quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:43 schreef La_Guiri het volgende:Mijn hepatitis A is nog 10 jaar geldig, heb 2 jaar geleden inderdaad zo'n herhalingsprik gehad.
Is misschien wel leuk inderdaad om wat af te spreken. Jij woont daar voor onbepaalde tijd?
Heb een misschien wel domme vraa, maar hoe zit dat nu met de wijk La Boca? Is dat nu wel veilig of niet? Of laat ik me teveel beinvloeden door de LP?
Ik zit hier in ieder geval tot 20 april, dan vlieg ik terug naar NL. Maar daar zal ik hopelijk niet veel langer dan een week of 2 blijven, dan snel terug naar 'het beloofde land'
![]()
Dus we kunnen wel een keer afspreken, gezellig!
La Boca, tja... Het toeristengedeelte (Caminito) met de gekleurde huisjes is geen probleem. Zelf heb ik in de wijk wel rondgelopen, ook naar de niet toeristische gedeeltes. Op een gegeven moment werden m'n vriendin en ik toen staande gehouden door een agent die ons vertelde niet voorbij een bepaald punt te gaan.
Ik vind de LP een beetje 'angstig', to be honest. Ze waren ook negatief over Montevideo, en daar heb ik toch weinig last van gehad. Maar het hangt ook erg af van je eigen instelling volgens mij en hoe je je gedraagt. Als je met een heuptasje en een camera om je nek in een bermuda loopt en een t-shirt met 'I love BsAs', tja... dan hang je wel erg de toerist uit.
Maar goed, Diego/fernando redondo is wat voorzichtiger dan ik heb ik gemerkt, misschien denkt hij er anders over. Ik voel me in Buenos Aires in ieder geval nergens onveilig, ook 's nachts niet, omdat er op ieder uur van de nacht nog mensen buiten lopen (vaak ook kinderen!), dat geeft je toch een prettiger gevoel dan let's say Rotterdam by night, waar ik me veel onveiliger voel...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.