Peaches komt uit de States en schijnt volgens de VN 'hot' te zijn onder popsterren... ze woont nu in Berlijn...
Peaches sampelt maar wat aan elkaar en het gaat vooral over sex en normen op dat gebied zijn niet boeiend...
nah, ik dacht: dat wil mij eens horen en ik heb het ge-p2p-eet... aardig, maar meer ook niet...
nog meer mensen met een mening?
[Dit bericht is gewijzigd door Modafinil op 01-10-2003 10:20]
quote:nee, Peaches van de Presidents of the United States of America... dat liedje daar gaat het niet om...
Op woensdag 1 oktober 2003 10:19 schreef ChrisJX het volgende:
Ik ken wel het liedje Peaches, maar die bedoel je niet?
Peaches is hier een artiestennaam, Fuck the pain away een van haar nummers
[Dit bericht is gewijzigd door Stokvis op 01-10-2003 11:31]
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 01-10-2003 10:49]
Ze is echt geweldig . Ik vind het wel grappig dat ze nu ineens zo 'hip' is. En tijd geleden werd je nog vaag gevonden als je haar goed vond.. Hmm..
Ik vind Set it Off, Diddle my Skittle en Lovertits wel erg cool . De clip van Diddle my skittle is ook heeeeel erg cool
.
quote:Je vind Peaches niet leuk en Le Tigre wel? *confused*
Op donderdag 2 oktober 2003 15:47 schreef Aschkael het volgende:
tis een hype...vind de muziek écht drie keer niks, luisert liever naar Le Tigre. Ondanks de matigheid van haar muziek vind ik het wel verfrissend om een dame op deze manier met sexualiteit te zien omgaan in haar muziek....als zodanig
Le Tigre is trouwens wel geweldig ja, maar Peaches ook .
quote:Oh, was dat nummer van haar, na enkele seconden was ik het al spuugzat.
Op vrijdag 17 oktober 2003 18:30 schreef CBAS-79 het volgende:
ik heb 1 nummer van peaches gehoord en dat is shake your dicks... ik vond het een nieuw dieptepunt in de muziekgeschiedenis na britney spears!
echt slecht, nu wil ik mijn oordeel niet vellen over 1 nummer, maar ik hoop dat het niet allemaal vunzige shit is op de beat van een drumcomputertje... sorry maar shake your dicks = 2 keer niks!
quote:Die clip is inderdaad erg cool. Bij ViVa had je het programma Electronic beats en daar interviewde een vage (maar wel leuke) gast Peaches en mocht ze zelf een clip uitkiezen en dat was dus deze.
Op woensdag 1 oktober 2003 20:44 schreef Burger_Queen het volgende:
Ik vind Set it Off, Diddle my Skittle en Lovertits wel erg cool. De clip van Diddle my skittle is ook heeeeel erg cool
.
Jammer dat je zo weinig te zien krijgt bij de clipzenders op dit gebied. Alle "alternatieve" programma's waar nog interessante clips in te zien zijn worden door SMS-terreur vervangen.
Haha ja dat heb ik mogen aanschouwen...tot 2x toe.quote:Op zaterdag 18 oktober 2003 13:54 schreef DaisyDuke het volgende:
Peaches gaat touren met Marilyn Manson..... komisch!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |