Dit betekend dus dat spelers die voor het begin van seizoen 2003-2004 stop actief waren in de HCE ook meedingen.
Het is niet de bedoeling dat spelers genomineerd worden puur omdat ze bijvoorbeeld.een klootzak zijn!
Iedereen kan hier zijn/haar 'persoonlijke favorieten' nomineren, waarna ik een willekeurig knock-out systeem zal maken van een x-aantal spelers (afhankelijk van het aantal nominaties)
Indien er genoeg animo is zal de eerste ronde beginnen op vrijdag 10 oktober 2003
Have Fun!
[Dit bericht is gewijzigd door FrankyMcG op 01-10-2003 19:19]
kon je verwachten ts
Donny de Groot
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 19:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik nomineer Mark van Bommel
quote:Mooi dan nomineren we hierbij ook Van Der Vaart
Op woensdag 1 oktober 2003 19:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik nomineer Mark van Bommel
serieus:
Frankel
en over de rest moet ik even nadenken
Voor ik ze vergeet!
En natuurlijk Zoetebier!
quote:Arjan of Dirk?
Op woensdag 1 oktober 2003 19:31 schreef Quasar_de_Duif het volgende:Van der Laan
quote:Slaat nergens op, want Jack Tuyp (OM maar een voorbeeld te noemen) doet het heel aardig tot nu toe.
Op woensdag 1 oktober 2003 20:10 schreef kreischer2000 het volgende:
De hele selecties van Volendam, ADO en Zwolle nomineer ik bij deze.
quote:Dat is niet zo raar aangezien hij niet vaak in basis staat bij AZ!
Op woensdag 1 oktober 2003 19:33 schreef JeOma het volgende:
Ik nomineer Kenneth Perez (AZ). Die gozer schopt dit seizoen werkelijk geen deuk in een warm pakje boter.
quote:Daarom wordt ook alleen het nomineren van spelers opgenomen in de lijst en niet complete teams!
Op woensdag 1 oktober 2003 20:19 schreef JeOma het volgende:Slaat nergens op, want Jack Tuyp (OM maar een voorbeeld te noemen) doet het heel aardig tot nu toe.
Ieder team heeft wel (een paar) goeie spelers.
quote:haha
Op woensdag 1 oktober 2003 20:10 schreef kreischer2000 het volgende:
De hele selecties van Volendam, ADO en Zwolle nomineer ik bij deze.
ik kies Kuyt
quote:Wevers is GGD-ertje
Op woensdag 1 oktober 2003 19:34 schreef FrankyMcG het volgende:Wevers
Frankel
Arjan vd Laan
Boukhari
Lee
quote:Spelers die ook in goeden doen gewoon te slecht voor de HCE zijn
Op woensdag 1 oktober 2003 20:38 schreef eJays het volgende:
De vorm van spelers kan snel veranderen, waardoor de ene keer men een speler slecht vindt terwijl een paar weken later iedereen hem weer goed vindt! Daarom is het eigenlijk onmogelijk om de slechtste speler te kiezen!
Die kon laatst zelfs tegen een zaterdag 6 bierteam nog niet imponeren (maar wel debuteren in de uefa-cup )
quote:In Hools is besloten dat hij mee mocht doen als joker
Op woensdag 1 oktober 2003 20:35 schreef Thetallguy het volgende:Wevers is GGD-ertje
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 20:48 schreef GEsTOoRD het volgende:
Van Rijswijk. (NEC)Die kon laatst zelfs tegen een zaterdag 6 bierteam nog niet imponeren (maar wel debuteren in de uefa-cup
)
Citaat van Rinus Israel:
quote:
'Als ik een geweer had gehad, dan had ik Ferrie Bodde door zijn knieën en enkels geschoten. Zo slecht was hij'
quote:Arjan natuurlijk.
Op woensdag 1 oktober 2003 19:55 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Arjan of Dirk?
quote:Het is gewoon zo, hoe jammer dat ook is.
Op woensdag 1 oktober 2003 22:41 schreef hoM3r het volgende:[..]
quote:Het gaat om gehele jaargang 2003, en vorig seizoen speelde Wevers wel HCE!
Op woensdag 1 oktober 2003 20:35 schreef Thetallguy het volgende:Wevers is GGD-ertje
je eerste ingeving is altijd je beste
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 19:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Sonck
Martin Drent
Rafael van der Vaart
Ponk - keeper Utrecht
Patrick Zwaanswijk
Tarik Sektioui
Tim de Cler
Bob Peeters
Bert Konterman
Patrick Paauwe
Christian Gyan
Stefano Seedorf
Bjorn van den Doelen
Chris van der Weerden
Jelle ten Rouwelaar
Brian Pinas
Etienne Shew Atjon
Brian Tevreden
Cristiano de Santos
Johan van der Werff
quote:Now we're talking!
Op donderdag 2 oktober 2003 11:56 schreef SCH het volgende:-lijstje-
(Die van ADO dit jaar)
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 12:42 schreef Mikey01 het volgende:
Shinji Ono, ook zeer slecht
Er is geen speler waar ik een grotere hekel aan heb. Niet omdat hij echt dom is. Niet vanwege zijn meer dan onnozele uitdrukking op het gelaat. Niet om zijn "ikbenvoorherenliefde" uitstraling en nee het is ook niet alleen de combinatie van al deze punten, maar wat kan die man een onnozele stompzinnige niet te geloven belachelijke overtredingen maken en dan ook nog eens de scheidsrechter belagen dat ie niks deed!
Die jongen heeft nog minder voetbalintellect dan Theo Jansen hersens heeft! Als ik zijn kop al zie word ik agressief en dat heb ik nog niet eerder in die mate bij een speler gehad van een club waar ik helemaal niks mee of tegen heb. Wat een ontzettende niet te geloven padmug eerste klas!
Dat ie lekker een zonnebankstudio met Purreltje gaat beginnen en optieft van de nederlandse velden!
*sorry maar dit topic haalt het slechtste in mij boven... *
Ik wil Mandy ook nog nomineren!
quote:Nu wel!
Op donderdag 2 oktober 2003 15:25 schreef PogueMahone het volgende:
Erwin Hermans al voorbij gekomen?
Ik zal zaterdag de nominaties tot nu even in de openingthread zetten!
Aangezien VBL druk is, ff een kickje!
quote:of de Freitas,die is ook gewoon zwaar bagger
Op donderdag 2 oktober 2003 16:20 schreef DutchGooner het volgende:
Uiteraard good old Zonnenbank Henkie Vos
Die speelde vorig seizoen nog voor Vites!
quote:HCE!?
Op donderdag 2 oktober 2003 16:43 schreef PogueMahone het volgende:
René Bot
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 09:00 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Het gaat om gehele jaargang 2003, en vorig seizoen speelde Wevers wel HCE!
quote:Gaat over jaargang 2003; dus 2e helft 2002-2003 en 1e helft 2003-2004.
Op donderdag 2 oktober 2003 16:43 schreef DutchGooner het volgende:HCE!?
quote:Die van RBC of NEC?
Op donderdag 2 oktober 2003 16:21 schreef DutchGooner het volgende:of de Freitas,die is ook gewoon zwaar bagger
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 17:03 schreef Cart_man het volgende:Steven Pienaar
quote:Mag aannemen dat niet die van NEC wordt bedoeld, want die doet t toch behoorlijk dit seizoen. Zag ook dat Tony Montana Dennis de Nooijer had genomineerd, en ook daar ben k verbaasd over. Speelt niet bijzonder goed, maar is erg belangrijk voor NEC. Heeft ook al wat doelpunten geprikt dit seizoen.Als je zonodig een spits van NEC wilt nomineren, kies dat Demouge, want die maakt echt helemaal nix klaar...
Op donderdag 2 oktober 2003 18:10 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Die van RBC of NEC?
quote:Ik gok op vitesse. Hoewel Feyenoord ook eindelijk eens bovenin mee doet
Op donderdag 2 oktober 2003 18:19 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik ben benieuwd welk team trouwens de meeste nominaties krijgt!
quote:Lees de columns van Dennis de Nooijer in de PZC maar eens. Ten eerste zijn ze bijna onleesbaar en ten tweede doet hij net alsof hij de redder van NEC is
Op donderdag 2 oktober 2003 18:21 schreef DonStefano het volgende:
Mag aannemen dat niet die van NEC wordt bedoeld, want die doet t toch behoorlijk dit seizoen. Zag ook dat Tony Montana Dennis de Nooijer had genomineerd, en ook daar ben k verbaasd over. Speelt niet bijzonder goed, maar is erg belangrijk voor NEC. Heeft ook al wat doelpunten geprikt dit seizoen.Als je zonodig een spits van NEC wilt nomineren, kies dat Demouge, want die maakt echt helemaal nix klaar...
Daniël Rijaard
Leonardo (van ADO Den Haag)
Arjan Ebbinge
Remco van der Schaaf
Fredrik Berglund
Donny de Groot
Purrel Fränkel
James Quinn
Marino Promes
quote:Kunnen we niet gewoon Tweeling de Nooijer nomineren. Maar ik moet toegeven dat mijn afkeer meer zit in hun karakter dan in hun voetbaltalenten.
Op donderdag 2 oktober 2003 18:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Lees de columns van Dennis de Nooijer in de PZC maar eens. Ten eerste zijn ze bijna onleesbaar en ten tweede doet hij net alsof hij de redder van NEC is
Nog wat nieuwe namen:
- John de Jong
- Victor Sikora
- Aba.... Yakubu
- Roy Stroeve
- Ignacio Tuhuteru
- Abgar Barsom
- Csaba Feher
- Jarda Simr
- Henk Vos
- Danny Hesp
- Donny de Groot
quote:Abubakari.
Op donderdag 2 oktober 2003 19:36 schreef SCH het volgende:[..]
- Aba.... Yakubu
Maar Feher, die vind ik verrassend!
quote:Kom jij nog eens met wat namen dan
Op donderdag 2 oktober 2003 19:43 schreef methodmich het volgende:[..]
Abubakari.
Maar Feher, die vind ik verrassend!
quote:Boven jouw post stonden er al een paar.
Op donderdag 2 oktober 2003 19:54 schreef SCH het volgende:[..]
Kom jij nog eens met wat namen dan
Maar goed, ik wil ook Kofi Mensah en Ronnie Venema nog wel noemen dan.
Verder is al veel genoemd...
quote:Jij noemt jezelf een kenner
Op donderdag 2 oktober 2003 19:36 schreef SCH het volgende:[..]
Kunnen we niet gewoon Tweeling de Nooijer nomineren. Maar ik moet toegeven dat mijn afkeer meer zit in hun karakter dan in hun voetbaltalenten.
Nog wat nieuwe namen:
- Aba.... Yakubu
- Csaba Feher
quote:Bron?
Op donderdag 2 oktober 2003 20:14 schreef raptorix het volgende:[..]
Jij noemt jezelf een kenner
quote:NEC
Op donderdag 2 oktober 2003 18:10 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Die van RBC of NEC?
quote:Het was nogal cynisch bedoelt, komop zeg, over een aantal speler in dit topic zal er geen twijfel over bestaan dat het wat mindere spelers zijn, maar als je gaat roepen dat Jakubu een slechte speler is, dan wil ik toch wel eens weten waarom je dat vind. Als je hem vorig jaar in de championsleague en competitie zag spelen, dan zag je toch echt wel 1 van de betere mandekkers van europa.
Op donderdag 2 oktober 2003 20:56 schreef SCH het volgende:[..]
Bron?
Over feher, als het zo een slechte speler is, waarom heeft plusminus 50 procent van de mensen hem dan in ze toto team
quote:ow ja,helemaal niet aan gedacht
Op donderdag 2 oktober 2003 21:36 schreef F1Bas het volgende:
BTW dutchgooner, hup Brugge mag wel weg, dat heft uiteraard niks geholpen
Wamberto
Park
Song
D. de Nooyer
Hesp
Ponk
Pauwe
Bauma
Vreede
Wijker
Vos
Vast allemaal al genoemd, maar ik had geen zin om alle namen na te lezen.
quote:Hesp?
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:23 schreef golfer het volgende:
Willekeurig lijstje dat mij spontaan, ongeacht de clubvoorkeuren, te binnen schiet:Wamberto
Park
Song
D. de Nooyer
Hesp
Ponk
Pauwe
Bauma
Vreede
Wijker
VosVast allemaal al genoemd, maar ik had geen zin om alle namen na te lezen.
Drent heeft trouwens amper gespeeld en komt volgens de uitleg in de openingspost dus niet in aanmerking
Van FCG is een stem op De Witte een stuk terechter. Wat een kut instelling heeft die gast. Schenen ze bij Twente al te weten....
quote:Vind ik dus niet. Als hij zo goed is, waarom horen we dan zo weinig van hem?
Op donderdag 2 oktober 2003 23:09 schreef raptorix het volgende:
maar als je gaat roepen dat Jakubu een slechte speler is, dan wil ik toch wel eens weten waarom je dat vind..
quote:Omdat hij overschat is.
Over feher, als het zo een slechte speler is, waarom heeft plusminus 50 procent van de mensen hem dan in ze toto team
Maar hou maar eens op met die persoonlijke aanvallen van wie het meeste verstand van voetbal heeft, het is en blijft een subjectieve zaak, okay?
quote:Omdat hij relatief weinig kaarten pakt, NAC niet overdreven veel doelpunten tegen krijgt en een doelpuntje of 6 per jaar meepakt, dat maakt iemand niet tot een goede voetballer
Op donderdag 2 oktober 2003 23:09 schreef raptorix het volgende:
.Over feher, als het zo een slechte speler is, waarom heeft plusminus 50 procent van de mensen hem dan in ze toto team
quote:We hebben het hier over slechte spelers, niet over overschatte spelers, das een heel verschil. En het is geen persoonlijke aanval, op een ieder die dat zou schrijven zou ik dat gezegt hebben.
Op vrijdag 3 oktober 2003 10:43 schreef SCH het volgende:[..]
Vind ik dus niet. Als hij zo goed is, waarom horen we dan zo weinig van hem?
[..]Omdat hij overschat is.
Maar hou maar eens op met die persoonlijke aanvallen van wie het meeste verstand van voetbal heeft, het is en blijft een subjectieve zaak, okay?
quote:Die columns ken ik. En ja, hij is idd. redelijk arrogant over z'n eigen voetbalkwaliteiten. Maar dat maakt em toch niet meteen een van de slechtse spelers in de HCE
Op donderdag 2 oktober 2003 18:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Lees de columns van Dennis de Nooijer in de PZC maar eens. Ten eerste zijn ze bijna onleesbaar en ten tweede doet hij net alsof hij de redder van NEC is
quote:Nee, maar dat zijn van der Vaart of Van Bommel ook niet, maar die zijn ook genomineerd. De betere spelers zullen al na 1 ronde afvallen denk ik
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:30 schreef DonStefano het volgende:
Die columns ken ik. En ja, hij is idd. redelijk arrogant over z'n eigen voetbalkwaliteiten. Maar dat maakt em toch niet meteen een van de slechtse spelers in de HCE
Rahim
Ten Rouwelaar
Sinouh
die Koreanen in Eindhoven en Rotterdam
quote:Sinouh, kan me niet herinderen dat ik die ooit slecht heb zien spelen.
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:15 schreef tukkeronline het volgende:
Rahim, zonder enige twijfel! Maar ja, zolang VDE trainer is bij Twente heeft Rahim een basisplaats.
Ik zag ook Ramzi ergens staan -> vind ik niet terecht! Net als de nominatie van Christensen, want die heeft nog nauwelijks een echte kans gehad om zich te bewijzen!Rahim
Ten Rouwelaar
Sinouh
die Koreanen in Eindhoven en Rotterdam
quote:De meeste nominaties zijn toch onzin.
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:55 schreef FrankyMcG het volgende:
Mensen, laat je ongenoegen over bepaalde nominaties straks ook zeker gelden in de eerste ronde, dan vallen dubieuze nominatie toch zo door de mand!
Als je toch al een speler van de traditionele top 3 noemt.
quote:Dat meen je toch niet, mag ik hopen? Dat zou wel erg arro zijn.
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:51 schreef zjroentje het volgende:[..]
De meeste nominaties zijn toch onzin.
Als je toch al een speler van de traditionele top 3 noemt.
quote:De slechtste speler van de HCE loopt echt niet bij Ajax, PSV of Feyenoord.
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:02 schreef SCH het volgende:[..]
Dat meen je toch niet, mag ik hopen? Dat zou wel erg arro zijn.
quote:Sorry maar als je pienaar al de slechtste speler vind betekent dat dus dat je alle spelers van volendam tot ADO beter vindt?
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Mag Pienaar er ook bij? Dank u.
quote:Ik ga hem je mailadres geven, dan komt de Bafana Bafana knokploeg wel even langs!
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Mag Pienaar er ook bij? Dank u.
quote:Dit is wel sterk overdreven. Ik houd altijd mijn hart vast als broeder Yakubu in het centrum speelt. Liever als verdedigende middenvelder, daar kan ie minder kwaad.
Op donderdag 2 oktober 2003 23:09 schreef raptorix het volgende:[..]
Het was nogal cynisch bedoelt, komop zeg, over een aantal speler in dit topic zal er geen twijfel over bestaan dat het wat mindere spelers zijn, maar als je gaat roepen dat Jakubu een slechte speler is, dan wil ik toch wel eens weten waarom je dat vind. Als je hem vorig jaar in de championsleague en competitie zag spelen, dan zag je toch echt wel 1 van de betere mandekkers van europa.
De slechtste is ie niet, maar ik kan me de nominatie van SCH wel voorstellen. Yakubu moet nog heel veel leren wil ie in de buurt komen van de beste mandekkers in de HCE. Europa is een utopie voor hem.
quote:Waarom niet? Waarom in godsnaam niet? Die mythe van de top drie kun je toch echt niet meer levend houden. Iedere club heeft slechte spelers, mislukkelingen, slechte aankopen, spelers in vormcrisis etc.
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:03 schreef zjroentje het volgende:[..]
De slechtste speler van de HCE loopt echt niet bij Ajax, PSV of Feyenoord.
Bij de 128 begin ik aan de 1e ronde.
quote:Sorry hoor, maar als je VdV nomineert dan ben je in mijn ogen echt een voetbalmongool.
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:48 schreef SCH het volgende:[..]
Waarom niet? Waarom in godsnaam niet? Die mythe van de top drie kun je toch echt niet meer levend houden. Iedere club heeft slechte spelers, mislukkelingen, slechte aankopen, spelers in vormcrisis etc.
quote:Ik heb niks tegen Van der Vaart - ik constateer slechts en Ajax heeft ondanks hem gewonnen woensdag en een coach met ballen stelt zo'n speler niet op.
Op vrijdag 3 oktober 2003 20:00 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Sorry hoor, maar als je VdV nomineert dan ben je in mijn ogen echt een voetbalmongool.
.
NoFI natuurlijk...
Maar hij heeft in 2003 erg goed gespeeld, op een mindere periode nu..
Jij hebt gewoon iets tegen VdV, wees eens wat objectiever zijn...
Ik begrijp ook niet waarom spelers als van Bommel en Ono genoemd worden.. Als ik denk aan slechtte spelers, dan denk ik aan spelers als Rzaza, Wamberto en die Koreaan van psv (van de top 3 dan)
Bovendien is dit een vrije inschrijving dus ik snap niet waar je je mee bemoeit. maar ik vind het wel gezellig hoor, dat gekibbel
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 20:02 schreef SCH het volgende:[..]
Ik heb niks tegen Van der Vaart
quote:Oh ja, ik discrimineer zeker zigeuners inenen enzo
Op vrijdag 3 oktober 2003 20:03 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
.
quote:Door 2 blunders van hem (en 1 van de grensrechter) won Twente van RKC. Geen toeval dat die door een Tukker genoemd wordt.
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:24 schreef raptorix het volgende:[..]
Sinouh, kan me niet herinderen dat ik die ooit slecht heb zien spelen.
quote:Niet de slechtste, wel misschien de meest overschatte, maar dat is wat anders. Maar dat is mijn mening.
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:48 schreef SCH het volgende:[..]
Waarom niet? Waarom in godsnaam niet? Die mythe van de top drie kun je toch echt niet meer levend houden. Iedere club heeft slechte spelers, mislukkelingen, slechte aankopen, spelers in vormcrisis etc.
quote:Die doet mee aan het toernooi voor beste voetballer van de gevangenis.
Op vrijdag 3 oktober 2003 21:45 schreef tong80 het volgende:
Abdellaoui.
Ik heb de spelers momenteel op A-Z volgorde (met voornaam) in Excel staan.
Op welke manier kan ik straks het makkelijkste/eerlijkste een willekeurige verdeling krijgen van spelers die elkaar treffen?
quote:Dat soort zaken tellen ook mee. Voor mij is een goede voetballer ook iemand die professioneel is op alle fronten, niet aan de lopende band elleboogjes uitdeelt enz. En er is een onderscheid tussen nomineren en uiteindelijk bij de laatste 8 hier komen
Op zaterdag 4 oktober 2003 15:29 schreef zjroentje het volgende:[..]
Niet de slechtste, wel misschien de meest overschatte, maar dat is wat anders. Maar dat is mijn mening.
Ik geloof dat we nu wel richting de 128 gaan
anders als reserves
Waterreus
Lobont
Lodewijks
Boschker
Breuer
Cziommer
Thijs Houwing
quote:Ik wil zo snel mogelijk beginnen met dat toernooi en een aantal spelers moeten toch een makkelijke loting hebben
Op zondag 5 oktober 2003 12:09 schreef Inquistor87 het volgende:
Lobont en Sneijder........................ (dit was sarcastisch bedoeld
)
ok ok kezman mag ook wel uit dat lijstje hoor montana
quote:Je vergeet dat ie die wedstrijd minimaal 5 spectaculaire reddingen maakt, laten we overigens niet vergeten dat het hier om de SLECHTSTE speler van de HCE gaat, en dan iemand beoordelen op 1 actie
Op zaterdag 4 oktober 2003 03:11 schreef Cruoninga het volgende:[..]
Door 2 blunders van hem (en 1 van de grensrechter) won Twente van RKC. Geen toeval dat die door een Tukker genoemd wordt.
Daarnaast moet je vanavond maar eens studio sport kijken, mag je nog keer zeggen dat ie slecht is.
Geen idee wie het zijn, maar ze zitten op de bank/tribune bij ADO, Zwolle en Volendam..
quote:Ik ben het in ieder geval wel met je eens!!
Op zondag 5 oktober 2003 12:10 schreef mitt het volgende:
weet niet of ie al is genoemd, en Cazzo zal het roerend eens met me zijn :Thijs Houwing
quote:bij nederpop doe ik dat met winamp (randomize) maar dat gaat hier wat moeilijker
Op zaterdag 4 oktober 2003 18:54 schreef FrankyMcG het volgende:
Effe een vraagje tussendoor trouwens?Ik heb de spelers momenteel op A-Z volgorde (met voornaam) in Excel staan.
Op welke manier kan ik straks het makkelijkste/eerlijkste een willekeurige verdeling krijgen van spelers die elkaar treffen?
anders gewoon alfabetisch bijv. de eerste tegen de laatste, tweede tegen 1-na-laatste enz...
quote:Ahjah
Op zondag 5 oktober 2003 12:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ik wil zo snel mogelijk beginnen met dat toernooi en een aantal spelers moeten toch een makkelijke loting hebben
In dat geval: waar is de grens? Anders mag Hans Kraaij Jr. ook nog wel.
quote:alhoewel ik twijfel over abdelaoui
Op donderdag 2 oktober 2003 09:00 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Het gaat om gehele jaargang 2003, en vorig seizoen speelde Wevers wel HCE!
quote:Wie niet
Op zondag 5 oktober 2003 17:02 schreef MaStar het volgende:
Ik nomineer Purrel Fränkel van Faillietesse
Tomasz Rzasa
Claus Boekweg
Radoslav Samardzic
Jochen Janssen
Jurgen Cavens
Rahamat Mustapha
Regillio Simons
Michel Doesburg
Zbigniew Malkowski
Danny Buijs
René van Dieren
Ferry de Haan
Edwin Hermans
Gill Swerts
Kijk maar wie nog mee kunnen doen.
quote:dat denk ik ook
Op zondag 5 oktober 2003 18:06 schreef sander4444 het volgende:
Voor mij ook Frankel. Volgens mij kan die gast nu al wel tot winnaar worden uitgeroepen
quote:Dit zijn de laatste drie, ik heb er nu 128! Ga nu ff de balletjes trekken!
Op zondag 5 oktober 2003 17:25 schreef methodmich het volgende:Claus Boekweg
Radoslav Samardzic
Jochen Janssen
PS: Ik heb de genomineerde van Tony met de ervoor NIET meegeteld!
Hier verder: [Tournament] Slechtste Speler HCE 2003 (1e ronde)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |