abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13578940
Hoi,
We kunnen hier wel een eind heen gaan zitten lullen over de muziek van anderen, maar maak jezelf eigenlijk ook muziek? En zo ja, hoe (zang, trompet, piano, sax., een flinke boer enz.)?
Ikzelf speel piano, nadat ik 4 jaar keyboardlessen heb gevolgd, maar doe er eigenlijk niks mee (snik). Ook heb ik nog een gitaar staan waar ik zo af en toe wat mee kloot... maar ik ben met die gitaar nog niet verder dan Yankee Doodle

Greetz,
Teije

p.s. Hou het ff serieus graag

[Dit bericht is gewijzigd door Teijeextra op 01-10-2003 19:54]

De nieuwe muziekwebsite --> Edim.nl
pi_13578960
nee, ik maak zelf geen muziek
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_13579033
Ik speel nu zo'n vier à vijf jaar (electrisch) gitaar. Daarnaast speel ik een héél klein beetje keyboard, ik kan een beetje drummen etc.

Verder heb ik (met behulp van de gitaar & keyboard) veel nummers zelf gecomponeerd op de computer met verschillende software waaronder Reason.

De laatste tijd komt het er alleen niet meer zo echt van helaas. Ik zou het liefst altijd onbezorgd muziek willen maken

woensdag 1 oktober 2003 @ 19:30:33 #4
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_13579104
Hier gaat alles voornamelijk met behulp van sequencers en synths (hardware). Eigenlijk klooi ik maar wat aan
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_13579149
Acoustische gitaar hoog!
pi_13579157
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 19:30 schreef MSXUser het volgende:
Hier gaat alles voornamelijk met behulp van sequencers en synths (hardware). Eigenlijk klooi ik maar wat aan
Welke synths heb je?
pi_13579172
Ik speel elektrisch gitaar, keyboard en probeer zo wat te zingen
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  woensdag 1 oktober 2003 @ 19:34:58 #8
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_13579193
ik knip en plak alles aan elkaar...
Neerkomen wel!
pi_13579205
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 19:30 schreef MSXUser het volgende:
Kan je ook beetje spelen of gewoon op gehoor.
Ik zelf kan heel, maar dan heel klein beetje toetsen spelen (om het mooi te zeggen) verder kloot ik aan op gehoor.
pi_13579262
...sorry hoor, beetje 13-in-dozijn topic...

Maar goed, ontopic:

Ikzelf maak muziek met m'n gitaar(en)... 'k speel zo'n 12 jaar, waarvan 4 ook elektrisch.
Verders speel ik er ook een beetje basgitaar en drums bij.

Ik heb actief in een band gezeten, maar die is ter ziele gegaan. Op dit moment ben ik bezig een band op te richten. Om de tijd te overbruggen, speel ik af en toe samen met wat vrienden. We spelen dan verschillende stijlen en nummers....

Verders doe ik de laatste 2 jaar verwoedde pogingen om muziek te schrijven. Muziek gaat aardig... teksten niet helaas...

me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_13579310
Ik speel inmiddels al zo'n 13 jaar op toetsinstrumenten. Ben begonnen met keyboard en heb mezelf op den duur leren piano spelen.

De laatste paar maanden ben ik wat begonnen te prutsen met Reason (dank je Pun ) maar vanwege school heb ik daar niet zoveel tijd voor. Helaas....

In de mythologie was Cassiopeia de koningin van Ethiopië en getrouwd met koning Cepheus. Ze hadden één dochter: Andromeda.
pi_13579325
Ik speel gitaar, meestal elektisch maar ook akoestisch, en verder speel ik keyboard, en ik kan redelijk bassen en drummen. Ik maak muziek met software als Fruityloops en Reason ... gewoon een beetje zitten kloten, je kent het wel

Muziek is veel relaxter wanneer je gewoon speelt omdat je zin hebt om lekker te spelen, en niet speelt omdat je wilt bewijzen dat je de beste muzikant van de wereld bent...

Genoeg is genoeg, wat jullie allemaal bezighoudt is al droevig genoeg!
  woensdag 1 oktober 2003 @ 19:41:25 #13
32740 Luka
Schop kont!
pi_13579329
Ik produceer wat geluid op een didgeridoo, telt dat ook?
It's my world...you're just livin' in it!!!
pi_13579356
Drums

Gitaar

Bas

Zang

I promise not to sell your perfumed secrets, there are countless formulas for pressing flowers, I lie in the soll and fertilize mushrooms, Leaking out gas fumes are made into perfume!
pi_13579392
Basgitaar in een band sinds anderhalf jaar, daarvoor speelde ik 2 jaar gitaar, en heb ooit nog eens piano les gehad, wat ik nu weer een beetje aan het oppakken ben. Heb een nummer geschreven voor die band, die ik ook maar zelf moest zingen, dus mag ik me ook een heel klein beetje zanger noemen

Kan verder nog overweg met een drumstel, mondharmonika, en een didgeridoo. (in alle drie blink ik overigens niet uit)

pi_13579402
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 19:38 schreef Gitarist het volgende:
...sorry hoor, beetje 13-in-dozijn topic...
Ja sorry, moet mezelf effe in het muziek-forum inwijden
De nieuwe muziekwebsite --> Edim.nl
  woensdag 1 oktober 2003 @ 19:54:42 #17
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_13579665
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 19:35 schreef DJ_Robbie het volgende:
Kan je ook beetje spelen of gewoon op gehoor.
Ik zelf kan heel, maar dan heel klein beetje toetsen spelen (om het mooi te zeggen) verder kloot ik aan op gehoor.
Ik kan noten lezen en wel wat op een keyboard jengelen, maar gezien ik eigenlijk geen muziek van anderen speel (iig zo min mogelijk) doe ik vrijwel alles op gehoor.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  † In Memoriam † woensdag 1 oktober 2003 @ 19:57:19 #18
47213 ArmaniMania
pi_13579734
Alles met synthesizers en computers en samplers en hd-recording etc.
Doe het al 20 jaar, heb me helemaal verdiept in midi (controllers), en alles wat er bij komt kijken.

Ben daardoor zelfs ooit in een studio gerold als geluidstechnicus bij een locale radio.

pi_13580676
Piano, zes jaar les
pi_13580703
op m'n klarinet en soms trommel ik wat met m'n handen (op tafel tikken bijvoorbeeld)
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
pi_13580877
gitaar, bass, zang, piano en vanallerhande rare geluiden :-)
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
  woensdag 1 oktober 2003 @ 20:52:33 #22
35779 patsys
http://clik.to/patsys
pi_13581105
Ik ben aan het leren te mixen op sl 1200 en op de comp gaat nog niet zo goed maar ben nu ook weer niet super enthousiast bezig komt wel, verder zing ik en schrijf ik teksten.
Tja ik ben anders!! wie niet?
pi_13582006
Kan redelijk met cd's en platen mixxen en ben nu begonnen met ACID 3 om thuis wat muziek te gaan producren (voornamelijk copy pasten, Accapella #1 + Instrumentaal #2)
It's been a long time, I shouldn't have left you
Without a strong rhyme to step to.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 21:29:24 #24
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_13582027
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 19:41 schreef Luka het volgende:
Ik produceer wat geluid op een didgeridoo, telt dat ook?
een didg roeleert big time
Neerkomen wel!
pi_13582231
ben ooit braaf begonnen met hobo (en zelfs blokfluit ) .....maar nu al weer een paar jaar bezig met alt-sax......heb ff genoeg van herrie-gitaarbandjes doe na tijdje van ellende uit elkaar vallen.....en speel nu in Jazz-(big)band ....beter!
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')