abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13566788
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat was toch dat spel waar die Ninteno mensen inzaten? Shigsy enzo? In de klas, met Pikmin ernaast enzo

Ik moet echt minder gaan drinken .. het zegt me helemaal nix en ik kan me er ook nix bij voorstellen...

Ik wil gewoon een goede nieuwe Mario zoals vroeger () en een realistische Zelda zoals Zelda:ALTTP ofzo

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  woensdag 1 oktober 2003 @ 11:38:04 #27
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13566842
Does this ring a bell?

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_13566913
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 11:33 schreef febster het volgende:

[..]

(overheen gelezen destijds) maar das dus wel WEEEERRRRR zwaar matig van ze maar ja als je dat IGN stuk leest dan wordt weer door tig dingen bevestigd dat Europa volgens Nintendo een "te verwaarlozen" markt ofzo is... daar (USA) hebben ze allemaal dikke reclame campagnes, nintendo on tour dingen etc..

Het probleem van europa is de versplintering. Al die kleine tiefuslandjes met hun kleine tiefussteden en al die talen enzovoort. Ook regelgeving en distributie is gewoon miniatuur in vergelijking met een grote US keten.
pi_13567135
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 11:40 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Het probleem van europa is de versplintering. Al die kleine tiefuslandjes met hun kleine tiefussteden en al die talen enzovoort. Ook regelgeving en distributie is gewoon miniatuur in vergelijking met een grote US keten.

Ik snap best dat het bv geen nut heeft om hier in Eindhoven (of lutjebroek) ofzo iets te doen... maar een EU tour (USA style) langs steden als A'dam, Londen, Parijs, Barcelona, Rome, Berlijn etc moet toch gewoon mogelijk zijn? Sponsor gewoon een groot evenement in het desbetreffende land en ga er gewoon met een grote stand bij staan

(in NL dacht ik dan bv aan het koninginnendag gebeuren op het museumplein... launch gelijk ff je oranje cube op die dag in NL en hoppa een groot deel van je doelgroep (jongeren) bereik je )

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_13567160
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Does this ring a bell?

[afbeelding]

Ik zit te trillen van extase...
  woensdag 1 oktober 2003 @ 11:48:09 #31
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13567167
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 11:47 schreef febster het volgende:

[..]

Ik snap best dat het bv geen nut heeft om hier in Eindhoven (of lutjebroek) ofzo iets te doen... maar een EU tour (USA style) langs steden als A'dam, Londen, Parijs, Barcelona, Rome, Berlijn etc moet toch gewoon mogelijk zijn? Sponsor gewoon een groot evenement in het desbetreffende land en ga er gewoon met een grote stand bij staan

(in NL dacht ik dan bv aan het koninginnendag gebeuren op het museumplein... launch gelijk ff je oranje cube op die dag in NL en hoppa een groot deel van je doelgroep (jongeren) bereik je )

Vorig jaar hebben ze het nog wel even gedaan... Op Innercity stonden demo pods met oa Metroid
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_13568682
Waarom zit er geen Ganondorf in Soul Calibur 2? Dan zou ik de hele dag battles met Link hebben .
  woensdag 1 oktober 2003 @ 13:30:16 #33
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_13569469
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 13:00 schreef Lexie het volgende:
Waarom zit er geen Ganondorf in Soul Calibur 2? Dan zou ik de hele dag battles met Link hebben .
Gebruik Cervantes als Ganondorf. Die lijkt er kwa vechten best wel op.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_13570238
nieuwe MGS screens

Donkey Konga nieuws

quote:
Het nieuwste nummer van het Japanse magazine geeft ons wat meer details over de nieuwe muziek-game Donkey Konga...

Enkele weken terug werd Donkey Konga door Namco en Nintendo vol trots aangekondigd. Destijds was er nog niet veel informatie over de game voor handen, behalve dat de game een muziekgame zou worden, Donkey Kong in de hoofdrol zou hebben en te spelen zou zijn met los geleverde conga-drums.

Het Japanse magazine Dorimaga weet in het nieuwste nummer meer details over Donkey Konga te leveren. We zetten ze even voor je op een rijtje:

Donkey Konga zal 32 liedjes bevatten in uiteenlopende stijlen: van Latin tot Dance en van Pop tot Klassiek. En, jaja, zelfs kinderliedjes zullen erin zitten! We duimen nu al voor Drie Kleine Kleutertjes.

De game zal een multiplayer mode bevatten waarin je met vier spelers tegelijk zult kunnen spelen. Aangezien je op 'echte' conga's drumt, zal dat wel een enorme herrie veroorzaken...

De Conga die bij de game geleverd zal worden, meet 30 centimeter bij 20 centimeter. Maak dus maar alvast plaats in je kamer.

Donkey Kong Jr. zal speelbaar zijn in de game. Of Lanky, Cranky, Diddy, Tiny, Dixie, Chunky, of nóg andere Kongs er ook in zitten, is nog onbekend.

De game komt in het voorjaar van 2004 in Japan op de markt. Wanneer wij in Europa op de speciale conga's kunnen gaan meppen, weten we nog niet.

Killer7 screens

Screens RE4 sommige oud sommige nieuw maar desalniettemin

Overig

Rode Bandai Cube (weet alleen niet meer of die al gepost is ja of te nee... )

pi_13570580
Hmm, ik moet dus voor m'n broertje 4 van die conga's gaan kopen (hij is drummer)
pi_13570852
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 14:07 schreef Khadgar het volgende:
Hmm, ik moet dus voor m'n broertje 4 van die conga's gaan kopen (hij is drummer)
Volgens mij kan ik me daar ook nog mee amuseren . Kijken hoe duur het allemaal wordt .
pi_13570944
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 14:18 schreef Lexie het volgende:

[..]

Volgens mij kan ik me daar ook nog mee amuseren . Kijken hoe duur het allemaal wordt .

Ik ga ze wel importeren uit de USA, ik gun Nintendo NL geen stuiver meer.
pi_13570964
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 14:22 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Ik ga ze wel importeren uit de USA, ik gun Nintendo NL geen stuiver meer.

Stomme t.v. .
  woensdag 1 oktober 2003 @ 14:38:57 #39
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_13571369
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 13:54 schreef febster het volgende:
nieuwe MGS screens

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Donkey Konga nieuws
[..]

Killer7 screens

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Screens RE4 sommige oud sommige nieuw maar desalniettemin

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Overig

Rode Bandai Cube (weet alleen niet meer of die al gepost is ja of te nee... )
[afbeelding]

MGS en RE4
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 16:40:46 #40
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_13574799
quote:
nieuwe MGS screens

[afbeelding]
blablabla

wil je voortaan ff de plaatjes kleiner maken?
Want het is vet irritant als het forum aan het laden is.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 16:43:41 #41
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_13574896
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 16:40 schreef nlboy het volgende:

[..]

wil je voortaan ff de plaatjes kleiner maken?
Want het is vet irritant als het forum aan het laden is.

Druk op escape, upgrade je internetconnectie of shut the fuck up Febster's posts zijn heerlijk
  woensdag 1 oktober 2003 @ 16:46:45 #42
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_13574989
Nintendo hoopt deze kerst weer flink veel GameCube-consoles te verkopen. Daarbij lijkt de consolegigant zich vooral op de Amerikaanse markt te richten. Nintendo gaat namelijk in Amerika de prijs verlagen naar slechts 99 dollar. De Europese gamers zullen echter niet van de prijsverlaging kunnen profiteren. In Nederland blijft prijs van de kubus gewoon 199 euro.

Nintendo Benelux blijft diplomatiek over het prijsverlaging. "Nintendo is voorlopig niet van plan de prijs van de GameCube te verlagen", is de officiële lezing. Volgens de consolegigant kan het deze kerst met sterke games als Mario Kart genoeg consumenten overhalen om een GameCube aan te schaffen, het sluit overigens niet uit dat in de toekomst er wel een prijsverlaging aankomt.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
LATERS! denk ik dan
Ik wacht wel tot de cube 100 euro wordt.

pi_13575490
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 16:46 schreef nlboy het volgende:
Nintendo hoopt deze kerst weer flink veel GameCube-consoles te verkopen. Daarbij lijkt de consolegigant zich vooral op de Amerikaanse markt te richten. Nintendo gaat namelijk in Amerika de prijs verlagen naar slechts 99 dollar. De Europese gamers zullen echter niet van de prijsverlaging kunnen profiteren. In Nederland blijft prijs van de kubus gewoon 199 euro.

Nintendo Benelux blijft diplomatiek over het prijsverlaging. "Nintendo is voorlopig niet van plan de prijs van de GameCube te verlagen", is de officiële lezing. Volgens de consolegigant kan het deze kerst met sterke games als Mario Kart genoeg consumenten overhalen om een GameCube aan te schaffen, het sluit overigens niet uit dat in de toekomst er wel een prijsverlaging aankomt.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
LATERS! denk ik dan
Ik wacht wel tot de cube 100 euro wordt.

koop dan dan gewoon een us model, en ermm der zijn manieren om PAL / JAP / US, direct boot
PS2 PoWaH
  woensdag 1 oktober 2003 @ 17:16:30 #44
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_13575868
quote:
...Donkey Konga nieuws
[..]

...

Wat gaaf!

.

[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  woensdag 1 oktober 2003 @ 17:33:12 #45
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_13576411
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 17:16 schreef Zooi het volgende:

[..]

Wat gaaf!

.

Nintendo verneukt een hoop de laatste tijd ja
  woensdag 1 oktober 2003 @ 17:35:07 #46
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13576465
quote:
[Nieuws] Soul Calibur II op verkoopt best op Cube

Soul Calibur II blijkt behalve in Amerika ook in Europa op de GameCube het best te verkopen...

Een tijdje terug konden we je al melden dat in Amerika de GameCube-versie van Soul Calibur II het meest verkocht werd. De GameCube-versie liet in Amerika de Playstation 2-versie en Xbox-versie ver achter zich in verkoopaantallen.

Inmiddels zijn de Europese verkoopcijfers van de game ook binnen, en blijkt het beeld in Europa niet anders te zijn dan in Amerika. 38% van de exemplaren van Soul Calibur II werd voor de GameCube verkocht, terwijl de Playstation 2 en Xbox slechts respectievelijk 34% en 28% haalden.

Ook de verkoop van GameCube-hardware (de console zelf dus) is met de komst van Soul Calibur II omhoog geschoten. De verkoop steeg met maar liefst 118% in de week dat Soul Calibur II uit kwam. Zo zien we het graag, Nintendo!

Juist !
  woensdag 1 oktober 2003 @ 19:27:40 #47
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_13579042
Word tijd om je "Who are you" kunsten te vertonen

Hier zijn de mijne:

Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 1 oktober 2003 @ 19:31:28 #48
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_13579123
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 13:00 schreef Lexie het volgende:
Daar zeg je wat maar dat was wel een verschrikkelijke goeie zet geweest hadden ze dat gedaan. Maarja je kan niet alles hebben he.
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 19:48:36 #49
65516 gieling
Live from NYC
pi_13579512
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Does this ring a bell?

[afbeelding]

Sinds wanneer maakt nintendo prono games?
pi_13579629
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 17:35 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Juist !

800.000 stuks volgens IGN

En ik weet niet wie t vroeg maar bij deze alsnog, nee ik ga mijn plaatjes niet resizen! Zoals chocobo zegt neem maar een goede internetverbinding kost geen drol meer tegen woordig

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')