quote:Ik vind dat eerlijk gezegd geen reele prijs... maar klik dan maar op <10
Op woensdag 1 oktober 2003 19:14 schreef MadMarine het volgende:
waarom staat 7,50 er niet bij als appart bedrag
quote:ja maar dees is mét pol
Op woensdag 1 oktober 2003 19:21 schreef OProg het volgende:
Alweer zo'n topic![]()
Ik koop dan vaak cd's ook pas origineel als ze in aanbiedingsvakken liggen, daarvoor luister ik wel naar de mp3 (heb toch mp3speler...)
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 01-10-2003 20:40]
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 19:19 schreef sleepflower het volgende:
Voor goede CDs heb ik nog wel 15 euro over.
Verder is zo'n 8-10 euro wel een mooie prijs. Is te doen. Waren alle cds maar die prijs.
quote:Dit lijkt mij alles behalve een nutteloze poll!
Op woensdag 1 oktober 2003 19:26 schreef Demol het volgende:
[afbeelding]
Ga b.v. maar eens navragen bij een FRS hoeveel cd's ze meer verkopen sinds ze van die mooie aanbiedingen hebben. ( Erg veel cd's voor 7,50 tot zo'n 12 euro)
Een LP kostte ook iets van rond de 22 gulden, daarna kwam de CD opeens voor 40 gulden. Toen was dat nog enigszins begrijpelijk omdat het een gloednieuw medium was, maar het is alleen maar duurder geworden.
Ondanks dat de muziekindustrie het ontkent, denk ik echt dat ze meer zullen verkopen als de prijzen dalen.....
quote:voor 10 euro koop ik ze liever origineel dan dat ik ze bij Kazaa koopt
Op woensdag 1 oktober 2003 21:06 schreef twiekert het volgende:
10 euro is een prima prijs en ook gewoon mogelijk als je naar het buitenland kijkt. Ze zouden het kopen van cd's moeten belonen in plaats van het kopieren te straffen.
quote:JA! Subsidie voor mensen die veel originele CD's kopen!!
Ze zouden het kopen van cd's moeten belonen in plaats van het kopieren te straffen.
quote:in hoeveel landen, die in aantal inwoners en BNP ongeveer gelijk zijn aan Nederland, zijn de cds 10 euro?
10 euro is een prima prijs en ook gewoon mogelijk als je naar het buitenland kijkt.
quote:Dat zijn vast illegale CD's dan. Maar aan de andere kant, soms heeft ExpensiveRecordShop of een andere CD sjop een actie waarbij heel veel CD's voor 8 euro in de winkel liggen.... dus blijkbaar kan het toch.
Op donderdag 2 oktober 2003 10:51 schreef Pakspul het volgende:
in taiwan, alle cd's 7 euro
quote:Echt flauw. Free heeft nog niet gereageerd.
Op donderdag 2 oktober 2003 09:59 schreef Hiawatha het volgende:
De uitslag van deze poll maar eens opsturen naar FreeRecordShop?
quote:een enquete waar 132 personen op gestemd hebben... nee daarvan zijn ze onder de indruk...
Op donderdag 2 oktober 2003 17:09 schreef Hiawatha het volgende:[..]
Echt flauw. Free heeft nog niet gereageerd.
quote:Ik dacht dat ik iets gelezen had van Universal die zijn uiteindelijke cd prijzen verlaagde naar rond de 10 dollar? Dus ongeveer zo'n lage prijs is mogelijk.
Op donderdag 2 oktober 2003 10:24 schreef Tokus het volgende:[..]
in hoeveel landen, die in aantal inwoners en BNP ongeveer gelijk zijn aan Nederland, zijn de cds 10 euro?
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 02-10-2003 17:21]
quote:lees mijn post nog eens. Ik heb het over landen, niet over labels. Dat ze het in de VS, waar de afzetmarkt tig keer groter is dan hier, kunnen betekent niet dat het hier ook gelijk kan.
Op donderdag 2 oktober 2003 17:20 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Ik dacht dat ik iets gelezen had van Universal die zijn uiteindelijke cd prijzen verlaagde naar rond de 10 dollar? Dus ongeveer zo'n lage prijs is mogelijk.
quote:Boeie. Een piepklein signaaltje is ook een signaal.
Op donderdag 2 oktober 2003 17:17 schreef Tokus het volgende:[..]
een enquete waar 132 personen op gestemd hebben... nee daarvan zijn ze onder de indruk...
Daarbij, ik heb ze uitgedaagd om dit onderzoekje grootschaliger uit te voeren om te ontdekken dat de consument 22 euro voor een CD veel te veel vindt.
quote:Damn, wat ben jij een partij cool nu zeg
Op donderdag 2 oktober 2003 10:25 schreef marco_balk het volgende:
nou ja prijs...
eigelijk vind ik dit wel acceptabel: min. 500KB down
quote:Voor dat geld koop je geen nieuwe releases. Alleen de wat oudere CD's.
Op zaterdag 6 december 2003 13:38 schreef bartrid het volgende:
10 tot 12.50 vind ik een goeie prijs. Met een beetje zoeken vind je ze wel voor die prijs alhoewel ik ook meer uitgeef als ik echt iets wil hebben. Meeste koop ik tegenwoordig online of tweedehans (plaatboef, ebay)
quote:hangt ervan af. Erg goed zoeken meestal. En als er echt iets nieuws is wat ik wil hebben, geef ik er wel wat meer voor uit.
Op zaterdag 6 december 2003 13:53 schreef kriele het volgende:[..]
Voor dat geld koop je geen nieuwe releases. Alleen de wat oudere CD's.
Was gister bij de FRS: Maidenalbums voor ongeveer 10 euro (behalve de laatste) en veel AC/DC voor 8 euro.
quote:Als ik het goed heb is die bij de Free nu ook verlaagd naar 9,99
Op zondag 7 december 2003 12:46 schreef woediewokkie het volgende:
gisteren vroegen die idioten van music store 21,99 voor de cd van coldplay....parachutes.......das 48 gulden............of de hele bak waar ie in stond kost zoveel,wat een debielen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |