abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 september 2003 @ 21:15:07 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_13555647
de ver-islamisering van nederland en het westen
door bansheeboy
in nederland wonen ca 1,5 miljoen moslims, die elk jaar in grote getalen toenemen, vaak dankzij "nieuwe" moslims die worden geboren, ook vaak dankzij gezinshereniging of het naar nederland halen van een huwelijkspartner uit 1 der islamitische landen.

tevens heb ik geconstateerd dat nederland wat betreft het christendom en "oude" normen en waarden steeds meer ontzuilt, dit heeft tot gevolg dat de islam, die juist sterk in opkomst is, de betreffende "leegte" opvult. steeds vaker zie je de afbraak van kerken en tempels, steeds vaker horen wij, en zij wie dat er moskeën bijkomen, in veel gevallen worden kerken zelfs vervangen door moskeëen. zie bv. de ennasr moskee in rotterdam, met de respectabele el-moumni aan het hoofd...

ik zie dit zelf als een enorme sprong vooruit het westen in het algemeen, en nederland in het bijzonder, vooral vanwege het feit dat steeds meer mensen de multi-culture samenleving erkennen. hang dit punt samen met het anti-amerikanisme dat sterk in opkomst is en je hebt 2 ideologiën die elkaar sterk weten aan te voelen en aansporen tot wederzijds begrip.

dagelijks zie je nederlandse andersgelovigen zich bekeren tot de islam, een beter voorbeeld van integratie is haast niet te noemen. ook de subdsidies worden gegeven bij de bouw van moskeeën en de islamtische zendtijd op de publieke omroep (nmo) is een sterk punt dat helpt bij de ontwikkeling van bovenstaande...

al met al zie ik dus dat nederland als vreedzame rechtstaat er veel op vooruit zal gaan, en dat de andersdenkenden op termijn toch water bij de wijn zullen doen...

ik heb pol als subforum gekozen, als het ergens anders hoort, dan gaarne daar plaatsen

---------------------------------------------------------------------------------------------

ik probeer het hier opnieuw. in pol werd het niet serieus genomen, en men vond het daar geen politiek. gaarne serieuze discussie met inhoud en argumenten...

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_13555738
lijkt me niet bepaald dat nederlanders zich bekeren tot het moslim zijnde om eerlijk te zijn. en 1,5 miljoen sowieso niet. 2 miljoen buitenlanders, 3/4e daaruit bestaat niet uit moslims.

is dit een spam-topic?

pi_13555799
en mensen erkennen de multi-culturerele samenleving wel, want die is er namelijk, dus moet je het wel erkennen. je kan je ogen er niet voor sluiten.

maar of ze er blij mee zijn vraag ik me nogal heel erg af. dus of het zoveel voordelen bied betwijfel ik nogal erg.

pi_13555832
quote:
dit heeft tot gevolg dat de islam, die juist sterk in opkomst is, de betreffende "leegte" opvult.
ik stel een slotje voor want dit topic is niet serieus te nemen. de islam e.d. zijn namelijk alleen maar negatief op de televisie. slotje?
  dinsdag 30 september 2003 @ 21:20:12 #5
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_13555851
quote:
op dinsdag 30 september 2003 21:15 schreef bansheeboy het volgende:
tevens heb ik geconstateerd dat nederland wat betreft het christendom en "oude" normen en waarden steeds meer ontzuilt, dit heeft tot gevolg dat de islam, die juist sterk in opkomst is, de betreffende "leegte" opvult.
idiote redenering. mensen die a-religieus worden, worden in deze redenering totaal genegeerd. het a-religieus-zijn wordt de grootste religie en niet de islam.
ken overigens al drie ex-moslims die atheist zijn geworden.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_13555881
laat maar akkersloot, dit topic is gewoon flauwekul.
  dinsdag 30 september 2003 @ 21:23:16 #7
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_13555978
dat al die mensen moslim zijn is net zo'n grote leugen dat 80% van de nederlanders christen is. omdat men toevallig gedoopt is worden ze meegeteld als christen, zo gaat het ook met de moslims.
de islam maakt handig gebruik van alle aandacht om zich te profileren en voor te doen als spreker van de allochtonen.

verder:
- geen 1,5 miljoen moslims.
- geen afbraken van kerken.
- geen ombouwen van kerken.
- dagelijkse bekeringen
- etc.

als je bij bovenstaande denkt "wellus!", dan mag je eens beginnen om dat te ondebouwen met feiten. nu baseer je je stuk op je eigen veronderstellingen, zo kom je nooit tot nieuwe inzichten, maar altijd op die van jezelf.

Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  dinsdag 30 september 2003 @ 21:24:43 #8
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_13556041
quote:
op dinsdag 30 september 2003 21:21 schreef #ANONIEM het volgende:
mee eens. het is totaal niet op feiten gebasseerd...
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_13556060
quote:
op dinsdag 30 september 2003 21:21 schreef #ANONIEM het volgende:
waarom eigenlijk?
Unox, the worst operating system.
pi_13556180
quote:
waarom eigenlijk?
omdat er geen 1,5 miljoen moslims in nederland zijn.
omdat de christenen niet bekeren tot het moslimzijnde
omdat de nederlanders niet zo'n hoge pet ophebben van moslims
omdat er geen moskeeen in nederland extra worden gebouwd.
omdat de christenen geen leegte hebben omdat hun geloof zogenaamd ondermijnt wordt door de wetenschap.
omdat hij dit slechts doet om akkersloot op stang te jagen?
  dinsdag 30 september 2003 @ 21:28:42 #11
60090 Akkersloot
pi_13556212
quote:
op dinsdag 30 september 2003 21:26 schreef #ANONIEM het volgende:
van mij mag hij een ban krijgen.
hij beweert dat ik en dalai lama aanbidders zijn van adolf hitler.
hij beweert dat gia zonder enige normale grond een overspelige vrouw is.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
pi_13556229
quote:
dagelijks zie je nederlandse andersgelovigen zich bekeren tot de islam, een beter voorbeeld van integratie is haast niet te noemen.
hij stelt dat wij nederlanders goed integreren? en niet de moslims?
pi_13556338
quote:
hang dit punt samen met het anti-amerikanisme dat sterk in opkomst is en je hebt 2 ideologiën die elkaar sterk weten aan te voelen en aansporen tot wederzijds begrip.
dacht niet dat de amerikanen in oorlog waren met de moslims. dacht ook niet dat het nou zo vreedzaam verloopt tussen het christendom en de moslims. denk ook niet dat het nou echt zo'n ideaal is.
pi_13556396
en wat akkersloot over dat a. hitler dat valt ook wel een beetje op te maken uit dit stuk
quote:
bansheeboy
mein akkerslootf
dacht ik zelf.

schorpioen?

dinsdag 30 september 2003 @ 21:33:25 #15
60090 Akkersloot
pi_13556410
quote:
op dinsdag 30 september 2003 21:20 schreef akkersloot het volgende:
idiote redenering. mensen die a-religieus worden, worden in deze redenering totaal genegeerd. het a-religieus-zijn wordt de grootste religie en niet de islam.
ken overigens al drie ex-moslims die atheist zijn geworden. (en wie weet hoeveel ex-moslims er gewoon niet vooruit durven komen gezien de islam alleen maar drijft op bedreiging)
als die een serieuze topic is waarom reageert bsb dan hier niet op ?
  dinsdag 30 september 2003 @ 21:33:54 #16
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_13556427
rustig aan leen
pi_13556543
woef
  dinsdag 30 september 2003 @ 21:38:39 #18
60090 Akkersloot
pi_13556621
quote:
op dinsdag 30 september 2003 21:33 schreef ype het volgende:
rustig aan leen
gezien de reputatie van bsb zit ik er niet zo mee dat hij zegt dat ik een adolf hitler aanbidder ben. hij zegt het immers alleen maar omdat ik de "profeet" mohammed niet eer en de koran met verzen als "ongelovigen brengen verderf" vergelijk met mein kampf. de opmerking van bsb zeggen natuurlijk veel meer over hem zelf.
vind het overigens wel jammer dat mijn topic niet zo goed loopt bush en sharon volgens koran goede moslims
  dinsdag 30 september 2003 @ 21:40:08 #19
13462 BansheeBoy
pi_13556669
quote:
op dinsdag 30 september 2003 21:23 schreef kingmob het volgende:
dat al die mensen moslim zijn is net zo'n grote leugen dat 80% van de nederlanders christen is.
dat klopt, alleen geldt bij moslims veel minder om zij een sterke samenhang en familieband bij elkaar voelen, dit versterkt de band met de islam, dit is iets wat het christendom en andere b-religie's niet hebben.
quote:
omdat men toevallig gedoopt is worden ze meegeteld als christen, zo gaat het ook met de moslims.
moslims worden niet gedoopt, ik stel dus voor omdat niet als een argument te tellen...
quote:
de islam maakt handig gebruik van alle aandacht om zich te profileren en voor te doen als spreker van de allochtonen.
precies, en dat doet het goed dunkt me. anders was de aandacht op de islam nooit zo groot geweest...
quote:
verder:
- geen 1,5 miljoen moslims.
jawel, en zeker in potentie !
quote:
- geen afbraken van kerken.
kom eens in dordrecht of rotterdam kijken
quote:
- geen ombouwen van kerken.
hhahahah, jawel man. de moskee in rotterdam, moskee ennasr genaamd, bijna de grootste van rotterdam, is gebouwd in een oude kerk . ook in veghel heb ik er 1 gezien ...
quote:
- dagelijkse bekeringen
ook dat zie ik in mijn omgeving en stel ik zeer simpel als argument en feit...
quote:
- etc.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  dinsdag 30 september 2003 @ 21:43:47 #20
60090 Akkersloot
pi_13556809
quote:
op dinsdag 30 september 2003 21:40 schreef bansheeboy het volgende:
dit is iets wat het christendom en andere b-religie's
voor "mein akkerslootf" had je toch "het is respect wat telt" als ondertitel ? respect moet dan wel heel erg van één kant komen.
pi_13556870
quote:
het is het dus wel, maar het is het ook zeer zeker in potentie. zeg je niet gewoon hier dat het dus niet zo is?

ps. die hele moskee ennasr is niet te vinden op internet.

lijkt me beetje stug en volgens mij blaat je nogal flink.

dinsdag 30 september 2003 @ 21:46:06 #22
13462 BansheeBoy
pi_13556904
quote:
op dinsdag 30 september 2003 21:31 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

dacht niet dat de amerikanen in oorlog waren met de moslims.

zijn ze dat dan ? ben ik niet met je eens. amerika heeft het terrorisme de oorlog verklaard niet de islam..
quote:
dacht ook niet dat het nou zo vreedzaam verloopt tussen het christendom en de moslims. denk ook niet dat het nou echt zo'n ideaal is.
jawel hoor, het verloopt juist buiten verwachting goed, anders zou je nooit ombouwkerken hebben (kerk omgebouwd tot moskee)...

pi_13556916
ik ga naar beneden vind het wel goed zo
pi_13556928
1,5 miljoen moslims zullen het er niet zijn, maar 1 miljoen zal er niet ver naast zitten.

maar iedereen kan nu natuurlijk wel weer zoals altijd gaan schreeuwen dat de islam achterlijk en kut is, maar dat is nu niet relevant. relevant is dat de islam hier nu eenmaal is, en dat deze hoogstwaarschijnlijk niet weg zal gaan. het is niet iets dat je kan bestrijden of tegenhouden. het is niet meer de vraag: willen we de islam? of: wat doen we tegen de islam? maar het is de vraag: hoe integreren we de islam in onze samenleving?

dinsdag 30 september 2003 @ 21:48:41 #25
60090 Akkersloot
pi_13557005
quote:
tevens heb ik geconstateerd dat nederland wat betreft het christendom en "oude" normen en waarden steeds meer ontzuilt, dit heeft tot gevolg dat de islam, die juist sterk in opkomst is, de betreffende "leegte" opvult.

nog steeds geen reactie.

dinsdag 30 september 2003 @ 21:49:44 #26
13462 BansheeBoy
pi_13557041
quote:
op dinsdag 30 september 2003 21:45 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

het is het dus wel, maar het is het ook zeer zeker in potentie. zeg je niet gewoon hier dat het dus niet zo is?

ps. die hele moskee ennasr is niet te vinden op internet.

lijkt me beetje stug en volgens mij blaat je nogal flink.

feit nummer 6, zo afgeplukt van internet:

010-4769559
moskee annasr voor marokkanen in rdam st

van cittersstraat 55 3022lh rotterdam

† In Memoriam † dinsdag 30 september 2003 @ 21:51:25 #27
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_13557107
de islam hoeft het westen niets aan te doen, gewoon met rust laten.
dan slaan ze elkaar de hersens wel in.
  dinsdag 30 september 2003 @ 21:51:53 #28
60090 Akkersloot
pi_13557121
quote:
op dinsdag 30 september 2003 21:46 schreef schorpioen het volgende:
hoe integreren we de islam in onze samenleving?
door de vrijheid van godsdienst te leren respecteren. dus leren niet moord en brand te schreeuwen als iemand zegt dat hij het christendom of islam achterlijk vindt. of door niet "uit respect" mohammed een profeet te noemen terwijl je daar zelf niet in gelooft.
  dinsdag 30 september 2003 @ 21:53:41 #29
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_13557214
quote:
op dinsdag 30 september 2003 21:40 schreef bansheeboy het volgende:

[..]

dat klopt, alleen geldt bij moslims veel minder om zij een sterke samenhang en familieband bij elkaar voelen, dit versterkt de band met de islam, dit is iets wat het christendom en andere b-religie's niet hebben.
[..]

moslims worden niet gedoopt, ik stel dus voor omdat niet als een argument te tellen...
[..]

precies, en dat doet het goed dunkt me. anders was de aandacht op de islam nooit zo groot geweest...
[..]

[..]

kom eens in dordrecht of rotterdam kijken
[..]

hhahahah, jawel man. de moskee in rotterdam, moskee ennasr genaamd, bijna de grootste van rotterdam, is gebouwd in een oude kerk . ook in veghel heb ik er 1 gezien ...
[..]

ook dat zie ik in mijn omgeving en stel ik zeer simpel als argument en feit...
[..]

je hebt niet door dat het dopen een voorbeeld was en negeert de roep om feiten. wel weet je te vertellen dat ik maar eens naar rotterdam moet gaan (ik woon in delft ). 2 kerken maken geen trend en dat weet je zelf ook, nou opbokken met dit geblaat of doe een poging tot onderbouwing.
zeker die laatste. ik zie geen bekeringen om me heen. maar dat is niet te gebruiken als feit? lees m'n bericht eens serieus, in plaats van direct in een of andere rare ontkenning te schieten.
quote:
op dinsdag 30 september 2003 21:49 schreef bansheeboy het volgende:
feit nummer 6, zo afgeplukt van internet:
ik heb wat gemist geloof ik....

[dit bericht is gewijzigd door kingmob op 30-09-2003 21:57]

Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  dinsdag 30 september 2003 @ 21:53:48 #30
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_13557220
akkersloot heeft nog gelijk ook
het atheïsme wordt het grootste geloof...
  dinsdag 30 september 2003 @ 21:57:27 #31
13462 BansheeBoy
pi_13557416
quote:
op dinsdag 30 september 2003 21:53 schreef ype het volgende:
het atheïsme is geen religie, enkel en alleen een hersenspinsle van a-relegieuze mensen die hun doctrines de wereld wil opleggen...

pi_13557454
quote:
op dinsdag 30 september 2003 21:57 schreef bansheeboy het volgende:

[..]

het atheïsme is geen religie, enkel en alleen een hersenspinsle van a-relegieuze mensen die hun doctrines de wereld wil opleggen...

onzin. atheïsme wordt wel degelijk als een geloof gezien.
  dinsdag 30 september 2003 @ 21:58:05 #33
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_13557458
quote:
op dinsdag 30 september 2003 21:57 schreef bansheeboy het volgende:

[..]

dus is het een geloof
  dinsdag 30 september 2003 @ 22:00:05 #34
60090 Akkersloot
pi_13557544
quote:
op dinsdag 30 september 2003 21:53 schreef ype het volgende:
een beetje profeet heeft altijd gelijk.
  dinsdag 30 september 2003 @ 22:00:11 #35
13462 BansheeBoy
pi_13557554
quote:
op dinsdag 30 september 2003 21:58 schreef ype het volgende:

[..]

dus is het een geloof

ja dat wel, ben ik met je eens. het wordt alleen door maar weinigen erkend dat het geen geloof is...

dinsdag 30 september 2003 @ 22:01:49 #36
60090 Akkersloot
pi_13557634
quote:
op dinsdag 30 september 2003 21:58 schreef ype het volgende:

[op dinsdag 30 september 2003 21:57 schreef bansheeboy het volgende:
het atheïsme is geen religie, enkel en alleen een hersenspinsle van a-relegieuze mensen die hun doctrines de wereld wil opleggen... ]

dus is het een geloof

pi_13557680
door al die chemtrails gaan mensen steeds meer schaap-gedrag vertonen moet ook maar eens iets opstarten

maargoed, en bekende zei laatst "it,s a backward culture"! maar de meeste religie zijn dat! uiteindelijk zullen de moslims ,denk ik, veel minder fanatiek worden....en helemaal uiteindelijk zal dat vuurtje ook wel uitgaan

dinsdag 30 september 2003 @ 22:05:18 #38
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_13557774
quote:
op dinsdag 30 september 2003 22:00 schreef bansheeboy het volgende:

[..]

ja dat wel, ben ik met je eens. het wordt alleen door maar weinigen erkend dat het geen geloof is...

maakt niet uit, ik erken het en dus is het een geloof. in het begin van het christendom waren het aantal christenen ook op de vingers van 2 handen te tellen. het aantal atheïsten is wel ietwat groter.

maar dan heb ik toch een vraag aan jou als gelovige.
hoe is het mogelijk dat in een wereld waarin iedereen met god als feitelijk bestaand iets (net als bijvoorbeeld dat 1+1 2 is) wordt opgevoed, mensen zich tegen die algemene kennis kunnen inspringen?

-edit- ter verduidelijking:

elk geloof is begonnen door een bericht van hogerhand aan een mens (of op zijn minst halfmens) en daar kan zomaar tegenin gegaan worden zonder vooraf gegaan te zijn door een bericht van hogerhand

[dit bericht is gewijzigd door ype op 30-09-2003 22:06]

pi_13557825
quote:
door bansheeboy
in nederland wonen ca 1,5 miljoen moslims, die elk jaar in grote getalen toenemen, vaak dankzij "nieuwe" moslims die worden geboren, ook vaak dankzij gezinshereniging of het naar nederland halen van een huwelijkspartner uit 1 der islamitische landen.
dus omdat er meer moslims naar nederland komen, wordt nederland islamitisch? de nuchtere nederlanders worden door de emigranten echt niet ook moslim, hoor. bovendien is die (volgens mij zwaar overdreven) anderhalf miljoen nog steeds minder dan 10% van de nederlandse bevolking en dus zwaar in de minderheid in vergelijking met de christenen.
quote:
tevens heb ik geconstateerd dat nederland wat betreft het christendom en "oude" normen en waarden steeds meer ontzuilt, dit heeft tot gevolg dat de islam, die juist sterk in opkomst is, de betreffende "leegte" opvult. steeds vaker zie je de afbraak van kerken en tempels, steeds vaker horen wij, en zij wie dat er moskeën bijkomen, in veel gevallen worden kerken zelfs vervangen door moskeëen. zie bv. de ennasr moskee in rotterdam, met de respectabele el-moumni aan het hoofd...
dit hoeft niet te betekenen dat nederlanders ook moslim willen worden. het is slechts een blijk van good will vanaf onze kans dat wij de moslims ook een plek willen geven waar ze hun religie kunnen beoefenen. wij zijn niet aansprakelijk te stellen als de moslims daar misbruik van willen nemen!
quote:
ik zie dit zelf als een enorme sprong vooruit het westen in het algemeen, en nederland in het bijzonder, vooral vanwege het feit dat steeds meer mensen de multi-culture samenleving erkennen.
erkennen is niet hetzelfde als accepteren. het is tot daar aan toe dat wij de moslims hun religie laten beoefenen, maar het is te gek voor woorden dat ze nog gaan verwachten dat wij nederlanders ook moslim worden!
quote:
hang dit punt samen met het anti-amerikanisme dat sterk in opkomst is en je hebt 2 ideologiën die elkaar sterk weten aan te voelen en aansporen tot wederzijds begrip.
anti-amerika is niet hetzelfde als pro-islam. we hebben misschien beiden een afkeer jegens bush, maar gebaseerd op totaal verschillende gronden. dit kun je dus niet als argument aanvoeren.
quote:
dagelijks zie je nederlandse andersgelovigen zich bekeren tot de islam, een beter voorbeeld van integratie is haast niet te noemen.
als die buitenlanders er nou eens voor zouden zorgen dat ze de taal van het land waarin ze wonen een beetje beheersen, vind ik dat een veel beter voorbeeld van intergratie. als je intergratie wil zien, moet je eens op een zaterdag naar het basketbalveld in mijn buurt komen.
quote:
ook de subdsidies worden gegeven bij de bouw van moskeeën en de islamtische zendtijd op de publieke omroep (nmo) is een sterk punt dat helpt bij de ontwikkeling van bovenstaande...
nogmaals, dit bewijst alleen hoe ruimdenkend de nederlanders zijn door jullie je eigen cultuur te laten behouden. als jullie dan ook een keer een blijk van good will geven en je ook enigzins aanpassen, worden we misschien allemaal vriendjes.
quote:
al met al zie ik dus dat nederland als vreedzame rechtstaat er veel op vooruit zal gaan, en dat de andersdenkenden op termijn toch water bij de wijn zullen doen...
al met al heb ik nog geen enkel goed argument gezien en is de topictitel 'de verislamisering van nederland en het westen' volledig uit de lucht gegrepen. het westen wordt niet moslims, d'r zijn simpelweg steeds meer islamieten omdat die allemaal uit hun eigen gebieden vluchten naar het ruimdenkende nederland. zó goed is jullie religie, dat jullie er in je eigen land voor vervolgd kunnen worden.
quote:
ik probeer het hier opnieuw. in pol werd het niet serieus genomen, en men vond het daar geen politiek. gaarne serieuze discussie met inhoud en argumenten...
de ts hoort het goede voorbeeld te geven...

[dit bericht is gewijzigd door dalai_lama op 30-09-2003 22:09]

pi_13557921
quote:
op dinsdag 30 september 2003 22:00 schreef bansheeboy het volgende:

[..]

ja dat wel, ben ik met je eens. het wordt alleen door maar weinigen beweerd dat het geen geloof is...

pi_13557926
quote:
op dinsdag 30 september 2003 21:46 schreef schorpioen het volgende:
het is niet iets dat je kan bestrijden of tegenhouden.
dat kan je wel .
quote:
het is niet meer de vraag: willen we de islam?
nee.
quote:
of: wat doen we tegen de islam?
verbieden. .
quote:
maar het is de vraag: hoe integreren we de islam in onze samenleving?
door het te verwijderen.

goed bansheeboy-rel-topic. deze ga ik bookmarken als 'zie je wel'-topic .

[b]Op vrijdag 7 november 2003 00:23 schreef gelly het volgende:[/b][br]Ik wil Fok! wel leuk houden.
  dinsdag 30 september 2003 @ 22:10:27 #42
13462 BansheeBoy
pi_13557996
quote:
op dinsdag 30 september 2003 22:08 schreef tedje_van_es het volgende:
goede genuanceerde tekst en dan:

goed bansheeboy-rel-topic. deze ga ik bookmarken als 'zie je wel'-topic .

waar loop ik te rellen ?

dinsdag 30 september 2003 @ 22:18:22 #43
60090 Akkersloot
pi_13558332
quote:
op dinsdag 30 september 2003 22:05 schreef ype het volgende:
elk geloof is begonnen door een bericht van hogerhand
behalve het atheisme natuurlijk.

je bedoelt natuurlijk te zeggen "elke zgn openbaringsgodsdienst is begonnen door een zgn bericht van hogerhand

pi_13558438
quote:
op dinsdag 30 september 2003 22:18 schreef akkersloot het volgende:

[..]

je bedoelt natuurlijk te zeggen "elke zgn openbaringsgodsdienst is begonnen door een zgn bericht van hogerhand

atheïsme ook... in dit geval waren de talloze wetenschappers de profeten een veelgegeven argument tegen iets, is dat het wetenschappelijk onmogelijk is.
pi_13558466
quote:
op dinsdag 30 september 2003 22:10 schreef bansheeboy het volgende:

[..]

waar loop ik te rellen ?

waar blijf je nou met je argumenten?
  dinsdag 30 september 2003 @ 22:22:11 #46
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_13558507
quote:
op dinsdag 30 september 2003 22:18 schreef akkersloot het volgende:

[..]

anders lees je de rest ook even
quote:
elk geloof is begonnen door een bericht van hogerhand aan een mens (of op zijn minst halfmens) en daar kan zomaar tegenin gegaan worden zonder vooraf gegaan te zijn door een bericht van hogerhand
daar bedoelde ik dus het atheïsme mee
  dinsdag 30 september 2003 @ 22:23:12 #47
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_13558537
quote:
op dinsdag 30 september 2003 22:20 schreef dalai_lama het volgende:

[..]

atheïsme ook... in dit geval waren de talloze wetenschappers de profeten een veelgegeven argument tegen iets, is dat het wetenschappelijk onmogelijk is.

ik heb er geen wetenschap voor nodig gehad, ik heb het zelf uitgedacht.
pi_13558592
tedje_van_es, je hebt nog minder werkelijkheidsbesef dan je avatar!
  dinsdag 30 september 2003 @ 22:26:55 #49
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_13558688
quote:
op dinsdag 30 september 2003 22:24 schreef schorpioen het volgende:
zeg, speel niet zo op de man zeg
je moet als modje wel een voorbeeld geven me dunkt
pi_13558698
quote:
absoluut.
  dinsdag 30 september 2003 @ 22:29:19 #51
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_13558771
quote:
door bansheeboy

houdt dat de toenemende agressie en aantal zinloos geweld acties in. nee doe mijn dan toch maar de oud-hollandsche boeren normen en waarden
quote:
ik zie dit zelf als een enorme sprong vooruit het westen in het algemeen, en nederland in het bijzonder, vooral vanwege het feit dat steeds meer mensen de multi-culture samenleving erkennen. hang dit punt samen met het anti-amerikanisme dat sterk in opkomst is en je hebt 2 ideologiën die elkaar sterk weten aan te voelen en aansporen tot wederzijds begrip.
anti-iemand of een land zelfs is onzinnig en dom! multi-culture is allang erkend, het ermee omgaan is voor veel mensen ( waarvan minimaal net zoveel allochtoon als autochtoon ) erg moeilijk
quote:
dagelijks zie je nederlandse andersgelovigen zich bekeren tot de islam, een beter voorbeeld van integratie is haast niet te noemen. ook de subdsidies worden gegeven bij de bouw van moskeeën en de islamtische zendtijd op de publieke omroep (nmo) is een sterk punt dat helpt bij de ontwikkeling van bovenstaande...
ik heb nog nooit gehoord van een autochtone nederlander dat hij zich bekeert heeft, maar ik zal wel de verkeerde mensen kennen o_o
subsidies aan geloof zijn slecht en moeten m.i. afgeschaft worden, maar dat terzijde dan maar.
quote:
wat vind jij er op vooruit gaan dan? dat de islam nl overneemt? laat ik er maar niet op in gaan, maar das vrij subjectief en ik weet dat heeel veel mensen hier niet mee eens zijn
pi_13559674
het zwijgen van bansheeboy is zijn sterkste argument tot nu toe
  dinsdag 30 september 2003 @ 22:58:56 #53
69529 MartinR
Humorloosheid kent geen tijd
pi_13559881
quote:
op dinsdag 30 september 2003 22:53 schreef dalai_lama het volgende:
ik begrijp niet dat jullie nog op deze relschopper in gaan.

nogmaals over bansheeboy
ongeneerde ban-aanvraag...

Humor moet verboden worden.
  dinsdag 30 september 2003 @ 23:08:21 #54
13462 BansheeBoy
pi_13560213
quote:
op dinsdag 30 september 2003 22:53 schreef dalai_lama het volgende:
ik was even weg jongens. mijn excuses dat ik het niet heb gemeldt. heb ik nog wat gemist ?

pi_13560385
quote:
op dinsdag 30 september 2003 23:08 schreef bansheeboy het volgende:

[..]

ik was even weg jongens. mijn excuses dat ik het niet heb gemeldt. heb ik nog wat gemist ?

als je nu eerst eens de moeite zou nemen de posts te lezen. toen jij 'weg' was (vreemd dat je wel in andere topics kon posten tijdens je afwezigheid), is deze topic van 1 pagina naar 3 pagina's uitgebreid. beetje dom om dan te vragen of je nog iets gemist hebt.
  dinsdag 30 september 2003 @ 23:14:58 #56
13462 BansheeBoy
pi_13560477
quote:
op dinsdag 30 september 2003 23:12 schreef dalai_lama het volgende:

[..]

als je nu eerst eens de moeite zou nemen de posts te lezen. toen jij 'weg' was (vreemd dat je wel in andere topics kon posten tijdens je afwezigheid), is deze topic van 1 pagina naar 3 pagina's uitgebreid. beetje dom om dan te vragen of je nog iets gemist hebt.

oh sorry, ik was ca. een kwartier weg, vergeten te melden, zal ik volgende keer zeker doen.

pi_13560554
quote:
op dinsdag 30 september 2003 23:14 schreef bansheeboy het volgende:
oh sorry, ik was ca. een kwartier weg, vergeten te melden, zal ik volgende keer zeker doen.
je bent nu al bijna tien minuten terug en ik heb je nog niets zinnigs zien zeggen...
pi_13560721
quote:
dat zeiden ze ook tegen mao in de jaren '40.
[b]Op vrijdag 7 november 2003 00:23 schreef gelly het volgende:[/b][br]Ik wil Fok! wel leuk houden.
  dinsdag 30 september 2003 @ 23:22:00 #59
13462 BansheeBoy
pi_13560729
quote:
op dinsdag 30 september 2003 23:17 schreef dalai_lama het volgende:

[..]

je bent nu al bijna tien minuten terug en ik heb je nog niets zinnigs zien zeggen...

ja dat wel. maar ik denk dat wat dat betreft je niks kunt afdingen aan de weg die de islam heeft ingeslagen in nederland. nederland ontzuilt sterk doch zonder erosie, terwijl de islam juist dankzij de afwezigheid van geboortebeperkingen en overspel juist sterk in getale toeneemt, met name in de grote steden...

pi_13560754
quote:
op dinsdag 30 september 2003 23:22 schreef bansheeboy het volgende:

[..]

ja dat wel. maar ik denk dat wat dat betreft je niks kunt afdingen aan de weg die de islam heeft ingeslagen in nederland. nederland ontzuilt sterk doch zonder erosie, terwijl de islam juist dankzij de afwezigheid van geboortebeperkingen en overspel juist sterk in getale toeneemt, met name in de grote steden...

en daar ben jij wel blij mee, zeker?
pi_13560812
quote:
op dinsdag 30 september 2003 23:22 schreef bansheeboy het volgende:
alsof alle niet-moslims aan overspel doen. de geboortebeperking is trouwens met 30% gedaald ten opzichte van vorig jaar... ga je nog reageren op mijn vorige posts of blijf je hersenloos onzin verkondigen?
  dinsdag 30 september 2003 @ 23:27:38 #62
13462 BansheeBoy
pi_13560896
quote:
op dinsdag 30 september 2003 23:22 schreef pelops het volgende:

[..]

en daar ben jij wel blij mee, zeker?

de islam groeit dagelijks, islam betekent moskee, moskee betekent marokkaanse jongeren van de straat. is iets waar iedereen blij mee moet zijn...

pi_13560932
quote:
op dinsdag 30 september 2003 23:27 schreef bansheeboy het volgende:
de islam groeit dagelijks, islam betekent moskee, moskee betekent marokkaanse jongeren van de straat. is iets waar iedereen blij mee moet zijn...

ja, en in die moskee worden ze weer lekker opgestookt tegen alles wat westers is zodat ze er 3x zo agressief uitkomen
pi_13560992
quote:
op dinsdag 30 september 2003 23:27 schreef bansheeboy het volgende:

[..]

inderdaad, deur op slot en klaar.
  dinsdag 30 september 2003 @ 23:32:47 #65
13462 BansheeBoy
pi_13561018
quote:
op dinsdag 30 september 2003 23:29 schreef jameshetfield het volgende:

[..]

ja, en in die moskee worden ze weer lekker opgestookt tegen alles wat westers is zodat ze er 3x zo agressief uitkomen

lol, is wel een leuke anekdote van je, maar strookt echt niet met de realiteit, maar dat hoef ik je denk ik niks over te vertellen...

dinsdag 30 september 2003 @ 23:33:19 #66
69529 MartinR
pi_13561037
quote:
op dinsdag 30 september 2003 23:31 schreef tedje_van_es het volgende:

[..]

inderdaad, deur op slot en klaar.

of er natuurlijk een varken doorheen jagen .
  dinsdag 30 september 2003 @ 23:34:44 #67
13462 BansheeBoy
pi_13561070
quote:
op dinsdag 30 september 2003 23:33 schreef martinr het volgende:

[..]

hahaahah

pi_13561105
quote:
op dinsdag 30 september 2003 23:32 schreef bansheeboy het volgende:
lol, is wel een leuke anekdote van je, maar strookt echt niet met de realiteit, maar dat hoef ik je denk ik niks over te vertellen...

alsof iemand jou serieus neemt...

dinsdag 30 september 2003 @ 23:38:50 #69
13462 BansheeBoy
pi_13561143
quote:
op dinsdag 30 september 2003 23:36 schreef jameshetfield het volgende:

[..]

alsof iemand jou serieus neemt...

ik vraag me eerlijk gezegd waar akkersloot blijft, zolang hij niks over hitler, mein kampf, de koran, mohammed vzmh zegt, is hij best aardig

dinsdag 30 september 2003 @ 23:45:39 #70
69529 MartinR
pi_13561227
quote:
op dinsdag 30 september 2003 23:38 schreef bansheeboy het volgende:

[..]
is hij best aardig

jij zult ook wel aardig zijn als iemand een biertje met je drinkt.
  dinsdag 30 september 2003 @ 23:50:18 #71
13462 BansheeBoy
pi_13561310
quote:
op dinsdag 30 september 2003 22:58 schreef martinr het volgende:

[..]

ik begrijp niet dat jullie nog op deze relschopper in gaan.

nogmaals over bansheeboy
ongeneerde ban-aanvraag...

hhaahahahahahaahahahahahahahah

pas 4 posts en je weet al wie en wat ik ben. jij bent een kloon, en nog wel 1 van wederzijds formaat

dinsdag 30 september 2003 @ 23:53:16 #72
13462 BansheeBoy
pi_13561365
quote:
op dinsdag 30 september 2003 23:45 schreef martinr het volgende:

[..]

jij zult ook wel aardig zijn als iemand een biertje met je drinkt.

feit/argument/bron:

219. zij vragen u omtrent wijn en kansspel. zeg hun: "in beide is groot nadeel en ook enig voordeel voor de mensen, maar het nadeel is groter dan het voordeel." en zij vragen u, wat zij moeten weggeven. zeg hun: "hetgeen gij kunt missen." zo maakt allah u zijn geboden duidelijk, opdat gij over deze en de volgende wereld zult nadenken.

dank martinr

woensdag 1 oktober 2003 @ 00:12:44 #73
3542 Gia
User under construction
pi_13561656
bansheeboy heeft één klein probleempje. namelijk jaloezie.

om christen te zijn is het namelijk voldoende als je gelooft in jezus en zijn leer aanhangt.

moslims daarentegen hebben een heel wetboek waar ze zich aan moeten houden.

niet leuk, maar ja, is toch echt zijn eigen keus.

pi_13561961
quote:
op dinsdag 30 september 2003 21:24 schreef ype het volgende:

[..]

mee eens. het is totaal niet op feiten gebasseerd...

ik kan er anders weinig onzin in ontdekken.
voor de duidelijkheid: het stuk is een litotes.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_13563102
volgens mij brokkelt de islam langzaam af in nederland.

veel moslim jongeren bidden niet eens 5 keer perdag naar mecca. en velen (niet alle) houden zich bezig met criminele activiteiten dus volgens de koran zullen zij allemaal verbranden in de hel.

volgens mij zijn er niet veel mensen die zich bekeren tot de islam, dus mensen die niet vanjongs afs aan zijn geindoctrineerd.

http://www.faithfreedom.org/testimonials.htm
op deze site komen veel mensen die de islam hebben verlaten omdat ze achter de ware feiten zijn gekomen.

-
pi_13563123
ik bekeer me tot de islam als iemand al deze punten kan weerleggen met goede en aanneembare argumenten.

(1) prophets (moses, jesus and muhammad) spoke with god! this is the top most lie on earth. any body whoever read bible or quran, or studied the life history of these prophets can easily catch the real truth that they lied blatantly with their disciples. there is no valid reason or logic to believe that, the creator god suddenly decided to talk on daily basis just 2/3 thousand years back (after a loooooong silence for millions of years) with a bunch of utterly illiterate middle-eastern guys from pure desert of arabia. and then he decided again to remain silent for ever!

(2) virgin mary given birth jesus by the help of a divine spiritholy ghost. a blatant lie which needs no further explanation.

(3) prophet muhammad was a compassionate and merciful human being. he was a warrior killer (he killed humans by his own hand), and he killed his opponent by dire conspiracy and assassination. so a killer or a conspirator can not be called a merciful or compassionate by any means.

(4) islam is a religion of peace. this is the ugliest lie one can hear repeatedly. muslims can be peaceful, but islam is a violent religion and never can be peaceful. in fact, all religions are violent except buddhism.

(5) islam is compatible with science, modernity and democracy. absolutely false and hypocritically untrue claim by some islamists. islam is dreadfully anti-science, anti-modernity and dangerously incompatible with democracy.

(6) in pre-islamic arabia people used to bury their female child alive. this was not true at all. if it was true then where from arabs got so many women to have their practice of polygamy and to fill their harems with multiple wives? how then prophet muhammad and his disciples were born in the first place? how then prophet muhammad married 28 different women and his gangs of disciples have had multiple wives?

(7) in pre-islamic arabiawomen had no right for herself at all!this is untrue statement. if it was true then how come prophets wife khadija was the owner of a big business? in pre-islamic period there were many women rulers ruled their kingdom in pre-islamic arabia.

(8) islam gave women most rights. this is an untrue statement in all count. women in islam are the most oppressed human beings. islam is deeply anti-women, period. all most 100% muslim countries, women have least or no rights at all. go to saudi arabia or iran and see miserable conditions of women in these islamic paradise.

(9) kingdom of saudi arabia has nothing to hide. this is the most untrue statement. saudi has much to hide, world knows it very well. they are the greatest hypocrites of this planet earth.

(10) islamic rules (sharia) or islamic country provides every rights and opportunity to the citizens. biggest lie of the history of mankind. islamic paradise simply snatch away the human basic rights and freedom of both muslims and non-muslims. beuin sharia laws (hudud) dictates every personal affairs (what to eat or drink, how to dress, how to talk etc.) of citizens.

(11)quran is the divine book came directly from allah. absolutely untrue proven by its contents. quran is the biggest hoax of mankind. one should read entire quran before believing this lie.

(12)in islam there is no compulsion. this is the ugliest lie and biggest hoax. early islam used plenty of forces, coercions, intimidations, blood-sheds, conspiracies and tortures to convert people into islam. invasion of the lands and minds of surrounding peoples (by means of waging wars) were supported by quranic scriptures and sahi-hadiths.

(13) terrorist acts of 9/11 were a conspiracy by jews. this is an utter lie just to elude general mass from the real truth. why then islamists in the great britain are celebrating for those islamic terrorists (the magnificent 19) inside their sacred mosque in london?

(14) islam has nothing to do with 9/11 terrorists acts. this is a blatantly untrue statement. islamic (koranic) teachings were solely responsible to incite the devilish jihadi zeal of those 19 arab fanatic muslims. general gullible muslims of entire third-world muslim countries are proud of osamas heroic deed of 9/11; and these muslims are celebrating 9/11 as their greatest triumph over infidels.

(15) osama-bin-laden and his followers are not good muslims. this is 100% untrue. osama and his followers are the true muslims by the books (quran and hadiths), and they did not do anything that falls outside the teachings of islam.

(16)afghan talibans were not good muslims and were not ruling afghanistan as per true islam.this is utterly untrue statement. talibans are the true muslims by the books (quran and hadiths), and they were running a true islamic state by 98% true spirit of real islam of 7th century standard. talibans are the real followers of prophet muhammad.

(17)human race originated from the first human being prophet adam.it was not true and it was a wishful and imaginary story made by the ancient people out of their fear and superstitious. biblical/quranic scriptures tell us that adam had two sons (habil and kabil). a company of just two male children could not have given birth any child unless they committed incest (having sex with their mother eve!). adam did not have any daughter as per scriptural history. so how could human race multiplied only from adam?

(18) religion in general and islam in particular makes human beings perfect and ethically correct.not true at all. the more a nation is plunged into a religion, the more corrupt, immoral and backward (in every respect) it gets. look around the world and please tell me i am wrong! just compare bangladesh and pakistan with singapore and japan, and tell me i am wrong!

(19)prophet muhammad visited allah (far way in the space) by riding a peculiar looking (half-human and half-animal) animal call burakh. ---this was taken from zoroastrian idea to increase prophet muhammads divinity status only. scientifically, this is impossible for human to fly through space with a winged horse. this is absurd story just to brainwash gullible muslims.

(20)islam could not be a false religion, because billion people believe so! this logic is a flaw and utterly illogical in nature. there was a time when entire mankind believed earth is flat/spread, fixed, and sun revolves around the earth to make day and night. only a few people (scientists) believed earth is round and it is the earth (not the sun) which revolves around the sun to make day and night.

(21)there is one intelligent and living god who is the creator and looking after the universe. this is the biggest lie of all which is continuously occupying human minds and roots of most evils in the name of various religions. human logic, philosophical thoughts and most of allscience has categorically disproved existence of such living god.

bron: http://www.faithfreedom.org/articles/skm30913.htm

-
pi_13563252
quote:
op dinsdag 30 september 2003 23:33 schreef martinr het volgende:

[..]

he martin. hoe is het daarboven?
Ja maar hij begon!
pi_13563311
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 06:46 schreef concac het volgende:
ik bekeer me tot de islam als iemand al deze punten kan weerleggen met goede en aanneembare argumenten.

http://www.gerardjoling.nl

ik geloof niet dat jij al die vragen in het engels hebt opgeschreven. hieruit volgend wil ik best de url van die opruiende website krijgen hoor. het is namelijk altijd hetzelfde, usertjes als akkerslaat, honden.nl, cherrymoontraxxx en vele andere 'laxerende : ) 'usertjes hebben namelijk niet de capaciteit met een eigen logische verklaring te komen waarom zij niet geloven.

daarom verklaar ik je hierbij tot opgerot uit dit topic, en ook al zou een user de tijd nemen om op deze vragen antwoorden te geven (die ik overigens niet allemaal heb gelezen) dan nog geloof ik niet dat jij moslim zou worden. het moslikm geloof is te goed voor jou... even kijken of ik een fatwa over je kan uitspreken

ik blijf bij mijn reactie in het vorige topic tegen iemand die zei dat christelijke waarden gerespecteerd moeten worden omdat de nederlandse cultuur daarop was gebouwd:

quote:
op dinsdag 30 september 2003 19:27 schreef youssef het volgende:

[..]

dat lijtk me een nogal tegenstrijdige uitspraak. ook de christenen zijn hier door middel van kruistochten en heksenvervolgen (bsb red.) gekomen en hebben de wetten met moord en overspel ingevoerd. het lijkt me dan ook niet logisch dat nederland continu met dezelfde verouderde normen en waarden moet doorbaggeren.

iedereen weet dat in de islam totale rust te vinden is, en over 10 of 15 jaar zal het aantal van 1,5 miljoen nederlanders tot zeker de helft van de nederlandse bevolking gegroeit zijn. op dat moment lijkt het me tijd de verlossende wetten zoals de sharia in te voeren. iedereen zal hierbij baat vinden...

woensdag 1 oktober 2003 @ 08:24:29 #79
64191 boerinnetje
Kendime yeni bir ben lazým
pi_13563402
geen nederlanders die zich bekeren tot de islam????

hier heb je er eentje! en dan ken ik er zeker nog 20 anderen..... mannen en vrouwen.... naar horen zeggen zijn het 600 mensen per jaar die zich bekeren. dat betekent dat het echt dagelijks is....

de waarheid is schokkend

C'est la vie, et la vie est belle!
pi_13563415
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 08:24 schreef boerinnetje het volgende:

hier heb je er eentje! en dan ken ik er zeker nog 20 anderen..... mannen en vrouwen.... naar horen zeggen zijn het 600 mensen per jaar die zich bekeren. dat betekent dat het echt dagelijks is....

de waarheid is schokkend

en iedereen maar zeuren dat je onderdrukt bent.

pi_13563422
quote:

de waarheid is schokkend

inderdaad, wel 0,00001% bekeert zich per jaar
zoveel verraders

en vertel me eens hoeveel van die dat hebben gedaan vanwege de partner? allemaal? .

woensdag 1 oktober 2003 @ 09:57:17 #82
13462 BansheeBoy
pi_13564646
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 08:28 schreef tedje_van_es het volgende:

[..]

inderdaad, wel 0,00001% bekeert zich per jaar

ik ben wel tevreden dat jij wel toegeeft in tegenstelling tot andere fok!kers...
quote:
en vertel me eens hoeveel van die dat hebben gedaan vanwege de partner? allemaal? .
inderdaad, dat is precies wat ik zei, veel moslims halen hun huwelijkspartner uit een der islamitische landen, dit heeft tot gevolge dat islam in nederland hevig ontwikkelt en een aardige lepel in de pap zal krijgen...

woensdag 1 oktober 2003 @ 09:58:09 #83
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_13564662
quote:

de waarheid is schokkend

600!
en nu even wat cijfers hoeveel christenen, boedhisten en hindoestanen er paer jaar bekeren graag en i rest my case.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 09:59:50 #84
13462 BansheeBoy
pi_13564698
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 09:58 schreef pfaf het volgende:

[..]

600!

quote:
en nu even wat cijfers hoeveel christenen, boedhisten en hindoestanen er paer jaar bekeren graag en i rest my case.
1 woord: ontzuiling

woensdag 1 oktober 2003 @ 10:03:37 #85
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_13564780
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 09:59 schreef bansheeboy het volgende:

1 woord: ontzuiling

en tóch wil jij niet weten hoeveel mensen er zich bekeren tot het christendom.
pi_13564867
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 09:57 schreef bansheeboy het volgende:
ik ben wel tevreden dat jij wel toegeeft in tegenstelling tot andere fok!kers...
inderdaad, dat is precies wat ik zei, veel moslims halen hun huwelijkspartner uit een der islamitische landen, dit heeft tot gevolge dat islam in nederland hevig ontwikkelt en een aardige lepel in de pap zal krijgen...
dat niet, we accepteren dat jullie je religie uitoefenen in ons land, maar we zullen nooit een moslimse regering krijgen.
pi_13564904
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 10:08 schreef dalai_lama het volgende:

[..]

dat niet, we accepteren dat jullie je religie uitoefenen in ons land, maar we zullen nooit een moslimse regering krijgen.

laten we dat alsjeblieft hopen... * rilling krijgt
En weer een stukje onzinnige proza.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 10:10:19 #88
13462 BansheeBoy
pi_13564908
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 10:08 schreef dalai_lama het volgende:

[..]

nee, maar wel een islamitische, is gewoon wiskundig te verklaren, de moslims groeien bijna exponentieel, terwijl de andersgelovigen (atheisten en new-age niet meegerekend) bijna exponentieel afnemen, tv-omroepen als bnn dragen hier een steentje aan bij...

pi_13564914
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 09:59 schreef bansheeboy het volgende:
1 woord: [b]ontzuiling

en toch heb jij al sinds gister niet op mijn eerste post gereageerd en ben je weer vervallen in je oude patroon van misquoten en woorden verdraaien om je belachelijke stelling te onderbouwen. het was toch de bedoeling dat we met serieuze argumenten zouden komen? waar blijven die van jou dan?
  woensdag 1 oktober 2003 @ 10:12:17 #90
13462 BansheeBoy
pi_13564952
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 10:10 schreef dalai_lama het volgende:

[..]

en toch heb jij al sinds gister niet op mijn eerste post gereageerd en ben je weer vervallen in je oude patroon van misquoten en woorden verdraaien om je belachelijke stelling te onderbouwen. het was toch de bedoeling dat we met serieuze argumenten zouden komen? waar blijven die van jou dan?

sorry, ik wil graag op jet post reageren (doe ik volgens mij al), maar welke post bedoel je precies, ik heb nl. het hele topic gelezen, weet niet welke je bedoelt, gaarne even doorgeven welke posting...

pi_13564967
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 10:10 schreef bansheeboy het volgende:

[..]

nee, maar wel een islamitische, is gewoon wiskundig te verklaren, de moslims groeien bijna exponentieel, terwijl de andersgelovigen (atheisten en new-age niet meegerekend) bijna exponentieel afnemen, tv-omroepen als bnn dragen hier een steentje aan bij...

ook geen islamitische. dat er minder christenen bijkomen, is omdat wij nuchtere nederlanders steeds meer na gaan denken en geleidelijk zullen we allemaal tot de conclusie komen dat religie onrealistisch is. de islam dus ook. we krijgen dus nooit een islamitische regering, maar het is wél mogelijk dat we een regering zonder religie krijgen.
pi_13564992
quote:
sorry, ik wil graag op jet post reageren (doe ik volgens mij al), maar welke post bedoel je precies, ik heb nl. het hele topic gelezen, weet niet welke je bedoelt, gaarne even doorgeven welke posting...
quote:
op dinsdag 30 september 2003 22:06 schreef dalai_lama het volgende:een heel verhaal, zie pagina 2
  woensdag 1 oktober 2003 @ 10:17:08 #93
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_13565043
quote:

tuuuurlijk en dat blijft exponentieel doorgroeien ( bron? ) tot meer dan 50% van de nl bevolking moslim is. dream on
denk je dit nou werkelijk allemaal? dan moet je erg geindoctrineerd zijn of zoiets
ik vind je nu wel erg lachwekkend worden.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 10:17:18 #94
13462 BansheeBoy
pi_13565046
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 10:13 schreef dalai_lama het volgende:

[..]

ook geen islamitische. dat er minder christenen bijkomen, is omdat wij nuchtere nederlanders steeds meer na gaan denken

ik vind dit een zwaktebod, omdat je nu suggereert dat veel nederlanders niet nadenken, ik snap dat je gelijk wilt, maar aub niet over de rug van anderen...
quote:
en geleidelijk zullen we allemaal tot de conclusie komen dat religie onrealistisch is.
de mensen van kennis, zullen de religie nooit ontkennen, simpelweg vanwege het simpele feit dat de meesten erkennen dat er een schepper moet zijn, vooral de laatste jaren nu is bewezen dat de evolutieleer totale onzin is en door darwin zelf is verworpen...
quote:
de islam dus ook. we krijgen dus nooit een islamitische regering, maar het is wél mogelijk dat we een regering zonder religie krijgen.
de islam wel inderdaad. kijk maar om je heen, elke dag krijgen moslimgezinnen nieuwe broertjes en zusjes, een gemiddeld moslim gezin bestaat uit 6 personen, tel daarbij de importhuwelijken en de bekeringen op, de ontzuilingen van b-religies, en je hebt het antwoord op de som...

pi_13565179
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 10:17 schreef bansheeboy het volgende:
ik vind dit een zwaktebod, omdat je nu suggereert dat veel nederlanders niet nadenken, ik snap dat je gelijk wilt, maar aub niet over de rug van anderen...
ik vind dit het weer verdraaien van worden, waarschijnlijk uit onbegrip. ik suggereer juist dat veel meer nederlanders na gaan denken. het is inderdaad zo dat fundamentalisten dit niet doen, maar zich laten indoctrineren. de tijd van indoctrinatie loopt ten einde. mensen die geïndoctrineerd worden door hun ouders, zullen op ten duur ook zelf na gaan denken en tot de conclusie komen dat wat hun ouders vertellen onzin is.
quote:
de mensen van kennis, zullen de religie nooit ontkennen, simpelweg vanwege het simpele feit dat de meesten erkennen dat er een schepper moet zijn, vooral de laatste jaren nu is bewezen dat de evolutieleer totale onzin is en door darwin zelf is verworpen...
waar is bewezen dat de evolutieleer totale onzin is? voor zo'n grote statement graag een bron. bovendien kun je de evolutieleer geen totale onzin noemen, aangezien er genoeg feiten zijn om deze theorie te staven. volledige verwerping is dus uitgesloten.
quote:
de islam wel inderdaad. kijk maar om je heen, elke dag krijgen moslimgezinnen nieuwe broertjes en zusjes, een gemiddeld moslim gezin bestaat uit 6 personen, tel daarbij de importhuwelijken en de bekeringen op, de ontzuilingen van b-religies, en je hebt het antwoord op de som...
inderdaad, de islam zal ook uitsterven. en hopelijk snel, want het is de meest hatelijke van alle grote religies.
pi_13566960
quote:
op dinsdag 30 september 2003 22:08 schreef tedje_van_es het volgende:

verbieden. .
[..]

door het te verwijderen.

dat probeerden de romeinen ook met de christenen. en we weten allemaal hoe dat is afgelopen.
pi_13567064
quote:

[..]

ehm er komen ook een hoop migranten binnen die christelijk zijn. en ik wil nog wel eens zien of de ontkerkeling onder die groepen ook zo hard plaats vindt. vergeet niet dat surinamers en antillianen meestal christelijk zijn.

en die anderhalf miljoen is natuurlijk een grap.

woensdag 1 oktober 2003 @ 12:27:26 #98
3542 Gia
User under construction
pi_13568001
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 10:17 schreef bansheeboy het volgende:

elke dag krijgen moslimgezinnen nieuwe broertjes en zusjes, een gemiddeld moslim gezin bestaat uit 6 personen, tel daarbij de importhuwelijken en de bekeringen op, de ontzuilingen van b-religies, en je hebt het antwoord op de som...

inderdaad. en velen groeien op in het thuisland, terwijl pappie hier in de bijstand zit. die kids leven van de kinderbijslag. en als ze 18 zijn worden ze naar nederland gehaald, hetzij voor gezinshereniging, hetzij als importbruid.

regering: schaf de kinderbijslag onmiddelijk af! en verbied gezinshereniging binnen nu en een jaar. hebben ze nog een jaar de tijd om hun zaakjes te regelen en zo niet, dan gaat pappie maar naar huis als hij graag herenigd wil worden.

pi_13568177
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 12:27 schreef gia het volgende:

[..]

inderdaad. en velen groeien op in het thuisland, terwijl pappie hier in de bijstand zit. die kids leven van de kinderbijslag. en als ze 18 zijn worden ze naar nederland gehaald, hetzij voor gezinshereniging, hetzij als importbruid.

regering: schaf de kinderbijslag onmiddelijk af! en verbied gezinshereniging binnen nu en een jaar. hebben ze nog een jaar de tijd om hun zaakjes te regelen en zo niet, dan gaat pappie maar naar huis als hij graag herenigd wil worden.

pi_13570429
quote:

[..]

wat een vooroordelen weer sorry dat ik het zeggen moet.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 14:08:41 #101
13462 BansheeBoy
pi_13570607
quote:

[..]

inderdaad. en velen groeien op in het thuisland, terwijl pappie hier in de bijstand zit.

dat kan niet, want de kinderen wonen hier...
quote:
die kids leven van de kinderbijslag.
ja hoor, 300 euro per 3 maanden voor eten, drinken, stripboeken, knikkers etc. elk kind heeft meer nodig !
quote:
en als ze 18 zijn worden ze naar nederland gehaald, hetzij voor gezinshereniging, hetzij als importbruid.
dat is toch alleen maar mooi voor het beleid aangaande de allochtonen in nederland ? nu is het beleid gemaakt op de uitzondering, en dan kan kan je het beleid specialiseren op de meerderheid, vooral vanwege het feit dat de groei echt exponentieel is ! ...
quote:
regering: schaf de kinderbijslag onmiddelijk af! en verbied gezinshereniging binnen nu en een jaar.
als je het afschaft voor de autochtonen, dat zou misschien nog wel kunnen, maar dan moet je het ook voor de allochtonen afschaffen, en die hebben het hard nodig...
quote:
hebben ze nog een jaar de tijd om hun zaakjes te regelen en zo niet, dan gaat pappie maar naar huis als hij graag herenigd wil worden.
dat spreekt voor zich, maar vooral tegen je me dunkt...

pi_13574241
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 08:07 schreef youssef het volgende:

[..]

ik geloof niet dat jij al die vragen in het engels hebt opgeschreven. hieruit volgend wil ik best de url van die opruiende website krijgen hoor. het is namelijk altijd hetzelfde, usertjes als akkerslaat, honden.nl, cherrymoontraxxx en vele andere 'laxerende : ) 'usertjes hebben namelijk niet de capaciteit met een eigen logische verklaring te komen waarom zij niet geloven.

daarom verklaar ik je hierbij tot opgerot uit dit topic, en ook al zou een user de tijd nemen om op deze vragen antwoorden te geven (die ik overigens niet allemaal heb gelezen) dan nog geloof ik niet dat jij moslim zou worden. het moslikm geloof is te goed voor jou... even kijken of ik een fatwa over je kan uitspreken

ik blijf bij mijn reactie in het vorige topic tegen iemand die zei dat christelijke waarden gerespecteerd moeten worden omdat de nederlandse cultuur daarop was gebouwd:
[..]

hey man de werkelijkheid is hard. niemand kan alle opgenoemde punten weerleggen. no hard feelings.

haha moet ik bang zijn voor de fatwa? ik dacht dat islam een geloof van vrede was? weer een voorbeeld hoe gewelddadig de islam is.

geef redenen,argumenten en voorbeelden waarom de islam zo goed is.

-
  woensdag 1 oktober 2003 @ 16:26:33 #103
13462 BansheeBoy
pi_13574352
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 16:22 schreef concac het volgende:

[..]

hey man de werkelijkheid is hard. niemand kan alle opgenoemde punten weerleggen. no hard feelings.

sterk voorbeeld van onmacht
quote:
haha moet ik bang zijn voor de fatwa? ik dacht dat islam een geloof van vrede was? weer een voorbeeld hoe gewelddadig de islam is.
jij hebt dat helemaal nog nooit gedacht, of is het een allure van anekdotische sarcasme ?
quote:
geef redenen,argumenten en voorbeelden waarom de islam zo goed is.
nee, je draait het om, alles is goed totdat het tegendeel bewezen is

woensdag 1 oktober 2003 @ 17:03:54 #104
3542 Gia
User under construction
pi_13575485
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 14:01 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

wat een vooroordelen weer sorry dat ik het zeggen moet.

nee hoor, komt veelvuldig voor. ik zeg dan ook 'velen', niet allen.
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 14:08 schreef bansheeboy het volgende:

ja hoor, 300 euro per 3 maanden voor eten, drinken, stripboeken, knikkers etc. elk kind heeft meer nodig !

in marokko niet! daar staat 300 euro ongeveer gelijk aan 3000 euro hier. kunnen ze dus heel ruim van leven.

sprak laatst een marokkaan en die zei dat zijn kind in marokko op een privéschool zat en dat hij daarvan af moest als de kinderbijslag gekort zou worden.

pi_13575870
wel interessant om te zien dat alle islamitische bezoekers binnen deze discussie ervan overtuigd zijn dat zij zullen overwinnen in deze strijd. want het is een strijd, en één zal winnen. alleen om er van te voren van uit te gaan dat je zult winnen is de grootste fout die een strijder kan begaan.

jullie hebben absoluut geen weet van wat er op het moment gaande is binnen de westerse cultuur tegen de islam. jullie houden je alleen bezig met wat er gebeurt binnen je eigen gemeenschap en dat is zo ontzettend stom want bij elke aantijging tegen het westen en zijn samenleving maken jullie de haat groter die tegen jullie groeit.

alle kinderen in mijn omgeving worden opgevoed met een haat tegen de islam (had ik ook liever anders gezien), want jullie nemen onze cultuur en achtergrond (ja, die hebben wij ook, en jullie doen ons alleen maar beseffen hoe trots wij hierop zijn) zo ontzettend in de zeik dat de haat die jullie tegen ons hebben, jullie in veelvoud zal achtervolgen.

ik had het graag anders gezien maar ik ben bang dat jullie je eigen glazen zo hard staan in te gooien dat de uitkomst hiervan alleen maar in jullie nadeel zal werken.

pi_13576083
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 17:16 schreef outkast het volgende:
wel interessant om te zien dat alle islamitische bezoekers binnen deze discussie ervan overtuigd zijn dat zij zullen overwinnen in deze strijd.
hahah in een echte strijd zullen de moslims nooit winnen.
de grootmachten vs, rusland, china, india tegen welke moslim grootmacht?
-
  woensdag 1 oktober 2003 @ 17:35:15 #107
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_13576469
quote:
wel interessant om te zien dat alle islamitische bezoekers binnen deze discussie ervan overtuigd zijn dat zij zullen overwinnen in deze strijd. want het is een strijd, en één zal winnen. alleen om er van te voren van uit te gaan dat je zult winnen is de grootste fout die een strijder kan begaan.

jullie hebben absoluut geen weet van wat er op het moment gaande is binnen de westerse cultuur tegen de islam. jullie houden je alleen bezig met wat er gebeurt binnen je eigen gemeenschap en dat is zo ontzettend stom want bij elke aantijging tegen het westen en zijn samenleving maken jullie de haat groter die tegen jullie groeit.

alle kinderen in mijn omgeving worden opgevoed met een haat tegen de islam (had ik ook liever anders gezien), want jullie nemen onze cultuur en achtergrond (ja, die hebben wij ook, en jullie doen ons alleen maar beseffen hoe trots wij hierop zijn) zo ontzettend in de zeik dat de haat die jullie tegen ons hebben, jullie in veelvoud zal achtervolgen.

ik had het graag anders gezien maar ik ben bang dat jullie je eigen glazen zo hard staan in te gooien dat de uitkomst hiervan alleen maar in jullie nadeel zal werken.

nice
pi_13576613
quote:

inderdaad.

amerika is al begonnen, later zullen vele andere landen volgen.

woensdag 1 oktober 2003 @ 18:39:56 #109
60090 Akkersloot
pi_13577876
quote:

de waarheid is schokkend

dus jij gelooft ook dat ongelovigen zullen branden in de hel ?
pi_13578495
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 17:22 schreef concac het volgende:

[..]

hahah in een echte strijd zullen de moslims nooit winnen.
de grootmachten vs, rusland, china, india tegen welke moslim grootmacht?

ha, geen land zou het aandurven. geen volk is bestand tegen terreur zoals we in israël kennen. maak bush maar wijs dat ie zo een oorlog moet durven beginnen
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 18:39 schreef akkersloot het volgende:

[..]

dat is een feit, daar valt niets aan te geloven ...
  woensdag 1 oktober 2003 @ 19:11:38 #111
69529 MartinR
pi_13578601
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 19:07 schreef youssef het volgende:
bron?
pi_13578796
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 19:11 schreef martinr het volgende:

[..]

bron?

http://www.google.nl
  woensdag 1 oktober 2003 @ 19:20:26 #113
69529 MartinR
pi_13578846
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 19:18 schreef youssef het volgende:

[..]

http://www.google.nl

zwaktebod.
pi_13579027
quote:
zie je nou, jullie blijven zaaien, en straks kun je ervan oogsten....
pi_13579073
quote:

[..]

ha, geen land zou het aandurven. geen volk is bestand tegen terreur zoals we in israël kennen. maak bush maar wijs dat ie zo een oorlog moet durven beginnen
[..]

hahah, dus de moslims zijn ook niet bestand daartegen. stel je eens voor als de amerikanen of russen koek van eigen deeg zouden geven, en ook met terreur gingen werken dan zouden de moslims daar ook niet bestand tegen zijn.

in uiterste nood kan rusland of de vs alle moslim landen van de kaart vegen.

quote:
het is een feit dat de hel niet bestaat.

als het een feit is dat het wel bestaat bewijs maar.

-
  woensdag 1 oktober 2003 @ 19:35:22 #116
13462 BansheeBoy
pi_13579201
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 19:29 schreef concac het volgende:

[..]als het een feit is dat het wel bestaat bewijs maar.

je draait het om ! alles bestaat totdat het tegendeel bewezen is, bewijs dus maar dat de hel niet bestaat !

pi_13579219
quote:
in uiterste nood kan rusland of de vs alle moslim landen van de kaart vegen.
er bestaan vrijwel geen moslimslanden
pi_13579229
quote:

[..]

ha, geen land zou het aandurven. geen volk is bestand tegen terreur zoals we in israël kennen.

israël krijgen ze er echt niet onder. als de terreur niet stopt komt er vanzelf een moment dat alle palestijnen over de jordaan zullen worden geschopt. die macht heeft israël al lang. het is alleen nog wachten op het juiste moment zodat het westen niet zal ingrijpen.

mensen zoals jij helpen dat moment alleen maar sneller dichterbij komen.

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_13579281
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 19:36 schreef tikorev het volgende:

[..]

israël krijgen ze er echt niet onder.

israël ligt er al onder. de angst in israël is groot en het dagelijks verdriet duurt voort...
quote:
zo een moment zal zelfs in sharons natte dromen niet voorkomen!
  woensdag 1 oktober 2003 @ 19:40:51 #120
13462 BansheeBoy
pi_13579317
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 19:36 schreef tikorev het volgende:

[..]

israël krijgen ze er echt niet onder.

lol, moet je ze op tv eens zien als er weer een kamikaze vent is langsgeweest. die "mensen" weten het niet meer, in iedereen zien ze een potentiële verdachte, ze leven in angst en onrust.
quote:

pi_13579439
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 19:40 schreef bansheeboy het volgende:

[..]

lol, moet je ze op tv eens zien als er weer een kamikaze vent is langsgeweest. die "mensen" weten het niet meer, in iedereen zien ze een potentiële verdachte, ze leven in angst en onrust.

en wat een succes hebben ze, israël bestaat nog steeds

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  woensdag 1 oktober 2003 @ 19:48:29 #122
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13579508
quote:

typewerk

jullie, jullie, wij, wij, alle moslims. wat een ongefundeerde generalisaties, die bijdragen tot een polarisatie in de samenleving.
quote:
alle kinderen in mijn omgeving worden opgevoed met een haat tegen de islam
opvoeden gebeurt niet automatisch.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_13579670
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 19:40 schreef bansheeboy het volgende:

[..]

[..]

zolang de israeliers niet in vrede leven kunnen de palastijnen ook dat niet.
de palastijnen leven ook in angst en onrust. daar had je even niet aan gedacht heh?
-
pi_13579787
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 19:35 schreef bansheeboy het volgende:

[..]

je draait het om ! alles bestaat totdat het tegendeel bewezen is, bewijs dus maar dat de hel niet bestaat !

het is er niet dus het bestaat niet.

ok volgens jou beredenering. "alles bestaat totdat het tegendeel bewezen is,"

ik ben de vader van allah. bewijs maar dat ik dat niet ben.

-
pi_13579861
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 17:40 schreef tedje_van_es het volgende:

[..]

inderdaad.

amerika is al begonnen, later zullen vele andere landen volgen.

waar is amerika mee begonnen??
  woensdag 1 oktober 2003 @ 20:04:29 #126
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13579913
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 20:02 schreef schatje het volgende:

[..]

waar is amerika mee begonnen??

sommige mensen kicken blijkbaar op raciale spanningen en hopen dat amerika hierin het voortouw neemt, of iets dergelijks. gevaarlijke ideeën, mijns insziens.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
  woensdag 1 oktober 2003 @ 20:06:52 #127
60090 Akkersloot
pi_13579981
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 19:59 schreef concac het volgende:
het is er niet dus het bestaat niet.

ok volgens jou beredenering. "alles bestaat totdat het tegendeel bewezen is,"

ik ben de vader van allah. bewijs maar dat ik dat niet ben.

youssef, aanbidt concac ! zegt net een engel.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 20:09:29 #128
60090 Akkersloot
pi_13580041
quote:

[dus jij gelooft ook dat ongelovigen zullen branden in de hel ?]
het is een feit dat de hel niet bestaat.

als het een feit is dat het wel bestaat bewijs maar.

mee eens. in elk geval is de hel er niet voor de mensen die wel na willen denken. ik had het antwoord dan ook liever van bekeerlinge boerinnetje.
pi_13580059
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 20:04 schreef tvlxd het volgende:

[..]

sommige mensen kicken blijkbaar op raciale spanningen en hopen dat amerika hierin het voortouw neemt, of iets dergelijks. gevaarlijke ideeën, mijns insziens.

ja, hoe nazi-duitsland met het joodse volk afrekende.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 20:23:36 #130
60090 Akkersloot
pi_13580441
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 20:10 schreef schatje het volgende:
"profeet" hitler in zijn mein kampf "joden brengen verderf".
"profeet" mohammed in zijn koran "ongelovigen brengen verderf".
  woensdag 1 oktober 2003 @ 20:32:45 #131
13462 BansheeBoy
pi_13580629
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 20:23 schreef akkersloot het volgende:

[..]

"profeet" mohammed in zijn koran "ongelovigen brengen verderf".

en dan durf je mij te vragen om bewijs dat jij mein kamp en hitler eert, je doet het notabene zelf

pi_13580684
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 20:04 schreef tvlxd het volgende:

[..]

nee hoor, heeft niets met rassen te maken. dus waarom je dat er bijhaalt is mij een raadsel.

en als antwoord op schatjes vraag: amerika is een oorlog tegen de islam begonnen, wat denk jij dan? dat die ging om de wapens van saddam? welke wapens? dat was gewoon om te laten zien wie de baas is, en om een uitvalsbasis te hebben tegen alle islamitische landen. want rara: irak ligt exact in het midden! en nog eens geheel zelfvoorzienend wat olie betreft! beter kan het niet.

de afghaanse oorlog was om het vrij spel dat moslimfundamentalisten daar hebben een eind toe te roepen.

en er zullen meer volgen, iran, jemen, jordanie en uiteindelijk saudi-arabie.

wat denk jij dan dat die zgn. war on terror is?

woensdag 1 oktober 2003 @ 20:38:08 #133
60090 Akkersloot
pi_13580743
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 20:32 schreef bansheeboy het volgende:

[op woensdag 1 oktober 2003 20:23 schreef akkersloot het volgende:
"profeet" mohammed in zijn koran "ongelovigen brengen verderf"]

en dan durf je mij te vragen om bewijs dat jij mein kamp en hitler eert, je doet het notabene zelf

ik zet "profeet" toch tussen aanhalingstekens. hitler en mohammed zijn beiden net zo'n profeet, géén profeet dus. en hun boeken lijken erg veel op elkaar.

relkloon

islamofiel pro_jeex die vind hitler een "genie". waarom ga je daar niet tegen te keer ?

pi_13580808
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 20:38 schreef akkersloot het volgende:

[..]

ik zet "profeet" toch tussen aanhalingstekens. hitler en mohammed zijn beiden net zo'n profeet, géén profeet dus. en hun boeken lijken erg veel op elkaar.

jij hebt slechts mein kampf onderwezen gekregen door je ouders, dus ik snap niet hoe je kunt praten over de koran!
pi_13580819
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 20:10 schreef schatje het volgende:

[..]

ja en dat willen de moslims maar wat graag nadoen met de joden .

weten ze in amsterdam ook al weer genoeg van sinds islamitische betogers joden in elkaar slaan, joodse 'hotels' bekogelen, nazi-leuzen roepen en ga maar door

vlag verbranden op de dam

[dit bericht is gewijzigd door tedje_van_es op 01-10-2003 20:42]

woensdag 1 oktober 2003 @ 20:41:49 #136
13462 BansheeBoy
pi_13580845
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 20:38 schreef akkersloot het volgende:

[..]

hitler en mohammed zijn beiden net zo'n profeet,

eerst waren hitler en mohammed vzmh volgens jou geen profeet, en nu weer wel ??? jij bent echt niet echt consequent, btw ook een eigenschap van ex-poedel hitler...
quote:
en hun boeken lijken erg veel op elkaar.
hiermee suggereeer je keihard en onbeschaamt je voorliefde voor mein kampf !

pi_13580960
quote:

[..]

[..]

och, als ie zou willen kan hij (en chirac, poetin, blair etc) met 1 druk op de knop heel het midden-oosten compleet van de kaart vegen.

beetje dom om dat soort dingen uit te gaan lokken, dunkt me.

woensdag 1 oktober 2003 @ 20:47:07 #138
60090 Akkersloot
pi_13580968
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 20:41 schreef bansheeboy het volgende:

[op woensdag 1 oktober 2003 20:38 schreef akkersloot het volgende:
hitler en mohammed zijn beiden net zo'n profeet
]

eerst waren hitler en mohammed vzmh volgens jou geen profeet, en nu weer wel ??? jij bent echt niet echt consequent, btw ook een eigenschap van ex-poedel hitler...

volledig quoten lul ! hitler en mohammed waren beiden net zo'n profeet , géén profeet dus.
quote:
hiermee suggereeer je keihard en onbeschaamt je voorliefde voor mein kamp !

ik vind mein kampf en dat boek van mohammed beiden vuile rotboeken. iets een vuil rotboek noemen noem ik geen voorliefde hebben voor.
pi_13581031
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 20:41 schreef bansheeboy het volgende:

hiermee suggereeer je keihard

[reactie op relkabouter}

je kunt niet keihard suggereren.

[/reactie op relkabouter]

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 20:50:17 #140
60090 Akkersloot
pi_13581042
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 20:40 schreef youssef het volgende:
jij hebt slechts mein kampf onderwezen gekregen door je ouders, dus ik snap niet hoe je kunt praten over de koran!
ik mein kampf onderwezen gekregen. ha . dus alleen als je als kind met de koran gehersenspoeld ben zou je mogen praten over de koran. ha.
pi_13581049
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 19:48 schreef tvlxd het volgende:

[..]

jullie, jullie, wij, wij, alle moslims. wat een ongefundeerde generalisaties, die bijdragen tot een polarisatie in de samenleving.
[..]

in dit geval bedoel ik met "jullie" mensen als de moslims binnen deze discussie. dus wel degelijk relevant en absoluut niet generaliserend.

en je kan wel met dure woorden gooien maar mensen als jij zorgen ervoor dat de "gewone" mensen steeds niet gehoord worden. het enige wat zij zien zijn moslims die hun samenleving willen wegvagen om er een islamitisch geheel van te maken. jullie slaan alles maar in de wind met je intellectueele benadering maar wat ik hier eerder schreef is wel degelijk iets wat onder de autochtone bevolking leeft. omdat jullie zo ontzettend beter weten hoe het wel moet, geef je geen gehoor aan wat anderen denken en dat geeft een goede basis voor haat.

quote:
opvoeden gebeurt niet automatisch.
nee daarom juist, die kinderen zien alleen maar negatieve dingen om zich heen wat betreft de islam. hun ouders zullen dat ook niet tegenspreken omdat zij alleen maar van die mensen zoals bansheeboy en youssef zien, waarvan jij nou ook niet echt kan zeggen dat dat de integratie bevoordert. of wel?
  woensdag 1 oktober 2003 @ 20:52:33 #142
13462 BansheeBoy
pi_13581106
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 20:49 schreef sportsillustrated het volgende:

[..]

ja klopt, ik kan het niet. maar hij wel !

pi_13581134
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 20:50 schreef akkersloot het volgende:

[..]

ik mein kampf onderwezen gekregen. ha . dus alleen als je als kind met de koran gehersenspoeld ben zou je mogen praten over de koran. ha.

niet in die woorden die jij formuleert waarna je ze vervolgens met 'argumenten' benoemt. het zijn hooguit hersenloze uitspraken van een kudde koalabeertjes. hoe kun je nou een boek waarvan jij de totale ideologie steunt, aanbidt en vooral veel kennis van hebt en deelt met mede kaalgeschoren koalabeertjes vergelijken met die van een boek waar je toekomst in ligt en je helemaal geen kennis van hebt?

wat een constiperende gedachtes heb jij zeg

[dit bericht is gewijzigd door youssef op 01-10-2003 20:55]

pi_13581153
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 20:50 schreef outkast het volgende:

en je kan wel met dure woorden gooien maar mensen als jij zorgen ervoor dat de "gewone" mensen steeds niet gehoord worden. het enige wat zij zien zijn moslims die hun samenleving willen wegvagen om er een islamitisch geheel van te maken. jullie slaan alles maar in de wind met je intellectueele benadering maar wat ik hier eerder schreef is wel degelijk iets wat onder de autochtone bevolking leeft. omdat jullie zo ontzettend beter weten hoe het wel moet, geef je geen gehoor aan wat anderen denken en dat geeft een goede basis voor haat.

waarom kan iemand die de woorden ''ongefundeerde'' , ''generalisaties'', en ''polarisatie'' gebruikt, niet tot de ''gewone'' mensen behoren? daar is niets intellectueels aan, hoor.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 20:55:45 #145
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_13581171
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 20:54 schreef sportsillustrated het volgende:

[..]

waarom kan iemand die de woorden ''ongefundeerde'' , ''generalisaties'', en ''polarisatie'' gebruikt, niet tot de ''gewone'' mensen behoren? daar is niets intellectueels aan, hoor.

bepaalde mensen in dit topic vinden alle woorden van meer dan 2 lettergrepen al 'dure woorden' hoor. niks van aantrekken, dus
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_13581252
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 20:49 schreef sportsillustrated het volgende:

[..]

[reactie op relkabouter}

[/reactie op relkabouter]

het is wel een keigoede relkabouter, zeg ik op ze brabants.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 20:59:28 #147
60090 Akkersloot
pi_13581279
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 20:53 schreef youssef het volgende:
hoe kun je nou een boek waarvan jij de totale ideologie steunt, aanbidt en vooral veel kennis van hebt en deelt met mede kaalgeschoren koalabeertjes
heb je last van temporaal kwab epilepsie. tegenwoordig zijn daar medicijnen voor. jammer genoeg niet in de tijd van de "profeet" mohammed.
pi_13581347
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 20:55 schreef lord_vetinari het volgende:

[..]

bepaalde mensen in dit topic vinden alle woorden van meer dan 2 lettergrepen al 'dure woorden' hoor. niks van aantrekken, dus

als je nou nog zou ingaan op het onderwerp wat ik aansnee vindt ik het best, maar nu probeer je mij naar beneden te halen. en wat als ik niet wist wat die woorden betekenen, zou ik dan minder zijn in jou ogen? zou jij dan zo'n opmerking als die je net plaatst, mogen doen omdat je toch slimmer bent?

want wat wil jou eigenlijk zeggen met die opmerking? dat ik toch minder ben omdat ik misschien niet weet at het betekent??

woensdag 1 oktober 2003 @ 21:03:08 #149
13462 BansheeBoy
pi_13581384
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 20:58 schreef tedje_van_es het volgende:

[..]

het is wel een keigoede relkabouter, zeg ik op ze brabants.

hoezo ? ik rel nooit, ik ben geen kloon, dus ?

woensdag 1 oktober 2003 @ 21:05:27 #150
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_13581444
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 21:01 schreef outkast het volgende:

[..]

als je nou nog zou ingaan op het onderwerp wat ik aansnee vindt ik het best, maar nu probeer je mij naar beneden te halen. en wat als ik niet wist wat die woorden betekenen, zou ik dan minder zijn in jou ogen? zou jij dan zo'n opmerking als die je net plaatst, mogen doen omdat je toch slimmer bent?

want wat wil jou eigenlijk zeggen met die opmerking? dat ik toch minder ben omdat ik misschien niet weet at het betekent??

heb ik het tegen jou? noem ik zelfs je naam ergens? nee he? ik zeg 'bepaalde users'... ik noem geen namen. als je je aangesproken voelt is dat jouw probleem.

als het je geruststelt: ik had jou niet op het oog.

De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_13582190
okee bansheeboy, nu is het ook wel weer leuk geweest. je troll is gelukt, men heeft grotendeels lekker gehapt en je hebt je weer kundig verscholen achter nietszeggende en flauwe ontwijkingsmaneuvres. en er wordt bijna alleen nog op de man gespeeld, ipv op het argument.

schluss!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')