ff kijken wat de RVD te melden heeft hierover. Maar ik krijg de site niet te pakken?! Denk dat ik de verkeerde naam gebruik, tips iemand?
quote:http://www.rijksvoorlichtingsdienst.nl/actueel/persber_minaz/index.html
quote:Kortom, ze heeft gelogen.
Duidelijk is dat: Mabel op de Neeltje Jacoba heeft geslapen (meerdere keren) en dat Bruinsma toen al een beruchte crimineel was met lijfwachten. Had ze wel moeten weten wie het was.
quote:Ja joh, maar orale sex is geen sex hoor
Op donderdag 2 oktober 2003 22:52 schreef milagro het volgende:[..]
Kortom, ze heeft gelogen.
En damagnie!
en ze heeft ook niet geinhaleerd..
[Dit bericht is gewijzigd door Ole op 02-10-2003 22:54]
quote:Jawel hoor. Maar niet als ze nog Oranje wil worden.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:52 schreef milagro het volgende:[..]
Kortom, ze heeft gelogen.
En damagnie!
quote:Nee, hij had op 'top' van zijn carriere een maximaal geschatte inkomen van 25miljoen per jaar.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:50 schreef Vision het volgende:[..]
was dat zijn jaarinkomen? Ik dacht dat dat zijn totale vermogen was.
quote:rôde rôzen....
Op donderdag 2 oktober 2003 22:45 schreef Nyrem het volgende:[..]
Mabel praat al hetzelfde als Bea
Die prinses Petra ook al..zij het in mindere mate
quote:Ik denk ook dat ze dit nu toegeeft omdat ze bang is dat er meer naar boven gaat komen. Foto's bijvoorbeeld. Dit is niet zomaar een slip of the tongue en je mag er waarschijnlijk ook wel vanuit gaan dat Bea zich met deze brief bemoeid heeft.
quote:Viel me op, precies dezelfde toon als Bea...
Op donderdag 2 oktober 2003 22:54 schreef milagro het volgende:[..]
rôde rôzen....
Het lijkt wel of het een ander soort mens is
quote:bedoel ik!
Op donderdag 2 oktober 2003 22:54 schreef SunChaser het volgende:[..]
Jawel hoor. Maar niet als ze nog Oranje wil worden.
wat denk je.
zouden ze dit huwelijk aflasten nog?
of is dat teveel gezichtsverlies.
of heeft Mabel zo Trix' hart veroverd, dat ze een oogje of tien dichtknijpt.
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:10 schreef BAZZA het volgende:Voor je het weet blijkt dat Mabel ook nog een tijd de slet van Volkert v/d G is geweest en dan breekt echt de pleuris uit
quote:Kozz, heb jij dat linkje nog vanuit haar studententijd?
Op donderdag 2 oktober 2003 22:56 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik denk ook dat ze dit nu toegeeft omdat ze bang is dat er meer naar boven gaat komen. Foto's bijvoorbeeld. Dit is niet zomaar een slip of the tongue en je mag er waarschijnlijk ook wel vanuit gaan dat Bea zich met deze brief bemoeid heeft.
quote:Nee, want deze relatie is niet op liefde gebaseerd maar op macht.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:57 schreef milagro het volgende:
wat denk je.
zouden ze dit huwelijk aflasten nog?
Bernard had bv contacten met SS'rs.
Tja en van die dingen...
quote:Die zijn er idd.
Foto's bijvoorbeeld.
quote:In de plaatselijke moskee.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:25 schreef SunChaser het volgende:
Zeg, waar kun je twee blaffers kopen? Op de PC Hooft?
quote:Nope. Mabel Wippe Smit.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:58 schreef yvonne het volgende:
mabel snolle-smit oid heette ze toen
quote:jammer weer, jammer
Op donderdag 2 oktober 2003 22:59 schreef Tedje_van_Es het volgende:[..]
In de plaatselijke moskee.
quote:detail
Op donderdag 2 oktober 2003 22:59 schreef SunChaser het volgende:[..]
Nope. Mabel Wippe Smit.
quote:FF googelen....
Op donderdag 2 oktober 2003 22:58 schreef yvonne het volgende:[..]
Kozz, heb jij dat linkje nog vanuit haar studententijd?
mabel snolle-smit oid heette ze toen
quote:Dus bij iedere onthulling maar weer ietsje meer toegeven..
Ik denk ook dat ze dit nu toegeeft omdat ze bang is dat er meer naar boven gaat komen. Foto's bijvoorbeeld. Dit is niet zomaar een slip of the tongue en je mag er waarschijnlijk ook wel vanuit gaan dat Bea zich met deze brief bemoeid heeft.
"Oh bedoelde je dát Trix, jaaaa neeeee, okay wist ik veel dat neuken niet gebruikelijk is tussen vage kennissen? "
rôde rôzen verwelken,
schepen vergaan (of je flikkert in een wak)
maar onze liefde heeft echt nooit bestaan
quote:Ja eh, je bent fout of je bent het niet
Op donderdag 2 oktober 2003 22:59 schreef Nyrem het volgende:[..]
jammer weer, jammer
En maar interessant doen met Bruinsma op dat feest.
Ik vind die Mabel een akelig mens, en dan druk ik me nog eufemistisch uit!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Brammetje op 02-10-2003 23:03]
quote:Rofl
Op donderdag 2 oktober 2003 23:01 schreef milagro het volgende:[..]
Dus bij iedere onthulling maar weer ietsje meer toegeven..
"Oh bedoelde je dát Trix, jaaaa neeeee, okay wist ik veel dat neuken niet gebruikelijk is tussen vage kennissen? "
rôde rôzen verwelken,
schepen vergaan (of je flikkert in een wak)
maar onze liefde heeft echt nooit bestaan
En dan komt er ineens een officiele aankondiging dat Friso toch maar heeft besloten uit de kast te komen
Zouden toch ook fotos moeten zijn ergens dan?
quote:Ik kan me wel met haar identificeren
Op donderdag 2 oktober 2003 23:02 schreef Brammetje het volgende:
Hoe Mabel echt is blijkt wel uit dat verhaal dat ze in haar studententijd een studentenfeest had en dat ze Bruinsma meenam. Klaas had zelfs een bodyguard mee. Kun je het je voorstellen, al die studenten en dan klaas met een bodyguardDat verzin je toch niet!!!
En maar interessant doen met Bruinsma op dat feest.
Ik vind die Mabel een akelig mens, en dan druk ik me nog eufemistisch uit!!!
quote:Nee, op commando van Trix van bedoel ik.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:58 schreef SunChaser het volgende:[..]
Nee, want deze relatie is niet op liefde gebaseerd maar op macht.
Nee, Bernard zal haar wel wat vinden..
"Sag mal, Mabel, heb je mijne waffe al gesehen"
quote:Zijn ex beweert die te hebben.
Op donderdag 2 oktober 2003 23:03 schreef Tedje_van_Es het volgende:
Zouden toch ook fotos moeten zijn ergens dan?
quote:Bea heeft heus wel invloed bij AIVD vroeger de BVD. Dus reken er maar niet op dat er fotos van de kant van de BVD komen.
Maar als ze tot zijn dood zijn vriendinnetje was, dan moest dat bekend zijn geweest. De vriendin van Bruinsma was dan echt wel flink gevolgd, en zeker op de begrafenis aanwezig.Zouden toch ook fotos moeten zijn ergens dan?
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:04 schreef milagro het volgende:[..]
quote:
Nee, op commando van Trix van bedoel ik.
Trix heeft er toch geen voordeel bij verder?
Behalve gezichtsverlies en homo cover-up
quote:Zijn ex? Haar ex dan toch?
Op donderdag 2 oktober 2003 23:04 schreef static het volgende:[..]
Zijn ex beweert die te hebben.
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:59 schreef static het volgende:[..]
Die zijn er idd.
(ff tussendoor)
quote:Bruinsma was erg beschermend naar haar toe, ze was 'anders dan al die andere wijvuh' ... volgens die Charlie
Maar als ze tot zijn dood zijn vriendinnetje was, dan moest dat bekend zijn geweest. De vriendin van Bruinsma was dan echt wel flink gevolgd, en zeker op de begrafenis aanwezig.Zouden toch ook fotos moeten zijn ergens dan?
Bruinsma liet haar ook ophalen steeds voor de bezoekjes aan zijn boot.
Smikkel ende smul. zeg ik maar.
quote:Ex slash weduwe slash neukertje slash snolliebollie Bruinsma
Op donderdag 2 oktober 2003 23:06 schreef Tedje_van_Es het volgende:[..]
Zijn ex? Haar ex dan toch?
En Peter ziet zijn pegels per minuut binnenstromen. .
quote:FF ein kleine anekdote tussendoor:
Ik heb bij het WNF gewerkt en daar moesten ze altijd erg veel moeite doen om te verbloemen hoe Bernard weer eens in beschonken toestand uit de helikopter was gerold als ie weer eens op safari mocht van hun..
Ook gingen er regelmatig vuilniszakken vol pluche WNF-beesten richting Soestdijk waarvan ik er een aantal heb ontvreemd..
Juul heeft toch meer aan een FisherPrice mobiel voor boven haar bed dus ze kon best een knuffel missen.
[Dit bericht is gewijzigd door Vivi op 02-10-2003 23:13]
quote:Hoe kom je daar nou bij? Dat wijf komt van bekaktheid haast niet uit haar woorden.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:54 schreef milagro het volgende:
quote:Gaat natuurlijk nu subiet iets ludieks bedenken met poedersuiker...
Op donderdag 2 oktober 2003 23:12 schreef BAZZA het volgende:
Wel lullig trouwens voor De Roy van Zuydewijn want die krijgt helemaal geen aandacht meer
Die kleine die altijd bij hem is, is dat zijn bodyguard niet dan
heeft iemand enig idee hoever ze al zijn met zijn film????
quote:true, maar ik vind Mabel erger nog...
Op donderdag 2 oktober 2003 23:14 schreef What het volgende:[..]
Hoe kom je daar nou bij? Dat wijf komt van bekaktheid haast niet uit haar woorden.
hoewel, Petra moet eerst eens "rôde rôzen" zeggen..
quote:volgens mij heeft Bruinsma die nacht doorgehaald en was (daardoor?)net die ene keer die bodyguard er niet bij.. of zoiets begreep ik
Op donderdag 2 oktober 2003 23:15 schreef Ricootje2 het volgende:
Was een zeer interessante uitzending van Peter weer. Ik had eigenlijk gehoopt dat ie meer zou gaan praten over de dag zelf dat Klaas de kogels door zijn hoofd kreeg. Waarom liep ie zonder Bodyguards naar buiten en waarom was Charley er niet bij???
Ben benieuwd hoe groot en hoe ver Klaas was gekomen zonder die ene dag in juni....heeft iemand enig idee hoever ze al zijn met zijn film????
quote:doet me nu ineens denken aan dat sketchje bij Spitting Image waar Queen Elisabeth undercover geld gaat ophalen deur aan deur en dan in koninklijk meervoud (one is very pleased...) de bewoners aanspreekt
Op donderdag 2 oktober 2003 23:17 schreef Nyrem het volgende:
zegt Mabel trouwens al "wij"?
quote:Praten die ook zo?
Op donderdag 2 oktober 2003 23:27 schreef Nyrem het volgende:
Ze heeft trouwens ook twee zussen
quote:Heten die Los of ook Wisse Smit ?
Mabel, Babel en Kabel Wisse Smit, wat leuk
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:29 schreef milagro het volgende:Mabel, Babel en Kabel Wisse Smit, wat leuk
quote:Die zitten waarschijnlijk op de wallen want minder slim.
quote:Eentje was ook een Los, de ander is de enige echte Wisse Smit.
Op donderdag 2 oktober 2003 23:29 schreef milagro het volgende:[..]
Heette die Los of ook Wisse Smit ?
Mabel, Babel en Kabel Wisse Smit, wat leuk
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 02-10-2003 23:30]
quote:Een half zusje dus, okay
Op donderdag 2 oktober 2003 23:29 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Eentje was ook een Los, de ander is de enige echteWisse Smit[/i].
quote:Tja hij hoort zelf tot de persoonlijke kring van onze royals.
Op donderdag 2 oktober 2003 23:28 schreef Vivi het volgende:
Getver wat doet ie flauw!"Ik wil er niets over zeggenl..u kunt op uw hoofd gaan staan!"
quote:In vrijwel elke nieuwsuitzending op het moment...
Op donderdag 2 oktober 2003 23:30 schreef schatje het volgende:
Nou leuk, ik heb de video verkeerd geprogrammeerd.
Zou het nog herhaald worden??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |