En van d'r nieuwe look word ik ook niet vrolijk:
quote:beetje Brigitte Bardot achtig zo...
Op woensdag 1 oktober 2003 00:54 schreef Borin het volgende:
Ik heb vandaag de nieuwe van Kylie binnen gekregen en ik moet zeggen: ik word er niet vrolijk van.
Het nummer is naar mijn idee echt helemaal niks. Het nummer is erg donker en eigenlijk gewoon ronduit saai.En van d'r nieuwe look word ik ook niet vrolijk:
[afbeelding]
AAAAARGH!!!!
"24-9-'03 Single-review: Slow - Kylie Minogue
Voordat mevrouw ook maar 1 seconde van de plaat officieel aan het publiek kon laten horen was de betreffende single via Soulseek al over de hele wereld verspreid. WWZ, inmiddels zeer nieuwsgierig geworden, besloot hem ook eens te downloaden en viel 3 minuten later nog net niet in slaap. ZZZZZZZzzzzzzz...........
Om deze plaat in de top 20 te krijgen zullen de meest gewiekste marketing-technieken gebruikt moeten worden. Zo saai klonk een Kylie Minogue-single nog nooit. Het doet zijn naam eer aan. Bij een groep als Air klonk dat dromerige juist schitterend mooi, maar deze single heeft 'het' zeker niet. Het doet denken aan Kylie's periode van midden jaren 90, toen ze ook een tijdje apartere muziek aan het maken was. Die wanhoops-pogingen om serieus genomen te worden. En toen was er geen mens die het kocht. We zien wel hoe het nu, na haar opleving van een paar jaar terug, gaat."
Hij is ECHT heel erg slooooooooooooowwwww......................
on topic:
quote:Meer Jane Fonda als Barbarella eigenlijk. Wat dan wel weer aansluit bij Postinggirls opmerking over een paar jaar geleden, toen had ze zo'n clip in een ruimteschip waarbij haar kleding ook spontaan afviel... ook een beetje Barbarella dus
Op woensdag 1 oktober 2003 00:55 schreef HeyFreak het volgende:beetje Brigitte Bardot achtig zo...
Ik begin me nou te irriteren aan de manier waarop ze 'body language' uitspreekt in dit nummer.
Laat ALSJEBLIEFT de rest van het album beter zijn.
quote:barbarella.. wel lekker cult maar om het als look aan te meten...
Op woensdag 1 oktober 2003 12:20 schreef ranja het volgende:
Hoi Postinggirlwaar was je?
on topic:
[..]Meer Jane Fonda als Barbarella eigenlijk. Wat dan wel weer aansluit bij Postinggirls opmerking over een paar jaar geleden, toen had ze zo'n clip in een ruimteschip waarbij haar kleding ook spontaan afviel... ook een beetje Barbarella dus
Ik heb 'm nog niet gehoord trouwens. Maar ik vin dover het algemeen haar zusje net wat leukere muziek maken/inzingen.
Het liedje klinkt wel sexy en na een aantal keer luisteren krijg je hem wel te pakken. Dit is echter geen Can't Get You Out Of My Head.
Voor de rest dus het nummertje van slow-xx.jpg veranderen...
quote:Klinkt goed die clip
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:37 schreef MadGuy het volgende:
Btw, de video schijnt aardig te zuigen. Miss Minogue rollende op een badlaken langs het zwembad, omringd door mannen. Ligt daar maar een beetje sexy te wezen... That's it...
quote:Ze lijkt op Bridget Bardot
Op woensdag 1 oktober 2003 00:54 schreef Borin het volgende:
Ik heb vandaag de nieuwe van Kylie binnen gekregen en ik moet zeggen: ik word er niet vrolijk van.
Het nummer is naar mijn idee echt helemaal niks. Het nummer is erg donker en eigenlijk gewoon ronduit saai.En van d'r nieuwe look word ik ook niet vrolijk:
[afbeelding]
quote:vast wel
Op zondag 12 oktober 2003 13:52 schreef Beathoven het volgende:
gaat ze ook weer locomotion zingen
quote:Die plaat heb ik nog wel
Op woensdag 1 oktober 2003 12:16 schreef postinggirl het volgende:
Het doet denken aan Kylie's periode van midden jaren 90, toen ze ook een tijdje apartere muziek aan het maken was. Die wanhoops-pogingen om serieus genomen te worden. En toen was er geen mens die het kocht.
Ik vind hem weer geweldig, net als haar vorige clips weer briljant door eenvoud. Mooi camerawerk en Kylie is weer erg sexy.
Het nummer blijf ik toppie vinden en gaat helemaal niet snel vervelen zoals ik eerder dacht, ik kan niet wachten op het album "Body Language"
quote:Wat zou ik daar graag bij willen zijn.
UTRECHT - 20/10/03 Kylie Minogue geeft in Londen een gratis concert om haar nieuwste cd 'Body Language' te promoten. De zangeres van de wereldberoemde hit 'Can't Get You Out of My Head' zal het concert geven op 15 november in de Engelse hoofdstad in het Carling Apollo. In deze concertzaal kunnen 4.000 mensen.Helaas zijn de kaartjes voor het concert niet ergens gratis af te halen. Je moet er wel wat voor doen. Een televisiestation geeft de tickets weg aan de winnaars van een spel. Je kan ook gratis naar binnen wanneer je een goede vriend of vriendin bent van de Australische superster.
quote:The Chemical brothers zijn al bezig !
Op dinsdag 21 oktober 2003 02:26 schreef wizarddragon het volgende:
Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiii. Ik hoop dat de remixes leuker zijn.
On-topic:
Na Fever ben ik toch wat beters van haar gewend. Slow klinkt vrij goedkoop qua productie, het is dat haar stem dan weer een hoop goedmaakt. Toch hoop ik op betere vervolg singles
Optreden bij TOTP was waanzinning, opletten dus, zal ook wel bij de Nederlandse versie komen .
quote:Je zal het wel tig keer moeten luisteren voordat je het echt leuk vindt.Dat heb ik vaak met platen
Op donderdag 23 oktober 2003 11:55 schreef MadGuy het volgende:
Red Blooded Woman en Secret zijn overigens teleurstellingen voor me. Hoewel Red Blooded Woman wel meevalt nog. Maar vooralsnog niet echt wat bij mij in de smaak valt...
goeie marketing dus.
quote:Als je iets maar vaak genoeg hoort dan wordt het vanzelf goed ja, maar als je er met een muzikale instelling naar kijkt, moet je toegeven dat het tè goedkoop klinkt.
Op donderdag 23 oktober 2003 12:54 schreef somegirl het volgende:
Eerste keer dat ik m hoorde had ik echt zo iets van omg!!! wat is dit voor dodelijk saai nummer. Maar toen kwam ie iedere 5 minuten voor bij op elke tv zender dus toen zat ie in m'n hoofd.... daarna vond ik m leuk.................goeie marketing dus.
In tegenstelling tot bijvoorbeeld singles van haar vorige album, waar het instrumentale gedeelte toch beter inelkaar zat (en ook al minimaal was) en haar stem het geheel compleet wist te maken.
Als MTV het genoeg pushed zal het idd goed gaan verkopen
www.kylie.com (check dat forum )
quote:Dat mag ik toch hopen ja.
Op donderdag 23 oktober 2003 11:16 schreef schatje het volgende:Optreden bij TOTP was waanzinning, opletten dus, zal ook wel bij de Nederlandse versie komen
.
quote:Nee, platenmaatschappijen doen dat
Op zondag 26 oktober 2003 16:58 schreef BushRanger het volgende:
Hebben jullie ook moeite met het downloaden van dit nummer bij Kazaa? Eerste 20 seconden goed geluid, maar daarna een hoop gekras... Of is er iets mis met mijn Kazaa?
quote:de boefjes
Op zondag 26 oktober 2003 17:00 schreef schatje het volgende:[..]
Nee, platenmaatschappijen doen dat
.
quote:Idd, best wel brutaal.
Op zondag 26 oktober 2003 23:33 schreef el_bario het volgende:[..]
de boefjes
quote:Toch?
Op zondag 26 oktober 2003 16:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
Lekker nummer, maar die stem is vervormd toch?
quote:Er zal best wel het een en ander aan gesleuteld zijn, maar ik heb de indruk dat haar stem sowieso een beetje hijgerig/ pieperig is. En misschien ook wel omdat het nummer geilheid moet opwekken...
Op maandag 27 oktober 2003 01:56 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Toch?
quote:Dit is 'r echt niet....
Op woensdag 1 oktober 2003 14:22 schreef Borin het volgende:
[afbeelding]
quote:Helemaal mee eens! hoe vaker ik hem hoor des te beter gaat hij klinken.. is inderdaad een erg slim nummer dankzij die bliepjes
Op zondag 26 oktober 2003 02:31 schreef ddorst het volgende:
Dit nummer is werkelijk geniaal geproduceerd. Mijn vrienden vonden hem ook ruk, maar na 4x geconfronteerd te zijn met MTV merk je gewoon dat het een heel slim nummer is (door die bliepjes). Floorfiller van de bovenste plank: je moet er wel op swingen (ben bang dat het er bronstig aan toe gaat op de dansvloer).
een erg lekker retro electro achtig nummer
quote:De laatste is Brigette Bardot-achtig, echt beeldig
Op maandag 27 oktober 2003 11:17 schreef MadGuy het volgende:
Echt welNog meer plaatjes van de album shoot:
Plus de album cover:
* Timo20 zet m nog es op
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 15:11 schreef sabyne het volgende:
Vind t echt goed nummer...
Heb vrijdag de dvd van Kylie live in Manchester gekocht Kyliefever2002,die dvd van Sydney vind ik minder maar deze is echt super!! heb em nu al 3 keer gedraaid/half kijkend dus ben helemaal into de Kyliefever....![]()
quote:
Op maandag 3 november 2003 23:32 schreef Timo20 het volgende:[..]
waar heb je die dvd gehaald? moet ik toch es gaan halen van de week
heb afgelopen week (eindelijk) Fever gekopieerd van de vriendin van me broer en hij zit sindsdien onafgebroken in me cdspeler!! wat een super album![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bol.com 17 euro
Zit ook een live cd bij.
Echt waanzinnig goed.
quote:ook in de winkel verkrijgbaar of niet?
Op maandag 3 november 2003 23:35 schreef schatje het volgende:[..]
bol.com 17 euro
Zit ook een live cd bij.
Echt waanzinnig goed.
quote:FRS heeft hem denk ik ook wel.
Op maandag 3 november 2003 23:42 schreef Timo20 het volgende:[..]
ook in de winkel verkrijgbaar of niet?
quote:ben ff op bol.com aan t kijken en kvind dus de dvd met deze titel: Kylie-Fever Live
Op maandag 3 november 2003 23:45 schreef schatje het volgende:[..]
FRS heeft hem denk ik ook wel.
-edit-
dit staat op de site van bol:
quote:
Op 18 november verschijnt de repackage van Kylie Live in Manchester 2002.
quote:Yep.
Op maandag 3 november 2003 23:46 schreef Timo20 het volgende:[..]
ben ff op bol.com aan t kijken en kvind dus de dvd met deze titel: Kylie-Fever Live
da is m dus he
Ik vind het ook een erg lekker nummer. Nog zo'n nummer van haar is dat nummer met die clip waarbij ze steeds een rondje loopt en er steeds een kylie bijkomt.
Ik denk trouwens dat Madonna beter kan gaan samenwerken met Kylie dan met Britney. Zo intelligent is ze dus blijkbaar niet.
[Dit bericht is gewijzigd door heracles op 04-11-2003 18:45]
quote:
Op woensdag 19 november 2003 09:30 schreef Amoebe het volgende:
Iemand de CD al gekocht?
quote:De Cd of de single?
Op dinsdag 16 december 2003 09:55 schreef Amoebe het volgende:
Lijkt niet echt een hele grote hit te worden deze CD. Jammer.
De single is al een top 10 hit geweest hoor
Van de cd verkopen weet ik niks, ik kan me echter niet voorstellen dat die erg zouden tegenvallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |