abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13568066
Ik hoorde net op de radio dat de ME na een voetbal wedstrijd de hooligans van Feijenoord te hard had aangepakt, en dat ze nu hun excuses aan moeten gaan bieden.

Als ik zo'n ME'er zou zijn zou ik liever dood neervallen dan die lui mijn excuses aanbieden...

Ik zie het zo: als ze niet vechten krijgen ze ook geen klappen... De halve garen...

...
pi_13568118
Hier het artikel van teletekst.
quote:
De politie van Amsterdam
heeft onnodig geweld gebruikt tegen
supporters van Feyenoord na afloop van
een wedstrijd tegen Ajax in maart 2002.
Dat concludeert de klachtencommissie
van het korps Amsterdam-Amstelland.

Bij de wedstrijd in de ArenA raakten
tientallen Feyenoorders gewond nadat ze
werden geslagen door de ME.Enkelen
moesten naar het ziekenhuis.Vijftig
Feyenoorders dienden een klacht in.

De commissie vindt dat de betrokken
commandant van de politie op het matje
moet komen bij burgemeester Cohen van
Amsterdam en dat hij zijn excuses moet
aanbieden aan de supporters.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_13568132
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 12:30 schreef Mie het volgende:
Ik hoorde net op de radio dat de ME na een voetbal wedstrijd de hooligans van Feijenoord te hard had aangepakt, en dat ze nu hun excuses aan moeten gaan bieden.

Als ik zo'n ME'er zou zijn zou ik liever dood neervallen dan die lui mijn excuses aanbieden...

Ik zie het zo: als ze niet vechten krijgen ze ook geen klappen... De halve garen...

I second that motion

Voetbal oke, fans oke, halfgare-sufkuttige-domme-boerse-mongolen-die-alleen-komen-om-te-knokken-en-als-ze-dan-klappen-krijgen-door-de-ME-snel-gaan-zeiken-en-k*nkeren Nee die dan weer niet.

M'n signature, wat doe je :{
pi_13568137
Hebben die hooligans ooit hun excuses aangeboden dat ze elk weekend rotzooi trappen? dacht het niet.

Ze willen dus ongestoord de stad in puin kunnen slaan zonder daarbij gestoord te worden door de ME. Heel begrijpelijk erg vervelend dat die ME'ers dan weer zo nodig in moeten grijpen.

Van mij mogen ze nog wel harder optreden.

pi_13568138
Kan niet hard genoeg. Sukkels.
There is no such thing as Automerge
  woensdag 1 oktober 2003 @ 12:35:56 #6
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_13568182
De ME heeft wel vaker de neiging om bij voetbalwedstrijden zinloos met de knuppel te slaan. Maar al te vaak begint een rel door de ME.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_13568195
haha, tja, we leven nu eenmaal in een land dat bestuurd wordt door mietjes.

Ik heb ooit geoefend met de ME. Beetje uitdagen, harde klappen gehad. 2 dagen mank gelopen. Toch niks mee? Moet je maar niet uitdagen. (en ja, dit was een oefening. Ik kijk zelf amper voetbal en kom al helemaal zelden in het stadion)

Politiek correct kutland.

'The Third Reich is the first power which not only recognizes, but puts into practice, the high principles of the Papacy.'
- Franz von Papen, 1933, second in command to Hitler when the alligance was signed between the Vatican and the Nazi regime.
pi_13568208
Ze slaan idd wel eens vaker door, die ME-ers.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 1 oktober 2003 @ 12:37:04 #9
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_13568210
snapt niemand dat het hier om onnodig geweld ging?!?
  woensdag 1 oktober 2003 @ 12:37:28 #10
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_13568218
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 12:35 schreef Kaalhei het volgende:
De ME heeft wel vaker de neiging om bij voetbalwedstrijden zinloos met de knuppel te slaan. Maar al te vaak begint een rel door de ME.
pi_13568224
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 12:36 schreef ToshitsuguTakamatsu het volgende:
Moet je maar niet uitdagen.
Heb jij enig idee wat er is gebeurd bij die wedstrijd?
  woensdag 1 oktober 2003 @ 12:38:52 #12
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_13568242
quote:
Die rellen beginnen nooit bij de ME! Als de supporters zich zouden gedragen was die hele ME niet nodig.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  woensdag 1 oktober 2003 @ 12:39:18 #13
47047 Herkauwer
pi_13568247
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 12:37 schreef Butra het volgende:

[..]

Heb jij enig idee wat er is gebeurd bij die wedstrijd?

Nee, vertel...Jij was er bij?
pi_13568248
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 12:38 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

Die rellen beginnen nooit bij de ME! Als de supporters zich zouden gedragen was die hele ME niet nodig.

pi_13568249
quote:

[..]

Nog zo'n broodtrommel die er niets van begrijpt.
Dit wordt een kansloze discussie.
pi_13568259
quote:
Als de supporters zich zouden gedragen was die hele ME niet nodig.
Precies!
Eigen schuld, dikke bult.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 12:41:26 #17
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_13568277
quote:
Dus ik zuig het uit mijn duim?
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  woensdag 1 oktober 2003 @ 12:41:41 #18
47047 Herkauwer
pi_13568282
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 12:39 schreef Butra het volgende:

[..]

Nog zo'n broodtrommel die er niets van begrijpt.
Dit wordt een kansloze discussie.

Klopt, ik snap helemaal niets van rellen
pi_13568287
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 1 oktober 2003 @ 12:43:47 #20
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_13568314
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 12:39 schreef What het volgende:
Precies!
Eigen schuld, dikke bult.
Dus als jij ze op een willekeurige zaterdagnacht er van langs krijgt door de politie, dan is het ook eigen schuld dikke bult. Het was dan wel een vent die al driekwartier weg was die iemand voor zijn gezicht sloeg, maar dat doet er niet toe. Dat uitgaanspubliek moet zich maar eens leren gedragen! De knuppel erover...willekeurig.
pi_13568316
Ik wil nix goed praten ofzo ... maar : de ME is totaal gestoord. Ik bezoek al jaren uit en thuis wedstrijden van mn club. En het gebeurd ontzettend vaak dat :

- de ME de rel begint > (door iemand die vuurwerk afsteekt te arresteren etc wat is daar mis mee?)

- Of de ME (wordt bang ofzo ???) pakt totaal onschuldige mensen (en dan doel ik niet op jongeren maar oudere mensen etc) dus vaders die met hun zoontje het voetbal bezoeken, 65+ plussers die een pak rammel krijgen etcetc vaak totaal ON-TE-RECHT!!!!
(en ga me nou niet vertellen dat die ouwe-gezellige-dikke-65+ er een hooligan is!!! )

- Wat betreft het zogenaamde optreden wat de ME doet (richt me alleen op Feyenoord) is vaak ook niet goed : loop je rustig je vak uit. >> loop je niet hard genoeg?? (dan gaan ze zo genaamd "masseren" of te wel ze slaan er op in met dr knuppel : alleen om dat je niet hard genoeg loopt (en kan lopen))

Kortom wat ik wil zeggen : maak er nou geen scheld-de domme hooligan-uit topic van want : AAN DIE ME ZIT EEN HEEL VIES LUCHTJE!!!

Hardcore is my life, is my style!
pi_13568333
Wat maakt dat nu allemaal uit.

Het is toch heerlijk om van die domme white trash charlois figuren legaal in mekaar te rammen. Veel Me-ers kicken erop. Zou ik ook doen. Een mooie deuk slaan in zo'n kale schedel. Das pas genieten.

Gaat het eindelijk de goeie kant op, moeten ze excuses aanbieden.

'The Third Reich is the first power which not only recognizes, but puts into practice, the high principles of the Papacy.'
- Franz von Papen, 1933, second in command to Hitler when the alligance was signed between the Vatican and the Nazi regime.
pi_13568336
quote:
ik geloof er niks van dat als iedereen vrolijk uit het stadion komt de me'er een schouderklopje geeft en vrolijk verder loopt die gasten er zomaar op los gaan rammen. Die lui zijn na jaren bestenigd/bedreigd en afgeranseld te worden natuurlijk wel wat feller geworden ja.. en terecht!
...
  woensdag 1 oktober 2003 @ 12:45:46 #24
30106 Hiawatha
Had ie nu maar een camera.....
pi_13568345
CIXX, ga nou niet op een zielige manier hooligans lopen verdedigen.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 12:46:33 #25
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_13568351
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 12:43 schreef CIXX het volgende:
Ik wil nix goed praten ofzo ... maar : de ME is totaal gestoord. Ik bezoek al jaren uit en thuis wedstrijden van mn club. En het gebeurd ontzettend vaak dat :

- de ME de rel begint > (door iemand die vuurwerk afsteekt te arresteren etc wat is daar mis mee?)

- Of de ME (wordt bang ofzo ???) pakt totaal onschuldige mensen (en dan doel ik niet op jongeren maar oudere mensen etc) dus vaders die met hun zoontje het voetbal bezoeken, 65+ plussers die een pak rammel krijgen etcetc vaak totaal ON-TE-RECHT!!!!
(en ga me nou niet vertellen dat die ouwe-gezellige-dikke-65+ er een hooligan is!!! )

- Wat betreft het zogenaamde optreden wat de ME doet (richt me alleen op Feyenoord) is vaak ook niet goed : loop je rustig je vak uit. >> loop je niet hard genoeg?? (dan gaan ze zo genaamd "masseren" of te wel ze slaan er op in met dr knuppel : alleen om dat je niet hard genoeg loopt (en kan lopen))

Kortom wat ik wil zeggen : maak er nou geen scheld-de domme hooligan-uit topic van want : AAN DIE ME ZIT EEN HEEL VIES LUCHTJE!!!

Juistem.

Ik kan me nog goed herinneren dat een maat van me slaag kreeg met de wapenstok omdat hij op de stoep liep en niet op straat (en blijkbaar wilden ze dat niet).

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')