abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13978770
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 04:28 schreef Duran het volgende:

[..]

Neej dat denk ik niet ik vind BvD toch ook nog wel een leuk en goed programma hoor, heb ze altijd al leuk gevonden eigenlijk.

nog wel leuk en goed, maar lang niet zo goed meer als dat het was. Ik weet niet hoor. Ik vind het minder geworden.
pi_14186165
ben nu aan het kijken en dat cafe is wel geinig
pi_14186397
Ik zie het nu voor de 1e keer en Claudia presenteert het vanavond. Ze is te soft, te slap, onervaren en heeft niet de juiste uitstraling. De grappen zijn flauw en werken soms helemaal niet. Het Cafe duurde te lang en was niet echt grappig. De nieuwsitems (zoals degene die nu bezig is met die opblaas boobs, etc) is oninteressant.

Haal dit programma maar weer snel van de buis. Claudia kan beter een 5 uurs show spoof gaan presenteren.

pi_14211350
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 00:12 schreef denieuweburen het volgende:
Cafe De Wereld vind ik wel heel erg suf moet ik zeggen. VARA onwaardig.
Ik juist niet, ik vind het schitterend
Nu op Ned.3 trouwens...
pi_14216446
ik begin het steeds beter en leuker te vinden! Nix geen Barend en van Dorp kijken. Gelijk op Ned 3 zetten
  woensdag 29 oktober 2003 @ 10:54:34 #31
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_14216528
Ze groeit inderdaad in haar rol
Nou doe je het weer!
pi_14298477
Café de Wereld is goed.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_14398311
Claudia is toch wel erg en hoor
pi_14399116
Claudia is bijzonder eng, op alle fronten.

Programma is gewoon kut.
Alleen dat café is nog wel aardig soms.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_14400766
Ik vind het een stuk leuker en minder 'zwaar' dan BVD...
  woensdag 5 november 2003 @ 15:05:47 #36
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_14404356
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 10:50 schreef Echoes het volgende:
ik begin het steeds beter en leuker te vinden! Nix geen Barend en van Dorp kijken. Gelijk op Ned 3 zetten
inderdaad

Barend & Van Dorp hebben inmiddels afgedaan voor dit meer trendy late night programma

pi_14553332
quote:
Op woensdag 5 november 2003 12:15 schreef milagro het volgende:
Claudia is bijzonder eng, op alle fronten.
Als in lelijk?

Wie doet eik de stem van Balkie? Die is wel erg goed nagedaan

dinsdag 11 november 2003 @ 14:42:17 #38
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_14553586
Persoonlijk word ik van Dolf redelijk zenuwachtig. Ik vind 'm ook niet meer zo grappig als bij 'later wordt het leuk'. Ook 'leuk is anders' is meer flauw dan komisch.

En Claudia... mja, ik erger me al mateloos aan haar onnozele geouwehoer op radio 3. Heb haar een paar keer gezien op tv, maar nee, ik vind het niks. Die improvisatie aan het begin van het programma... veeeel te flauw.

pi_14553785
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 14:34 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Als in lelijk?

Wie doet eik de stem van Balkie? Die is wel erg goed nagedaan

Geen idee, ik vind dat café wel grappig, ik weet alleen niet wie 1 dame is..die in dat lakleren setje..het is niet Patty Brard in ieder geval en ook niet Tatjana (diens accent is erg goed nagedaan).

de rest vh programma is vooral NIET leuk, doordat alles zo geforceerd over komt.

En Claudia, tja ik vind haar een beetje hyper, erg drammerig wat politieke voorkeur betreft en ze heeft mega veel make up op haar smoelie wat de aanwezige puistjes alleen maar accentueert..mijn ogen dwalen steeds af naar haar kin

pi_14558151
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 14:48 schreef milagro het volgende:

[..]

Geen idee, ik vind dat café wel grappig, ik weet alleen niet wie 1 dame is..die in dat lakleren setje..het is niet Patty Brard in ieder geval en ook niet Tatjana (diens accent is erg goed nagedaan).

de rest vh programma is vooral NIET leuk, doordat alles zo geforceerd over komt.

En Claudia, tja ik vind haar een beetje hyper, erg drammerig wat politieke voorkeur betreft en ze heeft mega veel make up op haar smoelie wat de aanwezige puistjes alleen maar accentueert..mijn ogen dwalen steeds af naar haar kin

Is dat niet die doos van "De zwakste schakel" Chazia Mourali?
Cafe "De wereld" is wel knap gedaan omdat de animators heel snel de animatie in een korte tijd moeten maken, verder zijn de persiflages/ imitaties erg goed gedaan.
Die Claudia heeft idd wel een radiogezicht maar zelfs op de radio is ze niet om aan te horen.
  dinsdag 11 november 2003 @ 17:55:19 #41
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_14559159
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 17:17 schreef Duiveltja het volgende:

Die Claudia heeft idd wel een radiogezicht maar zelfs op de radio is ze niet om aan te horen.

+2 Volkomen gelijk

pi_14559160
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 17:17 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Is dat niet die doos van "De zwakste schakel" Chazia Mourali?
Cafe "De wereld" is wel knap gedaan omdat de animators heel snel de animatie in een korte tijd moeten maken, verder zijn de persiflages/ imitaties erg goed gedaan.

Nee, het is niet Chazia, die heeft een onwijs groot gebit en doet intelligent c.q. intellectueel

Dit typetje draagt een behaatje en een strak broekje..ms de dochter van Patty

dinsdag 11 november 2003 @ 17:58:52 #43
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_14559243
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 17:55 schreef milagro het volgende:

[..]

Nee, het is niet Chazia, die heeft een onwijs groot gebit en doet intelligent c.q. intellectueel

Dit typetje draagt een behaatje en een strak broekje..ms de dochter van Patty

Als ze blond is, dan denk ik dat je Tooske Breugem bedoelt (vind het zelf niet zo erg lijken, maar ze had het over de Drie Musketiers oid..)
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_14559728
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 17:58 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Als ze blond is, dan denk ik dat je Tooske Breugem bedoelt (vind het zelf niet zo erg lijken, maar ze had het over de Drie Musketiers oid..)

nee, die had ik wel herkend, vrij obvious

het is er een met zwart haar en sexy gekleed in zwart lakleer, maar niet Katja

pi_14560202
Ze zijn online te bekijken, ik zal es kijken
  † In Memoriam † woensdag 12 november 2003 @ 02:21:02 #46
21636 Feestkabouter
pi_14570114
die barman van Cafe de Wereld...... volgens mij herken ik hem vaag wel, maar waarvan? wie moet hij voorstellen?
pi_14572271
Hela,

Leuk om deze thread te lezen. Ik ben nauw betrokken bij de productie van Cafe de Wereled en zoals te lezen in deze thread vinden wij ook dat we behoorlijke progressie hebben gemaakt met name op het technische vlak. Wij houden ons niet bezig met de scripts.

Waarvoor ik reageer....

Dat meisje is Debby Duisenberg. De denkbeeldige dochter van Wim en Greta Duisenberg. Dit is naast de barman de enige niet bestaande persoon.

Er komen nog veel meer BN-ers in het programma en het wordt qua scripts ook beter. Suggesties?

Later,

One23

pi_14573291
Louis van Gaal is echt briljant!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 november 2003 @ 11:32:37 #49
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_14574048
quote:
Op woensdag 12 november 2003 10:16 schreef one23 het volgende:
Hela,

Leuk om deze thread te lezen. Ik ben nauw betrokken bij de productie van Cafe de Wereled en zoals te lezen in deze thread vinden wij ook dat we behoorlijke progressie hebben gemaakt met name op het technische vlak. Wij houden ons niet bezig met de scripts.

Waarvoor ik reageer....

Dat meisje is Debby Duisenberg. De denkbeeldige dochter van Wim en Greta Duisenberg. Dit is naast de barman de enige niet bestaande persoon.

Er komen nog veel meer BN-ers in het programma en het wordt qua scripts ook beter. Suggesties?

Later,

One23

ja k heb wel een idee kan claudia dr niet een keertje in
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 12 november 2003 @ 11:47:35 #50
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_14574431
Gisteren was die goed van dat cafe. Over dat geloof enz.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')