abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 oktober 2003 @ 00:54:22 #1
14940 Borin
¡ɯo pɹ&#
pi_13562207
Ik heb vandaag de nieuwe van Kylie binnen gekregen en ik moet zeggen: ik word er niet vrolijk van.
Het nummer is naar mijn idee echt helemaal niks. Het nummer is erg donker en eigenlijk gewoon ronduit saai.

En van d'r nieuwe look word ik ook niet vrolijk:

¡ɯo pɹǝǝʞɹǝʌ ʞı ʇız ɾıɯ uǝƃןoʌ
pi_13562222
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 00:54 schreef Borin het volgende:
Ik heb vandaag de nieuwe van Kylie binnen gekregen en ik moet zeggen: ik word er niet vrolijk van.
Het nummer is naar mijn idee echt helemaal niks. Het nummer is erg donker en eigenlijk gewoon ronduit saai.

[afbeelding]

beetje Brigitte Bardot achtig zo...
pi_13562225
Ik heb haar altijd al niks gevonden.... Rare magere doos met haar "13 in een dozijn" plaatjes....
pi_13562587
naaa naaa naaa... na na na . naaa naaa
naaa naaa naaa... na na na . naaa naaa
can't get u out of my head

AAAAARGH!!!!

Free people own guns! Slaves do not!
pi_13562998
Ik vind het een gaaf nummer

Maar inderdaad vrij saai na drie keer luisteren.

pi_13567754
Hier had ik een week of wat geleden al een reviewtje over geschreven op mijn site. Copy-paste.....

"24-9-'03 Single-review: Slow - Kylie Minogue

Voordat mevrouw ook maar 1 seconde van de plaat officieel aan het publiek kon laten horen was de betreffende single via Soulseek al over de hele wereld verspreid. WWZ, inmiddels zeer nieuwsgierig geworden, besloot hem ook eens te downloaden en viel 3 minuten later nog net niet in slaap. ZZZZZZZzzzzzzz...........

Om deze plaat in de top 20 te krijgen zullen de meest gewiekste marketing-technieken gebruikt moeten worden. Zo saai klonk een Kylie Minogue-single nog nooit. Het doet zijn naam eer aan. Bij een groep als Air klonk dat dromerige juist schitterend mooi, maar deze single heeft 'het' zeker niet. Het doet denken aan Kylie's periode van midden jaren 90, toen ze ook een tijdje apartere muziek aan het maken was. Die wanhoops-pogingen om serieus genomen te worden. En toen was er geen mens die het kocht. We zien wel hoe het nu, na haar opleving van een paar jaar terug, gaat."

Hij is ECHT heel erg slooooooooooooowwwww......................

woensdag 1 oktober 2003 @ 12:20:14 #7
13973 ranja
image means nothing
pi_13567831
Hoi Postinggirl waar was je?

on topic:

quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 00:55 schreef HeyFreak het volgende:

beetje Brigitte Bardot achtig zo...

Meer Jane Fonda als Barbarella eigenlijk. Wat dan wel weer aansluit bij Postinggirls opmerking over een paar jaar geleden, toen had ze zo'n clip in een ruimteschip waarbij haar kleding ook spontaan afviel... ook een beetje Barbarella dus
Ik heb 'm nog niet gehoord trouwens. Maar ik vin dover het algemeen haar zusje net wat leukere muziek maken/inzingen.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 14:22:04 #8
14940 Borin
¡ɯo pɹ&#
pi_13570941

Ik begin me nou te irriteren aan de manier waarop ze 'body language' uitspreekt in dit nummer.
Laat ALSJEBLIEFT de rest van het album beter zijn.

¡ɯo pɹǝǝʞɹǝʌ ʞı ʇız ɾıɯ uǝƃןoʌ
  woensdag 1 oktober 2003 @ 22:26:32 #9
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_13583858

Fucking gave plaat!

pi_13584927
Ik heb hem nu de hele dag gedraaid, hij was even wennen maar nu vind ik hem TOP.
Why are you wearing that stupid man suit?
  donderdag 2 oktober 2003 @ 00:25:50 #11
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_13587316
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 12:20 schreef ranja het volgende:
Hoi Postinggirl waar was je?

on topic:
[..]

Meer Jane Fonda als Barbarella eigenlijk. Wat dan wel weer aansluit bij Postinggirls opmerking over een paar jaar geleden, toen had ze zo'n clip in een ruimteschip waarbij haar kleding ook spontaan afviel... ook een beetje Barbarella dus
Ik heb 'm nog niet gehoord trouwens. Maar ik vin dover het algemeen haar zusje net wat leukere muziek maken/inzingen.

barbarella.. wel lekker cult maar om het als look aan te meten...
ziet er nogal ouwbollig uit, maar ik ga maar eens de plaat checken. De 'demo' versie als het goed is...
pi_13663896
Ik vind het ergens wel een apart liedje. Wat ik nog aparter vind is de involvment van Emiliana Torrini in het geheel. Die maakt toch heel andere muziek?

Het liedje klinkt wel sexy en na een aantal keer luisteren krijg je hem wel te pakken. Dit is echter geen Can't Get You Out Of My Head.

pi_13817010
Btw, de video schijnt aardig te zuigen. Miss Minogue rollende op een badlaken langs het zwembad, omringd door mannen. Ligt daar maar een beetje sexy te wezen... That's it...

Voor de rest dus het nummertje van slow-xx.jpg veranderen...

pi_13825837
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:37 schreef MadGuy het volgende:
Btw, de video schijnt aardig te zuigen. Miss Minogue rollende op een badlaken langs het zwembad, omringd door mannen. Ligt daar maar een beetje sexy te wezen... That's it...
Klinkt goed die clip
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_13825882
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 00:54 schreef Borin het volgende:

[afbeelding]

Ze lijkt op Bridget Bardot
pi_13825969
gaat ze ook weer locomotion zingen
  zondag 12 oktober 2003 @ 13:57:18 #17
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_13826033
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 13:52 schreef Beathoven het volgende:
gaat ze ook weer locomotion zingen
vast wel
en jason donovan gaat ook vast wel weer zingen!
pi_13826045
't Is nu echt een Thunderbird-poppetje
pi_13826617
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 12:16 schreef postinggirl het volgende:
Het doet denken aan Kylie's periode van midden jaren 90, toen ze ook een tijdje apartere muziek aan het maken was. Die wanhoops-pogingen om serieus genomen te worden. En toen was er geen mens die het kocht.
Die plaat heb ik nog wel
Beste plaat van allemaal
pi_13826938
Overigens wel een te gekke track. Niet te vaak draaien, maar zo nu en dan.
Beetje 80-ties sound erin wat wel lekker klinkt. Alleen die Body language uitspraak klinkt nergens naar
pi_13827663
Het nummertje is heerlijk. Ik noem het donkere electro en daar hou ik op zijn tijd wel van... Clip is saai inderdaad, maar aan de andere kant hebben Kylie's clips nooit uitgeblonken in inspiratie, vind ik.
  zondag 12 oktober 2003 @ 15:47:41 #22
30560 2Mini
Official Logo
pi_13827676
ff tmf aanzetten dan... ken het liedje nog niet
Camera 1... 1!
  zondag 12 oktober 2003 @ 18:03:40 #23
42106 Grrrlllpower
www.blikopener.tk
pi_13830165
Ik vind het een geweldig nummer. De eerste keer klonk het een beetje electronisch, maar hoe vaker ik het nummer hoor, hoe lekkerder het in het gehoor ligt. Het is een sexy nummer!
Ik ben erg benieuwd naar de clip.
Zonder creativiteit is nog nooit iemand groot geweest in zijn vak!
pi_13833342

Het is op zich wel een apart liedje, maar leuk vind ik hem niet.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_13833697
De clip is echt gaaf! Erg sexy en apart
Past goed bij het liedje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')