abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16073737
ik ga zelf ook met 6 vrienden naar Risoul. Ben 600 ¤ kwijt in totaal skipas, apartement skis en les. Moet alleen nog geld hebben voor eten etc. Wel aardig duur maja.

Ik ga btw in de week van 27-02-2004.

pi_16075355
Ik ga morgen middag met Husk.nl naar Risoul. Ik ben daar voor 415 euro klaar. Met z'n zessen in een 8 pers appartement. inclusief les, skiverhuur en pas. Niet echt duur. Zover ik zie op www.risoul.com is er voldoende sneeuw op de pistes. 140 cm. en in het dorm 50 cm. Is meer geweest maar er ligt voldoende.

Is het groot/massaal?! Iemand deze winter al geweest?

Chiel Montagne for President!!
pi_16075612
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 17:41 schreef MauriceVD het volgende:
Ik ga morgen middag met Husk.nl naar Risoul. Ik ben daar voor 415 euro klaar. Met z'n zessen in een 8 pers appartement. inclusief les, skiverhuur en pas. Niet echt duur. Zover ik zie op www.risoul.com is er voldoende sneeuw op de pistes. 140 cm. en in het dorm 50 cm. Is meer geweest maar er ligt voldoende.

Is het groot/massaal?! Iemand deze winter al geweest?

Klopt Husk is erg goedkoop Alleen alles was al volgeboekt, daarom komen we nu op een heel stuk duurder uit. Gelukkig betalen me ouders de helft mee
pi_16075978
Welke complexen zit je? Heb je nog tips, of ben je er nog niet eerder geweeest?
Chiel Montagne for President!!
pi_16081832
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:03 schreef MauriceVD het volgende:
Welke complexen zit je? Heb je nog tips, of ben je er nog niet eerder geweeest?
Nee is ook me 1e keer in Risoul, ik zit waarschijnlijk in zelfde soort complex als jij. Iig als op husk.nl kijk

Maar zijn er hier nog mensen die er wel zijn geweest en tips hebben?

anders kun jij mij tips geven als je terug bent hehe

[Dit bericht is gewijzigd door pimpin op 08-01-2004 21:30]

pi_16081980
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 21:19 schreef pimpin het volgende:

[..]

Nee is ook me 1e keer in Risoul, ik zit waarschijnlijk in zelfde soort complex als jij. Iig als op husk.nl kijk

Maar zijn er hier nog mensen die er wel zijn geweest en tips hebben?

Yeti is een Nederlandse bar en was meestal al vroeg gezellig, daarna was er een leuke discotheek op de hoek, maar ben even de naam kwijt .

Veel plezier iig. Verwacht er niet al te veel van(Risoul zelf en het uitgaan etc.), want veel stelt het niet voor. Neemt niet weg dat ik me er goed vermaakt heb..

pi_17263117
nog 3 dagen
  donderdag 3 februari 2005 @ 17:35:38 #33
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_24905008
*kick*

Ik ga 26 feb weg voor een weekje RIsoul.

Ik hoop alleen maar wel dat er genoeg sneeuw ligt, want als ik deze verhalen zo lees kan dat nog wel eens tegenvallen.

Weet iemand toevallig een betrouwbare site voor sneeuwhoogtes? Van Risoul.com word ik niet zoveel wijzer...
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_24915066
2 weken geleden geweest en er was weg weinig sneeuw, veel ijs. Maar ik denk dat het nu wel beter is inmiddels. Het zal wel meer gesneeuwd hebben .
pi_24957380
Ik ben net 1 dag terug. Er ligt idd zeer weinig sneeuw. Maar toch vond ik de pistes zeer goed te doen. Ze doen er veel aan om de pistes zo mooi mogelijk te maken (veel sneeuwkanonnen, prepareren). Maar elk nadeel heeft zijn voordeel. Ik heb 7 dagen een strakblauwe hemel gehad. Dat was zeker lekker. Totaal niet koud.

En de yeti bar is best gezellig. Bijna alleen maar nederlanders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')