abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 oktober 2003 @ 23:54:49 #151
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_13656237
Nou, zolang jullie nog niet zo streng modden als in het Radio 2 gastenboek...

Maar serieus: je weet dat ik vind dat het Muziekforum altijd perfect gemod wordt. Voor zover je het überhaupt perfect kunt doen dan. Strenger modden is een optie, maar ik ben daar zelf wel altijd een beetje huiverig voor.

Ik weet niet precies wat de aanleiding is van deze vraag? Ik heb niet alle topics gelezen vanavond. Iemand die geen kritiek op zijn favoriete artiest kon dulden? Of iemand die juist een ander probeerde te sarren?
Ik kan me er inderdaad ook wel eens aan storen als ik het vermoeden krijg dat iemand alleen maar komt posten om de muzieksmaak van anderen af te zeiken of om andere users het bloed onder de nagels vandaan te halen. Ik krijg dan ook wel eens de neiging om te vragen of ze die energie niet kunnen steken in een leuk stukje over hun eigen favoriete muziek (heb dat ook 1 keer gedaan). Maar ja, een keer zeggen dat je iets verschrikkelijk vindt moet natuurlijk ook kunnen en je hoeft inderdaad ook niet elke keer op je achterste benen te gaan staan als iemand het niet met je eens is.

Eerlijk gezegd denk ik niet dat er veel anders opzit dan hetgeen jullie nu al doen. Je kunt niet voorkomen dat er hier af en toe mensen komen posten die zich lekker veilig en heel stoer voelen achter hun toetsenbordje.

Speaking of which... Kunnen jullie er niet op letten dat SunChaser voortaan niet meer zo irritant post in dit topic? 'Let It Be' komt opnieuw uit!
Hij doet het alleen om mij te sarren.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Redactie Frontpage zaterdag 4 oktober 2003 @ 23:56:55 #152
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13656263
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 23:54 schreef Jane het volgende:
Kunnen jullie er niet op letten dat SunChaser voortaan niet meer zo irritant post in dit topic? Hij doet het alleen om mij te sarren.
  zondag 5 oktober 2003 @ 00:00:06 #153
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_13656316
Het Jim-topic natuurlijk.
  zondag 5 oktober 2003 @ 00:17:39 #154
1986 Jane
pi_13656625
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 23:56 schreef SunChaser het volgende:

[..]

[afbeelding]

Flikker op met die kutsmiley!
  Redactie Frontpage zondag 5 oktober 2003 @ 00:35:08 #155
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13656937
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 00:17 schreef Jane het volgende:

[..]

Flikker op met die kutsmiley!

zondag 5 oktober 2003 @ 00:38:20 #156
1986 Jane
pi_13656999
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 00:00 schreef Wodan het volgende:
Het Jim-topic natuurlijk.
Jim... I should have known...

Ja, in dat topic vind ik eigenlijk dat geen van beide partijen vrijuit gaat, maar ik denk dat je dat wel met me eens bent.
Wat je eraan kunt doen? Geen idee.

Redactie Frontpage zondag 5 oktober 2003 @ 01:10:55 #157
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13657589
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 00:38 schreef Jane het volgende:

[..]

Jim... I should have known...

...better!

Diamond!

zondag 5 oktober 2003 @ 02:53:13 #158
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_13658592
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 19:10 schreef _Etter_ het volgende:
weet niet waar dit topic specifiek over gaat maar dit is wel iets dat denk ik Summoner wel aardig vind als Solefald fan
Ja, naar de muziek van die band (allstar band!) ben ik zeer benieuwd!
  zondag 5 oktober 2003 @ 03:01:07 #159
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_13658641
En wat betreft streng modden: het is nooit gemakkelijk om hard tegen mensen van het forum op te treden, maar soms (vaak?) is het gewoon nodig. Het is mijn ervaring dat sommige mensen zich totaal niet in kunnen leven in de rol van moderator, het enige waar ze aan denken is hun vluchtige pleziertjes. En het is natuurlijk altijd gemakkelijk om te reageren met "zo he, wat streng!". Door je slachtofferig op te stellen win je sowieso al veel zieltjes voor je zaak. The bottom line is gewoon: een forum heeft regels en een bepaalde orde nodig om te functioneren en...

damn, dit begint wel erg veel op een 'lecture' te lijken!

De kern van de zaak is: moderators goed, dwarse users bad.

pi_13662750
Maar waarom is dit opeens aan de orde?

Of heb ik iets gemist, kan best zijn want mijn ene oog zit dicht. .

If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  zondag 5 oktober 2003 @ 13:50:48 #161
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_13662827
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 03:01 schreef Summoner het volgende:
En wat betreft streng modden: het is nooit gemakkelijk om hard tegen mensen van het forum op te treden, maar soms (vaak?) is het gewoon nodig. Het is mijn ervaring dat sommige mensen zich totaal niet in kunnen leven in de rol van moderator, het enige waar ze aan denken is hun vluchtige pleziertjes. En het is natuurlijk altijd gemakkelijk om te reageren met "zo he, wat streng!". Door je slachtofferig op te stellen win je sowieso al veel zieltjes voor je zaak. The bottom line is gewoon: een forum heeft regels en een bepaalde orde nodig om te functioneren en...

damn, dit begint wel erg veel op een 'lecture' te lijken!

De kern van de zaak is: moderators goed, dwarse users bad.

Mijn ervaring is precies hetzelfde als Summoner hierboven beschrijft. Maar je moet wel reeel blijven. Als een user een goede uitleg geeft over zijn/haar topic of gedrag, en je zit fout, geef het dan ook maar gewoon toe en biedt je excuses aan. Wij kunnen ook fouten maken. Persoonlijk heb ik wel eens een topic te snel gesloten zonder het helemaal door te lezen. Kreeg ik gezeik mee, excuses aangeboden en nooit meer wat over gehoord

Maar het is een kut beroep ja

pi_13662996
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 13:50 schreef Anthraxx het volgende:

Maar het is een kut beroep ja

Maar jij hebt dan ook klaagbaak. Eigen schuld, dus niet zo zeuren... .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_13663106
Zeg Zander, ik kan voor een klein prijsje een Jimi Hendrix LP-box kopen, In New York ofzo... Tijdje geleden bekeken maar zie hem op Allmusic zo snel niet staan. Volgens mij stond er meer het oudere werk van hem op. En daar hou ik ook wel van. Zitten vier LP's in, meen ik mij te herinneren. Weet jij misschien welke, en of het wat is?
  zondag 5 oktober 2003 @ 17:52:15 #164
2889 Zander
He's gone
pi_13668931
Ik ken die box ook niet, maar het is moeilijk te zeggen zonder de tracklist te zien. Het is volgens mij geen "officiele" plaat en van Hendrix is er echt enorm veel bagger op de markt, vooral veel opnames van nummers toen hij nog als gitarist in allerlei andere bands speelde. Die worden nu als "Hendrix"-cd op de markt geslingerd, maar vaak hoor je hem er nauwelijks op terug. Koper, wees op uw hoede, zou ik dus zeggen.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_13669981
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 17:52 schreef Zander het volgende:
Ik ken die box ook niet, maar het is moeilijk te zeggen zonder de tracklist te zien. Het is volgens mij geen "officiele" plaat en van Hendrix is er echt enorm veel bagger op de markt, vooral veel opnames van nummers toen hij nog als gitarist in allerlei andere bands speelde. Die worden nu als "Hendrix"-cd op de markt geslingerd, maar vaak hoor je hem er nauwelijks op terug. Koper, wees op uw hoede, zou ik dus zeggen.
Ja idd., er is echt veel meuk te krijgen, vandaar ook dat ik het even vroeg. Ik kan altijd de kwaliteit van de opnames even beluisteren, en de tracklist controleren. Want die heb ik zelf ook niet bekeken. Een officiele is het waarschijnlijk niet... Tnx. .
  zondag 5 oktober 2003 @ 22:35:19 #166
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_13676421
Hebben jullie trouwens allemaal al de mp3 gehoord van het radiogesprek met Jane?
  zondag 5 oktober 2003 @ 22:54:57 #167
1986 Jane
pi_13677069
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 22:35 schreef Wodan het volgende:
Hebben jullie trouwens allemaal al de mp3 gehoord van het radiogesprek met Jane?
Nee, moet dat dan?
pi_13677460
Waar, waar , waar?
Aldus.
  zondag 5 oktober 2003 @ 23:13:07 #169
1986 Jane
pi_13677685
Fokradio: de evaluatie, wat vonden we ervan?

-edit- Oh, verkeerde topic. Daar staan de mp3's niet. Hier wel:

Stem elke dinsdagavond af op Fok!Radio # 4

[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 05-10-2003 23:17]

pi_13677690
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 22:35 schreef Wodan het volgende:
* Downloadt *
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_13686232
Goedemiddag Muziek.

Nee, sebbo en Jane ( ), ik ben niet echt ziek. Mijn lichaam heeft echter nogal moeite met de plotselinge overgang van zonnig weer naar de koude, natte, winderige herfst, en dat is minder fijn. Maar dat is een probleem dat op te lossen is door warme kleding en een doosje paracetamol. Het zal de ouderdom wel zijn.

En ik heb de mp3 van Jane beluisterd. Niet zo genant als ze zelf dacht, het klonk wel okay eigenlijk. Alleen snap ik niet wat ze tegen Modern Talking heeft, iedereen is toch zeker fan van deze geweldige band?

I intend to live forever, or die trying.
pi_13686453
Nou, ik word er helemaal warm van vanbinnen. Buiten is het kutweer en ik zit hier binnen achter de pc met een mok koffie en een Modern Talking plaatje.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_13692298
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 12:51 schreef dwerg het volgende:

[afbeelding]

Stel homo's.
  maandag 6 oktober 2003 @ 16:43:59 #174
43933 HomoDib
Gay-Cat From Hell!
pi_13692370
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:40 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Stel homo's.

Ik vind het wel een lekker stelletje
Een dag zonder Freddie is een dag niet geleefd...
pi_13692541
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:43 schreef HomoDib het volgende:

Ik vind het wel een lekker stelletje

Je moet wat minder achter de mannen aan, en mijn boeken eindelijk eens bezorgen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')