quote:Maar het rijmpt wel met centjes.
Op woensdag 1 oktober 2003 14:39 schreef Waxxer het volgende:
ik vind ventjes een heel vies woord en nu gebruik ik het zelf
quote:Hmmz ik had er ook van kunnen maken: Goeie bandjes verdienen veel centjes
Op woensdag 1 oktober 2003 14:42 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Maar het rijmpt wel met centjes.
ofzo
ach, nu is het zo.... Hoest met Mexx?
quote:Centjes vind ik erger hoor..
Op woensdag 1 oktober 2003 14:39 schreef Waxxer het volgende:
ik vind ventjes een heel vies woord en nu gebruik ik het zelf
quote:da is gewoon die hele topictitel kut
Op woensdag 1 oktober 2003 14:43 schreef Tally het volgende:[..]
Centjes vind ik erger hoor..
Heeft Tally niet veel centjes dan?
Wat is erger.....
,,Zo ventje, kom jij maar eens hier"
,,Ik heb centjes van mijn mamma gekregen"
quote:hey man gozer, ruim je de boel zelf op??
Op woensdag 1 oktober 2003 14:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
quote:Ik heb zat centjes om alles te kunnen betalen wat ik doe en wat ik heb..
Op woensdag 1 oktober 2003 14:44 schreef Waxxer het volgende:[..]
da is gewoon die hele topictitel kut
Heeft Tally niet veel centjes dan?
Wat is erger.....
,,Zo ventje, kom jij maar eens hier"
,,Ik heb centjes van mijn mamma gekregen"
Ennuh: Ik heb centjes van mijn mama gekregen vind ik erger..
maar het is wel waar, als ik vandaag zie dat er mensjes zijn die heeeel veel centjes hebben (zes nulletjes en plus) heb ik wel eens zoiets van: onetouch ook
quote:dat heb ik ook wel eens bij mensjes met 4 nulletjes hoor
Op woensdag 1 oktober 2003 14:59 schreef onetouch het volgende:
ik betaal nooit centjes voor Tally![]()
maar het is wel waar, als ik vandaag zie dat er mensjes zijn die heeeel veel centjes hebben (zes nulletjes en plus) heb ik wel eens zoiets van: onetouch ook
quote:Vooral als je ziet wat sommige 'tv-persoonlijkheden' verdienen...
Op woensdag 1 oktober 2003 14:59 schreef onetouch het volgende:maar het is wel waar, als ik vandaag zie dat er mensjes zijn die heeeel veel centjes hebben (zes nulletjes en plus) heb ik wel eens zoiets van: onetouch ook
Trouwens ik verbaas me erover hoeveel mensen er zijn van "onze" leeftijd (18-25_ met b-a-k--k-e-n vol spaargeld, sommigen gewoon een halve ton op een internetspaarrekening
(en dat mag ik toch wel zeggen? Ik noem geen namen ofzo...)
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 15:07 schreef error het volgende:
is dit nu een goudzoekerstopic geworden?
dussss, heb jij wat in te brengen?
quote:Jij hoeft ook nooit te betalen
Op woensdag 1 oktober 2003 14:59 schreef onetouch het volgende:
ik betaal nooit centjes voor Tally![]()
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 15:09 schreef Waxxer het volgende:
dat heb ik al bij mensjes met twee nullenTrouwens ik verbaas me erover hoeveel mensen er zijn van "onze" leeftijd (18-25_ met b-a-k--k-e-n vol spaargeld, sommigen gewoon een halve ton op een internetspaarrekening
ik heb ¤ 3,75 en nog eens 10 op mijn giro.
en het ziet er naar uit dat dat nog wel eventjes zo blijft, ook
quote:mijn nullen zijn al besproken
Op woensdag 1 oktober 2003 15:09 schreef onetouch het volgende:[..]
![]()
dussss, heb jij wat in te brengen?
quote:geloven in astro of theo, what's the difference?
Op woensdag 1 oktober 2003 15:12 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... spreekt hij me aan op gay.nl, en is zijn eerste vraag wat mijn sterrenbeeld is..
quote:Ik mag van mezelf niet jaloers zijn op anderen.. Andere hebben misschien dan wel veel geld. Maar ik heb ook zat.. Er zijn er maar weinig die op hun 24ste kunnen zeggen dat ze een huis, 2 auto`s, een motor en een spaarrekening met 25.000 euro bezitten..
dat heb ik al bij mensjes met twee nullenTrouwens ik verbaas me erover hoeveel mensen er zijn van "onze" leeftijd (18-25_ met b-a-k--k-e-n vol spaargeld, sommigen gewoon een halve ton op een internetspaarrekening
quote:Hij wil kijken of je sterrenbeeld niet botst met die van hem
Pfff... spreekt hij me aan op gay.nl, en is zijn eerste vraag wat mijn sterrenbeeld is..
quote:Het feit dat hij dat überhaupt al wil bekijken, maakt dat het botst
Op woensdag 1 oktober 2003 15:15 schreef Tally het volgende:Hij wil kijken of je sterrenbeeld niet botst met die van hem
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 15:18 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Het feit dat hij dat überhaupt al wil bekijken, maakt dat het botst
.
quote:*grinnik*
Op woensdag 1 oktober 2003 15:20 schreef Tally het volgende:
Uhm nou je kan toch altijd kijken wat het is??
quote:
ik had vroeger de neiging om de 'verkeerde tekens', dus Lucht en Vuur tekens uit te sluiten... Nu filtert het als van nature en blijven 'de juiste' voor/bij mij 'passende types' vanzelf hangen... Ik stoot de Lucht en Vuur tekens kennelijk vanzelf af... met uitzondering van een enkele Tweeling (waar ik vlak tegenaan zit; 25-06) en een zeldzame Leeuw... Ik zeg bij voorbaat geen nee, zelfs niete tegen ene onmogelijke Waterman combo, maar na verloop van tijd kan ik 9 vand e 10 keer toch echt wel 'zie je wel' zeggen... helaas!
quote:Wat een orginele vraag. Je had moeten vragen of hij je horoscoop voor je kan uittekenen.
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 15:28 schreef DennisMoore het volgende:[..]
*grinnik*
Nah, ik vermoed dat bepaalde wereldbeelden teveel zouden botsen.
[..]
quote:Dat kan ik vanaf hier niet lezen.
Op woensdag 1 oktober 2003 15:39 schreef Mexoryl het volgende:Ik wil ook wel eens weten wat er in sterren over mij geschreven staat. Iemand suggesties?
quote:Ik ben ook stier en ik heb dat zeker niet
Op woensdag 1 oktober 2003 15:41 schreef onetouch het volgende:
ik ben stier en niet koppig of verknocht aan dure luxe goederen
quote:Volgens de Grieken gaan een Maagd en een Stier heel goed samen.
Op woensdag 1 oktober 2003 15:41 schreef onetouch het volgende:ik ben stier en niet koppig of verknocht aan dure luxe goederen
quote:halve ton?
god-damn, ben al trots op mn 5 mille voor mn nieuwe auto!
U werkt hard en u zet zich volledig in bij alles wat u doet. Daarvoor wordt u alom gerespecteerd. Dat dat u met trots vervuld is heel normaal en heel terecht.
quote:OMG! Het is écht Jomanda!
Op woensdag 1 oktober 2003 15:44 schreef onetouch het volgende:*ballen verstand heb van astrologie*
quote:
Het Is Nu enkel nog aan mij om te Delen en te Zijn, gene tijd voor dialectische 'bijbaantjes' meer, hoe prettig het soms ook zou zijn om 'beter in de slappe was te zitten', ik LEef Nu vanuit de gedachte van overvloed en heb dus Al dat ik Nu nodig heb, ook al is dat nog maar 1/3e van mijn inkomsten van vorig jaar, als intercedent... Come Waht May and I'm fine enzo...
quote:Tweeling en Maagd gaan eigenlijk niet.. Niet volgens de sterren maar dat leer ik uit de leer van het leven..
Op woensdag 1 oktober 2003 15:44 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Volgens de Grieken gaan een Maagd en een Stier heel goed samen.
.
Maar het kan wel
quote:Bij ons is't Maagd & Ram
Op woensdag 1 oktober 2003 15:44 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Volgens de Grieken gaan een Maagd en een Stier heel goed samen.
.
BOTS
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 passeert Mars uw Venus op een afstand van 120 graden. U heeft vandaag een sterke verbeeldingskracht en mensen die u anders niet opvallen komen u nu aantrekkelijk voor. Stort u echter niet zomaar in een ongeschikte liefdesaffaire.
quote:Hmm... ik vind hier de volgende beschrijvingen:
Op woensdag 1 oktober 2003 15:46 schreef Tally het volgende:Tweelingen
(1-10-2003)U werkt hard en u zet zich volledig in bij alles wat u doet. Daarvoor wordt u alom gerespecteerd. Dat dat u met trots vervuld is heel normaal en heel terecht.
Tweelingen: 21 mei - 20 juni
U bent snel en intelligent. Iedereen houdt van u want u bent biseksueel. Echter, in het algemeen verwacht u veel te veel voor veel te weinig. Met andere woorden: u bent goedkoop. Tweelingen staan algemeen bekend als incestplegers.
Stier: 20 april - 20 mei
U bent praktisch en volhardend. U hebt een angstwekkende vastberadenheid en u werkt te hard. Men vindt u koppig en kortzichtig. U bent communist. Stieren zijn ongeschikt om mee samen te werken. U kunt niet relativeren. U gelooft in smurfen.
quote:KLOPT!!
Op woensdag 1 oktober 2003 15:49 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Hmm... ik vind hier de volgende beschrijvingen:
Tweelingen: 21 mei - 20 juni
U bent snel en intelligent. Iedereen houdt van u want u bent biseksueel. Echter, in het algemeen verwacht u veel te veel voor veel te weinig. Met andere woorden: u bent goedkoop. Tweelingen staan algemeen bekend als incestplegers.Stier: 20 april - 20 mei
U bent praktisch en volhardend. U hebt een angstwekkende vastberadenheid en u werkt te hard. Men vindt u koppig en kortzichtig. U bent communist. Stieren zijn ongeschikt om mee samen te werken. U kunt niet relativeren. U gelooft in smurfen.
quote:Door welk sterrenbeeld moet een Maagd dan ontmaagd worden, idealiter?
Op woensdag 1 oktober 2003 15:47 schreef Tally het volgende:Tweeling en Maagd gaan eigenlijk niet.. Niet volgens de sterren maar dat leer ik uit de leer van het leven..
Maar het kan wel
'k Weet eigenlijk van niemand in m'n omgeving sterrenbeelden...
quote:Mijn man is maagd.. En met mij mag dat nog wel es botsen.. Mijn moeder is ook maagd (vreemd maar waar) en die is getrouwd met mijn vader een waterman.. Als ik dat zo zie gaat dat erg goed..
Op woensdag 1 oktober 2003 15:52 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Door welk sterrenbeeld moet een Maagd dan ontmaagd worden, idealiter?
'k Weet eigenlijk van niemand in m'n omgeving sterrenbeelden...
quote:Psies. Het stelt allemaal niks voor. Allemaal stoerdoenerij.
Op woensdag 1 oktober 2003 15:57 schreef Tally het volgende:Mijn man is maagd.. En met mij mag dat nog wel es botsen.. Mijn moeder is ook maagd (vreemd maar waar) en die is getrouwd met mijn vader een waterman.. Als ik dat zo zie gaat dat erg goed..
quote:Kreeft: 21 juni - 22 juli
Op woensdag 1 oktober 2003 16:00 schreef Tally het volgende:En als ik de liefdesmeter mag geloven hebben een kreeft en een maagd de grootste lol..
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 16:02 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Kreeft: 21 juni - 22 juli
U bent sympathiek en u luistert altijd naar andermans problemen. Andere mensen vinden u een watje. U stelt alles uit, dus u bereikt niets in uw leven. Kreeften zijn uitkeringstrekkers. U heeft problemen met uw haarkleur en lengte.
quote:haarlengte
Op woensdag 1 oktober 2003 16:03 schreef Tally het volgende:[..]
uhm een liefdesmeter die je dus niet serieus moet nemen
Deze erotische horoscoop is voor de geboortedatum maandag 11 juni 1979 en betreft de periode van woensdag 1 oktober 2003 tot en met zondag 5 oktober 2003
Op woensdag 1 oktober 2003 passeert Venus uw Zon op een afstand van 120 graden. Een uitstekende dag voor een liefdesspel waarbij u samen naar een hoogtepunt toewerkt. Doordat u zich prettig voelt en openstaat voor aanvullende ideeën van uw partner, is de kans groot dat u samen een fantastisch éénheidsgevoel totstandbrengt waaraan u nog lang zult terugdenken.
Op donderdag 2 oktober 2003 passeert de Maan uw Mercurius op een afstand van 180 graden. Vandaag denkt u niet helder en bent u geneigd tot vooroordelen. Zo kunt u uw partner aardig tegen u in het harnas jagen. Staat u bij uzelf stil, dan merkt u dat uw gevoel en uw verstand niet overeenstemmen. Een dialoog met uw partner kan beide (en daarmee ook u beiden) dichter bij elkaar brengen.
Op vrijdag 3 oktober 2003 passeert de Maan uw Pluto op een afstand van 90 graden. Vandaag hebt u de neiging wat krampachtig met uw relatie om te gaan, bijvoorbeeld door steeds te klagen tegenover uw partner. Op die manier probeert u, tegen diens wensen in, dingen bij de ander gedaan te krijgen. Probeer uw eigen wensen reëel onder ogen te zien en met uw partner te bespreken.
Op zaterdag 4 oktober 2003 passeert de Maan uw Venus op een afstand van 120 graden. Onder deze transit staat de liefde vol in bloei. U en uw geliefde voeden elkaar in dit opzicht bijna voortdurend en u moet elkaar helpen maat te houden. Het is wellicht een goed idee anderen hierin te betrekken, afhankelijk van uw beider behoefte. Trek er in ieder geval ook even samen op uit.
Op zondag 5 oktober 2003 passeert de Maan uw Pluto op een afstand van 120 graden. Vandaag liggen uw gevoelens en emoties veel dichter aan de oppervlakte dan normaal. Daardoor bent u geneigd uzelf vast te bijten in wat op uw weg komt. Betreft dit uw relatie, dan kan uw partner zich hierdoor erg beklemd voelen. Op deze manier maakt u elke spontaniteit van die zijde onmogelijk.
quote:geldt die ook voor 7 juni 1979??
Op woensdag 1 oktober 2003 16:04 schreef Tally het volgende:
Mijn Eroscoop:<knipje>
quote:Zo ongeveer denk ik wel ja..
Op woensdag 1 oktober 2003 16:28 schreef Waxxer het volgende:[..]
geldt die ook voor 7 juni 1979??
Hai!
Ben ik 4 dagen ouder!
quote:4 dagen ouder maar jij bent wel vier jaar verder qua gesetteld, geld, huis....
Op woensdag 1 oktober 2003 16:29 schreef Tally het volgende:[..]
Zo ongeveer denk ik wel ja..
komt ook allemaal wel, ooit!
quote:Ik heb alles veel te vroeg..
Op woensdag 1 oktober 2003 16:33 schreef Waxxer het volgende:[..]
4 dagen ouder maar jij bent wel vier jaar verder qua gesetteld, geld, huis....
ik heb het tot nu toe verprutst, ik had al een jaar afgestudeerd kunnen zijn
en werk hebben en een eigen huis en alles *zucht*
komt ook allemaal wel, ooit!
quote:Ben is anders een hele aardige jongen, hij heeft hele andere denkpatronen die best interesant zijn, je moet er wel voor open staan
quote:Denkpatronen?
Op woensdag 1 oktober 2003 17:09 schreef Driftwood het volgende:[..]
Ben is anders een hele aardige jongen, hij heeft hele andere denkpatronen die best interesant zijn, je moet er wel voor open staan
quote:hai Tiz
Op woensdag 1 oktober 2003 17:09 schreef Tizmo het volgende:[..]
Denkpatronen?
Leg uit.
het is fucking moeilijk uit te leggen, want zelfs ik kan het nog steeds niet volgen. maar (heel simpel gezegd) je leven bestaat uit 5 "levens", waarvan je leven op aarde je 3e leven is wat je hebt. En tijd is een heel ander begrip wat eigenlijk niet bestaat, het Nu bestaat wel, maar dat is weer erg ingewikkeld, en snap ik ook niet helemaal
quote:Aha, klinkt interessant
Op woensdag 1 oktober 2003 17:12 schreef Driftwood het volgende:[..]
hai Tiz
het is fucking moeilijk uit te leggen, want zelfs ik kan het nog steeds niet volgen. maar (heel simpel gezegd) je leven bestaat uit 5 "levens", waarvan je leven op aarde je 3e leven is wat je hebt. En tijd is een heel ander begrip wat eigenlijk niet bestaat, het Nu bestaat wel, maar dat is weer erg ingewikkeld, en snap ik ook niet helemaal
quote:ik moest er erg aan wennen in ieder geval, maar vond het wel interesant, heeft iets misterieus en uitdagends ofzo
Op woensdag 1 oktober 2003 17:16 schreef Tizmo het volgende:[..]
Aha, klinkt interessant
.
Maar ja, klinkt een beetje als een hippie.
maar goed, ik ga ff eten naar binnen spaaien, tot zo
Mijn manager vindt ook dat ik moet bellen ipv afwachten, en ik heb nu beloofd dat ik morgen kan zeggen dat ik dat gedaan heb, als ik kom werken
Hij heeft me wel een superpeptalk gegeven moet ik zeggen - ik denk veel te veel na bij wat anderen wel niet zouden kunnen vinden...
NU ga ik de nieuwe revu lezen!
quote:Doeg
Op woensdag 1 oktober 2003 17:17 schreef Driftwood het volgende:[..]
ik moest er erg aan wennen in ieder geval, maar vond het wel interesant, heeft iets misterieus en uitdagends ofzo
maar goed, ik ga ff eten naar binnen spaaien, tot zo
quote:wat heb je gehad
Op woensdag 1 oktober 2003 17:29 schreef Driftwood het volgende:[..]
Klaar
quote:tomatensoep en de restjes van een of andere aardappel/bloemkool schotel van gisteren. maar goed vandaag was mc donalds dag bij ons in de klas (elke woensdag) dus zo erg was het niet.
Op woensdag 1 oktober 2003 17:29 schreef Tizmo het volgende:[..]
wat heb je gehad
?
en ik ben jaloers op je *ook vrij wil*
quote:aha, lekker
Op woensdag 1 oktober 2003 17:31 schreef Driftwood het volgende:[..]
tomatensoep en de restjes van een of andere aardappel/bloemkool schotel van gisteren. maar goed vandaag was mc donalds dag bij ons in de klas (elke woensdag) dus zo erg was het niet.
en ik ben jaloers op je *ook vrij wil*
Moet je ook wat regelen met de wiskunde leraar .
quote:ik heb geen wiskunde, laat staan daar een leraar voor
Op woensdag 1 oktober 2003 17:33 schreef Tizmo het volgende:[..]
aha, lekker
.
Moet je ook wat regelen met de wiskunde leraar
.
quote:Sterkte dan
Op woensdag 1 oktober 2003 17:34 schreef Driftwood het volgende:[..]
ik heb geen wiskunde, laat staan daar een leraar voor
ik mag morgen 6 uur, waaronder een proefwerk
quote:haha, bedankt
Op woensdag 1 oktober 2003 17:36 schreef Tizmo het volgende:[..]
Sterkte dan
.
En nogmaals sterkte.
wat gaat Tiz vanaaf doen?
quote:Hardlopen, spieren oprekken, TV kijken, wat voor mijn Profielwerkstuk doen, en voor de rest niet zoveel.
Op woensdag 1 oktober 2003 17:37 schreef Driftwood het volgende:[..]
haha, bedankt
wat gaat Tiz vanaaf doen?
Jij?
quote:huiswerk, film kijken en beetje badderen ofzo
Op woensdag 1 oktober 2003 17:38 schreef Tizmo het volgende:[..]
Hardlopen, spieren oprekken, TV kijken, wat voor mijn Profielwerkstuk doen, en voor de rest niet zoveel.
Jij?
wauw ik heb je achternaam op internet gevonden
je achternaam had trouwens net zo goed je voornaam kunnen zijn.
maar je voornaam weer niet je achternaam want wie heet er nu Tim met zijn achternaam
quote:Wow, hoe heb je dat gedaan
Op woensdag 1 oktober 2003 17:41 schreef Driftwood het volgende:[..]
huiswerk, film kijken en beetje badderen ofzo
wauw ik heb je achternaam op internet gevonden
je achternaam had trouwens net zo goed je voornaam kunnen zijn.
maar je voornaam weer niet je achternaam want wie heet er nu Tim met zijn achternaam
Het weinig geld dát ik nog had, heb ik uitgegeven aan lingerie . en 2 nieuwe vesten
. Ga ik lekker warm de winter in. Volgende week 2 broeken halen en ik kan er weer tegenaan.
Tim als je gaat harlopen, kom je dan toevallig deze kant op? Dan zet ik de thee klaar .
en ja, ik verveel me nu
quote:ja, je hele gegevens moet ik nog ff verder zoeken, heb nu alleen je achternaam moment nog
Op woensdag 1 oktober 2003 17:43 schreef Tizmo het volgende:[..]
Wow, hoe heb je dat gedaan
?
En post mijn volledige gegevens dan eens, kijken of ze kloppen, ik heb er niks op tegen, als je tenminste zo wel wil weghalen.
quote:Mooi dat je winterkleren hebt gekocht
Op woensdag 1 oktober 2003 17:43 schreef Miss_Amara het volgende:
Hallo lieve mensjes.
.
Het weinig geld dát ik nog had, heb ik uitgegeven aan lingerie
. en 2 nieuwe vesten
. Ga ik lekker warm de winter in. Volgende week 2 broeken halen en ik kan er weer tegenaan.
Tim als je gaat harlopen, kom je dan toevallig deze kant op? Dan zet ik de thee klaar
.
en ja, ik verveel me nu
En zo ver lopen ?
Doe maar niet .
En je hebt eindelijk jezelf in je avatar gezet ?
quote:Ik wacht geduldig af
Op woensdag 1 oktober 2003 17:43 schreef Driftwood het volgende:[..]
ja, je hele gegevens moet ik nog ff verder zoeken, heb nu alleen je achternaam moment nog
quote:yeh naj!
Op woensdag 1 oktober 2003 17:45 schreef Unjust het volgende:
Haaaai iedereen..
quote:Hooooi
Op woensdag 1 oktober 2003 17:45 schreef Unjust het volgende:
Haaaai iedereen..
quote:Constant op F5 ramt.
Op woensdag 1 oktober 2003 17:43 schreef Tizmo het volgende:[..]
Wow, hoe heb je dat gedaan
?
En post mijn volledige gegevens dan eens, kijken of ze kloppen, ik heb er niks op tegen, als je tenminste zo wel wil weghalen.
quote:mmm, ik kom helaas niet verder op het moment als:
Op woensdag 1 oktober 2003 17:46 schreef Tizmo het volgende:[..]
Ik wacht geduldig af
.
[Dit bericht is gewijzigd door Driftwood op 01-10-2003 17:48]
quote:Helemaal fout
Op woensdag 1 oktober 2003 17:47 schreef Driftwood het volgende:[..]
mmm, ik kom helaas niet verder op het moment als:
quote:Okay, volledige voornaam: Timothy, achternaam is correct, probeer het nog eens
Op woensdag 1 oktober 2003 17:49 schreef Driftwood het volgende:[..]
quote:Weet ik, maar nu met je gezicht
Op woensdag 1 oktober 2003 17:51 schreef Miss_Amara het volgende:
Unjust.
@Tizmo >ik heb altijd al zelf in m'n avatar gestaan hoor
.
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 17:51 schreef Miss_Amara het volgende:
Unjust.
@Tizmo >ik heb altijd al zelf in m'n avatar gestaan hoor
.
quote:Eetse Timothy
Op woensdag 1 oktober 2003 17:53 schreef Tizmo het volgende:
Ben eten, doeg.
quote:ik kom niet verder dan een leraar op een art-school in Amsterdam die in Schoonhoven schijnt te wonen
Op woensdag 1 oktober 2003 17:50 schreef Tizmo het volgende:[..]
Okay, volledige voornaam: .........., achternaam is correct, probeer het nog eens
.
quote:smakelijk
Op woensdag 1 oktober 2003 17:53 schreef Tizmo het volgende:
Ben eten, doeg.
quote:Fout, volgens mij zoekt je niet goed, zoek eens op Timothy Wouter Lucas
Op woensdag 1 oktober 2003 17:55 schreef Driftwood het volgende:[..]
ik kom niet verder dan een leraar op een art-school in Amsterdam die in Schoonhoven schijnt te wonen
quote:Haaaaai.
Op woensdag 1 oktober 2003 19:05 schreef Ang3l het volgende:
Goed heIk ben al thuis
quote:sorry, ben aan het huiswerken
Op woensdag 1 oktober 2003 18:37 schreef Tizmo het volgende:
Drijf?
ga jij maar lopen
quote:Over 2 uur pas
Op woensdag 1 oktober 2003 19:07 schreef Driftwood het volgende:[..]
sorry, ben aan het huiswerken
ga jij maar lopen
quote:in het donker? met allemaal enge mensen op straat?
Op woensdag 1 oktober 2003 19:08 schreef Tizmo het volgende:[..]
Over 2 uur pas
.
quote:Nee, langs een boeren semi weggetje,
Op woensdag 1 oktober 2003 19:09 schreef Driftwood het volgende:[..]
in het donker? met allemaal enge mensen op straat?
quote:Koeien zijn ook eng.
Op woensdag 1 oktober 2003 19:10 schreef Tizmo het volgende:[..]
Nee, langs een boeren semi weggetje,
helemaal niet eng.
quote:en anders beuk je iedereen in elkaar
Op woensdag 1 oktober 2003 19:10 schreef Tizmo het volgende:[..]
Nee, langs een boeren semi weggetje,
helemaal niet eng.
quote:Alleen als ze de limbo dansen
Op woensdag 1 oktober 2003 19:11 schreef Unjust het volgende:[..]
Koeien zijn ook eng.
.
quote:Ja inderdaad
Op woensdag 1 oktober 2003 19:12 schreef Driftwood het volgende:[..]
en anders beuk je iedereen in elkaar
quote:onder het prikkeldraad door
Op woensdag 1 oktober 2003 19:14 schreef Tizmo het volgende:[..]
Alleen als ze de limbo dansen
.
quote:wordt tijd dat we een paar mensen bannen hiero
Op woensdag 1 oktober 2003 19:16 schreef Gerdo het volgende:
Die H in de 1e post zit er best maf uit nu....
quote:Had je een specifiek iemand op het oog?
Op woensdag 1 oktober 2003 19:19 schreef Driftwood het volgende:[..]
wordt tijd dat we een paar mensen bannen
(-)
quote:neuh
Op woensdag 1 oktober 2003 19:19 schreef Gerdo het volgende:[..]
Had je een specifiek iemand op het oog?
.
quote:Inderdaad, hoog tijd, raptorix is er nog steeds niet uit
Op woensdag 1 oktober 2003 19:19 schreef Driftwood het volgende:[..]
wordt tijd dat we een paar mensen bannen hiero
![]()
quote:Wie is raptorix? Bannen die gast!
Op woensdag 1 oktober 2003 19:20 schreef Driftwood het volgende:[..]
neuh
Hallo allemaal
quote:Hij was er nog vanochtend.
Op woensdag 1 oktober 2003 19:20 schreef Tizmo het volgende:[..]
Inderdaad, hoog tijd, raptorix is er nog steeds niet uit
.
Edit: und Mexoryl. .
[Dit bericht is gewijzigd door Unjust op 01-10-2003 19:22]
quote:Ohw
Op woensdag 1 oktober 2003 19:21 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Hij was er nog vanochtend.
quote:owh, ok
Op woensdag 1 oktober 2003 19:21 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Hij was er nog vanochtend.
wie dan?
meer info volgt vandaag of morgen
quote:Ken ik jou?
Op woensdag 1 oktober 2003 19:22 schreef Unjust het volgende:
Hey Markie und Gerdo..
Edit: und Mexoryl.
.
quote:gisteren heb ik hem live en hier gezien, vanmorgen was ie hier ook
Op woensdag 1 oktober 2003 19:23 schreef Tizmo het volgende:
Ik heb Krnkje al een hele tijd niet meer gezien.
quote:*beschikbaar is tot Ajax begint*
Op woensdag 1 oktober 2003 19:24 schreef Driftwood het volgende:
Oja, Jer & ik willen nog een hartig woordje spreken met iedereen hier trouwens....meer info volgt vandaag of morgen
.
quote:Eeeeeh, mischien.
Op woensdag 1 oktober 2003 19:25 schreef Gerdo het volgende:[..]
Ken ik jou?
.
Kijk es bij de blokjes....
quote:Jeetje, een Greetsjev kloon...
Op woensdag 1 oktober 2003 19:25 schreef Unjust het volgende:[..]
Eeeeeh, mischien.
.
Kijk es bij de blokjes....
Bagger is taking over [homo]? .
quote:Hey Unjust
Op woensdag 1 oktober 2003 19:22 schreef Unjust het volgende:
Hey Markie und Gerdo..
Edit: und Mexoryl.
.
quote:Beter opletten
Op woensdag 1 oktober 2003 19:23 schreef Tizmo het volgende:
Ik heb Krnkje al een hele tijd niet meer gezien.
quote:Ja, nieuwe nick.
Op woensdag 1 oktober 2003 19:26 schreef Gerdo het volgende:[..]
Jeetje, een Greetsjev kloon...
.
Bagger is taking over [homo]?
.
quote:Eh, waar gaat het ongeveer over
Op woensdag 1 oktober 2003 19:24 schreef Driftwood het volgende:
Oja, Jer & ik willen nog een hartig woordje spreken met iedereen hier trouwens....meer info volgt vandaag of morgen
quote:meer info volgt
Op woensdag 1 oktober 2003 19:27 schreef Tizmo het volgende:[..]
Eh, waar gaat het ongeveer over
.
quote:Ok, hoi dan maar!
Op woensdag 1 oktober 2003 19:27 schreef Unjust het volgende:[..]
Ja, nieuwe nick.
. En ik bagger nooit.
.
.
Lees jij je posts nog eens door wil je?!
.
quote:Mag ik mij alvast ingraven en indekken
Op woensdag 1 oktober 2003 19:28 schreef Driftwood het volgende:[..]
meer info volgt
quote:Spannend he, zo'n gesprek onder 4 (oh nee, 6) ogen (oh nee, toetsenborden...)!
Op woensdag 1 oktober 2003 19:27 schreef Tizmo het volgende:[..]
Eh, waar gaat het ongeveer over
.
quote:Ik heb ook wel eens posts die wat meer inhoud hebben dan
Op woensdag 1 oktober 2003 19:29 schreef Gerdo het volgende:[..]
Lees jij je posts nog eens door wil je?!
.
quote:Beeldschermen
Op woensdag 1 oktober 2003 19:30 schreef Gerdo het volgende:[..]
Spannend he, zo'n gesprek onder 4 (oh nee, 6) ogen (oh nee, toetsenborden...)!
.
quote:Alle hetero's moeten uit het [HOMO] topic.
Op woensdag 1 oktober 2003 19:30 schreef Tizmo het volgende:[..]
Mag ik mij alvast ingraven en indekken
?
Of mag ik het alvast via MSN vragen?
quote:Oh kut
Op woensdag 1 oktober 2003 19:32 schreef Unjust het volgende:[..]
Alle hetero's moeten uit het [HOMO] topic.
.
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 19:32 schreef Unjust het volgende:[..]
Alle hetero's moeten uit het [HOMO] topic.
.
*Koffer inpakt.... . *
quote:Gelukkig zeg je het zelf al: "wel eens"!
Op woensdag 1 oktober 2003 19:31 schreef Unjust het volgende:[..]
Ik heb ook wel eens posts die wat meer inhoud hebben dan
"bier".
.
en nee we gaan geen satanische rituele zelfmoorden plegen die in enig verband staan met de [HOMO] sekte
quote:Er zijn zelf posts gesignaleerd die langer dan een regel waren. Of zelf meer dan één alinea bevatten!
Op woensdag 1 oktober 2003 19:33 schreef Gerdo het volgende:[..]
Gelukkig zeg je het zelf al: "wel eens"!
.
quote:Gaan we rellen?
Op woensdag 1 oktober 2003 19:34 schreef Driftwood het volgende:
laat mij maar de opening van het volgende topic doen, het is niks dramatisch hoor, nouja dat kan het wel worden maar ja...en nee we gaan geen satanische rituele zelfmoorden plegen die in enig verband staan met de [HOMO] sekte
quote:*geschokt*
Op woensdag 1 oktober 2003 19:35 schreef Unjust het volgende:[..]
Er zijn zelf posts gesignaleerd die langer dan een regel waren. Of zelf meer dan één alinea bevatten!
.
Je maakt een grapje neem ik aan? .
quote:Give me some fucking clues
Op woensdag 1 oktober 2003 19:34 schreef Driftwood het volgende:
laat mij maar de opening van het volgende topic doen, het is niks dramatisch hoor, nouja dat kan het wel worden maar ja...en nee we gaan geen satanische rituele zelfmoorden plegen die in enig verband staan met de [HOMO] sekte
quote:* stalen pijp ophaal uit amercentrale *
Op woensdag 1 oktober 2003 19:36 schreef Gerdo het volgende:[..]
Gaan we rellen?
.
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 19:41 schreef Driftwood het volgende:[..]
* stalen pijp ophaal uit amercentrale *
Grof.
quote:amercentrale
quote:jij flippo
Op woensdag 1 oktober 2003 19:39 schreef Tizmo het volgende:[..]
Give me some fucking clues
.
ja dat was een heel ver gezochte clue
quote:7mm half-auto uit het vet haalt!
quote:Who's there?
Op woensdag 1 oktober 2003 19:43 schreef Marc_mga het volgende:
*knock knock*
quote:on heavensdoor?
*knock knock*
quote:Marc...
Op woensdag 1 oktober 2003 19:44 schreef Unjust het volgende:[..]
Who's there?
quote:Marc who?
Op woensdag 1 oktober 2003 19:44 schreef Gerdo het volgende:[..]
Marc...
quote:Marc_mga...
Op woensdag 1 oktober 2003 19:45 schreef Unjust het volgende:[..]
Marc who?
quote:O die.
Op woensdag 1 oktober 2003 19:46 schreef Gerdo het volgende:[..]
Marc_mga...
.
*Doet de deur open.
Hé ja, je hebt ook nog gelijk ook.
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 19:43 schreef Driftwood het volgende:[..]
jij flippo
ja dat was een heel ver gezochte clue
quote:Hoooi
*knock knock*
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 19:47 schreef Unjust het volgende:[..]
O die.
*Doet de deur open.
Hé ja, je hebt ook nog gelijk ook.
edit: oh die kloon van gisteren
[Dit bericht is gewijzigd door Marc_mga op 01-10-2003 19:51]
quote:post maar door, dan komen we vanzelf in een nieuw topic
Op woensdag 1 oktober 2003 19:49 schreef Tizmo het volgende:
Bart!
MSN!
Nu!
quote:Een kloon van Naj-Greetsjev...
Op woensdag 1 oktober 2003 19:50 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Wie ben je trouwens?
quote:Nieuwe nick.
Op woensdag 1 oktober 2003 19:51 schreef Gerdo het volgende:[..]
Een kloon van Naj-Greetsjev...
.
En spel men oude es goed wil je. .
20 fucking november pas. .
quote:Naj_Greetsjev?
Op woensdag 1 oktober 2003 19:53 schreef Unjust het volgende:[..]
Nieuwe nick.
.
En spel men oude es goed wil je.
.
quote:Ik heb thuis de 2-disc liggen!
Op woensdag 1 oktober 2003 19:54 schreef Unjust het volgende:
http://www.freerecordshop.nl/pages/ProductView.asp?ProductID=367432&A_Code=99_2eUdXTSdWdZh20 fucking november pas.
.
quote:Ik heb de film in dolby al sinds Feb. thuis te liggen.
Op woensdag 1 oktober 2003 19:56 schreef Gerdo het volgende:[..]
Ik heb thuis de 2-disc liggen!
.
quote:Ciao.
Op woensdag 1 oktober 2003 19:58 schreef Tizmo het volgende:
Doeg, ben weg.
quote:alweer doei
Doeg, ben weg.
quote:Slapen zeker?
Doeg, ben weg.
quote:Vind ik al redelijk snel
Op woensdag 1 oktober 2003 19:54 schreef Unjust het volgende:
http://www.freerecordshop.nl/pages/ProductView.asp?ProductID=367432&A_Code=99_2eUdXTSdWdZh20 fucking november pas.
.
quote:Trouwens: doei!
Op woensdag 1 oktober 2003 19:59 schreef Gerdo het volgende:[..]
Slapen zeker?
.
quote:Vorig jaar was ie toch veel eerder? Ik heb deel 1 dus ook.
Op woensdag 1 oktober 2003 19:59 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Vind ik al redelijk snel
Ik heb deel 1 van de special edition
quote:Jerruh is ook op de postduif, als die nu ook ff op fok! komt...
Op woensdag 1 oktober 2003 20:03 schreef Driftwood het volgende:
nou hup, doorposten want het volgende topic staat al klaar
quote:ja en dies belangrijk!!!!
Op woensdag 1 oktober 2003 20:03 schreef Driftwood het volgende:
nou hup, doorposten want het volgende topic staat al klaar
quote:dat was snel he
Op woensdag 1 oktober 2003 20:04 schreef Gerdo het volgende:[..]
Jerruh is ook op de postduif, als die nu ook ff op fok! komt...
.
quote:Je bent er al!
Op woensdag 1 oktober 2003 20:04 schreef Jerruh het volgende:[..]
ja en dies belangrijk!!!!
.
*ff tussnedoorkom*
quote:U vraagt, wij draaien principe!
Op woensdag 1 oktober 2003 20:05 schreef Driftwood het volgende:[..]
dat was snel he
quote:ook de nieuwe van Nico Haak?
Op woensdag 1 oktober 2003 20:06 schreef Gerdo het volgende:[..]
U vraagt, wij draaien principe!
.
quote:Er kan gekozen worden uit de gehele serie "Mooi was die tijd" van Chiel Montagne, staat Nico daar op?
Op woensdag 1 oktober 2003 20:08 schreef Driftwood het volgende:[..]
ook de nieuwe van Nico Haak?
Indien bovenstaande vraag beantwoord kan worden met ja kan ook "de nieuwe van Nico Haak" aangevraagd worden... .
quote:Ja geloof het ook, maar heb hem niet meteen gekocht
Op woensdag 1 oktober 2003 20:03 schreef Unjust het volgende:[..]
Vorig jaar was ie toch veel eerder? Ik heb deel 1 dus ook.
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 20:10 schreef Gerdo het volgende:[..]
Er kan gekozen worden uit de gehele serie "Mooi was die tijd" van Chiel Montagne, staat Nico daar op?
Indien bovenstaande vraag beantwoord kan worden met ja kan ook "de nieuwe van Nico Haak" aangevraagd worden...
.
quote:dat weet ik dan weer niet
Op woensdag 1 oktober 2003 20:10 schreef Gerdo het volgende:[..]
Er kan gekozen worden uit de gehele serie "Mooi was die tijd" van Chiel Montagne, staat Nico daar op?
Indien bovenstaande vraag beantwoord kan worden met ja kan ook "de nieuwe van Nico Haak" aangevraagd worden...
.
zometeen "GO" op tv
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 20:10 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Ja geloof het ook, maar heb hem niet meteen gekocht
quote:kei, maar mijn pc loopt ondertussen wel vast
Op woensdag 1 oktober 2003 20:11 schreef Jerruh het volgende:
hmzzzz wat een verrassing hebbe wij he drift:P:P
quote:timmeke heeft vandaag cd rom gekocht, als zijnde computerspelleke.. ").
Op woensdag 1 oktober 2003 20:11 schreef Unjust het volgende:[..]
. Ik ben een mega-fan van lord of the rings. Hij was nog maar net een dagje of 2 in de winkels.
quote:Welke welke welke. Ik heb er eentje gespeeld en vondt m nogal commercieel.
Op woensdag 1 oktober 2003 20:13 schreef Jerruh het volgende:[..]
timmeke heeft vandaag cd rom gekocht, als zijnde computerspelleke.. ").
quote:God straft meteen zeg ik je!
Op woensdag 1 oktober 2003 20:12 schreef Driftwood het volgende:[..]
kei, maar mijn pc loopt ondertussen wel vast
*koffie drinken is*
quote:Echt wel spannend, ik lees het straks wel denk ik?
Op woensdag 1 oktober 2003 20:11 schreef Jerruh het volgende:
hmzzzz wat een verrassing hebbe wij he drift:P:P
quote:gewoon fellowship of the ring... voor de rest weten we het ook nie
Op woensdag 1 oktober 2003 20:15 schreef Unjust het volgende:[..]
Welke welke welke. Ik heb er eentje gespeeld en vondt m nogal commercieel.
quote:Die hebk gespeeld.... Ach, het gaat wel. Ik heb het boek gelezen enzo, mischien steurde ik me daarom om de verhaal lijn enzo.
Op woensdag 1 oktober 2003 20:17 schreef Jerruh het volgende:[..]
gewoon fellowship of the ring... voor de rest weten we het ook nie
.
quote:ja ok maar het boek is ook gewoon mooi en boeiend op te lezne, computerspellekes slaan meestan wat negatiever uit..
Op woensdag 1 oktober 2003 20:19 schreef Unjust het volgende:[..]
Die hebk gespeeld.... Ach, het gaat wel. Ik heb het boek gelezen enzo, mischien steurde ik me daarom om de verhaal lijn enzo.
quote:*ook mega fan*
Op woensdag 1 oktober 2003 20:11 schreef Unjust het volgende:[..]
. Ik ben een mega-fan van lord of the rings. Hij was nog maar net een dagje of 2 in de winkels.
quote:Ik zag laatsen een geillustreerde encyclopie liggen van LOTR, van de boeken dan. Voor 35 ecu..... ik heb het nu niet echt breed maar ik ga m echt wel kopen.
Op woensdag 1 oktober 2003 20:24 schreef Marc_mga het volgende:[..]
*ook mega fan*
quote:laterz
Op woensdag 1 oktober 2003 20:29 schreef Jerruh het volgende:
ik ben weer tv kijken en met tim verde, mzzol!.
quote:Ik was ook laatst in een winkel in Eindhoven waar ze even een hele boekenkast volhadden met lotr en hobbit, allemaal verschillende versies, illustraties, appendics etc
Op woensdag 1 oktober 2003 20:27 schreef Unjust het volgende:[..]
Ik zag laatsen een geillustreerde encyclopie liggen van LOTR, van de boeken dan. Voor 35 ecu..... ik heb het nu niet echt breed maar ik ga m echt wel kopen.
.
quote:zet m klaar he!
Op woensdag 1 oktober 2003 20:29 schreef Driftwood het volgende:[..]
laterz
quote:eigen bult
Op woensdag 1 oktober 2003 20:31 schreef Jerruh het volgende:[..]
zet m klaar he!
.
ik zal het moment missen.
quote:Ik sinds december 2002
Op woensdag 1 oktober 2003 19:58 schreef Unjust het volgende:[..]
Ik heb de film in dolby al sinds Feb. thuis te liggen.
.
quote:Bonsoir!!!
Op woensdag 1 oktober 2003 21:11 schreef Ang3l het volgende:Hola, c'est moi
Voel je je al wat happy'er?
quote:ik denk "Go" op Veronica
Op woensdag 1 oktober 2003 21:41 schreef Cazman het volgende:
WHO KILLED THE F00KIN TOPIC??!!??!
quote:Go was niet leuk genoeg om aan te houden
Op woensdag 1 oktober 2003 21:44 schreef Driftwood het volgende:[..]
ik denk "Go" op Veronica
en hobby's
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 21:45 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Go was niet leuk genoeg om aan te houden
Go is een der geweldige films die er zijn
Go, Trainspotting, Pulp Fiction....
quote:1ste 2 nee. 3de wel.
Op woensdag 1 oktober 2003 21:46 schreef Driftwood het volgende:[..]
Go is een der geweldige films die er zijn
Go, Trainspotting, Pulp Fiction....
quote:ieder zijn mening
Op woensdag 1 oktober 2003 22:01 schreef Cazman het volgende:[..]
1ste 2 nee. 3de wel.
wat is jouw favo cult film dan?
quote:favo heb ik niet echt. Pulp Fiction en Heat kunnen ermee door
Op woensdag 1 oktober 2003 22:02 schreef Driftwood het volgende:[..]
ieder zijn mening
wat is jouw favo cult film dan?
quote:trustuh krnk!
Op woensdag 1 oktober 2003 22:06 schreef KrnKje het volgende:
*komt snel even trusten zeggen*
Voor de mensjes van vanmorgen nog: http://www.gameparty.net/artikelen/interviews/605/ (het interview)
quote:nooit gezien Heat
Op woensdag 1 oktober 2003 22:06 schreef Cazman het volgende:[..]
favo heb ik niet echt. Pulp Fiction en Heat kunnen ermee door
quote:trusten
Op woensdag 1 oktober 2003 22:06 schreef KrnKje het volgende:
*komt snel even trusten zeggen*
Voor de mensjes van vanmorgen nog: http://www.gameparty.net/artikelen/interviews/605/ (het interview)
quote:Is wel aardig. Ik waardeer Robert de Niro heel erg. Ronin is dan DE film van me fav. acteurs, De Niro en Jean Reno (Leon, Godzilla)
Op woensdag 1 oktober 2003 22:07 schreef Driftwood het volgende:[..]
nooit gezien Heat
quote:zal hem wel eens opzoeken!
Op woensdag 1 oktober 2003 22:10 schreef Cazman het volgende:[..]
Is wel aardig. Ik waardeer Robert de Niro heel erg. Ronin is dan DE film van me fav. acteurs, De Niro en Jean Reno (Leon, Godzilla)
MANNEN!
quote:en wat is Pup's optie?
Op woensdag 1 oktober 2003 22:14 schreef Ang3l het volgende:
Net ff Phantasmagoria gespeeldGouwe ouwe!
Dan heb je een hamer, een pook en een dosje lucifers en i.p.v. dan praktisch met de lucifers de donkere kelder in te gaan wil destructieve meneer Marc_Mga meteen weer alles slopen met de pook en hamerMANNEN!
quote:Die's ff vanalles af aan't slachten in diablo 2 als tovenares (
Op woensdag 1 oktober 2003 22:15 schreef Driftwood het volgende:[..]
en wat is Pup's optie?
quote:k heb thuis geen internet..
Op woensdag 1 oktober 2003 22:11 schreef Driftwood het volgende:[..]
da's lang geleden
quote:ben je toch nog hetero
Op woensdag 1 oktober 2003 22:16 schreef Ang3l het volgende:[..]
Die's ff vanalles af aan't slachten in diablo 2 als tovenares (
travo
)
quote:cazzy
Op woensdag 1 oktober 2003 22:14 schreef Cazman het volgende:[..]
quote:al die tijd thuis geweest, die maanden?
Op woensdag 1 oktober 2003 22:16 schreef Xiance het volgende:[..]
k heb thuis geen internet..
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 22:17 schreef Driftwood het volgende:[..]
ben je toch nog hetero
quote:Xiance terug op FoK!!! yay!!!
Op woensdag 1 oktober 2003 22:17 schreef Xiance het volgende:[..]
cazzy
![]()
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 22:14 schreef Ang3l het volgende:
Net ff Phantasmagoria gespeeldGouwe ouwe!
Dan heb je een hamer, een pook en een dosje lucifers en i.p.v. dan praktisch met de lucifers de donkere kelder in te gaan wil destructieve meneer Marc_Mga meteen weer alles slopen met de pook en hamerMANNEN!
quote:k was er laatst nog hoor..
Op woensdag 1 oktober 2003 22:18 schreef Driftwood het volgende:[..]
al die tijd thuis geweest, die maanden?
quote:Hey! Als je niet opppast stouw ik je zo die kelder in bij die celdeur en die boeien en dat lijk in dat wijnvat!
Op woensdag 1 oktober 2003 22:22 schreef Marc_mga het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door Ang3l op 01-10-2003 22:24]
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 22:23 schreef Xiance het volgende:[..]
k was er laatst nog hoor..
zondag nog..
quote:hmmm mij niet opgevallen, sorry
Op woensdag 1 oktober 2003 22:23 schreef Xiance het volgende:[..]
k was er laatst nog hoor..
zondag nog..
quote:Volgens mij heb je het gewoon allemaal verzonnen met je zieke gedachtes
Op woensdag 1 oktober 2003 22:24 schreef Ang3l het volgende:[..]
Hey! Als je niet opppast stopuw ik je zo die kelder in bij die celdeur en die boeien en dat lijk in dat wijnvat!!!
Ik ben weer terug Even in de Regenboog gezeten met Hugo vanavond. Wilde ik me dus in laten schrijven bij Randstad vanmiddag in Rotterdam Centrum, mag ik dat dus niet omdat de vestiging in Oud Beijerland dichterbij is... ! belachelijk!
Ik heb de volgende cd's dan maar gekocht om de 'pijn' te verzachten:
- Skin - Fleshwounds
- Coldplay - A Rush of Blood to The Head
- The Best of U2 - 1990 - 2000 (Limited Edition)
- Robbie Williams - Escapology
- Evanescence - Fallen
- Muse - Absolution (Special Edition with bonus DVD)
- Blof - Omarm (Bonus DVD met Paradiso Live)
- Soulvation - One
quote:Ik heb helemaal geen zieke gedachtes
Op woensdag 1 oktober 2003 22:25 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Volgens mij heb je het gewoon allemaal verzonnen met je zieke gedachtes
![]()
quote:Ik dacht dat je uit de scene was gestapt?
Op woensdag 1 oktober 2003 22:26 schreef Vlarp het volgende:
Hey!Ik ben weer terug
Even in de Regenboog gezeten met Hugo vanavond. Wilde ik me dus in laten schrijven bij Randstad vanmiddag in Rotterdam Centrum, mag ik dat dus niet omdat de vestiging in Oud Beijerland dichterbij is... ! belachelijk!
- Skin - Fleshwounds
- Evanescence - Fallen
- Soulvation - One
quote:vlarp
Op woensdag 1 oktober 2003 22:26 schreef Vlarp het volgende:
Hey!Ik ben weer terug
Even in de Regenboog gezeten met Hugo vanavond. Wilde ik me dus in laten schrijven bij Randstad vanmiddag in Rotterdam Centrum, mag ik dat dus niet omdat de vestiging in Oud Beijerland dichterbij is... ! belachelijk!
- Skin - Fleshwounds
- Evanescence - Fallen
- Soulvation - One
hmmm op die van Evanescence na vind ik ze top!
quote:In het weekend wil ik er uit ja.. doordeweeks is het gezellig daar. We waren met z'n 8en maar denk ik...
Op woensdag 1 oktober 2003 22:28 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Ik dacht dat je uit de scene was gestapt?
quote:Okay
Op woensdag 1 oktober 2003 22:30 schreef Vlarp het volgende:[..]
In het weekend wil ik er uit ja.. doordeweeks is het gezellig daar. We waren met z'n 8en maar denk ik...
quote:Ik heb wel stijl
Op woensdag 1 oktober 2003 22:28 schreef Driftwood het volgende:[..]
vlarp
hmmm op die van Evanescence na vind ik ze top!
quote:dat blijkt maar weer ja
Op woensdag 1 oktober 2003 22:32 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik heb wel stijl
![]()
verder dus wel een leuke dag gehad merk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |