quote:Fuck, ik kan ook _echt_ niet zoeken he.
Op woensdag 12 november 2003 12:51 schreef Doezelhaar het volgende:
Baboon: http://www.omroep.nl/vara/tv/laat/cafe_archief/1.html
Nou ja, dank je wel.
.
Cabaretier Klaas van der Eerden zal - met ingang van woensdag 19 november - tijdelijk Dolf Jansen vervangen als presentator van 'VARA Laat'. Dolf Jansen staat dan, samen met Hans Sibbel, in de theaters met de (try-outs voor de) Oudejaarsconference. Klaas van der Eerden zal 'VARA Laat' bij toerbeurt presenteren met Claudia de Breij. Begin 2004 keert Dolf Jansen terug bij 'VARA Laat'.
bron: http://www.omroep.nl/vara/laat/
En btw, deze foto is vaag..
quote:Hoelang duurt het voordat jullie een aflevering van "Cafe De wereld" in elkaar hebben geflanst.
Op woensdag 12 november 2003 10:16 schreef one23 het volgende:Er komen nog veel meer BN-ers in het programma en het wordt qua scripts ook beter. Suggesties?
Het lijkt me net als bij Kopspijkers aan te raden dat jullie mensen erin zetten die die week in het nieuws waren of om een of andere reden in de publiciteit waren.
hier verder mike ![]()
your wish is my command!!
quote:Moet je voorstellen dat je die Claudia tegenkomt als je aan het trippen bent....
Op donderdag 13 november 2003 21:47 schreef Echoes het volgende:
gisteren ging het over LSD
quote:We doen nu ongeveer 2 a 3 afleveringen per dag. We hebben 2 shootingdays. Alles wordt in een Mocap studio opgenomen. Wel gaaf hoor met acteurs en een regiseur. 3D-Animatie op zijn best zeker als je bedenkt dat we in 2 dagen ongeveer 50 tot 60 minuten 3D materiaal aanleveren.
Op woensdag 12 november 2003 14:59 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Hoelang duurt het voordat jullie een aflevering van "Cafe De wereld" in elkaar hebben geflanst.
Het lijkt me net als bij Kopspijkers aan te raden dat jullie mensen erin zetten die die week in het nieuws waren of om een of andere reden in de publiciteit waren.
Ter vergelijking een Disney Animator doet omgerekend in 5 dagen ongeever 6 seconden animatie ![]()
Het maken van de karakters is niet zo eenvoudig als menigeen denkt. Eerst wordt er een karikatuur getekend deze gaat met referentie materiaal naar een 3D-Modeller. Na goedkeuring zorgen wij ervoor dat ie in de real-time omgeving gebruikt kan worden.
Dolf Jansen gaat idd even stoppen maar komt binnenkort wel in het Cafe
Laterz,
One23
quote:Een karikatuur van deze man lijkt me overbodig.
quote:
Op donderdag 13 november 2003 21:52 schreef DaisyDuke het volgende:[..]
Moet je voorstellen dat je die Claudia tegenkomt als je aan het trippen bent....
quote:dolf erin?? dan herhaal ik mijn verzoek claudia dr in lijkt me lache als ze zichzelf trugziet
Op vrijdag 14 november 2003 10:25 schreef one23 het volgende:[..]
We doen nu ongeveer 2 a 3 afleveringen per dag. We hebben 2 shootingdays. Alles wordt in een Mocap studio opgenomen. Wel gaaf hoor met acteurs en een regiseur. 3D-Animatie op zijn best zeker als je bedenkt dat we in 2 dagen ongeveer 50 tot 60 minuten 3D materiaal aanleveren.
Ter vergelijking een Disney Animator doet omgerekend in 5 dagen ongeever 6 seconden animatie
Het maken van de karakters is niet zo eenvoudig als menigeen denkt. Eerst wordt er een karikatuur getekend deze gaat met referentie materiaal naar een 3D-Modeller. Na goedkeuring zorgen wij ervoor dat ie in de real-time omgeving gebruikt kan worden.
Laterz,
One23
quote:Claudia komt er voorlopig niet in. Dolf zal ook niet als presentator in het Cafe verschijnen maar gewoon zoals tie is.....
Op vrijdag 14 november 2003 14:05 schreef rubbereend het volgende:[..]
dolf erin?? dan herhaal ik mijn verzoek claudia dr in lijkt me lache als ze zichzelf trugziet
Laterz,
One23
quote:Ik kan niet lachen om Dolf (ook niet op de radio)
Op woensdag 19 november 2003 12:40 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Het is vooral leuk als Dolf Janssen het presenteert, want die heeft die snelle stijl het beste onder de knie.
Get the message met als topper: "de druppel holt de steen uit"
quote:Japs, moet nog wel wat groeien, maar gaat met sprongen vooruit
Op vrijdag 21 november 2003 01:09 schreef DouweAlfa het volgende:
Vond Claudia ff wennen,maar ze is lief en lekker toch!
Lieve, mooie gezonde hollandse meid
One23, ik vraag me af waar je de mensen vindt, waarvan de stemmen zoveel op de BN-ers lijken?
Of wordt het gedaan door een stemkunstenaar?
quote:ik vind die stemmen zwaar nep...
Op vrijdag 21 november 2003 01:20 schreef SpleeffY het volgende:
One23, ik vraag me af waar je de mensen vindt, waarvan de stemmen zoveel op de BN-ers lijken?Of wordt het gedaan door een stemkunstenaar?
quote:Jan Mulder en Balkenende vind ik erg goed gedaan
Op vrijdag 21 november 2003 01:35 schreef DJ.KRIZZ het volgende:[..]
ik vind die stemmen zwaar nep...
quote:k vond vooral dat ze het koud had.......
Op vrijdag 21 november 2003 01:14 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
wat was er trouwens vandaag met haar buste aan de hand?viel me op dat het schots en scheef hing
quote:Ook loowie van gaal is goed gedaan. Het niet alleen om de exacte stem, maar vooral de manier van praten.
Op vrijdag 21 november 2003 01:35 schreef DJ.KRIZZ het volgende:[..]
ik vind die stemmen zwaar nep...
Wel een TOP programma, op de perfecte tijd!
quote:strak, nauwsluitend tepeltruitje, schots en scheef was het niet, wel geforceerd geconcentreerd....
Op vrijdag 21 november 2003 01:14 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
wat was er trouwens vandaag met haar buste aan de hand?viel me op dat het schots en scheef hing
quote:jij denk ik
Op vrijdag 21 november 2003 14:30 schreef milagro het volgende:
"of ben in zo dom en blont"
quote:blont is met een t in deze context
Op vrijdag 21 november 2003 15:57 schreef Echoes het volgende:[..]
jij denk ik
quote:ze zei dat ze niet begreep dat de heren ruzie hadden gehad met hun echtgenotes over dat stappen tot diep in de nacht, want als de heren níet uit waren geweest dan hadden ze toch naast hun echtgenotes op de bank gezeten thuis? kortom, waren die dames dan zo dom of zij, Claudia?
Op vrijdag 21 november 2003 16:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Heb ik wellicht gemist, kun je even de context van Claudia ZELF geven, Milagro?
quote:Die gasten slapen toch niet thuis rondom zo'n wedstrijd
Op vrijdag 21 november 2003 18:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Wel gezien idd, maar ik kan het geen domme opmerking noemen, wel typisch vrouwelijk...
quote:Vrouwen kunnen toch mee zijn
Op vrijdag 21 november 2003 18:09 schreef milagro het volgende:[..]
Die gasten slapen toch niet thuis rondom zo'n wedstrijd
quote:Het door u gezochte woord 'blont' is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.
Op vrijdag 21 november 2003 16:16 schreef milagro het volgende:
[..]
blont is met een t in deze context
quote:Ik verbaas mij er iedere week weer over.
Op vrijdag 21 november 2003 18:10 schreef tong80 het volgende:
Dus er zijn echt mensen die naar dit programma kijken ?
quote:Eva Zeijlstra doet de vrouwenstemmen.
Op vrijdag 21 november 2003 01:20 schreef SpleeffY het volgende:
Balkenende was weer fantastisch vandaag! Hellooooo boppers!One23, ik vraag me af waar je de mensen vindt, waarvan de stemmen zoveel op de BN-ers lijken?
Of wordt het gedaan door een stemkunstenaar?
Vanavond om 23:12 uur bij VARA Laat, gepresenteerd door Claudia de Breij; Hans Roefs over wasmachines in de ruimte, ex-gevangenen over hun favoriete tv-programma's en de "werkeloze" 112 cameraman Cockie Torenspits.
Verder is er cabaret van Richard Groenendijk
(die is goed!)
En natuurlijk Café de Wereld
en een nieuwe Koffiedik
Meer info: http://www.omroep.nl/vara/laat/
![]()
.
Claudia doet erg haar best, maar grappig is ze niet echt... wel vermakelijk.
Denk dat ik wel vaker ga kijken, het is toch wel een leuke manier van de dag af te sluiten vind ik.
. Vind het ook wel leuk dat ze verschillende presentators hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |