abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14938964
Dolf Jansen in Cafe de Wereld

als je nog personages zoekt, ik zat te denken aan Johan Derksen

pi_14939032
Claudia doet et prima. Hou zelf niet zo van Dolf, dus die afleveringen heb ik tot nu toe over geslagen. Trouwens, wie is Henk de barkeeper uit Café de Wereld? Das geen BN-er volgens mij?
pi_14943859
quote:
Op woensdag 26 november 2003 11:54 schreef yohan.nl het volgende:
Trouwens, wie is Henk de barkeeper uit Café de Wereld? Das geen BN-er volgens mij?
Kees Prins (Jiskefet)
Dat is volgens mij één van de weinige BNers die meedoet in Café de wereld...
pi_14943906
Die opmerking van Claudia over het beschieten van het hoofdkantoor van Quote was hylarisch! De kogel kwam van rechts!"

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_14945289
quote:
Op woensdag 26 november 2003 11:54 schreef yohan.nl het volgende:
Trouwens, wie is Henk de barkeeper uit Café de Wereld? Das geen BN-er volgens mij?
Da's niemand..dat kon je in dit topic lezen, en ook in het programma hebben ze het gezegd (2e aflevering ofzo).
pi_14945850
het lijkt op de stem van Kees Prins maar volgens mij is t m niet
  woensdag 26 november 2003 @ 16:43:03 #107
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_14946963
quote:
Op woensdag 26 november 2003 14:56 schreef Strolie75 het volgende:
Die opmerking van Claudia over het beschieten van het hoofdkantoor van Quote was hylarisch! De kogel kwam van rechts!"

Doet het al pijn? Vara IS links mensen, kijk dan NIET....
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_15027059
Mja, het blijft een ontzettend matig programma... maar ik vind Claudia erg lief, en blijf toch kijken...
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_15033572
ik vind het trouwens erg grappig dat het haar van Dolf steeds van kleur veranderd
pi_15088607
Het wordt echt steeds minder grappig, maar ik blijf kijken. .
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_15090764
wie is nou dat blonde meisje met dat beige truitje/hempje
pi_15098623
Klaas izzen poepie
  vrijdag 5 december 2003 @ 08:27:30 #113
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15165882
Vara Laat is voor mij gewoon puur afreageren.

Als ik een kutdag heb gehad, de trein een uur te laat was, het op m'n werk niet wilde vlotten etc. etc., dan zet ik gewoon dit programma op. Ff een uurtje schelden en tieren op die randdebiele, lelijlke paardekop 'Claudia' en met haar oliedomme, naïeve uitspraken en compleet misplaatste grappen , en ik ben weer helemaal van m'n frustraties verlost .

Volgens mij moet je een wel heel erg groot bord voor je kop hebben, wil je dit soort humor waarderen. Zoals die zgn. 'grappen' over Andries Knevel. Ik ben ook geen fan van die gast, maar die lolligheidjes die zij met hem uithalen hebben gewoon geen enkel niveau.

Gisteren weer gekeken en het was weer om je reet mee af te vegen zo slecht . Eigenlijk verbazingwekkend dat deze bagger nog uitgezonden wordt.

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_15167597
tjah..maar ik vind het juist weer errug leuk. Weet je wat bagger is, SBS6, Veronica etc etc..
  vrijdag 5 december 2003 @ 10:36:10 #115
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15168071
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 10:14 schreef Echoes het volgende:
tjah..maar ik vind het juist weer errug leuk. Weet je wat bagger is, SBS6, Veronica etc etc..
Ja da's ook bagger.

Vara Laat had dan ook op SBS6 uitgezonden moeten worden, het is de zich doorgaans toch op intelligent publiek richtende VARA echt onwaardig. Had ik me er ook niet aan kunnen ergeren, aangezien ik die commerciële zenders per definitie al niet bekijk.

pi_15168294
Ik heb gisteren zelfs even gelachen met het programma! .
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  vrijdag 5 december 2003 @ 10:56:14 #117
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15168506
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 10:46 schreef sweek het volgende:
Ik heb gisteren zelfs even gelachen met het programma! .
Ja ik ook tussen het schelden door, maar het was eigenlijk meer 'uitlachen van'.
pi_15168562
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 10:56 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ja ik ook tussen het schelden door, maar het was eigenlijk meer 'uitlachen van'.

Bij mij was het niet eens uitlachen, ik vond het echt redelijk leuk voor een keer, Cafe de Wereld...
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  vrijdag 5 december 2003 @ 11:05:11 #119
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15168760
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 10:58 schreef sweek het volgende:
Bij mij was het niet eens uitlachen, ik vond het echt redelijk leuk voor een keer, Cafe de Wereld...
Cafe de Wereld, is dat toevallig die animatie met die bedroevend slechte imitatie van André Hazes ?

Ik zit eigenlijk nooit zo op te letten, ben meestal tegelijk met wat anders bezig (de afwas ofzo) en wordt alleen getriggered als dat mens weer eens wat doms uitkraamt. Die afwas gaat dan ook iha erg traag

Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 5 december 2003 @ 13:02:29 #120
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_15172155
nou ik moet zeggen dat ik het zelfs af en toe leuk begin te vinden (na mijn aanvankelijke geklaag) en zelfs claudia wordt leuk......
heb van de week wel erg gelachen bij cafe de wereld met jaap de hoop en JP op de wc
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_15178514
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 20:06 schreef C0C0 het volgende:
Klaas izzen poepie
psies
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  donderdag 8 januari 2004 @ 23:32:52 #122
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_16086363
Wel een leuke uitzending, die meid doet het leuk.

verder Leuk item over Dolf Brouwers met als gast, de eveneens geniale Clous van Mechelen die nog even zijn alter ego Jan Vos demonstreert.. Ik vind het werk van Win T. Schippers, Clous van Mechelen en Dolf Brouwers zowiezo geniaal trouwens.

Claudia de Breij is wel jonger als ik dacht ik dacht dat ze wel een jaar of 35 was maar ze is nog een broekie.:

quote:
Claudia de Breij
Claudia de Breij presenteert bij de VARA radio en TV. Eerder was zij te horen bij 3FM (NPS), en bij BNN.

Op 13 maart 1975 ziet Claudia het levenslicht in Utrecht. Ze groeit op in Hagenstein, dat ligt vlakbij Nieuwegein. Claudia begint met de MAVO, dan de HAVO en het VWO. Claudia gaat Algemene Letteren studeren... maar kleinkunst vindt ze eigenlijk veel leuker. Claudia ging optreden met een pianiste. Met haar eerste programma deed ze mee aan het `Parnassos Try-Out Podium'. In 1997 deed Claudia mee aan het Leids Cabaret Festival en haalde de eindronde.
Claudia werkte voor de Stadsomroep Utrecht als radio- en televisiepresentator. Al snel kon ze aan de slag bij Radio West als verslaggever. Claudia heeft ook nog opgetreden als cabaretière. Sinds september 1998 heeft Claudia 'BNN United' gepresenteerd.

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_16092853
Claudia doet het steeds beter, ze kijkt ook steeds minder op haar kaartje.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 9 januari 2004 @ 11:16:50 #124
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_16095651
Lucky TV was ook briljant met die kooien
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_16097344
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 09:03 schreef Echoes het volgende:
Claudia doet het steeds beter, ze kijkt ook steeds minder op haar kaartje.

Nou, chapeau, hoor !

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')