Als iemand 3 maanden wil rondtrekken wordt dat al problematischer hoor...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:14 schreef fernando_redondo het volgende:
Nee, die kunnen best een hotel van 25 euro per nacht betalen.
Die behoefte heb ik ook niet nee. Gelukkig heb ik een vrij beschikbare logeerkamer hierquote:Ik wil ze best mee op sleeptouw nemen en zo maar ik heb weinig behoefte aan om ze bij mij op de kamer te laten pitten
Ik doelde nou niet bepaald op dames.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[quote]Op zaterdag 14 januari 2006 00:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En andersom?
Dames die hij niet kent die bij hem blijven pitten?
Waar doelde je dan wel op?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik doelde nou niet bepaald op dames.
Nederlanders, dus mannen/vrouwen/rest.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Waar doelde je dan wel op?
Een slaapzaal in een hostel lijkt me echt niets. Slapen bij andere mensen ook niet. Het kan best leuk, gezellig en grappig zijn, maar ik wil toch mijn eigen ding doen. Als ik maandagnacht om 5 uur 's ochtends lazerus m'n slaapkamer wil binnendenderen dan wil ik dat kunnen en dat kan in een hotel of eigen appartement. Bij andere mensen zou ik dat uit fatsoen niet doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:21 schreef flipsen het volgende:
Dames, heren, wat maakt het uit, ik heb een logeerkamer nietwaar?
Of bij andere mensen slapen, lijkt me best leuk/gezellig/grappig. Wat is het verschil met slapen op een slaapzaal in een hostel? Hm, dát lijkt me dan weer niets eerlijk gezegd. Nou ja, jullie horen nog wel van mijn bevindingen.
Eensch, daarom zou een vakantie voor mij ook niet bestaan uit alleen maar overnachten bij 'wildvreemden'. Aan de andere kant, die wildvreemden laten je wel de stad zien en van wat ik lees uit de commentaren is dat altijd leuk en gezellig, vaak in combinatie met de nodige alcohol, dus zo'n probleem lijkt me dat nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een slaapzaal in een hostel lijkt me echt niets. Slapen bij andere mensen ook niet. Het kan best leuk, gezellig en grappig zijn, maar ik wil toch mijn eigen ding doen. Als ik maandagnacht om 5 uur 's ochtends lazerus m'n slaapkamer wil binnendenderen dan wil ik dat kunnen en dat kan in een hotel of eigen appartement. Bij andere mensen zou ik dat uit fatsoen niet doen.
Is goed, open maar een topic over hostels.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:29 schreef flipsen het volgende:
[..]
Eensch, daarom zou een vakantie voor mij ook niet bestaan uit alleen maar overnachten bij 'wildvreemden'. Aan de andere kant, die wildvreemden laten je wel de stad zien en van wat ik lees uit de commentaren is dat altijd leuk en gezellig, vaak in combinatie met de nodige alcohol, dus zo'n probleem lijkt me dat nou ook weer niet.
Maar goed... On-topic maar weer eens? Anders openen we wel een apart topic hierover![]()
Ik weet niet wat jij doet maar bij mij komen ze niet om te pittenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[quote]Op zaterdag 14 januari 2006 00:54 schreef Jaguarized het volgende:
Dames die hij niet kent die bij hem blijven pitten?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:20 schreef flipsen het volgende:
Die behoefte heb ik ook niet nee. Gelukkig heb ik een vrij beschikbare logeerkamer hier![]()
Dank je voor je onbeschoftheidquote:Op maandag 16 januari 2006 10:45 schreef Hik het volgende:
Waarschijnlijk mag het gewoon niet van zijn moeder. Laat die jongen toch!
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:57 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Dank je voor je onbeschoftheid
Als ik Iguazu voor het laatst bewaar is het ook al eind maart en hopelijk ietsje koeler??quote:Op maandag 16 januari 2006 10:45 schreef Hik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mag het gewoon niet van zijn moeder. Laat die jongen toch!
OT: Leuke route!Ik zou het lekker ter plaatse bekijken, wanneer je het doet met Iguazu. Collega is net terug en is bijna omgevallen van de hitte daar, dus misschien niet zo gek om nog even te wachten. Bovendien is het een leuke uitmijter natuurlijk!
![]()
Probeer het met BsAs even zo uit te zoeken dat je daar met name in de weekends bent! Nachtleven en weekendmarkten zijn onovertroffen... BsAs ook zeker voor meer dan 4 dagen inplannen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |