quote:
Ontwaakt, verschrompelden der aarde!
Vader Abraham heeft op zijn 68ste nieuwe politieke vrienden gevonden. Vorig jaar surfde de entertainer met de single Wimmetje gaat, Pimmetje komt nog mee op het kortstondige succes van Pim Fortuyn, nu omarmt hij de SP in haar strijd voor solidariteit. ,,De zorg voor ouderen overstijgt de partijen'', zegt hij diplomatiek.[.. knip ..]
Vader Abraham is met nog een andere missie naar Den Haag gekomen, blijkt na afloop van de demonstratie, maar die wil nog niet zo vlotten. De bard doet verwoede pogingen SP-leider Marijnissen te strikken een deuntje mee te zingen op zijn nieuwe single. In Hilversum hebben ze een beetje genoeg van Vader Abraham, zegt hij, maar met de SP'er erbij kan het wel eens een echte hit worden. ,,Eén zinnetje is al genoeg hoor'', probeert hij voor de derde keer.
Voor het geld hoeft het allemaal niet, zegt de zanger. Het beknibbelen op de stijging van de aow zal hem niet snel raken. ,,Maar om 100.000 euro per jaar te halen, moet ik wel liedjes blijven schrijven. Iedereen denkt: met die smurfen is hij mooi binnengelopen, maar volgens mijn boekhouder is dat niet voldoende om zorgeloos te rentenieren.''
Grijnst: ,,Je wilt natuurlijk wel een BMW-tje blijven rijden.''
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 12:38 schreef Zander het volgende:
Dit lijkt me wel een mooi plaatje voor Diverse_Reality, weer eens wat anders dan die punk-herrie:
[..]
Zucht. Kankercampus.
.
Of beter: een studentencomplexcomplex.
quote:Idee? Bij een studentenvereniging, sportclub, theeclub wat dan ook gaan? Ik ken hier ook niemand in de stad, maar ik zit er kennelijk wat minder mee dan jij. Ik ga wel eens alleen naar de Vera, en dan vermaak ik me buiten de pauzes om wel.
Op vrijdag 3 oktober 2003 01:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
Summoner, deze campus is echt een sociale hel op dit moment.
Anyways, ik kruip maar eens onder het wol. Tip: werkt op de zeer korte termijn goed tegen depressie.
quote:Het is niet dat ik niemand ken, ik heb hier een hele campus vol mensen. Maar die mensen werken gewoon ontzettend op mijn zenuwen. En ik zit echt te wachten tot ik in januari lid word van Biton hier. De mensen daar zijn ieg heel gezellig.
Op vrijdag 3 oktober 2003 02:01 schreef Summoner het volgende:[..]
Idee? Bij een studentenvereniging, sportclub, theeclub wat dan ook gaan? Ik ken hier ook niemand in de stad, maar ik zit er kennelijk wat minder mee dan jij. Ik ga wel eens alleen naar de Vera, en dan vermaak ik me buiten de pauzes om wel.
Anyways, ik kruip maar eens onder het wol. Tip: werkt op de zeer korte termijn goed tegen depressie.
quote:Ai, een hele campus vol mensen die je op de zenuwen werken. Ik begrijp het probleem.
Op vrijdag 3 oktober 2003 02:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het is niet dat ik niemand ken, ik heb hier een hele campus vol mensen. Maar die mensen werken gewoon ontzettend op mijn zenuwen. En ik zit echt te wachten tot ik in januari lid word van Biton hier. De mensen daar zijn ieg heel gezellig.
Is Biton een of andere alternatieve studentenvereniging?
Oke, nu ga ik echt maffen.
quote:Biton zijn de geitenharenwollensokken inderdaad.
Op vrijdag 3 oktober 2003 02:13 schreef Summoner het volgende:[..]
Ai, een hele campus vol mensen die je op de zenuwen werken. Ik begrijp het probleem.
Is Biton een of andere alternatieve studentenvereniging?
Oke, nu ga ik echt maffen.
quote:Die kwamen wel gezellig (en vaag) over, ja
Op vrijdag 3 oktober 2003 02:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Biton zijn de geitenharenwollensokken inderdaad.
Hebben nog wat geroepen tegen Barker, stonden vlakbij hem, en een vriend van me heeft de setlist nog gekregen.
quote:Dat hij goed bezig was.
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:57 schreef Summoner het volgende:
Wat heb je tegen Barker geroepen, meneer durfal?
quote:Tnx, maareh... je hebt me niet gezien hoor! Ssssst!
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:30 schreef Wodan het volgende:
Succes, Jane.
quote:joes de fokking surtch!!!!!
Op dinsdag 30 september 2003 22:36 schreef Jane het volgende:
Hallo Muziek!
Ik was jullie al kwijt.
Hey Sebbo en Summo
quote:Hoi Stormblast, genoten van het concert van Dimmu?
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:41 schreef Stormblast het volgende:
Hey Sebbo en Summo
--edit: sorry voor de pijnlijke herinnering, dank DR.--
[Dit bericht is gewijzigd door Summoner op 03-10-2003 13:56]
quote:Helaas was al uitverkocht, maar gelukkig hebben we de my Dying Bride gig nog op 1 november.
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:51 schreef Summoner het volgende:[..]
Hoi Stormblast, genoten van het concert van Dimmu?
--edit: sorry voor de pijnlijke herinnering, dank DR.--
Hey een fokker stoot zich geen 2de keer aan dezelfde steen.
Zoals jullie weten luister ik bijna altijd naar Radio 2, maar sinds afgelopen woensdag is de vaste presentator van het ochtendprogramma (Vara's Ontbijtradio) de laan uit gestuurd om plaats te maken voor Roderick Veelo.
Jullie weten wel, die kale die eerst bij SBS6 zat en later bij de Tros. Onbegrijpelijke beslissing in mijn ogen, want Roderick vind zichzelf heel erg geweldig en het programma is gelijk niet meer om aan te horen.
Dus vanochtend plaats ik een reactie in het gastenboek, in nette bewoordingen, maar waarin ik wel mijn ongenoegen uit (net als vele anderen trouwens), is 'ie binnen 2 minuten verwijderd!
Ok, daarna nog een keer (kort) geprobeerd en die is wel blijven staan, maar wat belachelijk zeg! Als ik nu alleen maar iedereen verrot scheld, dan is het wat anders, maar zoals jullie weten is dat niet mijn stijl. ![]()
Inmiddels zie ik trouwens dat deze reactie is geplaatst:
quote:Wat nou, nieuwe argumenten? Je ongenoegen uiten mag blijkbaar bij Radio 2 ook al niet meer.
Beste luisteraars,We hebben alle reacties gelezen en komen tot de conclusie dat geen nieuwe argumenten worden toegevoegd.
We sluiten daarom nu de discussie over Ontbijtradio. Alle inzendingen over dit onderwerp worden verwijderd.
Radio 2
over vroeger gesproken, ik las een Aloha uit 2000 waarin ook een rubriek staat wat voor leuke muziekdingen er op tv kwamen. Nou zond TMF (u weet wel, van de smakeloze goedkope pulp) in april-mei 2000 reportages uit over AC/DC, Queen, Pink Floyd, Eric Clapton en Cream! Zal wel nooit meer gebeuren
Helaas zul je dat soort muziek nu helemaal nooit meer op die zender aantreffen.. *sniff*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |