quote:Kees Prins (Jiskefet)
Op woensdag 26 november 2003 11:54 schreef yohan.nl het volgende:
Trouwens, wie is Henk de barkeeper uit Café de Wereld? Das geen BN-er volgens mij?
quote:Da's niemand..dat kon je in dit topic lezen, en ook in het programma hebben ze het gezegd (2e aflevering ofzo).
Op woensdag 26 november 2003 11:54 schreef yohan.nl het volgende:
Trouwens, wie is Henk de barkeeper uit Café de Wereld? Das geen BN-er volgens mij?
quote:Doet het al pijn? Vara IS links mensen, kijk dan NIET....
Op woensdag 26 november 2003 14:56 schreef Strolie75 het volgende:
Die opmerking van Claudia over het beschieten van het hoofdkantoor van Quote was hylarisch! De kogel kwam van rechts!"
Als ik een kutdag heb gehad, de trein een uur te laat was, het op m'n werk niet wilde vlotten etc. etc., dan zet ik gewoon dit programma op. Ff een uurtje schelden en tieren op die randdebiele, lelijlke paardekop 'Claudia' en met haar oliedomme, naïeve uitspraken
en compleet misplaatste grappen
, en ik ben weer helemaal van m'n frustraties verlost
.
Volgens mij moet je een wel heel erg groot bord voor je kop hebben, wil je dit soort humor waarderen. Zoals die zgn. 'grappen' over Andries Knevel. Ik ben ook geen fan van die gast, maar die lolligheidjes die zij met hem uithalen hebben gewoon geen enkel niveau.
Gisteren weer gekeken en het was weer om je reet mee af te vegen zo slecht
. Eigenlijk verbazingwekkend dat deze bagger nog uitgezonden wordt.
quote:Ja da's ook bagger.
Op vrijdag 5 december 2003 10:14 schreef Echoes het volgende:
tjah..maar ik vind het juist weer errug leuk. Weet je wat bagger is, SBS6, Veronica etc etc..
Vara Laat had dan ook op SBS6 uitgezonden moeten worden, het is de zich doorgaans toch op intelligent publiek richtende VARA echt onwaardig. Had ik me er ook niet aan kunnen ergeren, aangezien ik die commerciële zenders per definitie al niet bekijk.
quote:Ja ik ook tussen het schelden door, maar het was eigenlijk meer 'uitlachen van'.
Op vrijdag 5 december 2003 10:46 schreef sweek het volgende:
Ik heb gisteren zelfs even gelachen met het programma!.
quote:Bij mij was het niet eens uitlachen, ik vond het echt redelijk leuk voor een keer, Cafe de Wereld...
Op vrijdag 5 december 2003 10:56 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Ja ik ook tussen het schelden door, maar het was eigenlijk meer 'uitlachen van'.
quote:Cafe de Wereld, is dat toevallig die animatie met die bedroevend slechte imitatie van André Hazes
Op vrijdag 5 december 2003 10:58 schreef sweek het volgende:
Bij mij was het niet eens uitlachen, ik vond het echt redelijk leuk voor een keer, Cafe de Wereld...
Ik zit eigenlijk nooit zo op te letten, ben meestal tegelijk met wat anders bezig (de afwas ofzo) en wordt alleen getriggered als dat mens weer eens wat doms uitkraamt. Die afwas gaat dan ook iha erg traag
quote:psies
Op dinsdag 2 december 2003 20:06 schreef C0C0 het volgende:
Klaas izzen poepie
verder Leuk item over Dolf Brouwers met als gast, de eveneens geniale Clous van Mechelen die nog even zijn alter ego Jan Vos demonstreert.. Ik vind het werk van Win T. Schippers, Clous van Mechelen en Dolf Brouwers zowiezo geniaal trouwens.
Claudia de Breij is wel jonger als ik dacht ik dacht dat ze wel een jaar of 35 was maar ze is nog een broekie.:
quote:
Claudia de Breij
Claudia de Breij presenteert bij de VARA radio en TV. Eerder was zij te horen bij 3FM (NPS), en bij BNN.Op 13 maart 1975 ziet Claudia het levenslicht in Utrecht. Ze groeit op in Hagenstein, dat ligt vlakbij Nieuwegein. Claudia begint met de MAVO, dan de HAVO en het VWO. Claudia gaat Algemene Letteren studeren... maar kleinkunst vindt ze eigenlijk veel leuker. Claudia ging optreden met een pianiste. Met haar eerste programma deed ze mee aan het `Parnassos Try-Out Podium'. In 1997 deed Claudia mee aan het Leids Cabaret Festival en haalde de eindronde.
Claudia werkte voor de Stadsomroep Utrecht als radio- en televisiepresentator. Al snel kon ze aan de slag bij Radio West als verslaggever. Claudia heeft ook nog opgetreden als cabaretière. Sinds september 1998 heeft Claudia 'BNN United' gepresenteerd.
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 09:03 schreef Echoes het volgende:
Claudia doet het steeds beter, ze kijkt ook steeds minder op haar kaartje.
Nou, chapeau, hoor !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |