En van d'r nieuwe look word ik ook niet vrolijk:
quote:beetje Brigitte Bardot achtig zo...
Op woensdag 1 oktober 2003 00:54 schreef Borin het volgende:
Ik heb vandaag de nieuwe van Kylie binnen gekregen en ik moet zeggen: ik word er niet vrolijk van.
Het nummer is naar mijn idee echt helemaal niks. Het nummer is erg donker en eigenlijk gewoon ronduit saai.En van d'r nieuwe look word ik ook niet vrolijk:
[afbeelding]
AAAAARGH!!!!
"24-9-'03 Single-review: Slow - Kylie Minogue
Voordat mevrouw ook maar 1 seconde van de plaat officieel aan het publiek kon laten horen was de betreffende single via Soulseek al over de hele wereld verspreid. WWZ, inmiddels zeer nieuwsgierig geworden, besloot hem ook eens te downloaden en viel 3 minuten later nog net niet in slaap. ZZZZZZZzzzzzzz...........
Om deze plaat in de top 20 te krijgen zullen de meest gewiekste marketing-technieken gebruikt moeten worden. Zo saai klonk een Kylie Minogue-single nog nooit. Het doet zijn naam eer aan. Bij een groep als Air klonk dat dromerige juist schitterend mooi, maar deze single heeft 'het' zeker niet. Het doet denken aan Kylie's periode van midden jaren 90, toen ze ook een tijdje apartere muziek aan het maken was. Die wanhoops-pogingen om serieus genomen te worden. En toen was er geen mens die het kocht. We zien wel hoe het nu, na haar opleving van een paar jaar terug, gaat."
Hij is ECHT heel erg slooooooooooooowwwww......................
on topic:
quote:Meer Jane Fonda als Barbarella eigenlijk. Wat dan wel weer aansluit bij Postinggirls opmerking over een paar jaar geleden, toen had ze zo'n clip in een ruimteschip waarbij haar kleding ook spontaan afviel... ook een beetje Barbarella dus
Op woensdag 1 oktober 2003 00:55 schreef HeyFreak het volgende:beetje Brigitte Bardot achtig zo...
Ik begin me nou te irriteren aan de manier waarop ze 'body language' uitspreekt in dit nummer.
Laat ALSJEBLIEFT de rest van het album beter zijn.
quote:barbarella.. wel lekker cult maar om het als look aan te meten...
Op woensdag 1 oktober 2003 12:20 schreef ranja het volgende:
Hoi Postinggirlwaar was je?
on topic:
[..]Meer Jane Fonda als Barbarella eigenlijk. Wat dan wel weer aansluit bij Postinggirls opmerking over een paar jaar geleden, toen had ze zo'n clip in een ruimteschip waarbij haar kleding ook spontaan afviel... ook een beetje Barbarella dus
Ik heb 'm nog niet gehoord trouwens. Maar ik vin dover het algemeen haar zusje net wat leukere muziek maken/inzingen.
Het liedje klinkt wel sexy en na een aantal keer luisteren krijg je hem wel te pakken. Dit is echter geen Can't Get You Out Of My Head.
Voor de rest dus het nummertje van slow-xx.jpg veranderen...
quote:Klinkt goed die clip
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:37 schreef MadGuy het volgende:
Btw, de video schijnt aardig te zuigen. Miss Minogue rollende op een badlaken langs het zwembad, omringd door mannen. Ligt daar maar een beetje sexy te wezen... That's it...
quote:Ze lijkt op Bridget Bardot
Op woensdag 1 oktober 2003 00:54 schreef Borin het volgende:
Ik heb vandaag de nieuwe van Kylie binnen gekregen en ik moet zeggen: ik word er niet vrolijk van.
Het nummer is naar mijn idee echt helemaal niks. Het nummer is erg donker en eigenlijk gewoon ronduit saai.En van d'r nieuwe look word ik ook niet vrolijk:
[afbeelding]
quote:vast wel
Op zondag 12 oktober 2003 13:52 schreef Beathoven het volgende:
gaat ze ook weer locomotion zingen
quote:Die plaat heb ik nog wel
Op woensdag 1 oktober 2003 12:16 schreef postinggirl het volgende:
Het doet denken aan Kylie's periode van midden jaren 90, toen ze ook een tijdje apartere muziek aan het maken was. Die wanhoops-pogingen om serieus genomen te worden. En toen was er geen mens die het kocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |