quote:Die zullen wel in de top 3 staan allebei.
Op vrijdag 3 oktober 2003 21:35 schreef Summoner het volgende:
Led Zeppelin - Stairway to heaven (1972)
Deep Purple - Child in time (1972)
quote:Ik vind het ronduit schandalig dat Stairway het enige nr. van Zeppelin is dat kiesbaar is. Hadden ze nou maar meer hits gehad...
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:00 schreef Wodan het volgende:
Die zullen wel in de top 3 staan allebei.
quote:Ha ha, goed man!
Op vrijdag 3 oktober 2003 23:40 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
* Man_in_a_Shed heeft eindelijk na lang wikken en wegen de Beatles Anthology op DVD gekocht. Hij is echt geweldig!
*snel weer verder kijkt*
Ja, hij is ook geweldig. Misschien (zeker!) niet de goedkoopste dvd-box die er te krijgen is, maar wel kwaliteit! En dat nog afgezien van het onderwerp (wat op zich natuurlijk al interessant is), maar meer dat hij met zorgvuldigheid is gemaakt en dat je gewoon waar voor je geld krijgt. En dat de leden van de band er met zoveel humor over kunnen vertellen helpt ook wel mee natuurlijk.
Welterusten Muziek, trouwens.
* AudreyHepburn rolt demonstratief met haar ogen en zet Zeppelin Remasters op.
ik heb gisteravond weer een ouderwetse knokpartij meegemaakt, heel gezellig hier de plaatselijke kroeg. Jammer alleen dat ze met een stuk of 20 waren. Zelfs de kroegbaas heeft mij nog even een knal verkocht, sympathieke gozer.
Op een dikke smoel en wat schrammen na werkt alles nog perfect. Wel een nadeel trouwens, lang haar. .
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 10:24 schreef Diverse_Reality het volgende:
Morgen muziek,ik heb gisteravond weer een ouderwetse knokpartij meegemaakt, heel gezellig hier de plaatselijke kroeg. Jammer alleen dat ze met een stuk of 20 waren. Zelfs de kroegbaas heeft mij nog even een knal verkocht, sympathieke gozer.
Op een dikke smoel en wat schrammen na werkt alles nog perfect. Wel een nadeel trouwens, lang haar..
Uhh ja uhh vervelend voor je.
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 10:24 schreef Diverse_Reality het volgende:
Morgen muziek,ik heb gisteravond weer een ouderwetse knokpartij meegemaakt, heel gezellig hier de plaatselijke kroeg. Jammer alleen dat ze met een stuk of 20 waren. Zelfs de kroegbaas heeft mij nog even een knal verkocht, sympathieke gozer.
Op een dikke smoel en wat schrammen na werkt alles nog perfect. Wel een nadeel trouwens, lang haar..
Hoeveel mensen heb jij plat gekregen?
quote:Ze vonden me te links.
Op zaterdag 4 oktober 2003 10:25 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Uhh ja uhh vervelend voor je.
quote:Niemand.
Op zaterdag 4 oktober 2003 10:26 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Hoeveel mensen heb jij plat gekregen?
quote:Ik zeg niks
Op zaterdag 4 oktober 2003 10:26 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Ze vonden me te links.
quote:Ik hoop dat wij elkaar nog eens tegenkomen op een meet.
Op zaterdag 4 oktober 2003 10:29 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik zeg niks
quote:Want?
Op zaterdag 4 oktober 2003 10:29 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Ik hoop dat wij elkaar nog eens tegenkomen op een meet.
.
quote:Hij wil vrienden met je worden?
Op zaterdag 4 oktober 2003 10:31 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Want?
quote:1983? Beetje jong.
Op zaterdag 4 oktober 2003 10:32 schreef dantes_inferno86 het volgende:[..]
Hij wil vrienden met je worden?
Hier vloog zonet een duif tegen het raam
Dus ik kijk vandaag uit voor vallende glasplaten, boomstammen, noodladders, liften, prikkeldraad en PVC buizen
De duif vloog trouwens vrolijk verder na de klap
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 12:20 schreef Wodan het volgende:
Waarom waren ze dan allemaal tegen jou, DR
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 10:26 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ze vonden me te links.
Ik zou willen dat mensen eens wat minder snel op hun virtuele danwel echte pik/clit getrapt waren, dat zou een hoop schelen. Kijk, ik ben ook niet weg van af en toe de sarcastische/cynische wesp uit te hangen, maar een beetje prikken op z'n tijd moet toch kunnen? Ik begrijp vaak niet waar men zich druk over maakt.
Af en toe vind ik dat wel erg vervelend, dat na anderhalf jaar modden dat soort dingen nog niet compleet weg zijn en iedereen tenminste zonder elkaar verrot te schelden of voor wat dan ook uit te maken in één forum kan posten, dat stemt me af en toe een beetje moedeloos. Zoveel is een beetje respect over en weer toch niet gevraagd. Het zijn wel leuke onderwerpen voor scripties, bijvoorbeeld hoe anoniem je moet zijn om flink door de bocht te kunnen gaan op internet. In hoeverre ben je eigenlijk nog anoniem op internet? Op Fok in ieder geval bijna niet naar mijn idee. Er blijft altijd een IP achter, tenminste, ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat het ieders eigen pc is en mensen niet via een proxy tikken.
Wel jammer hoor, ik hou niet zo van kinderachtig en streng modden, dat vind ik zonde van m'n tijd, bovendien past het niet in m'n eigen opvattingen over hoe ik moet modden. Hoe denken jullie daar eigenlijk over, wat is een ideale manier?
Nou, weer tijd om verder te leren.
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 18:32 schreef Wodan het volgende:
Hallo Muziek,Ik zou willen dat mensen eens wat minder snel op hun virtuele danwel echte pik/clit getrapt waren, dat zou een hoop schelen. Kijk, ik ben ook niet weg van af en toe de sarcastische/cynische wesp uit te hangen, maar een beetje prikken op z'n tijd moet toch kunnen? Ik begrijp vaak niet waar men zich druk over maakt.
Het is jammer dat sommige mensen zoveel energie steken in het afzeiken van muziek die ze niet aanstaat, in plaats van te schrijven over de muziek die ze wel helemaal geweldig vinden. Ik ben zelf wat dat betreft ook echt geen heilige en wil me ook nog weleens negatief uitlaten over sommige bands of zangers, maar ik denk (hoop) dat ik toch ook wel positief bijdraag aan het MUZ-forum. Ook al schrijf ik misschien voornamelijk over muziek die verder niet zo bekend is of waar weinig interesse voor is.
quote:
Af en toe vind ik dat wel erg vervelend, dat na anderhalf jaar modden dat soort dingen nog niet compleet weg zijn en iedereen tenminste zonder elkaar verrot te schelden of voor wat dan ook uit te maken in één forum kan posten, dat stemt me af en toe een beetje moedeloos.
Relatief gezien valt het hier nog best mee, vind ik. Zeker als je het vergelijkt met OOG of POL, waar mensen elkaar dagelijks tot het bot toe affakkelen. Hoewel je hier misschien niet volledig anoniem bent, is de anonimiteit hier wel voldoende om je ongenuanceerd uit te kunnen laten over anderen zonder dat het echt consequenties heeft. Laten we eerlijk zijn: een ban stelt nu eenmaal geen fuck voor, als iemand hier echt wil posten dan is een kloon zo aangemaakt.
quote:Ik vind op zich dat jij en Summoner (en Vork vroeger) het goed doen. Als mod ben je eigenlijk een soort eindredacteur en kun je bepalen welke reacties echt niet kunnen. Een krant hoeft ook niet zomaar alle ingezonden brieven te plaatsen. Ik vind op zich dat je gewoon direct moet ingrijpen bij al te botte reacties. Niet van "volgende keer niet meer doen" of "hou nu eens op", maar gewoon genadeloos naar de prullenbak verwijzen cq. wissen. Maar goed, al te vaak is dat hier gelukkig ook niet nodig.
Wel jammer hoor, ik hou niet zo van kinderachtig en streng modden, dat vind ik zonde van m'n tijd, bovendien past het niet in m'n eigen opvattingen over hoe ik moet modden. Hoe denken jullie daar eigenlijk over, wat is een ideale manier?
Zo, nu ga ik eens lekker kokkerellen..
quote:weet niet waar dit topic specifiek over gaat maar dit is wel iets dat denk ik Summoner wel aardig vind als Solefald fan
The End Records Signs New Norwegian All-Star Band AGE OF SILENCE - 10/1/2003 - 4:26 PM
The End Records is proud to announce their latest signing:AGE OF SILENCE is a venture involving renowned members of the Norwegian metal scene. Once again, a constellation of multi-talents have joined forces to create an unstoppable juggernaut that will surely leave its mark on the music world as something new, original and unique.
The End Records was the first (and thereafter only) label to receive a pre-production of the upcoming album earlier this year.
Featured in this project are Lazare (SOLEFALD, BORKNAGAR), Eikind (KHOLD, TULUS), Hellhammer (ARCTURUS, WINDS, MAYHEM), and two other newcomers to the scene who go under the names Extant and Kobbergaard. Andy Winter, the mastermind behind WINDS, will also be involved in the project.
Many things can be said about the quite original concept, featuring music with hard-hitting guitars, blasting drums and expressionistic vocals, yet with the calm and soothing feel of atmospheric keyboards. This is a truly different musical experience, thrilling and intense yet
meditative and deep. In other words another exciting addition to our unique and artistic roster.The band is entering the studio today to begin recordings on the debut album. More news will be posted as things develop.
quote:In vergelijking met metalfan fora valt het hier ook nog zeker mee. Ik was het nette van GoT altijd gewend met enorm strenge mods in tech forums. Hier werd er al wat minder formeel gepraat (niet erg), maar daar op metalfan is het wel erg zeg. Er wordt zovaak "stoer/trendy" gescheld met de gekste ziektes en woorden die rechtstreeks komen uit het boekje met lyrics van de meest extreme goregrind band. Dat is niets vergeleken met hoe ik soms overkom, of wat OphiOn soms zegt.
Relatief gezien valt het hier nog best mee, vind ik. Zeker als je het vergelijkt met OOG of POL, waar mensen elkaar dagelijks tot het bot toe affakkelen.
Gelukkig bestaan er nog steeds forums zonder mods waar alles perfect loopt
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 04-10-2003 22:32]
Live@ThE_Ed's verjaardagsfeestje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |