abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage woensdag 1 oktober 2003 @ 20:12:37 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13580124
Mabel Wisse Smit was bevriend met Klaas Bruinsma

Deel 1 stond in OOG, maar momenteel is het meer Show.

Even wat quotes:

quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 06:23 schreef SunChaser het volgende:
Mabel Wisse Smit ontkent liefdesaffaire met Bruinsma

DEN HAAG - Mabel Wisse Smit, de verloofde van prins Friso, ontkent een liefdesaffaire te hebben gehad met de in 1991 vermoorde topcrimineel Klaas Bruinsma. Dat heeft ze de Rijksvoorlichtingdienst dinsdag laten melden.

Het Algemeen Dagblad meldde dinsdagochtend dat misdaadverslaggever Peter R. de Vries deze week op tv komt met een lijfwacht van Bruinsma die beweert dat Mabel wel degelijk de minnares van de crimineel was en dat ze ook van zijn drugshandel zou hebben geweten.

Mabel Wisse Smit, de verloofde van prins Friso.
"Op verzoek van mevrouw Mabel Wisse Smit" deelt de dienst mee: " Mevrouw Wisse Smit heeft geen liefdesrelatie gehad met Klaas Bruinsma. Dit is haar reactie naar aanleiding van een publicatie in het Algemeen Dagblad van heden. Hierin wordt gesteld dat de verloofde van Prins Friso volgens een ex-lijfwacht van Bruinsma een maandenlange liefdesaffaire met de crimineel heeft gehad. Dit zou blijken uit een interview van misdaadverslaggever Peter R. de Vries met deze lijfwacht, een zekere Charlie. Mevrouw Wisse Smit laat weten uit de naaste omgeving van de heer Bruinsma zich geen Charlie te kunnen herinneren."

Mabel heeft vragen van Peter R. de Vries beantwoord "ervan uitgaande dat de antwoorden herkenbaar hun plaats in de uitzending zullen vinden" . De uitzending is donderdag.

De RVD herhaalde dinsdag nog eens eerdere mededelingen over Mabel: " Mevrouw Wisse Smit heeft reeds geruime tijd geleden een aantal mensen uit haar omgeving, onder wie leden van het Koninklijk Huis, op de hoogte gebracht van haar contacten met de heer Bruinsma. Ook de minister-president is hierover ingelicht. De contacten met Bruinsma vonden gedurende enige maanden plaats in haar studententijd, toen zij ook deelnam aan zeilwedstrijden. Nadat mevrouw Wisse Smit zich realiseerde met welke praktijken Bruinsma zich bezighield besloot zij deze contacten te beëindigen. Het betrof overigens geen zakelijke of intieme relatie."

De Tweede Kamer vroeg dinsdag op initiatief van de PvdA opheldering aan minister-president Balkenende over de berichtgeving. Volgens PvdA'er Kalsbeek is het van belang dat er duidelijkheid komt. "We moeten geruchtvorming tegengaan." Partijen als GroenLinks, D66, LPF, SP en ChristenUnie steunden de PvdA.

CDA, VVD en SGP wilden daarentegen liever wachten op de toestemmingswet voor het huwelijk om vragen te stellen over de achtergronden van de verloofde van prins Friso. VVD-fractievoorzitter Van Aartsen sprak zijn collega-parlementariërs vermanend toe: "Dit is weer typisch een voorbeeld van een Tweede Kamer die zich laat opheuen door een berichtje in een of andere krant." Uiteindelijk heeft de Kamer Balkenende gevraagd in een brief duidelijkheid te verschaffen.

Prins Johan Friso wil naar verluidt op 24 april volgend jaar in Delft trouwen met Mabel. De prins is dan na de baby van Willem-Alexander en Máxima derde in de lijn van troonopvolging. De prins heeft te kennen gegeven dat hij toestemming voor het huwelijk van de Verenigde Vergadering der Staten-Generaal wil. Bij toestemming houdt hij zijn plek in de troonopvolging. Wanneer de regering het voorstel voor de toestemmingswet indient, is nog niet bekend. Het zal vermoedelijk nog dit jaar zijn. Direct na de verloving deze zomer liet de Tweede Kamer doorschemeren het paar geen strobreed in de weg te zullen leggen. Het parlement was echter toen slechts op de hoogte van de relatie van Mabel met oud-ambassadeur bij de Verenigde Naties van Bosnië Muhamed Sacirbey, die nu van fraude wordt verdacht.

Sacirbey, ook voormalige Bosnisch minister van Buitenlandse Zaken, werd eerder dit jaar in New York gearresteerd. Tegen de topdiplomaat liep een internationaal arrestatiebevel. De Bosnische overheid beschuldigt Sacirbey ervan honderdduizenden dollars van de Bosnische VN-vertegenwoordiging achterover te hebben gedrukt.

quote:
Klaas Bruinsma & Mabel Wisse Smit

Heeft de toekomstige echtgenote van prins Johan Friso nu wel of niet een relatie gehad met maffiabaas Klaas Bruinsma?

Voornamelijk anonieme bronnen spraken zich tot nog toe uit over de relatie tussen de topcrimineel en Mabel Wisse Smit. En dat was voor Peter R. de Vries reden om deze verhalen te verifiëren bij mensen die eind jaren '80/begin jaren '90 Klaas Bruinsma van nabij meemaakten.

Want sprak Mabel Wisse Smit wel de waarheid? Wist deze als intelligent en briljant omschreven vrouw daadwerkelijk niet met wie ze eind jaren '80 in zee ging, zoals ze zelf verklaarde? Peter R. de Vries traceerde tot in Latijns-Amerika mensen uit de directe omgeving van Bruinsma.

En zo hoorde hij van Bruinsma's voormalige lijfwacht Charlie da Silva alles over Bruinsma's relaties met vrouwen. En over de relatie van de topcrimineel met Mabel Wisse Smit. Ook een voormalig financieel adviseur van Klaas Bruinsma bevestigt dat er meer was dan een vriendschappelijke relatie tussen Bruinsma en het toekomstig lid van het Koninklijk Huis.

Morgenavond in Peter R. de Vries.

promo

quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 17:55 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Als de beschuldigingen hard kunnen worden gemaakt kun je het m.i. niet maken als politiek om een dergelijk huwelijk goed te keuren en daarmee de mogelijkheid open laten dat Mabel ooit koningin van Nederland kan worden.

Dat wil niet zeggen dat ik vind dat Friso niet met haar mag trouwen, maar als hij dat wil moet hij zijn aanspraken op de troon ervoor opgeven.

quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 19:59 schreef Brammetje het volgende:
Net op Sbs6 was de vriendin van Bruinsma weer.

Zij is nu met een boek bezig en verklapte dat ze een open relatie had met Bruinsma. Zij bevestigde nu dat hij een relatie had met haar en Mabel. Klaas heeft zelfs een keer een trio voorgesteld

En ze heeft ook fotos, dus dat wordt nog smullen

woensdag 1 oktober 2003 @ 20:16:30 #2
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_13580237
stoute mabel, al zal het wel geen grote gevolgen hebben denk ik.
owja die promo met die gast met zijn geweer, die ziet er erg nep uit... alsof het gespeeld is..
pi_13580430
Nu komt de grote vraag: WATTHEF*CK BOEIT HET???

Ze moeten gewoon niet zo zeiken, als je van iemand houd en daarmee wilt trouwen dan doe je dat!

woensdag 1 oktober 2003 @ 20:24:33 #4
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_13580472
Wat ik niet begrijp van Mabel is dat ze zoiets niet vantevoren uit de wereld helpt, nu wordt er alleen maar meer aandacht aan besteed...

stel je eens voor dat ze had gezegd: Ja ik heb Klaas geneukt en zelfs dat trio met zijn vriendin sprak me ook wel aan". Heel Nederland had er schande van gesproken en was daarna weer verder gegaan met zijn of haar eigen ding.

offtopic
de zakken chips zijn gekocht, het krat bier staat koud, de videorecorder op scherp... ik ben er helemaal klaar voor morgenavond
/offtopic

Neerkomen wel!
  Redactie Frontpage woensdag 1 oktober 2003 @ 20:24:38 #5
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13580476
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 20:23 schreef boyv het volgende:

Ze moeten gewoon niet zo zeiken, als je van iemand houd en daarmee wilt trouwen dan doe je dat!

Maar dan moeten ze ook geen toestemming aan de 2e kamer vragen, zoals ze dat nu wel doen.
  † In Memoriam † woensdag 1 oktober 2003 @ 23:57:05 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_13586666
quote:
Die ex van Bruinsma zou theoretisch wel onze koningin kunnen worden.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_13586706
argh, ieder mens kom in contact met "verkeerde mensen" al die fucking ophef

Laat dat mens toch gewoon zijn leven lijden.

mmmmja
  donderdag 2 oktober 2003 @ 00:00:19 #8
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_13586746
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 23:58 schreef boeiend007 het volgende:
in contact
Hangt er alleen vanaf op welke manier.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 2 oktober 2003 @ 00:02:11 #9
8372 Bastard
Persona non grata
pi_13586784
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 23:57 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Die ex van Bruinsma zou theoretisch wel onze koningin kunnen worden.

Nou en??
Kzie de rede van ophef gewoon niet..
Jij bent hier bijvoorbeeld ook in een gezagsfunctie, mag je nu geen bier meer drinken?
Natuurlijk wel.. zolang niemand daar dan last van ondervind.
Nou voor hetzelfde geld is het 1 grote orgie in het paleis.. nou ja boeien, als ze maar zwaaien op het juiste moment.
The truth was in here.
  † In Memoriam † donderdag 2 oktober 2003 @ 00:04:17 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_13586833
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 00:02 schreef Bastard het volgende:
Nou en??
Kzie de rede van ophef gewoon niet..
Jij bent hier bijvoorbeeld ook in een gezagsfunctie, mag je nu geen bier meer drinken?
Ja, maar niet op jouw kosten, neem ik aan?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_13586852
Een relatie met een crimineel is toch niet verboden? Wat is dan het probleem?
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  donderdag 2 oktober 2003 @ 00:05:09 #12
8372 Bastard
Persona non grata
pi_13586853
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 00:04 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ja, maar niet op jouw kosten, neem ik aan?

Tuurlijk wel... mits je Grolsch drinkt dan.
The truth was in here.
  † In Memoriam † donderdag 2 oktober 2003 @ 00:23:22 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_13587267
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 00:05 schreef Tikorev het volgende:
Een relatie met een crimineel is toch niet verboden? Wat is dan het probleem?
We zouden niet graag willen dat ze straks de halve rijksbegroting voor het Koninklijk Huis wegsnuift. Beatrix moet wel wat overhouden voor een nieuw hoedje op z'n tijd.
pi_13587286
quote:

donderdag 2 oktober 2003 @ 00:25:59 #15
15080 static
pi_13587319
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 00:24 schreef yohan.nl het volgende:

[..]

Ik moet opeens weer denken aan het quoten zonder iets toe te voegen.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  † In Memoriam † donderdag 2 oktober 2003 @ 00:55:55 #16
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_13587703
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 00:24 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Natuurlijk moeten ze dat vooral doen, dat is het punt niet. Vraag is of wij, de belastingbetalers, dat allemaal moeten betalen, zonder eisen te mogen stellen.
pi_13587725
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 00:55 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Natuurlijk moeten ze dat vooral doen, dat is het punt niet. Vraag is of wij, de belastingbetalers, dat allemaal moeten betalen, zonder eisen te mogen stellen.

Wat voor enorm belangrijke functie gaat Friso bekleden, en hoeveel geld ontvangt ie van de staat ?
pi_13587753
Uit Algemeen Dagblad (www.ad.nl)
1 oktober 2003:

'Ze was getuige van Bruinsma's bedrijfsvoering'
Mabel kent geen lijfwacht Charlie

Door Bert Huisjes

Een oppervlakkige kennismaking na een leuke zeilwedstrijd, meer was het niet, zegt de verloofde van prins Johan Friso. Ook gisteren herhaalde zij dit. ,,Mevrouw Wisse Smit heeft geen liefdesaffaire gehad met Klaas Bruinsma'', stelt de Rijksvoorlichtingsdienst. En bovendien: ,,Mevrouw Wisse Smit laat weten uit de naaste omgeving van de heer Bruinsma zich geen Charlie te kunnen herinneren.''

Maar Charlie da Silva (47) herinnert zich háár wel. Haarscherp zelfs. ,,Een leuke, lieve meid'', zei hij vorige week, toen misdaadverslaggever Peter R. de Vries hem had opgespoord in zijn geboorteland Chili. ,,Ze was zonder twijfel verliefd op hem'', zegt Charlie. ,,En Klaas zeker ook op haar.''

De affaire duurde volgens hem geen maanden, maar langer. Ze logeerde bij Bruinsma op zijn schip, de Neeltje Jacoba. Dat zij het contact zou hebben verbroken, kan hij niet plaatsen. ,,Het staat me niet bij dat de relatie ooit is afgebroken'', zegt de lijfwacht voor de camera van De Vries. SBS6 zendt het interview morgenavond uit. De Vries: ,,Volgens hem was ze nog gewoon in beeld toen Bruinsma werd geliquideerd in juni 1991.''

De lijfwacht werkte jarenlang voor de Amsterdamse capo di tutti capi, de baas der bazen. Waar in het milieu Klaas Bruinsma bekend stond als 'de Dominee', was hij de bodygaurd die iedereen kende als 'Charlie de Chileen'. Hij was een van de drie vaste lijfwachten, samen met Geurt Roos (die in 1990 in ongenade viel) en Tony Thines (die later omkwam bij een mysterieus ongeluk). Da Silva vergezelde zijn baas 24 uur per dag.

Charlie da Silva, die als zeeman was beland in de Amsterdamse onderwereld, leerde Bruinsma kennen toen deze al was uitgegroeid tot een van de grootste drugsbazen in Nederland. Bruinsma was in 1983 betrokken bij een schietpartij, waarbij vier mensen gewond raakten, onder wie hijzelf. Hij moest drie jaar de gevangenis in. Daar ontmoette hij Da Silva, die net acht jaar uitzat voor een liquidatie. Vanaf een motor had hij bij een haringkraam een man doodgeschoten.

,,Charlie werd benaderd door Bruinsma, die zijn reputatie kende'', zegt Peter R. de Vries. ,,Bruinsma vroeg Charlie voor hem te werken. Eerst in de gevangenis, om vreemde types op afstand te houden. Hij bood Charlie werk aan, zodra hij vrijkwam. Vanaf eind jaren 80 was hij er bij. Ook toen ik zelf Bruinsma voor het eerst ontmoette, zat hij er naast.''

Wanneer precies Mabel Wisse Smit in beeld kwam, kan Da Silva niet zeggen. In elk geval was zij er, toen Bruinsma zich steeds vaker terugtrok op de Neeltje Jacoba, na jarenlang in dure hotels te hebben verbleven. Volgens de lijfwacht bleef Mabel Wisse Smit er slapen, en maakte ze de 'bedrijfsvoering' gewoon mee. Voor de godfather waren het, achteraf gezien, zijn nadagen.

Bruinsma had de reddingsboot in december 1989 gekocht, naast zijn zeilschip Amsterdamned, waarmee hij meedeed aan wedstrijden. Mabel Wisse Smit zegt bij zo'n wedstrijd 'alleen oppervlakkig' met Bruinsma in contact te zijn gekomen. Bruinsma was toen al van plan de misdaad vaarwel te zeggen. Hij wilde nog eenmaal een grote hoeveelheid hasj importeren ('de Grote Berg'), die 400 miljoen gulden moest opleveren, daarna zou hij gaan rentenieren.

In die periode nam Mabel de topcrimineel zelfs een keer mee naar een studentenfeest aan de Keizersgracht in Amsterdam. ,,Het was typisch zo'n bijeenkost met bier, zakken chips en plastic potten huzarensalade'', verklaarde onlangs een studiegenoot tegenover HP/De Tijd. ,,De reden waarom ik het heb onthouden, is de aanwezigheid van Bruinsma. Het viel op ja, hij had een bodyguard bij zich. Bruinsma was er volkomen out of place.''

Bruinsma was op dat moment overigens al in beeld als topcrimineel die, met de opkomst van de coffeeshops, als eerste een ware maffiaorganisatie in Nederland had opgebouwd. Het Parool had in november 1988 zijn imperium onthuld, wat leidde tot grote artikelen in dag- en weekbladen. Hij leek daarbij op het hoogtepunt van zijn macht.

Op zakelijk vlak had hij echter al te maken met grote tegenslagen. Zo mislukte de invoer van de Grote Berg, die bij Leusden werd onderschept. In feite begon zijn macht al te tanen. Ook raakte hij in conflict met Joegoslavische criminelen, van wie de leider was geliquideerd.

Een nacht lang doordrinken in de bar van het Hilton, destijds een pleisterplaats voor criminelen, werd Bruinsma fataal. Bij het verlaten van het Hilton werd hij - zonder lijfwachten - in de vroege ochtend van 27 juni doodgeschoten. Charlie de Chileen keerde kort daarop terug naar zijn geboorteland. ,,Hij is daarna ook nooit in Nederland teruggeweest'', zegt De Vries. ,,Hij moest zelfs weer even wennen om Nederlands te praten.''

Bij zijn ontmoeting met De Vries was Da Silva aanvankelijk terughoudend met uitspraken over Mabel Wisse Smit. ,,Moet ik dit wel zeggen, het was een hartstikke lieve meid'', zei hij. ,,Ik mocht haar graag.'' De Vries: ,,Toen hij hoorde dat Mabel door haar huwelijk op het punt staat toe te treden tot het koningshuis, begreep hij ook wel dat dit geen aanbeveling was.''

De lezing van de lijfwacht wordt niet alleen door Mabel Wisse Smit ontkend. Ook de Algemene Inlichtingen en Veiligheidsdienst (AIVD) deed een uitgebreid onderzoek naar haar verleden en vond niets.

Dit zou al zijn gebeurd voordat Mabel, bij de begrafenis van prins Claus, met Johan Friso mee mocht bij de afdaling naar de crypte. Voor het publiek was dat de kennismaking met haar. Naderhand verschenen verhalen over haar briljante carrière. Wel kwam ook naar voren dat zij een relatie had met een VN-gezant die verdacht wordt van grote fraude.

De Vries stelt vragen bij de grondigheid van het veiligheidsonderzoek. ,,Het lijkt erop dat er is gekeken naar de lezing van één kant, de hare. Mensen uit het milieu die het konden weten, onder wie een tweede bron die donderdag naar buiten treedt, hebben nooit iemand van de AIVD gezien'', aldus De Vries.

Ook op de '20 vragen' die hij de RVD een week geleden stelde, heeft De Vries nog geen antwoord gekregen. De RVD zei gisteren dat Mabel vragen had beantwoord en dat de dienst er van uitgaat 'dat de antwoorden herkenbaar hun plaats in de uitzending zullen vinden'. De Vries: ,,Ik heb nog nagevraagd of ik iets had gemist. Nee, zeiden ze, ze heeft de vragen van de RVD beantwoord, dat is het. Maar misschien komen de antwoorden vandaag nog.''

Emmy denkt er het hare van.....

pi_13587771
In Barend en Van Dorp werd bekend gemaakt dat de weduwe van Klaas bekende wel eens triootjes gehad te hebben met Mabel! Remkes zat erbij en was 'not amused'!
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  donderdag 2 oktober 2003 @ 01:09:19 #20
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_13587794
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 01:05 schreef sizzler het volgende:
In Barend en Van Dorp werd bekend gemaakt dat de weduwe van Klaas bekende wel eens triootjes gehad te hebben met Mabel! Remkes zat erbij en was 'not amused'!
Ik snap al die mensen niet zo.. sex met haar hebben zou nou niet het eerste zijn wat in me opkomt als ik haar tegen zou komen

Eerder knoflook ophangen

Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_13587830
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 01:09 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Eerder knoflook ophangen

Misschien dat ze er voor 1991 wat beter uitzag?

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  † In Memoriam † donderdag 2 oktober 2003 @ 01:19:27 #22
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_13587855
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 00:58 schreef gelly het volgende:
Wat voor enorm belangrijke functie gaat Friso bekleden, en hoeveel geld ontvangt ie van de staat ?
Weet ik veel. Ik heb het er over als-ie onverhoopt Koning zou worden: Linten knippen voor een paar miljoen per jaar.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 01:20:39 #23
15080 static
pi_13587861
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 01:09 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Ik snap al die mensen niet zo.. sex met haar hebben zou nou niet het eerste zijn wat in me opkomt als ik haar tegen zou komen

[afbeelding]

Eerder knoflook ophangen

Lekker makkelijk, iemand op zijn/haar uiterlijk afkraken.
pi_13587866
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 01:20 schreef static het volgende:

[..]

Lekker makkelijk, iemand op zijn/haar uiterlijk afkraken.

Als maffia baas kies je toch wat lekkerders uit lijkt me.
  † In Memoriam † donderdag 2 oktober 2003 @ 01:23:37 #25
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_13587875
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 01:22 schreef gelly het volgende:
Als maffia baas kies je toch wat lekkerders uit lijkt me.
Zij zal vast niet de enige geweest zijn. Sowieso had hij al een vrouw thuis zitten.
pi_13587878
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 01:23 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Zij zal vast niet de enige geweest zijn. Sowieso had hij al een vrouw thuis zitten.

Ja, dat was ook een gedrocht. Dus misschien heeft Static wel gelijk
  donderdag 2 oktober 2003 @ 02:41:29 #27
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_13588230
ff een belletje naar Thea Moear in haar gedwongen vakantiewoning in Panama plegen
zou ik zo zeggen
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  Redactie Frontpage donderdag 2 oktober 2003 @ 09:10:26 #28
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13589639
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 00:58 schreef gelly het volgende:

[..]

Als Wimlex en Maxima omkomen worden Friso en Mabel onze koning en koningin. Tenminste, als de kamer goedkeuring geeft. Voor dit hele verhaal zou het slechts een formaliteit zijn, nu zal het een heel debat worden.
pi_13589774
Mabel W.S. ontkent alles. Ja ja, dat zou ik ook doen. Hoe doet ze dattoch, eerst een criminele Bosnier, daarna Neerlands grootste drugsbaron, knap hoor.
  Redactie Frontpage donderdag 2 oktober 2003 @ 09:22:15 #30
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13589814
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 09:20 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Hoe doet ze dattoch, eerst een criminele Bosnier, daarna Neerlands grootste drugsbaron, knap hoor.
En nu een heuse prins.
pi_13590142
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 09:22 schreef SunChaser het volgende:
En nu een heuse prins.
Past niet echt in het rijtje he?
pi_13590269
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 09:38 schreef Lelijke_Aap het volgende:

[..]

Past niet echt in het rijtje he?

NIet? Je bent wel op de hoogte van de CV's van de diverse voorgangers?
Big dick.
pi_13590553
Kijk, dat ze zich heeft laten pallen door een crimineel zegt natuurlijk veel over haar persoonlijkheid. Klein blonde studente die kicked op macht en wel even met haar capo di tutti capi kan pronken op studentenfeestjes. Daar zou ik op zich niet zoveel moeite mee hebben, iedereen heeft in zijn jeugd wel foute vrienden gehad (dat ze daarna nog een scharrel heeft gehad met een van fraude verdachte Joegoslaviër laten we maar even buiten beschouwing).

Waar ik me wel aan stoor, en wat haar in mijn ogen ongeschikt maakt als potentiële kandidate voor troonopvolging is dat continue gelieg en gedraai van haar. Verder is het natuurlijk vreselijk hypocriet van de koninklijke famillie dat zei nu door de koningin en de RVD zo in bescherming wordt genomen terwijl die Roy publiekelijk aan de schandpaal werd genageld.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  Redactie Frontpage donderdag 2 oktober 2003 @ 10:01:59 #34
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13590566
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
terwijl die Roy publiekelijk aan de schandpaal werd genageld.
Voor het stelen van een paar sokken in zijn jeugd, toch?
pi_13590644
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 09:20 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Hoe doet ze dattoch, eerst een criminele Bosnier, daarna Neerlands grootste drugsbaron, knap hoor.
En directeur van de Soros stichting. Soros is een niet zo frisse filantroop.
pi_13591432
["In Barend en Van Dorp werd bekend gemaakt dat de weduwe van Klaas bekende wel eens triootjes gehad te hebben met Mabel! Remkes zat erbij en was 'not amused'! "]

Ik heb het ook gehoord, maar net even anders: volgens mij zou die weduwe van Klaas hebben gezegd, dat ze destijds wel eens een triootje met Mabel zouden willen hebben... toch een verschil???
Vanavond zullen we het wel horen....

Emmy

pi_13591475
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 10:41 schreef emmy het volgende:
["In Barend en Van Dorp werd bekend gemaakt dat de weduwe van Klaas bekende wel eens triootjes gehad te hebben met Mabel! Remkes zat erbij en was 'not amused'! "]
Een Bi-wijf die trouwt met een homo. Only in the Dutch Royal familly!
  donderdag 2 oktober 2003 @ 10:45:55 #38
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_13591525
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 10:43 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Een Bi-wijf die trouwt met een homo. Only in the Dutch Royal familly!

donderdag 2 oktober 2003 @ 10:47:56 #39
68726 Versie1
Goede winden..
pi_13591564
quote:

Wat heb je nou aan zo'n opmerking. Zeg dan; weg met de monarchie, omdat....
  donderdag 2 oktober 2003 @ 10:50:28 #40
69472 Bommelding
Der herr Boml.
pi_13591617
quote:

Als blijkt dat het toch waar is allemaal, heeft zij, het koninklijk huis EN de RVD gewoonweg gelogen. Toch niet gering, hoor.
Als u begrijpt wat ik bedoel.
pi_13591644
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 10:50 schreef Bommelding het volgende:
heeft zij, het koninklijk huis EN de RVD gewoonweg gelogen.
What else is new?
  donderdag 2 oktober 2003 @ 10:52:53 #42
69472 Bommelding
Der herr Boml.
pi_13591662
Voor een beetje vuurwerk vragen ze trouwens NU het huwelijk aan. Maar dat zal wel niet, vrees ik.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 11:54:12 #43
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_13593060
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 10:50 schreef Bommelding het volgende:

[..]

Als blijkt dat het toch waar is allemaal, heeft zij, het koninklijk huis EN de RVD gewoonweg gelogen. Toch niet gering, hoor.

het koninklijk huis en de rvd liegen al jaren
  donderdag 2 oktober 2003 @ 11:58:43 #44
69472 Bommelding
Der herr Boml.
pi_13593197
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 11:54 schreef Tiemie het volgende:

[..]

het koninklijk huis en de rvd liegen al jaren

Ja, dat zei iemand al, maar als het bewezen kan worden is dat nogal een rel, schat ik zo in.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 12:00:57 #45
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_13593266
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 10:52 schreef Bommelding het volgende:
Voor een beetje vuurwerk vragen ze trouwens NU het huwelijk aan. Maar dat zal wel niet, vrees ik.
Ze hebben al goedkeuring gevraagd aan de Kamer. De behandeling van de toestemmingswet zal echter nog wel even op zich laten wachten (de bruiloft is pas in april).
  donderdag 2 oktober 2003 @ 12:03:42 #46
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_13593353
ik lees steeds "Michiel Smit"
pi_13594282
Ik vind dat iedereen met opmerkingen als wat is daar nou zo erg aan en ze moet toch zelf weten van wie ze houdt, wel even erg makkelijk voorbij gaat aan wat die Klaas Bruinsma allemaal heeft uitgevreten.

Het was niet zomaar een drugshandelaartje of zo, hij heeft onder andere eens bij iemand levend zijn penis en benen af laten snijden en deze persoon vervolgens in de beton gegoten. Ik vind als je daar mee naar bed gaat dan vind je mensen die dit doen dus normaal en ben je zelf net zo slecht!

pi_13602135

Dit soort beelden blijven hangen.....

donderdag 2 oktober 2003 @ 17:37:00 #49
8502 BAZZA
pi_13602298
Die Da Silva zouden ze trouwens een baan moeten aanbieden als bodyguard van Ludo in GTST zeg wat een kop en stem heeft die gozer
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  donderdag 2 oktober 2003 @ 19:50:19 #50
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_13605541
Die knakker uit Chili op SBS6 komt op mij niet erg geloofwaardig over...

Johan F. is trouwens best slim: hij heeft nu alle aandacht laten vestigen op Mabel, zodat niemand zich meer herinnert dat hij toch eigenlijk homo was

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 2 oktober 2003 @ 20:57:00 #51
69713 Poing
Poing Poing Poing Poing Poing
pi_13607346
Nu op SBS dus!

Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing
  Redactie Frontpage donderdag 2 oktober 2003 @ 21:18:08 #52
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13607834
Die man glimlacht bij elke keer dat het over liquidaties gaat.
pi_13608064
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:18 schreef SunChaser het volgende:
Die man glimlacht bij elke keer dat het over liquidaties gaat.
IJ ies ene cowboy, Sun

Ik vind het best interressant eigenlijk
Je krijgt zo wel een goed beeld met wat voor harde lui je te maken had, Mabel dan althans.

Kan me nu helemaal niet meer voorstellen dat ze van niets wist.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_13608085
Mijn mening dat de nederlandse politie uit een stel slappe dweilen bestaat wordt weer bevestigt.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 21:36:10 #55
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_13608319
En? Geloven jullie hem?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 21:36:24 #56
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_13608325
Ik geloof die Charly wel. Hij is zo'n doorgewinterde jongen dat hij wel weet waar hij het over heeft.
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
pi_13608426
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:36 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Ik geloof die Charly wel. Hij is zo'n doorgewinterde jongen dat hij wel weet waar hij het over heeft.
Dit gaat mensen hun hoofd kosten
pi_13608437
Dag Mabel.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 21:42:11 #59
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_13608474
Nu haar reactie
pi_13608586
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:42 schreef Vivi het volgende:
Nu haar reactie
Welneeee, ik heb alleen een paar maandjes oppervlakkig contact met hem gehad

Op het wateroppervlak bedoel je

pi_13608608
Mabel liegt dat ze barst.
pi_13608622
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:47 schreef What het volgende:
Mabel liegt dat ze barst.
Bea wordt boos.......
pi_13608638
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:36 schreef Vivi het volgende:
En? Geloven jullie hem?
Ja, hij heeft geen reden om te liegen (zo te zien leeft hij goed van die 500.000 gulden) en die verhalen van hem klinken te goed om verzonnen te zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 02-10-2003 21:50]

pi_13608653
Die Charlie kwam wel erg ongeloofwaardig over, beetje een popi jopie die zichzelf interessanter wil doen lijken dan ie was. Maar ja, wie spreekt hem tegen ? Er is niemand meer om dat te kunnen doen.
pi_13608654
Ook zo leuk die montage op het laatst, dat je bea hoort " natuurlijk kennis gemaakt met het gezin bla bla bla "

super

pi_13608677
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:48 schreef stay_fun het volgende:
Bea wordt boos.......
Lekker belangrijk, als het effe tegenzit wordt het onze nieuwe Bea.
pi_13608697
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:50 schreef What het volgende:

[..]

Lekker belangrijk, als het effe tegenzit wordt het onze nieuwe Bea.

Nee want als bea boos wordt, dan kan Mabel opsodemieteren....
pi_13608706
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:49 schreef gelly het volgende:
Die Charlie kwam wel erg ongeloofwaardig over,
Nee hoor, eerder andersom.
pi_13608716
quote:

Klopt, maar er zijn heel veel belangen mee gemoeid, natuurlijk. Stel je es voor dat Miss Mabel een infiltrant zou zijn?
Ik vind het wantrouwen zeer terecht, vanuit hun positie gezien. persoonlijk ben ik anti-monarchie, maar dat is een ander topic. Tenslotte zitten er veel vieze brokjes in de koninginnesoep en die viezigheid mag niet geweten zijn. Iemand die als infiltrant een paar jaarjes meedraait kan een hoop schade aanrichten.

[Dit bericht is gewijzigd door seriewoordenaar op 02-10-2003 21:52]

www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_13608725
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:48 schreef Strolie75 het volgende:

Ja, hij heeft geen reden om te liegen (zo te zien leeft hij goed van die 500.000 gulden) en die verhaal van hem klinken tw goed om verzonnen te zijn.

idd. Of hij is echt een wereldacteur (en dan mag ie wat mij betreft een oscar krijgen voor dit verhaal), of Mabel heeft een aantal onwaarheden verteld.

Ik denk niet dat die Charly een reden heeft om te liegen, sterker nog hij zegt zelf dat ie geen vervelende dingen over haar wil zeggen. Ze moet alleen wel de waarheid vertellen.

Ik denk dat de bom in huize Oranje Nassau inmiddels wel geploft zal zijn.

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_13608726
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:51 schreef stay_fun het volgende:
Yep, don't fuck with Trix. Ze zou niet de eerste zijn.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 21:53:35 #72
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_13608761
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:27 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn mening dat de nederlandse politie uit een stel slappe dweilen bestaat wordt weer bevestigt.
"Et was di perfecte gevangenis die bestaat"
pi_13608787
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:51 schreef stay_fun het volgende:
Dan had ze al lang boos moeten zijn.

Het als in de Kopspijkers scetch:

[Mabelmode]
Loop ik laatst in Delft op een gracht, komt er opeens een hoedjesparade voorbij. Ik denk leuk! en ik loop mee. En voordat ik het weet sta ik in een een of andere grafkelder.
[/Mabelmode]

pi_13608823
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:51 schreef Vision het volgende:
Ik denk dat de bom in huize Oranje Nassau inmiddels wel geploft zal zijn.
Laten we het hopen.
pi_13608834
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:53 schreef Dodec het volgende:
"Et was di perfecte gevangenis die bestaat"
Ik doelde meer op die affaire met die schilderijen. En het zou me niets verbazen als die Mink K. die andere bodyguard om zeep heeft geholpen en dat dit vervolgens door Justitie is verzwegen, hij was immers een belangrijke informant. En aangezien het tussen Charlie en Mink K. niet boterde waren die 500.000 gulden volgens mij eerder bedoelt om een nieuwe bendeoorlog te voorkomen (ga jij maar terug naar Chili) dan om schilderijen terug te kopen.

[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 02-10-2003 21:57]

pi_13608841
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:27 schreef Strolie75 het volgende:
Waar is Mcintosh?!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 21:57:02 #77
8502 BAZZA
pi_13608854
Die Charlie lijkt mij niet te liegen, kwam eerder over als een redelijk oprechte crimineel van de oude stempel

Eerst met een drugsbaas wippen en toen met de roverhoofdman van de oorlogszuchtige Bosniers en nu ons homoseksuele reserve prinsje, ze zoekt ze wel uit zeg

Er zijn nou eenmaal vrouwen die kicken op macht en foute mannen

pi_13608890
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:57 schreef BAZZA het volgende:
Eerst met een drugsbaas wippen en toen met de roverhoofdman van de oorlogszuchtige Bosniers en nu ons homoseksuele reserve prinsje, ze zoekt ze wel uit zeg
Alleen om deze zin al moet je een Nobelprijs krijgen.
pi_13608894
quote:
Er zijn nou eenmaal vrouwen die kicken op macht en foute mannen
Ze neukt zichzelf gewoon omhoog. Hetgeen best knap is aangezien ze haar uiterlijk niet echt meeheeft.
pi_13608939
quote:
Die Charlie lijkt mij niet te liegen, kwam eerder over als een redelijk oprechte crimineel van de oude stempel
Zo zie ik het ook, eentje van de ouwe stempel. Wel bikkel hard hoor, om bang van te worden hoe die criminelen met elkaar omgaan.

Wat een giller weer he die politie hier, geven ze hem zelfs zijn blaffers terug.

pi_13608956
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:58 schreef Strolie75 het volgende:
Hetgeen best knap is aangezien ze haar uiterlijk niet echt meeheeft.
Damn, ze is echt niet om aan te zien. Dat gebit enzo.
Een beter bewijs voor Friso's homosexualiteit is niet te vinden.
pi_13608982
Ooo geweldig. Ook hoe de politie weer ongelofelijk debiel blijkt te zijn.
Kopen van criminelen, allemaal de andere kan top kijken bij een liquidatie in die auto. Geniaal.

Haha Bea veel plezier. Ik ben benieuwd of bernard net zo goed zwijnen neerknalt als De Lange andere mensen

Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_13608988
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:49 schreef gelly het volgende:
Die Charlie kwam wel erg ongeloofwaardig over, beetje een popi jopie die zichzelf interessanter wil doen lijken dan ie was. Maar ja, wie spreekt hem tegen ? Er is niemand meer om dat te kunnen doen.
Totaal niet.
Waarom zou hij liegen
Hij heeft alles prima voor elkaar, die Mabel zal hem verder aan zijn reet roesten.
Peter R. heeft hém benaderd, niet andersom.
pi_13608993
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:00 schreef What het volgende:

idd, ik dacht al homo zijn, ok, maar sex met een paard....
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  Redactie Frontpage donderdag 2 oktober 2003 @ 22:02:48 #85
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13609014
Charly was leuk om te zien maar niet het interessantst. Dat was de brief van Mabel met het statement tot eind 1989 contact met hem te hebben gehad, een paar keer op de Neeltje Jacoba te zijn geweest (en overnacht te hebben aldaar) terwijl Bruinsma pas eind 1989 de boot aanschafte. En het is een feit dat Charly zijn schaduw was.
pi_13609019
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:00 schreef What het volgende:

[..]

En Klaas dan
Die was geen homo
Ze pijpt vast als de beste, ondanks dat gebit.
pi_13609022
Hehe, doei Mabel.

Zal wel zweten zijn nu in Huis ten Bos. .

[b]Op vrijdag 7 november 2003 00:23 schreef gelly het volgende:[/b][br]Ik wil Fok! wel leuk houden.
pi_13609030
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:01 schreef milagro het volgende:
Totaal niet.
Waarom zou hij liegen
Hij heeft alles prima voor elkaar, die Mabel zal hem verder aan zijn reet roesten.
Had ik vandaag al gezegd dat ik van je hou?
  donderdag 2 oktober 2003 @ 22:03:37 #89
15080 static
pi_13609039
Nu is het wachten op de foto's.
pi_13609040
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:02 schreef SunChaser het volgende:
Charly was leuk om te zien maar niet het interessantst. Dat was de brief van Mabel met het statement tot eind 1989 contact met hem te hebben gehad, een paar keer op de Neeltje Jacoba te zijn geweest (en overnacht te hebben aldaar) terwijl Bruinsma pas eind 1989 de boot aanschafte. En het is een feit dat Charly zijn schaduw was.
ben ik 't idd mee eens, Mabel kan der borst(en) nat maken de volgende keer dat ze bij Bea op bezoek komt.

of zou ze nu al aan de tel. hangen?

pi_13609044
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:02 schreef SunChaser het volgende:
Ja, dat was idd grappig.
Foutje, bedankt!

Is ze toch niet zo slim als men denkt.

Redactie Frontpage donderdag 2 oktober 2003 @ 22:03:57 #92
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13609050
quote:
die Mabel zal hem verder aan zijn reet roesten.
Da's niet waar. Hij had nog steeds het beste voor met mabel. Omdat Bruinsma zo gek op haar was had hij nog steeds respect voor haar. Als ze iig niet zou liegen.
pi_13609071
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:03 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Da's niet waar. Hij had nog steeds het beste voor met mabel. Omdat Bruinsma zo gek op haar was had hij nog steeds respect voor haar. Als ze iig niet zou liegen.

Ik bedoel dat hij geen enkele reden heeft om haar te naaien (no pun intended).
pi_13609078
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:03 schreef static het volgende:
Die zijn toch verkocht aan de Story?
pi_13609099
quote:

[..]

Totaal niet.
Waarom zou hij liegen

Ja, dat weet ik. Maar hij kwam een beetje over als een fantast die z'n eigen rol bij Bruinsma lichtelijk overdreef om zo wat interessanter te lijken. Hij zal best wat met Bruinsma te maken hebben gehad, maar ik denk dat die rol kleiner is als hij zelf schetst. Hoeveel zou Peter 'm betaald hebben voor het interview ?
pi_13609102
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:03 schreef static het volgende:
Valt me nog mee dat Peter R. de Vries daar niets van heeft gevonden. Zou toch schitterend zijn als ie in 't programma een foto kon laten zien van die 2 als een verliefd stelletje.
pi_13609116
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:04 schreef Strolie75 het volgende:
Die zijn toch verkocht aan de Story?
Ja maar dat heeft niets met charlie te maken, maar die andere ex van bruinsma. DIe heeft die fotos

PS een echte crimineel maakt geen fotos denk ik, zeker die charlie niet. Met wapen en al zeker

[Dit bericht is gewijzigd door Brammetje op 02-10-2003 22:08]

Redactie Frontpage donderdag 2 oktober 2003 @ 22:06:46 #98
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13609127
Charly kwam wel een beetje over als die andere fantaserende wannabe-crimineel, Pistolen Paultje.
pi_13609131
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:03 schreef What het volgende:

[..]

Had ik vandaag al gezegd dat ik van je hou?

Heb je ook twee van die geile blaffers onder je broekriem, 32 kogels en twee 765's?
pi_13609133
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:05 schreef gelly het volgende:
Ja, dat weet ik. Maar hij kwam een beetje over als een fantast die z'n eigen rol bij Bruinsma lichtelijk overdreef om zo wat interessanter te lijken. Hij zal best wat met Bruinsma te maken hebben gehad, maar ik denk dat die rol kleiner is als hij zelf schetst. Hoeveel zou Peter 'm betaald hebben voor het interview ?
Hij had heimwee en herleefde zijn oude glorie, dat kun je die man niet kwalijk nemen aangezien hij al 12 jaar tussen de koeien leeft.
pi_13609136
quote:

Ja, dat weet ik. Maar hij kwam een beetje over als een fantast die z'n eigen rol bij Bruinsma lichtelijk overdreef om zo wat interessanter te lijken. Hij zal best wat met Bruinsma te maken hebben gehad, maar ik denk dat die rol kleiner is als hij zelf schetst.

denk ik niet. Als je die foto op de kermis bekijkt lijkt 't alsof ze elkaars beste maatjes waren. Maar goed, schijn kan bedriegen.
pi_13609149
quote:
Hij zal best wat met Bruinsma te maken hebben gehad
Kom op nou gelly, je snapt er geen hol van.
Hij was da bomb voor Bruinsma. 100%.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 22:07:41 #103
8502 BAZZA
pi_13609150
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:58 schreef What het volgende:

Alleen om deze zin al moet je een Nobelprijs krijgen.

Dankje
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:58 schreef Strolie75 het volgende:

Ze neukt zichzelf gewoon omhoog. Hetgeen best knap is aangezien ze haar uiterlijk niet echt meeheeft.

Ze heeft gewoon een bepaalde uitstraling, ze heeft vast wel een aardig IQ en dat in combinatie met een kak achtergrond is natuurlijk best grappig.... weten wij veel misschien is ze wel erg leuk

Die Klaas had ieder lekker ding kunnen hebben denk ik met zijn geld, hij zag dus toch wel wat in Mabel

pi_13609172
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:07 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Hij had heimwee en herleefde zijn oude glorie, dat kun je die man niet kwalijk nemen aangezien hij al 12 jaar tussen de koeien leeft.

Des te meer een reden om aan de geloofwaardigheid van de man te twijfelen. Had ie eindelijk eens de aandacht die "vriend" Bruinsma altijd kreeg.
  Redactie Frontpage donderdag 2 oktober 2003 @ 22:08:34 #105
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13609176
Ik irriteerde me wel dat Charly het alleen over wijven en blaffers had en het zo verheerlijkte, de misdaad. Mensen die Bruinsma hadden verraden moesten dood want het waren en ik citeer: 'honden.'
pi_13609186
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:07 schreef milagro het volgende:
Heb je ook twee van die geile blaffers onder je broekriem, 32 kogels en twee 765's?
Als jij dat wil:
pi_13609195
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:07 schreef What het volgende:

[..]

Kom op nou gelly, je snapt er geen hol van.
Hij was da bomb voor Bruinsma. 100%.

Ja, dat zegt ie zelf.
pi_13609202
quote:

[..]

Geen idee.
Maar Peter kende hem zelf al van vroeger.
Ik denk niet dat hij de boel mooier maakte dan het is.
Hij heeft blijkbaar erg genoten van dat leventje.
Ik vond vooral veel weemoed klinken in zijn stoere praat.
Een en ander is ook best na te trekken lijkt me.
Ze waren kind aan huis bij Okura, Amstel en Hilton.
pi_13609217
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:08 schreef SunChaser het volgende:
Ik irriteerde me wel dat Charly het alleen over wijven en blaffers had en het zo verheerlijkte, de misdaad. Mensen die Bruinsma hadden verraden moesten dood want het waren en ik citeer: 'honden.'
Mabel vond het blijkbaar ook allemaal reuze opwindend en interessant.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 22:10:35 #110
8502 BAZZA
pi_13609227
Degene die die foto's heeft kan maar beter uitkijken, Bernhard zet zo een prijs op je hoofd

Voor je het weet blijkt dat Mabel ook nog een tijd de slet van Volkert v/d G is geweest en dan breekt echt de pleuris uit

pi_13609228
Vond het een interessante aflevering Lijkt me sterk dat hij alles verzint om nou maar even in de publiciteit te komen ofzo.
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 2 oktober 2003 @ 22:10:48 #112
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_13609234
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:07 schreef milagro het volgende:

[..]

Hehehee, je vergeet de reservepatronen
  donderdag 2 oktober 2003 @ 22:11:01 #113
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_13609240
quote:

[..]

Je kunt zeggen wat je wil, maar deVries heeft een netwerk waar je bang van wordt.
Die weet echt wel wat hij doet hoor en vliegt niet ff naar Chile om een scene in elkaar te zetten.

Die gozer was gewoon z'n schaduw en dat moet ook wel in dat wereldje.

Ben benieuwd of ze in Soestdijk allemaal met een zak popcorn op schoot zaten te kijken

......en wat zal E. de R van Z in zijn knuistje lachen......

pi_13609245
quote:
Ja, duh, hij zal er geen afkeer van hebben, lijkt me vrij logisch.
Wat had je dan verwacht, dat hij in de Here was nu en vol berouw?

Hij heeft Nederlands in de lik geleerd , hence the language I presume...

donderdag 2 oktober 2003 @ 22:11:20 #115
8502 BAZZA
pi_13609248
quote:
Dat zijn nou criminelen van de oude stempel
pi_13609249
wat mij opviel is dat die kerel nog goed nederlands sprak na zo'n tijd niet meer in nederland geweest te zijn.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 22:12:00 #117
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_13609261
quote:
Ik irriteerde me wel dat Charly het alleen over wijven en blaffers had en het zo verheerlijkte, de misdaad.
Dat krijg je als je een inburgeringscursus nederlands in ''de Lik' volgt.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 22:12:09 #118
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_13609265
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:09 schreef milagro het volgende:

[..]

Geen idee.
Maar Peter kende hem zelf al van vroeger.
Ik denk niet dat hij de boel mooier maakte dan het is.
Hij heeft blijkbaar erg genoten van dat leventje.
Ik vond vooral veel weemoed klinken in zijn stoere praat.
Een en ander is ook best na te trekken lijkt me.
Ze waren kind aan huis bij Okura, Amstel en Hilton.

"Barretje Hilton" ach, the good old days
pi_13609280
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:10 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oh ja.. trouwens, die Bruinsma was best een lekker ding
  Redactie Frontpage donderdag 2 oktober 2003 @ 22:12:34 #120
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13609281
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:11 schreef bop het volgende:
wat mij opviel is dat die kerel nog goed nederlands sprak na zo'n tijd niet meer in nederland geweest te zijn.
Inderdaad. Jan de Bont spreekt slechter Nederlands.
pi_13609286
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:10 schreef Vivi het volgende:
Hij had twie extra magazijnen in die zijkanten van die broek. En hij kon schieten tot die er moe van werd.
pi_13609297
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:12 schreef milagro het volgende:

[..]

Die Mabel daarintegen
X
X
X
pi_13609304
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:11 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Dat zijn nou criminelen van de oude stempel

mooi, hè
pi_13609324
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:09 schreef gelly het volgende:
Ja, dat zegt ie zelf.
Jawel, maar hij was ook bekend. Niet alleen in zijn kringen maar ook daarbuiten.
Geen twijfel mogelijk wat mij betreft.
pi_13609330
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:11 schreef bop het volgende:
Had hij in de lik geleerd. Daarvoor sprak hij geen woord NL.

Dat is nog eens integratie.

donderdag 2 oktober 2003 @ 22:14:32 #126
8502 BAZZA
pi_13609336
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:13 schreef milagro het volgende:

mooi, hè

Prachtig kan je erg veel lol mee hebben als ze wat op hebben
  Redactie Frontpage donderdag 2 oktober 2003 @ 22:14:35 #127
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13609338
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:12 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Hij had twie extra magazijnen in die zijkanten van die broek. En hij kon schieten tot die er moe van werd.

Hij zei de ene keer 16 kogels en de andere keer 15. Was ie dan doorgeladen?
  donderdag 2 oktober 2003 @ 22:15:09 #128
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_13609350
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:12 schreef milagro het volgende:

[..]

Tja, ik had ook wel met hem op een blikkie geschoten als ie me had uitgenodigd
pi_13609361
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:13 schreef Frasier het volgende:

[..]

Die Mabel daarintegen

Maar ze kon pijpen als een hoer, maar zag eruit als een dame en ze was intelligent..
Intelligente vrouwen zijn erg opwindend blijkbaar voor zware jongens, komen ze ms niet zo vaak tegen (en ja schiet hem er maar in...)
pi_13609375
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:14 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb bij Lethal Weapon geleerd dat er 15 in het magazijn kunnen en eentje in de laadkamer.
pi_13609376
quote:

[..]

dat viel me inderdaad ook op..... om heel eerlijk te zijn weet ik nog niet zo wat ik van dit verhaal moet vinden.... en dat terwijl ik normaal te goed gelovig ben. Een ding is duidelijk: geen toestemming voor huwelijk friso en "dat wijf" (zoals Charlie het zegt...)
  donderdag 2 oktober 2003 @ 22:16:13 #132
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_13609380
quote:

[..]

Was dat vlak naast die haringkar?
  donderdag 2 oktober 2003 @ 22:17:05 #133
15080 static
pi_13609400
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:16 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik heb bij Lethal Weapon geleerd dat er 15 in het magazijn kunnen en eentje in de laadkamer.

Verschilt per wapen.
pi_13609439
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:15 schreef Vivi het volgende:

[..]

Tja, ik had ook wel met hem op een blikkie geschoten als ie me had uitgenodigd

Heerlijk zo'n foute vent, ik begrijp die Mabel wel
  donderdag 2 oktober 2003 @ 22:19:33 #135
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_13609463
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:18 schreef milagro het volgende:

[..]

Zou ze Friso nou ook een klappertjespistool of supersoaker ofzo hebben gegeven waar hij mee moet rondlopen in de slaapkamer

[Dit bericht is gewijzigd door Vivi op 02-10-2003 22:20]

pi_13609467
quote:

[..]

Dat zei hij toch ook, doorgeladen?
pi_13609486
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:16 schreef Strolie75 het volgende:
En da's toch vervelend als je in een vuurgevecht zit en je 16 kogels wil hebben.
Wapen laden, doorladen, magazijn eruit, kogel erbij, magazijn laden.
Duurt wel effe denk je niet?
  Redactie Frontpage donderdag 2 oktober 2003 @ 22:20:35 #138
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13609492
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:18 schreef milagro het volgende:
Vandaar je relatie met X-ray zeker?
pi_13609499
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:19 schreef Vivi het volgende:

[..]

Zou ze Friso nou ook een supersoaker hebben gegeven waar hij mee moet rondlopen in de slaapkamer

Ik denk eerder dat Mabel dan Bruinsma speelt en Friso zijn wijf.

donderdag 2 oktober 2003 @ 22:21:52 #140
8502 BAZZA
pi_13609522
quote:

Zou ze Friso nou ook een klappertjespistool of supersoaker ofzo hebben gegeven waar hij mee moet rondlopen in de slaapkamer

Ze zal zich wel tegoed doen aan zijn bodyguards
Die Friso is meer een YMCA sooort man
  donderdag 2 oktober 2003 @ 22:22:04 #141
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_13609526
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:20 schreef SunChaser het volgende:

[..]

X-Ray is van mij
pi_13609528
quote:
Dat is sowieso niet geil want Mabel houdt dan het wapen vast.
pi_13609547
Ik heb niet de hele uitzending gezien, maar begreep ik op het einde goed dat Mabels stiefvader ook contacten zou hebben gehad met Bruinsma?
pi_13609555
quote:
Bespeur ik hier enige jaloezie?
  donderdag 2 oktober 2003 @ 22:23:30 #145
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_13609576
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:21 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat Mabel dan Bruinsma speelt en Friso zijn wijf.

Maar toch...ik denk dat Friso zijn aanstaande wel eens stevig aan de tand gaat voelen...heeft ze wel d'r tanden mee, maar toch

Of zou hij het spelletje braaf meespelen?

pi_13609613
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:22 schreef Kozzmic het volgende:
maar begreep ik op het einde goed dat Mabels stiefvader ook contacten zou hebben gehad met Bruinsma?
Dat begreep je goed, maar Mabels mutti zegt van niet.
  Redactie Frontpage donderdag 2 oktober 2003 @ 22:25:08 #147
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13609625
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:22 schreef What het volgende:

[..]

Bespeur ik hier enige jaloezie?

Ik zou idd best ook een foute man willen zijn soms. Nu ben ik die broer waarmee vrouwen kunnen praten

Zeg, waar kun je twee blaffers kopen? Op de PC Hooft?

pi_13609632
quote:
Ik heb niet de hele uitzending gezien, maar begreep ik op het einde goed dat Mabels stiefvader ook contacten zou hebben gehad met Bruinsma?
Ja dat beweerde de boekhouden van Bruinsma, die stief vader van mabel zat in het bestuur van de zeilvereniging ofzo. En hoog bij de Rabobank in de top. De beste man is inmiddels overleden.
  Redactie Frontpage donderdag 2 oktober 2003 @ 22:26:37 #149
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13609668
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:25 schreef Brammetje het volgende:
De beste man is inmiddels overleden.
Dat was niet die man die in een wak reed he?

Ze laat wel een spoor van lijken achter zich hoor

donderdag 2 oktober 2003 @ 22:26:42 #150
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_13609671
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:25 schreef Brammetje het volgende:

[..]

Ja dat beweerde de boekhouden van Bruinsma, die stief vader van mabel zat in het bestuur van de zeilvereniging ofzo. En hoog bij de Rabobank in de top. De beste man is inmiddels overleden.

In een wak geschaatst
pi_13609673
quote:

[..]

Wij hebben een puur vriendschappelijke relatie
pi_13609681
Ja die is geliquideerd door een wak in het ijs.
pi_13609694
quote:
En hoog bij de Rabobank in de top
Altijd handig om je drugsgeld wit te wassen.
  Redactie Frontpage donderdag 2 oktober 2003 @ 22:27:50 #154
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13609705
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:26 schreef Vivi het volgende:

[..]

In een wak geschaatst

Nee, dat was haar echte vader.
pi_13609711
Zijn er nog geen ambulances bij de paleizen gezien? Beatrixs zal wel een infarct hebben gekregen hiervan
pi_13609716
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:26 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dat is de echte vader. Vind ik ook een opmerkelijk verhaal.

Pa overlijdt, ma hertrouwt binnen 1 of 2 jaar met die Wisse Smit, en weer 1 of 2 jaar later hebben Mabel en haar zus de naam van hun nieuwe pa overgenomen.

donderdag 2 oktober 2003 @ 22:28:04 #157
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_13609717
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:27 schreef PietPrak het volgende:

[..]

Altijd handig om je drugsgeld wit te wassen.

én om in bepaalde kringen te verkeren.....
pi_13609718
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:25 schreef SunChaser het volgende:
Ik zou idd best ook een foute man willen zijn soms. Nu ben ik die broer waarmee vrouwen kunnen praten
Ow kut!
Jij wou dat je hem was...

Blijf maar gewoon SC met alle gevolgen van dien.

donderdag 2 oktober 2003 @ 22:28:26 #159
8502 BAZZA
pi_13609728
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:26 schreef Vivi het volgende:

In een wak geschaatst

Zeker volgens het politierapport van een vriendje van een zekere agent van de Warmoestraat
pi_13609749
quote:
Hm, volgens mij heeft hij Bruinsma ook ontmoet.
Dat was goed voor zijn (Bruinsma) pr.
De heer Wisse Smit kon hem in contact brengen met interressante mensen.

Althans zo heb ik het begrepen.

donderdag 2 oktober 2003 @ 22:29:36 #161
8502 BAZZA
pi_13609758
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:27 schreef _The_General_ het volgende:
Zijn er nog geen ambulances bij de paleizen gezien? Beatrixs zal wel een infarct hebben gekregen hiervan
Ze zal de uitzending wel al eerder hebben gezien, misschien heeft ze er ook nog wel stukjes uit laten halen
pi_13609768
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:28 schreef Kozzmic het volgende:
Pa overlijdt, ma hertrouwt binnen 1 of 2 jaar met die Wisse Smit, en weer 1 of 2 jaar later hebben Mabel en haar zus de naam van hun nieuwe pa overgenomen.
Ja een man met geld die dtief vader dan gaat Mabel gauw overstag.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 22:30:32 #163
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_13609787
De NOS brengt het zo:

Wisse Smit overnachtte bij Bruinsma

HILVERSUM Mabel Wisse Smit heeft in '89
enkele maanden en daarna nog enkele
malen contact gehad met de topcrimineel
Klaas Bruinsma.Misdaadreporter Peter R.
de Vries zei voor SBS6 dat de RVD dat
namens haar aan hem heeft geschreven.

De verloofde van prins Johan Friso zou
ook hebben erkend dat ze met Bruinsma
op diverse schepen heeft gevaren,ook op
de Neeltje Jacoba,waar hij volgens zijn
ex-lijfwacht bijna niemand toeliet.Zij
zou erkennen daar te hebben overnacht.

Zij blijft erbij dat zij geen intieme
of zakelijke relatie met Bruinsma had.
De contacten lijken echter intensiever
te zijn geweest dan zij eerder toegaf.

pi_13609788
quote:

[..]

Dat vind ik ook zo vreemd.
Waarom neem je in Godsnaam de naam van je stiefvader over, Mabel heeft haar vader toch gewoon gekend?
Vind het zo naar idee, dat je niet eens de naam van je overleden vader wilt dragen meer

edit opmerkelijke typo

[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 02-10-2003 22:32]

pi_13609795
quote:

quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:26 schreef SunChaser het volgende:

Nou moeten jullie echt opzouten hoor! Toen ik het in een eerder topic opperde was hoon mijn deel.
pi_13609837
Wat zou Maartje van Weegen nu denken ???
  donderdag 2 oktober 2003 @ 22:34:07 #167
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_13609873
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:30 schreef milagro het volgende:

[..]

Vind het zo naar idee, dat je niet eens de naam van je overleden vader wilt dragen meer

Niet zo raar als je een uitgekookt plan hebt.

Met twee achternamen word je sneller tot een bepaalde 'groep' toegelaten.
Dus tja, Mabel Los of Mabel Wisse Smit.
Laatste staat royaler (zal ze gedacht hebben).

Het is gewoon een kille en heel intelligente tante.
(die indruk wekt ze)

pi_13609879
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:32 schreef PietPrak het volgende:
"Kutzooi, ik wil ook een foute vent"
pi_13609888
quote:
Die zou haar bronnen nooit vrijgeven!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_13609903
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:34 schreef Nyrem het volgende:

[..]

(die indruk wekt ze)

Ja zou kunnen, maar was ze toen niet te jong nog voor zulks slinks gedrag

Toch eens dat voorhoofd checken op 666

pi_13609908
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:34 schreef Nyrem het volgende:

(die indruk wekt ze)

Ben bang dat je idd gelijk hebt
pi_13609913
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:34 schreef milagro het volgende:
"Kutzooi, ik wil ook een foute vent"
Tja, Joop Daalmeier.
Interessant.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 22:36:22 #173
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_13609931
quote:
*RVD-mode on*
"Wegens financiële problemen kan Mabel Wisse Smit niet..."
*RVD-mode off*
  donderdag 2 oktober 2003 @ 22:36:34 #174
15080 static
pi_13609935
Geweldig topic dit.
  Redactie Frontpage donderdag 2 oktober 2003 @ 22:37:00 #175
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13609942
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:36 schreef static het volgende:
Geweldig topic dit.

Op naar deel 3

donderdag 2 oktober 2003 @ 22:37:11 #176
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_13609946
FF B&W kijken
pi_13609971
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:35 schreef What het volgende:

[..]

Tja, Joop Daalmeier.
Interessant.

[jengelmode]
"Ik wil een drugsdealer, doe drugs dealen dahan"
[/jengelmode]

Redactie Frontpage donderdag 2 oktober 2003 @ 22:39:09 #178
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13609999
Nu ff snel zappen naar NOVA (Ned3)
  donderdag 2 oktober 2003 @ 22:39:24 #179
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_13610009
Ik vind Jan Mulder normaal een kwal maar nu vind ik hem wel leuk
pi_13610017
Jan mulder gaat goed tekeer tegen Brinkhorst bij barend en van dorp.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 22:41:00 #181
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_13610054
Die Brinkhorst

damn zappen tussen ned 3 en rtl4

Redactie Frontpage donderdag 2 oktober 2003 @ 22:42:49 #182
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13610101
Ned3 is ook interessant!
pi_13610125
Wat heeft die Brinkhorst toch een heerlijke stem!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_13610133
Ik zou als ik Friso was maar niet gaan zeilen op de Waddenzee....of schaatsen nabij wakken...

Gauw NOVA kijken

donderdag 2 oktober 2003 @ 22:44:33 #185
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_13610150
Niet zo'n leuk liedje bij B&W
  Moderator / Miss SHO donderdag 2 oktober 2003 @ 22:45:02 #186
22592 crew  Ole
pi_13610163
Volgens Rehwinkel heeft ze nu toch toegegeven dat ze hem kent..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 2 oktober 2003 @ 22:45:03 #187
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_13610164
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:43 schreef milagro het volgende:

Gauw NOVA kijken

Mabel praat al hetzelfde als Bea
  Redactie Frontpage donderdag 2 oktober 2003 @ 22:45:59 #188
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13610188
Duidelijk is dat: Mabel op de Neeltje Jacoba heeft geslapen (meerdere keren) en dat Bruinsma toen al een beruchte crimineel was met lijfwachten. Had ze wel moeten weten wie het was.
  Redactie Frontpage donderdag 2 oktober 2003 @ 22:46:32 #189
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13610200
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:45 schreef Ole het volgende:
Volgens Rehwinkel heeft ze nu toch toegegeven dat ze hem kent..
Volgens haarzelf. Ze heeft een brief geschreven aan De Vries.
  Moderator / Miss SHO donderdag 2 oktober 2003 @ 22:46:34 #190
22592 crew  Ole
pi_13610202
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:45 schreef SunChaser het volgende:
Duidelijk is dat: Mabel op de Neeltje Jacoba heeft geslapen (meerdere keren) en dat Bruinsma toen al een beruchte crimineel was met lijfwachten. Had ze wel moeten weten wie het was.
hij liep met "blaffers"
  donderdag 2 oktober 2003 @ 22:48:12 #191
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_13610239
Bruinsma had trouwens ook een leuk jaarinkomen á 25.000.000 gulden.
pi_13610241
Ik dacht: ff kijken wat de RVD te melden heeft hierover. Maar ik krijg de site niet te pakken?! Denk dat ik de verkeerde naam gebruik, tips iemand?
...koffie?...
  Moderator / Miss SHO donderdag 2 oktober 2003 @ 22:49:12 #193
22592 crew  Ole
pi_13610259
Moet dit topic niet inmiddels naar OOG???

Het komt straks nog in de kamer..

Redactie Frontpage donderdag 2 oktober 2003 @ 22:50:08 #194
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13610279
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:49 schreef Ole het volgende:
Moet dit topic niet inmiddels naar OOG???
Nope, dit is OP EN TOP showbizz
  donderdag 2 oktober 2003 @ 22:50:45 #195
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_13610297
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:48 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Ik dacht: ff kijken wat de RVD te melden heeft hierover. Maar ik krijg de site niet te pakken?! Denk dat ik de verkeerde naam gebruik, tips iemand?
RVD heeft geen site (geloof ik)

ps:

quote:
Waarom doet de RVD geen uitspraken over het privé-leven van de leden van het Koninklijk Huis?
Bij Koninklijk Besluit van 13 december 1965 is het onder andere de taak van de Rijksvoorlichtingsdienst om de privé-sfeer van de leden van het Koninklijk Huis zoveel mogelijk te beschermen, zonder daarbij de eisen van een goede berichtgeving uit het oog te verliezen. Met het oog daarop doet de RVD geen mededelingen over het privé-leven van de leden van het Koninklijk Huis.
pi_13610300
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:48 schreef Nyrem het volgende:
Bruinsma had trouwens ook een leuk jaarinkomen á 25.000.000 gulden.
was dat zijn jaarinkomen? Ik dacht dat dat zijn totale vermogen was.
pi_13610319
quote:
Denk niet dat ze iets gaan melden op hun site. Als ze ergens goed in zijn. " Mabel ?? wie is dat? die kent onze dienst niet hoor "
pi_13610351
quote:
http://www.rijksvoorlichtingsdienst.nl/actueel/persber_minaz/index.html
Door vol te houden bereikte ook de slak de ark van noah
pi_13610356
quote:
Kortom, ze heeft gelogen.
En damagnie!
  Moderator / Miss SHO donderdag 2 oktober 2003 @ 22:53:35 #200
22592 crew  Ole
pi_13610375
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:52 schreef milagro het volgende:

[..]

En damagnie!

Ja joh, maar orale sex is geen sex hoor

en ze heeft ook niet geinhaleerd..

[Dit bericht is gewijzigd door Ole op 02-10-2003 22:54]

Redactie Frontpage donderdag 2 oktober 2003 @ 22:54:04 #201
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13610384
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:52 schreef milagro het volgende:

[..]

En damagnie!

Jawel hoor. Maar niet als ze nog Oranje wil worden.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 22:54:17 #202
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_13610392
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:50 schreef Vision het volgende:

[..]

was dat zijn jaarinkomen? Ik dacht dat dat zijn totale vermogen was.

Nee, hij had op 'top' van zijn carriere een maximaal geschatte inkomen van 25miljoen per jaar.
pi_13610395
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:45 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Mabel praat al hetzelfde als Bea

rôde rôzen....

Die prinses Petra ook al..zij het in mindere mate

pi_13610447
quote:
Ik denk ook dat ze dit nu toegeeft omdat ze bang is dat er meer naar boven gaat komen. Foto's bijvoorbeeld. Dit is niet zomaar een slip of the tongue en je mag er waarschijnlijk ook wel vanuit gaan dat Bea zich met deze brief bemoeid heeft.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 22:56:31 #205
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_13610456
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:54 schreef milagro het volgende:

[..]

rôde rôzen....

Viel me op, precies dezelfde toon als Bea...
Zelfde 'robotmanier'.

Het lijkt wel of het een ander soort mens is

pi_13610478
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:54 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Jawel hoor. Maar niet als ze nog Oranje wil worden.

bedoel ik!

wat denk je.
zouden ze dit huwelijk aflasten nog?

of is dat teveel gezichtsverlies.
of heeft Mabel zo Trix' hart veroverd, dat ze een oogje of tien dichtknijpt.

donderdag 2 oktober 2003 @ 22:58:29 #207
18772 pos
@@sweet@@
pi_13610513
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:10 schreef BAZZA het volgende:

Voor je het weet blijkt dat Mabel ook nog een tijd de slet van Volkert v/d G is geweest en dan breekt echt de pleuris uit

But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  Admin donderdag 2 oktober 2003 @ 22:58:31 #208
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_13610514
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:56 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ik denk ook dat ze dit nu toegeeft omdat ze bang is dat er meer naar boven gaat komen. Foto's bijvoorbeeld. Dit is niet zomaar een slip of the tongue en je mag er waarschijnlijk ook wel vanuit gaan dat Bea zich met deze brief bemoeid heeft.

Kozz, heb jij dat linkje nog vanuit haar studententijd?
mabel snolle-smit oid heette ze toen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Redactie Frontpage donderdag 2 oktober 2003 @ 22:58:31 #209
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13610515
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:57 schreef milagro het volgende:
wat denk je.
zouden ze dit huwelijk aflasten nog?
Nee, want deze relatie is niet op liefde gebaseerd maar op macht.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 22:58:51 #210
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_13610523
Ach die oranjes doen wat ze zelf willen, hebben lak aan dit soort zaken.
Zie geschiedenis.

Bernard had bv contacten met SS'rs.

Tja en van die dingen...

donderdag 2 oktober 2003 @ 22:59:10 #211
15080 static
pi_13610529
quote:

[..]

Foto's bijvoorbeeld.

Die zijn er idd.
pi_13610534
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:25 schreef SunChaser het volgende:

Zeg, waar kun je twee blaffers kopen? Op de PC Hooft?

In de plaatselijke moskee.
[b]Op vrijdag 7 november 2003 00:23 schreef gelly het volgende:[/b][br]Ik wil Fok! wel leuk houden.
  Redactie Frontpage donderdag 2 oktober 2003 @ 22:59:50 #213
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13610548
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:58 schreef yvonne het volgende:
Nope. Mabel Wippe Smit.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 22:59:54 #214
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_13610551
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:59 schreef Tedje_van_Es het volgende:

[..]

In de plaatselijke moskee.

jammer weer, jammer
  Admin donderdag 2 oktober 2003 @ 23:00:27 #215
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_13610564
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:59 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Nope. Mabel Wippe Smit.

detail
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_13610588
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

Kozz, heb jij dat linkje nog vanuit haar studententijd?

FF googelen....

http://www.bicat.net/archives/00000771.htm

pi_13610591
quote:

[..]

Dus bij iedere onthulling maar weer ietsje meer toegeven..

"Oh bedoelde je dát Trix, jaaaa neeeee, okay wist ik veel dat neuken niet gebruikelijk is tussen vage kennissen? "

rôde rôzen verwelken,
schepen vergaan (of je flikkert in een wak)
maar onze liefde heeft echt nooit bestaan

pi_13610599
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:59 schreef Nyrem het volgende:

[..]

jammer weer, jammer

Ja eh, je bent fout of je bent het niet .
pi_13610631
Hoe Mabel echt is blijkt wel uit dat verhaal dat ze in haar studententijd een studentenfeest had en dat ze Bruinsma meenam. Klaas had zelfs een bodyguard mee. Kun je het je voorstellen, al die studenten en dan klaas met een bodyguard Dat verzin je toch niet!!!

En maar interessant doen met Bruinsma op dat feest.

Ik vind die Mabel een akelig mens, en dan druk ik me nog eufemistisch uit!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Brammetje op 02-10-2003 23:03]

donderdag 2 oktober 2003 @ 23:02:43 #220
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_13610633
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:01 schreef milagro het volgende:

[..]

Dus bij iedere onthulling maar weer ietsje meer toegeven..

"Oh bedoelde je dát Trix, jaaaa neeeee, okay wist ik veel dat neuken niet gebruikelijk is tussen vage kennissen? "

rôde rôzen verwelken,
schepen vergaan (of je flikkert in een wak)
maar onze liefde heeft echt nooit bestaan

Rofl

En dan komt er ineens een officiele aankondiging dat Friso toch maar heeft besloten uit de kast te komen

pi_13610672
Maar als ze tot zijn dood zijn vriendinnetje was, dan moest dat bekend zijn geweest. De vriendin van Bruinsma was dan echt wel flink gevolgd, en zeker op de begrafenis aanwezig.

Zouden toch ook fotos moeten zijn ergens dan?

donderdag 2 oktober 2003 @ 23:04:13 #222
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_13610679
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:02 schreef Brammetje het volgende:
Hoe Mabel echt is blijkt wel uit dat verhaal dat ze in haar studententijd een studentenfeest had en dat ze Bruinsma meenam. Klaas had zelfs een bodyguard mee. Kun je het je voorstellen, al die studenten en dan klaas met een bodyguard Dat verzin je toch niet!!!

En maar interessant doen met Bruinsma op dat feest.

Ik vind die Mabel een akelig mens, en dan druk ik me nog eufemistisch uit!!!

Ik kan me wel met haar identificeren
pi_13610695
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:58 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Nee, want deze relatie is niet op liefde gebaseerd maar op macht.

Nee, op commando van Trix van bedoel ik.
Trix heeft er toch geen voordeel bij verder?
Behalve gezichtsverlies en homo cover-up

Nee, Bernard zal haar wel wat vinden..
"Sag mal, Mabel, heb je mijne waffe al gesehen"

donderdag 2 oktober 2003 @ 23:04:55 #224
15080 static
pi_13610701
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:03 schreef Tedje_van_Es het volgende:

Zijn ex beweert die te hebben.
pi_13610715
quote:
Maar als ze tot zijn dood zijn vriendinnetje was, dan moest dat bekend zijn geweest. De vriendin van Bruinsma was dan echt wel flink gevolgd, en zeker op de begrafenis aanwezig.

Bea heeft heus wel invloed bij AIVD vroeger de BVD. Dus reken er maar niet op dat er fotos van de kant van de BVD komen.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 23:05:30 #226
15080 static
pi_13610719
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:04 schreef milagro het volgende:

[..]

!
pi_13610729
quote:

[..]

Nee, op commando van Trix van bedoel ik.
Trix heeft er toch geen voordeel bij verder?
Behalve gezichtsverlies en homo cover-up

.
pi_13610754
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:04 schreef static het volgende:

[..]

Zijn ex beweert die te hebben.

Zijn ex? Haar ex dan toch?
  donderdag 2 oktober 2003 @ 23:06:37 #229
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_13610755
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:59 schreef static het volgende:

[..]

Die zijn er idd.

(ff tussendoor)

pi_13610758
quote:

Bruinsma was erg beschermend naar haar toe, ze was 'anders dan al die andere wijvuh' ... volgens die Charlie
Dus ik denk niet dat ze erbij was, althans niet openlijk.

Bruinsma liet haar ook ophalen steeds voor de bezoekjes aan zijn boot.

pi_13610781
Nu op de TV dat Den Haag in rep en roer is naar aanleiding van die uitzending van de Vries. .
  donderdag 2 oktober 2003 @ 23:08:01 #232
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_13610793
Loretta is ook al in alle staten!

Smikkel ende smul. zeg ik maar.

pi_13610811
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:06 schreef Tedje_van_Es het volgende:

[..]

Zijn ex? Haar ex dan toch?

Ex slash weduwe slash neukertje slash snolliebollie Bruinsma
pi_13610812
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:06 schreef Nyrem het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

Echt super dat plaatje
pi_13610833
Dit wordt een top-rel.

En Peter ziet zijn pegels per minuut binnenstromen. .

donderdag 2 oktober 2003 @ 23:12:26 #236
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_13610918
quote:

[..]

FF ein kleine anekdote tussendoor:

Ik heb bij het WNF gewerkt en daar moesten ze altijd erg veel moeite doen om te verbloemen hoe Bernard weer eens in beschonken toestand uit de helikopter was gerold als ie weer eens op safari mocht van hun..

Ook gingen er regelmatig vuilniszakken vol pluche WNF-beesten richting Soestdijk waarvan ik er een aantal heb ontvreemd..

Juul heeft toch meer aan een FisherPrice mobiel voor boven haar bed dus ze kon best een knuffel missen.

[Dit bericht is gewijzigd door Vivi op 02-10-2003 23:13]

pi_13610921
Ik heb hiervoor zelfs Frans Bauer laten schieten, kun je nagaan
  donderdag 2 oktober 2003 @ 23:12:38 #238
8502 BAZZA
pi_13610926
Wel lullig trouwens voor De Roy van Zuydewijn want die krijgt helemaal geen aandacht meer
pi_13610962
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:54 schreef milagro het volgende:
Hoe kom je daar nou bij? Dat wijf komt van bekaktheid haast niet uit haar woorden.
pi_13610995
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:12 schreef BAZZA het volgende:
Wel lullig trouwens voor De Roy van Zuydewijn want die krijgt helemaal geen aandacht meer
Gaat natuurlijk nu subiet iets ludieks bedenken met poedersuiker...

Die kleine die altijd bij hem is, is dat zijn bodyguard niet dan

pi_13610998
Was een zeer interessante uitzending van Peter weer. Ik had eigenlijk gehoopt dat ie meer zou gaan praten over de dag zelf dat Klaas de kogels door zijn hoofd kreeg. Waarom liep ie zonder Bodyguards naar buiten en waarom was Charley er niet bij???
Ben benieuwd hoe groot en hoe ver Klaas was gekomen zonder die ene dag in juni....

heeft iemand enig idee hoever ze al zijn met zijn film????

pi_13611032
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:14 schreef What het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou bij? Dat wijf komt van bekaktheid haast niet uit haar woorden.

true, maar ik vind Mabel erger nog...

hoewel, Petra moet eerst eens "rôde rôzen" zeggen..

donderdag 2 oktober 2003 @ 23:17:15 #243
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_13611041
zegt Mabel trouwens al "wij"?

pi_13611077
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:15 schreef Ricootje2 het volgende:
Was een zeer interessante uitzending van Peter weer. Ik had eigenlijk gehoopt dat ie meer zou gaan praten over de dag zelf dat Klaas de kogels door zijn hoofd kreeg. Waarom liep ie zonder Bodyguards naar buiten en waarom was Charley er niet bij???
Ben benieuwd hoe groot en hoe ver Klaas was gekomen zonder die ene dag in juni....

heeft iemand enig idee hoever ze al zijn met zijn film????

volgens mij heeft Bruinsma die nacht doorgehaald en was (daardoor?)net die ene keer die bodyguard er niet bij.. of zoiets begreep ik
pi_13611127
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:17 schreef Nyrem het volgende:
zegt Mabel trouwens al "wij"?

doet me nu ineens denken aan dat sketchje bij Spitting Image waar Queen Elisabeth undercover geld gaat ophalen deur aan deur en dan in koninklijk meervoud (one is very pleased...) de bewoners aanspreekt
  Redactie Frontpage donderdag 2 oktober 2003 @ 23:27:10 #246
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13611268
Wat ziet Friso in hemelsnaam in haar. Ja, ze is loyaal.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 23:27:22 #247
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_13611274
Ze heeft trouwens ook twee zussen
  donderdag 2 oktober 2003 @ 23:28:30 #248
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_13611300
Getver wat doet ie flauw!"Ik wil er niets over zeggenl..u kunt op uw hoofd gaan staan!"
  Redactie Frontpage donderdag 2 oktober 2003 @ 23:28:42 #249
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13611303
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:27 schreef Nyrem het volgende:
Praten die ook zo?
pi_13611317
quote:
Heten die Los of ook Wisse Smit ?

Mabel, Babel en Kabel Wisse Smit, wat leuk

Redactie Frontpage donderdag 2 oktober 2003 @ 23:29:46 #251
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13611340
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:29 schreef milagro het volgende:

pi_13611342
quote:
Die zitten waarschijnlijk op de wallen want minder slim.
pi_13611343
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:29 schreef milagro het volgende:

[..]

Heette die Los of ook Wisse Smit ?

Eentje was ook een Los, de ander is de enige echte Wisse Smit.

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 02-10-2003 23:30]

pi_13611349
Nou leuk, ik heb de video verkeerd geprogrammeerd .

Zou het nog herhaald worden??

pi_13611363
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:29 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Eentje was ook een Los, de ander is de enige echteWisse Smit[/i].

Een half zusje dus, okay
Wat weet jij veel
  donderdag 2 oktober 2003 @ 23:30:49 #256
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_13611369
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:28 schreef Vivi het volgende:
Getver wat doet ie flauw!"Ik wil er niets over zeggenl..u kunt op uw hoofd gaan staan!"
Tja hij hoort zelf tot de persoonlijke kring van onze royals.
pi_13611370
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:30 schreef schatje het volgende:
Nou leuk, ik heb de video verkeerd geprogrammeerd .

Zou het nog herhaald worden??

In vrijwel elke nieuwsuitzending op het moment...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')