abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13592961
Prettige vakantie, Liejannuh.
pi_13594094
Dit lijkt me wel een mooi plaatje voor Diverse_Reality, weer eens wat anders dan die punk-herrie:
quote:
Ontwaakt, verschrompelden der aarde!
Vader Abraham heeft op zijn 68ste nieuwe politieke vrienden gevonden. Vorig jaar surfde de entertainer met de single Wimmetje gaat, Pimmetje komt nog mee op het kortstondige succes van Pim Fortuyn, nu omarmt hij de SP in haar strijd voor solidariteit. ,,De zorg voor ouderen overstijgt de partijen'', zegt hij diplomatiek.

[.. knip ..]

Vader Abraham is met nog een andere missie naar Den Haag gekomen, blijkt na afloop van de demonstratie, maar die wil nog niet zo vlotten. De bard doet verwoede pogingen SP-leider Marijnissen te strikken een deuntje mee te zingen op zijn nieuwe single. In Hilversum hebben ze een beetje genoeg van Vader Abraham, zegt hij, maar met de SP'er erbij kan het wel eens een echte hit worden. ,,Eén zinnetje is al genoeg hoor'', probeert hij voor de derde keer.

Voor het geld hoeft het allemaal niet, zegt de zanger. Het beknibbelen op de stijging van de aow zal hem niet snel raken. ,,Maar om 100.000 euro per jaar te halen, moet ik wel liedjes blijven schrijven. Iedereen denkt: met die smurfen is hij mooi binnengelopen, maar volgens mijn boekhouder is dat niet voldoende om zorgeloos te rentenieren.''

Grijnst: ,,Je wilt natuurlijk wel een BMW-tje blijven rijden.''

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_13595716
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 12:38 schreef Zander het volgende:
Dit lijkt me wel een mooi plaatje voor Diverse_Reality, weer eens wat anders dan die punk-herrie:
[..]
, hij mag eerst die BMW wel eens inleveren bij de partij. .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_13602321
Het is algemeen bekend dat Vader Abraham voorrang geeft aan smurfen van rechts.
I intend to live forever, or die trying.
pi_13613645
Ik heb een campusdepressie. Ik ben erachtergekomen dat ik buiten de mensen op de campus welgeteld 4 mensen in de stad echt ken. En dan heb ik als criterium genomen dat ik ze op moet kunnen bellen om samen iets te gaan doen. En van die 4 is er 1 mijn vriendje, 1 een vriend van mijn vriendje, en de andere twee zijn silmaril en DeadKennedy.

Zucht. Kankercampus. .

It's my party and I'll cry if I want to.
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 01:47:31 #81
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_13613675
Dat is altijd nog beter dan helemaal niemand kennen in de stad, Au3. Oke, op een klasgenoot na, maar die zou ik nooit en te nimmer bellen om iets te gaan doen! Wat dat betreft heb ik wel last van een studentencomplexdepressie...

Of beter: een studentencomplexcomplex.

pi_13613822
Summoner, deze campus is echt een sociale hel op dit moment.
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 02:01:29 #83
18413 Summoner
pi_13613873
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 01:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
Summoner, deze campus is echt een sociale hel op dit moment.
Idee? Bij een studentenvereniging, sportclub, theeclub wat dan ook gaan? Ik ken hier ook niemand in de stad, maar ik zit er kennelijk wat minder mee dan jij. Ik ga wel eens alleen naar de Vera, en dan vermaak ik me buiten de pauzes om wel.

Anyways, ik kruip maar eens onder het wol. Tip: werkt op de zeer korte termijn goed tegen depressie.

pi_13613953
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 02:01 schreef Summoner het volgende:

[..]

Idee? Bij een studentenvereniging, sportclub, theeclub wat dan ook gaan? Ik ken hier ook niemand in de stad, maar ik zit er kennelijk wat minder mee dan jij. Ik ga wel eens alleen naar de Vera, en dan vermaak ik me buiten de pauzes om wel.

Anyways, ik kruip maar eens onder het wol. Tip: werkt op de zeer korte termijn goed tegen depressie.

Het is niet dat ik niemand ken, ik heb hier een hele campus vol mensen. Maar die mensen werken gewoon ontzettend op mijn zenuwen. En ik zit echt te wachten tot ik in januari lid word van Biton hier. De mensen daar zijn ieg heel gezellig.
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 02:13:12 #85
18413 Summoner
pi_13613977
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 02:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het is niet dat ik niemand ken, ik heb hier een hele campus vol mensen. Maar die mensen werken gewoon ontzettend op mijn zenuwen. En ik zit echt te wachten tot ik in januari lid word van Biton hier. De mensen daar zijn ieg heel gezellig.
Ai, een hele campus vol mensen die je op de zenuwen werken. Ik begrijp het probleem.

Is Biton een of andere alternatieve studentenvereniging?

Oke, nu ga ik echt maffen.

pi_13614036
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 02:13 schreef Summoner het volgende:

[..]

Ai, een hele campus vol mensen die je op de zenuwen werken. Ik begrijp het probleem.

Is Biton een of andere alternatieve studentenvereniging?

Oke, nu ga ik echt maffen.

Biton zijn de geitenharenwollensokken inderdaad.
pi_13617986
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 02:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Biton zijn de geitenharenwollensokken inderdaad.
Die kwamen wel gezellig (en vaag) over, ja .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_13618948
Biton is inderdaad wel okee, voor een studentenvereniging. Tijdens de Uitdagen smeekten ze mij en een langharige vriend van me zo'n beetje om lid te worden, maar goed, ik ben zelf niet zo'n groepsmens. Maar als ik in Utrecht had gewoond, had ik het misschien ook wel gedaan.
pi_13619944
Dimmu Borgir was gaaf! Ze speelden bijna 2 uur, en klonk super.

Hebben nog wat geroepen tegen Barker, stonden vlakbij hem, en een vriend van me heeft de setlist nog gekregen.

If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 12:57:47 #90
18413 Summoner
pi_13619989
Wat heb je tegen Barker geroepen, meneer durfal?
pi_13620027
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:57 schreef Summoner het volgende:
Wat heb je tegen Barker geroepen, meneer durfal?
Dat hij goed bezig was. .
Die gast zit gewoon relaxed achter dat drumstel, en een geluid komt ondertussen vandaan! Zeer strak.
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 13:30:41 #92
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_13620789
Succes, Jane.
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 13:33:32 #93
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_13620864
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:30 schreef Wodan het volgende:
Succes, Jane.
Tnx, maareh... je hebt me niet gezien hoor! Ssssst!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 13:34:06 #94
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_13620879
Je hebt vast nog wel een kloon die Sunchaser niet kent.
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 13:41:13 #95
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_13621104
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 22:36 schreef Jane het volgende:
Hallo Muziek!
Ik was jullie al kwijt.
joes de fokking surtch!!!!! .

Hey Sebbo en Summo

Turn My Eyes From This World, This Dying Place Is So Absurd.
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 13:51:15 #96
18413 Summoner
pi_13621402
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:41 schreef Stormblast het volgende:
Hey Sebbo en Summo
Hoi Stormblast, genoten van het concert van Dimmu?

--edit: sorry voor de pijnlijke herinnering, dank DR.--

[Dit bericht is gewijzigd door Summoner op 03-10-2003 13:56]

vrijdag 3 oktober 2003 @ 14:05:34 #97
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_13621810
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:51 schreef Summoner het volgende:

[..]

Hoi Stormblast, genoten van het concert van Dimmu?

--edit: sorry voor de pijnlijke herinnering, dank DR.--

Helaas was al uitverkocht, maar gelukkig hebben we de my Dying Bride gig nog op 1 november.
Waar ik wel tickets voor heb .

Hey een fokker stoot zich geen 2de keer aan dezelfde steen.

Turn My Eyes From This World, This Dying Place Is So Absurd.
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 16:31:47 #98
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_13625844
Trouwens, ik wilde Summo en Sebbo hier nog even een dikke kus geven! Hier kun je tenminste je kritiek nog spuien, zolang je dat op een normale manier doet. En iedereen met klachten over de moderatie op Fok! zou voor de gein eens een kritische noot moeten proberen te plaatsen in het gastenboek van Radio 2!

Zoals jullie weten luister ik bijna altijd naar Radio 2, maar sinds afgelopen woensdag is de vaste presentator van het ochtendprogramma (Vara's Ontbijtradio) de laan uit gestuurd om plaats te maken voor Roderick Veelo. Jullie weten wel, die kale die eerst bij SBS6 zat en later bij de Tros. Onbegrijpelijke beslissing in mijn ogen, want Roderick vind zichzelf heel erg geweldig en het programma is gelijk niet meer om aan te horen.

Dus vanochtend plaats ik een reactie in het gastenboek, in nette bewoordingen, maar waarin ik wel mijn ongenoegen uit (net als vele anderen trouwens), is 'ie binnen 2 minuten verwijderd! Ok, daarna nog een keer (kort) geprobeerd en die is wel blijven staan, maar wat belachelijk zeg! Als ik nu alleen maar iedereen verrot scheld, dan is het wat anders, maar zoals jullie weten is dat niet mijn stijl.

Inmiddels zie ik trouwens dat deze reactie is geplaatst:

quote:
Beste luisteraars,

We hebben alle reacties gelezen en komen tot de conclusie dat geen nieuwe argumenten worden toegevoegd.

We sluiten daarom nu de discussie over Ontbijtradio. Alle inzendingen over dit onderwerp worden verwijderd.

Radio 2

Wat nou, nieuwe argumenten? Je ongenoegen uiten mag blijkbaar bij Radio 2 ook al niet meer.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 16:48:11 #99
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_13626247
ha, dat had ik ook gemerkt, ik vond de vorige ook fijner bij ontbijtradio...

over vroeger gesproken, ik las een Aloha uit 2000 waarin ook een rubriek staat wat voor leuke muziekdingen er op tv kwamen. Nou zond TMF (u weet wel, van de smakeloze goedkope pulp) in april-mei 2000 reportages uit over AC/DC, Queen, Pink Floyd, Eric Clapton en Cream! Zal wel nooit meer gebeuren

De Narcis van Gabon
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 16:52:54 #100
2889 Zander
He's gone
pi_13626352
Ja, ik kan me nog herinneren dat ik een keer op zondagochtend nogal brak wakker werd na een nacht zuip.. eehm, stappen en ik bij het zappen ontdekte dat Pink Floyd's "Live at Pompeii" op TMF was. Een aangename verrassing. Led Zeppelin's "Song Remains The Same" hebben ze ook meerdere keren uitgezonden.

Helaas zul je dat soort muziek nu helemaal nooit meer op die zender aantreffen.. *sniff*

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')