Ik zie dat er nu een positieve reactie is geplaatst en die wordt niet verwijderd! Ook moet je sinds vanmiddag 'ineens' een e-mail adres invullen voordat je kunt reageren. Wat een stelletje idioten zeg!
quote:Yep! Deze week is er voor het eerst een proefstemming geweest. Over 2 weken gaan de stemmen echt meetellen.
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:18 schreef PogueMahone het volgende:
Zeg Jane, jij zit toch ook bij schiffers.fm bij die standaardalbum top 50 samenstellers? of heb ik het mis...
Btw, dit is Roderick Veelo:
quote:Gatver, wat een nazi's. Zolang Fok door links tuig beheerd en bevolkt wordt, zal zoiets hier nooit gebeuren.
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:16 schreef Jane het volgende:
Ik zie dat er nu een positieve reactie is geplaatst en die wordt niet verwijderd!Ook moet je sinds vanmiddag 'ineens' een e-mail adres invullen voordat je kunt reageren. Wat een stelletje idioten zeg!
quote:Ow, hoera.
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:21 schreef Jane het volgende:Btw, dit is Roderick Veelo:
Dikke kus terug Jane.
-edit- hoeft al niet meer. Positieve reactie is nu ook uit het gastenboek van Radio 2 verwijderd. Net als de mijne waarin ik vroeg of ze consequent wilden zijn, maar daar kan ik mee leven.
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 03-10-2003 18:13]
quote:ITIL?
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:10 schreef Jane het volgende:
OMG! Mag ik jullie nog 1x lastig vallen met Radio 2?Had dus net nog een berichtje geplaatst waarin ik zei dat men dan wel consequent moest zijn als ze dan toch alle reacties over Ontbijtradio zouden verwijderen. Binnen 5 minuten weg!! Mijn bericht en die van een ander dan. Die positieve staat er nog steeds.
Eigenlijk vind ik dat best wel triest. Ok, net als Fok! geen democratie is, zal het Radio 2 gastenboek dat ook niet zijn. Maar als je op je internet-site vraagt of de luisteraars hun mening over de programma's geven, dan stelt dat dus niks voor als je alleen de dingen laat staan die jou uitkomen.
Nou ja, genoeg hier over. Kan iemand me nog een geschikte radiozender aanbevelen? Wel een beetje rekening houden met mijn muzieksmaak he?
quote:Ik had ff een break nodig, Z.
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:12 schreef Z het volgende:[..]
ITIL?
Bovendien moet ik nu nog boodschappen doen.
quote:Ik heb je samenvatting gelezen, en ik moet zeggen, ik begrijp er geen hout van. Het lijkt me, zoals dat vaak gaat, een hele ingewikkelde beschrijving van een niet echt ingewikkeld proces oid. En misschien is dit zelfs nog saaier dan ISO normen. Dus ik wens je sterkte, en ik heb er natuurlijk alle vertrouwen in dat je het gaat halen!
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:14 schreef Jane het volgende:[..]
Ik had ff een break nodig, Z.
Bovendien moet ik nu nog boodschappen doen.
quote:En de muziek was vanmorgen ook kut niet zo best. De hele dag eigenlijk. Op de lange versie van Hurricane en twee keer Dido na dan (en één keer Wings, okee).
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:31 schreef Jane het volgende:
Onbegrijpelijke beslissing in mijn ogen, want Roderick vind zichzelf heel erg geweldig en het programma is gelijk niet meer om aan te horen.
Ik ben chagrijnig want veel technische storingen vandaag en daardoor niet alles af kunnen krijgen.
En ik ben ook nog zo dom geweest om (voordat ik chagarijnig was) nog een andere klus aan te nemen zodat ik pas om 24:30 klaar ben vandaag
Maar voor de rest gaat het wel
Hoe gaat het met jullie
quote:Hoofdpijn.
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:50 schreef calvobbes het volgende:
Hoe gaat het met jullie
En mijn pc begrijpt me niet. Ik denk dat ik maar eens vroeg naar bed ga.
Volgende week is de week van de jaren '70 weer op Radio 2. Onderzoek van Maurice de Hond heeft uitgewezen dat 90% van de Fokkers nog niet was geboren in de jaren '70, en dat 78% de muziek 'geen fuck aan vindt'. Degenen die wel enige binding hebben met dit decennium, kunnen weer stemmen voor de Top 70 van de jaren '70. Deze lijst wordt op mijn verjaardag uitgezonden, en kan door jou!!! samengesteld worden op de site van Radio 2.
Dit is mijn lijstje:
Blue Oyster Cult - Don't fear the reaper (1976)
Bob Marley & the Wailers - No woman no cry (1975)
Creedence Clearwater Revival - Suzie Q (1971)
David Bowie - Heroes (1977)
Frank Zappa - Dancin' fool (1979)
Lou Reed - Walk on the wild side (1973)
Pink Floyd - Shine on you crazy diamond (1975)
Ramses Shaffy - Zing, vecht, huil, bid, lach, werk (1971)
Rolling Stones - Angie (1973)
Supersister - She was naked (1970)
Eigen keuze: Judas Priest - Rocka Rolla
Ik roep wederom iedereen op om die ook als eigen keuze te nemen (net als The Number of The Beast), voornamelijk om Radio 2 op te naaien.
Ik zal het topic van de vorige keer nog wel schoppen, dwerg.
Bedankt voor het doorgeven dat het wederom lijstjestijd is.
quote:Ha, ik behoor tot een minderheidsgroepering.
Onderzoek van Maurice de Hond heeft uitgewezen dat 90% van de Fokkers nog niet was geboren in de jaren '70, en dat 78% de muziek 'geen fuck aan vindt'.
Oh shit, ik ben dan ook in de jaren 70 geboren..
Gaat kamagurka hier ook op stemmen?
David Bowie - Heroes (1977)
Doors - Riders on the storm (1971)
Neil Young - Like a hurricane (1976)
ABBA - Eagle (1978)
Ace - How long (1974)
Procol Harum - Conquistador (1972)
Paul McCartney & Wings - Band on the run (1974)
Gilbert O'Sullivan - Matrimony (1972)
Fleetwood Mac - You make loving fun (1978)
Piglets - Johnny Reggae (1971)
Piglets is eigenlijk gewoon Jonathan King, die het credo hanteerde dat je als act hoogstens twee succesvolle singles kon maken, en daarom telkens onder een nieuwe naam platen opnam. Everyone's gone to the moon was de grootste hit die hij scoorde onder zijn eigen naam. Verder maakte hij documentaires over muziek, en draagt brillen die Ad Visser in 1976 al ouderwets vond.
En sorry Seborik, ik ben te lui om een eigen keuzeplaat te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |