Greetz,
Teije
p.s. Hou het ff serieus graag
[Dit bericht is gewijzigd door Teijeextra op 01-10-2003 19:54]
Verder heb ik (met behulp van de gitaar & keyboard) veel nummers zelf gecomponeerd op de computer met verschillende software waaronder Reason.
De laatste tijd komt het er alleen niet meer zo echt van helaas. Ik zou het liefst altijd onbezorgd muziek willen maken
quote:Welke synths heb je?
Op woensdag 1 oktober 2003 19:30 schreef MSXUser het volgende:
Hier gaat alles voornamelijk met behulp van sequencers en synths (hardware). Eigenlijk klooi ik maar wat aan
quote:Kan je ook beetje spelen of gewoon op gehoor.
Op woensdag 1 oktober 2003 19:30 schreef MSXUser het volgende:
Hier gaat alles voornamelijk met behulp van sequencers en synths (hardware). Eigenlijk klooi ik maar wat aan
Maar goed, ontopic:
Ikzelf maak muziek met m'n gitaar(en)... 'k speel zo'n 12 jaar, waarvan 4 ook elektrisch.
Verders speel ik er ook een beetje basgitaar en drums bij.
Ik heb actief in een band gezeten, maar die is ter ziele gegaan. Op dit moment ben ik bezig een band op te richten. Om de tijd te overbruggen, speel ik af en toe samen met wat vrienden. We spelen dan verschillende stijlen en nummers....
Verders doe ik de laatste 2 jaar verwoedde pogingen om muziek te schrijven. Muziek gaat aardig... teksten niet helaas...
De laatste paar maanden ben ik wat begonnen te prutsen met Reason (dank je Pun ) maar vanwege school heb ik daar niet zoveel tijd voor. Helaas....
Muziek is veel relaxter wanneer je gewoon speelt omdat je zin hebt om lekker te spelen, en niet speelt omdat je wilt bewijzen dat je de beste muzikant van de wereld bent...
Gitaar
Bas
Zang
Kan verder nog overweg met een drumstel, mondharmonika, en een didgeridoo. (in alle drie blink ik overigens niet uit)
quote:Ja sorry, moet mezelf effe in het muziek-forum inwijden
Op woensdag 1 oktober 2003 19:38 schreef Gitarist het volgende:
...sorry hoor, beetje 13-in-dozijn topic...
quote:Ik kan noten lezen en wel wat op een keyboard jengelen, maar gezien ik eigenlijk geen muziek van anderen speel (iig zo min mogelijk) doe ik vrijwel alles op gehoor.
Op woensdag 1 oktober 2003 19:35 schreef DJ_Robbie het volgende:
Kan je ook beetje spelen of gewoon op gehoor.
Ik zelf kan heel, maar dan heel klein beetje toetsen spelen (om het mooi te zeggen) verder kloot ik aan op gehoor.
Ben daardoor zelfs ooit in een studio gerold als geluidstechnicus bij een locale radio.
quote:een didg roeleert big time
Op woensdag 1 oktober 2003 19:41 schreef Luka het volgende:
Ik produceer wat geluid op een didgeridoo, telt dat ook?
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 01-10-2003 23:52]
Verder probeer ik een bandje bij elkaar te oogsten, maar dat gaat maar moeizaam. Ik jam wel regelmatig bij een goeie vriend van me die drummer is, dus da's altijd wel machtig.
nee.. ik speel bas in 2 bandjes.. 1 metal cover band en een thrashmetal band
Daarnaast speel ik een half jaar basgitaar zonder les, en dat vind ik ook vet
en natuurlijk tikken op van alles en nog wat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |